Goede schilders die meedenken met de klant.

Mijn hele nieuwe woning is door deze schilders onder handen genomen. De mannen denken mee en werken zeer netjes. We zijn daarom ook zeer tevreden over het eind resultaat. Echte vakmensen die flink doorwerken.

• Ervaring met: Verf/Behang

Goede ervaringen met al onze aankopen. Gedegen advies!

We zijn altijd netjes en correct geholpen. Ook meedenken over de aankopen is heel prettig.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

vriendelijk maar niet veel ervaring

Erg vriendelijke geholpen door meerdere medewerkers, ook goede service dmv behang wat over is geretouneerd kan worden. De medewerkers kwamen echter geen van allen heel ervaren over bijv. behangboeken die niet gevonden konden worden, niet kunnen berekenen welke hoeveelheid behang nodig is, rekening splitsen lukt niet etc.

tóp service, super klantvriendelijk. Dikke 10

Zoals boven beschreven, top service: helpen waar het kan, denken goed met je mee, komen met leuke ideeen. Tonen veel interesse in wat je plannen zijn. Collega’s zijn goed op elkaar ingespeeld. Kan alleen maar positief zijn. Dikke 10 voor deze mensen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vriendelijk personeel en goede service

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel en uitstekend vakmanschap

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vooral de communicatie was top!

We hebben veel aangeschaft bij Thuisin, nadat we kundig en pretttig advies hebben gekregen in de winkel. Meerdere keren zijn we geholpen, niets was teveel. Het schilder en behangwerk voor onze nieuwe woning, maar ook een pvc vloer, houten jaloezieen, traplopers, etc. wat een aantal bezoekjes kostte. Heel professioneel, maar ook praktisch mee denkend (handig met 2 kleine kinderen). Ze hebben werkelijk super secuur mooi werk afgeleverd. Mooi meegenomen, maar eigenlijk mag je daar vanuit gaan als je ergens iets koopt. Uitzondelijk vond ik vooral de communicatie rondom het werk. Ze belden steeds, kwamen zelf even kijken en namen tussendoor polshoogte of wij als klant tevreden waren. Zo voel je je als klant dus koning :)

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Soepel en snel, zonder kwaliteit uit oog te verliezen

One-stop-shop, je wordt goed geadviseerd maar krijgt ook ruimte om je eigen keuzes te maken. We hebben een vloer laten leggen en advies van de styliste ingewonnen. Alles verliep soepel, mede dankzij de ervaren en vriendelijk staf.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Levert top kwaliteit en doet wat ze belooft

Bij ons is in hal en toilet over een marmeren vloer een pvc vloer gelegd. Het staat geweldig, niet alleen door het gebruikte materiaal, maar vooral door de wijze waarop het gelegd is. Gelegd in visgraadmodel en perfect aansluitend op bestaande vloeren in keuken en kamer. Zeer zorgvuldig uitgevoerd en gelegd met "liefde" voor het vak.

• Ervaring met: Vloeren

Fantastische ervaring, de experts helpen mij de juiste keuzes te maken voor mijn interieur!

Ik ben super tevreden over thuisin. In alle opzichten zorgen zij voor mij als klant. De service, expertise en klantvriendelijkheid is ongekend! Zelfs als ik even snel naar een winkel dichtbij rijd, eindig ik toch weer bij thuisin. Het is voor mij de 15-20 min. extra rijden meer dan waard.

Uitstekend!

Schilderen in en aan ons huis is niet mijn stokpaard Toch maakt goed schilderwerk het huis meer waard. Daarvoor is perfecte verf nodig en goede raad Als je dan zelf voegt het woord bij de daad Dan zie je na veel heen en weer gestrijk en uren Dat anderen vergenoegd naar jouw huisje turen. Gevolg van eigen meesterkunst? Welnee! Maar wel van goede hulp, dat stemt je pas tevree. Daarom bezoek ik “In Rijssen Thuis”* Voor een opknapbeurt van mijn kostbaar huis! * Vrijheid van de auteur om de naam “Thuis_in Rijssen” rijmend te maken.

Echte aanrader!!

Door diverse mensen uiterst soepel, correct en vakkundig geholpen. De keuze in verf, vloeren en raamdecoratie is zeer uitbebreid. De keuze in behang is overweldigend... echt kwaliteit! Top!!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Kasten op maat

Klantvriendelijk en goed product!

Door het personeel vriendelijk en deskundig geholpen! Offerte mag iets duidelijker. Product ziet er mooi uit en door een vakman gemonteerd (hordeuren)!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede Kwaliteit! Prima Service!

We zijn goed geholpen bij Thuisin Rijssen! We hebben verf gekocht, deze is van goede kwaliteit. Ze hebben een ruim assortiment verf, behang en andere producten, de keuze is reuze! Echt een aanrader!

• Vakmanschap* N.v.t.

Deskundig advies

We werden geholpen door een jongedame. Toen zij het e.e.a. niet zeker wist haalde ze er een collega bij. Dit vonden we fijn. Ze hielp ons verder heel goed en correct Paar jaar gelden ook aanbieding voor woonkamer besteld, ook goed advies en service

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Hardwerkend en eerlijke bedrijf.

Schilderwerkzaamheden werden netjes en vlot gedaan.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

De kleurstylliste heeft ons zeer goed geadviseert

We hebben de verf,vloer en raamdecoratie van jullie besteld, hier en daar van jullie kant wel wat communicatie problemen,ook kleine kinderkwaaltjes jullie zijn tenslotte ook nog maar net goed en wel bezig als nieuw team. Ga jullie zeker aanbevelen, want alles is van zeer goede kwaliteit. Succes Gr Jan en Ina

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prima service en goede, snelle afhandeling

Prima advies en keurig gemonteerd en verder goede info

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Zeer correcte behandeling en nakomen van alle afspraken

Je wordt als klant behandeld en vooraf goed geïnformeerd. Heldere offerte en 100 % uitvoering van de werkzaamheden

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede kwaliteit en nette service

Nette service en goed vakmanschap, netjes werk geleverd. Top kwaliteit.

meedenkend bedrijf

Bij Thuisin kopen is logisch, omdat vertrouwen altijd wint

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

goede en vlotte afhandeling, mooie zaak.

PVC vloer. goede inlichting en vlotte afhandeling. Keurig netjes gelegd

PVC vloer

Kennis en behandeling in de winkel is goed. Helaas laar de communicatie ter wensen over. Is een paar maal beloofd dat je gebeld en/of gemaild zou worden, dat is dan niet gebeurd. Stoffeerders hebben de vloer mooi gelegd.

Super nette klantvriendelijk service

Perfecte en snelle service van thuis in Rijssen!

Klantvriendelijk!

Zeer goede ervaring met uitzoeken, kwaliteit en levering. Ook de service is uitstekend te noemen! Dit bedrijf is zeker een aanrader!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We zijn zeer goed en vakkundig geholpen. Wij zullen Thuisin Rijssen aanraden.
  • Winkeluitstraling
  • Persoonlijk advies
  • Assortiment
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Service en garantie

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.