Super ervaring!

Goed geholpen, snelle service. Duidelijk in afspraken en goede uitleg!

Vakwerk!

Goed geadviseerd aan huis over raamdecoratie. Alles op de juiste manier ingemeten, zodat de jaloezieën mooi op elkaar aansluiten. Binnen 4 weken geleverd en gemonteerd door vakmensen! Prachtig eindresultaat!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We worden altijd netjes en vriendelijk geholpen

We worden altijd netjes en vriendelijk geholpen. Producten zijn van goede kwaliteit

• Ervaring met: Verf/Behang

Zeer tevreden met hun klantvriendelijkheid

Doordat wij met beperkt budget zitten, maar toch alles vernieuwd willen hebben. Hebben wij met hun een regeling kunnen treffen. Waar we wat aan hebben. Top, echt top.

• Ervaring met: Verf/Behang

Buiten een afspraak foutje prima schilderwerk gelevert en vakkundig en snel

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Multi inzetbare, meedenkende professionals, one stop shop voor binnen en buiten

Multi inzetbare, meedenkende professionals. Zowel in de winkel als bij ons op locatie. Alles laten doen, van vloer tot behang- en schilderwerk, binnen en buiten. Gratis gebruik mogen maken van een binnenhuis architect, en daardoor inspiratie opgedaan en mooie kleurstelling voor onze nieuwe aanbouw/keuken aanbevolen

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Vriendelijk

Houden zich aafaanspraken.vriendelijk. En snelle communicatie.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vriendelijk, ter zake kundig en prima advies

Vakmanschap

Personeel denkt mee en geeft goede adviezen om tot een juiste keuze te komen

Kwalitatief en klantvriendelijke winkel

Klantvriendelijk personeel die je altijd helpt met een goed en eerlijk advies. Het assortiment is erg uitgebreid en modieus. Ik zou het iedereen aanbevelen om naar deze winkel te gaan.

Perfect !

Een bijzonder prettige en kundige begeleiding van de gehele stoffering van onze nieuwe woning. Goede adviezen en voorstellen m.b.t. vloeren, raamdecoratie en kleuren. De laatste ster zullen ze moeten verdienen met de uitvoering van de werkzaamheden van het geheel. Maar ……. daar wordt door ons niet aan getwijfeld.

Super!!!

Ontzettend fijn bedrijf, Veel, mooi, zeer vriendelijke mensen, goed advies en ga zo maar door! werken nauwkeurig en netjes, echt super gewoon! Ik ben Fan! Thuisin, ontzettend bedankt!!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Thuisin hun vak, onze goedgekozen vloer ligt superstrak

Deskundige voorlichting, begeleiding in keuze en vakmanschap in het leggen. Het was een genoegen zaken te doen met Thuisin Rijssen.

• Ervaring met: Vloeren

Vertrouwd, toegankelijk, service

Goed contact, vriendelijk. Medewerkers zijn betrokken, behulpzaam, deskundig. Alle aanpassingen kunnen laten doen door 1 bedrijf is super handig. 1 offerte, 1 contactpersoon, 1 persoonlijk contact, huisbezoek, stylist. Goede acties, veel keuzes in de winkel, veel voorbeelden in de winkel. Geven goed en uitgebreid advies. Kortom; zeker een aanrader!

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Buiten Zonwering

Tevreden

Mail contact was uitstekend. Werd goed op de hoogte gehouden

• Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vakwerk vind je hier!

Ik kan iedereen aanraden om voor zijn/haar woninginrichting naar Thuisin Rijssen te gaan. Onze PVC vloer in visgraatmotief is zéér netjes en vakkundig opgeleverd. Vakmanschap! De uitgezochte multishades werden uiteindelijk 3 dagen later geleverd en gemonteerd dan gepland, maar hierover is altijd duidelijk gecommuniceerd. Nu ze hangen maken ze de woning echt 'af'. Goede communicatie, kennis op de werkvloer, complete ontzorging en vakmanschap in de uitvoering maken Thuisin Rijssen dé partij voor jouw woninginrichting!

Mensen met ervaring

Ik kwam met ideeën om mijn kamer, keuken, Kastjes te schilderen...... Gelukkig adviseerden hun mij op de juiste manier, anders was het niet goed gekomen ;) Nu erg blij met mijn mooie muren en Kastjes!

Veel keus.vriendelijk personeel. Goede prijzen

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Duidelijk vakbekwaam personeel. Goede sfeer mooie zaak

Top geholpen, gezellige middag. Tevreden naar huis.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goede schilders die meedenken met de klant.

Mijn hele nieuwe woning is door deze schilders onder handen genomen. De mannen denken mee en werken zeer netjes. We zijn daarom ook zeer tevreden over het eind resultaat. Echte vakmensen die flink doorwerken.

• Ervaring met: Verf/Behang

Goede ervaringen met al onze aankopen. Gedegen advies!

We zijn altijd netjes en correct geholpen. Ook meedenken over de aankopen is heel prettig.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

vriendelijk maar niet veel ervaring

Erg vriendelijke geholpen door meerdere medewerkers, ook goede service dmv behang wat over is geretouneerd kan worden. De medewerkers kwamen echter geen van allen heel ervaren over bijv. behangboeken die niet gevonden konden worden, niet kunnen berekenen welke hoeveelheid behang nodig is, rekening splitsen lukt niet etc.

tóp service, super klantvriendelijk. Dikke 10

Zoals boven beschreven, top service: helpen waar het kan, denken goed met je mee, komen met leuke ideeen. Tonen veel interesse in wat je plannen zijn. Collega’s zijn goed op elkaar ingespeeld. Kan alleen maar positief zijn. Dikke 10 voor deze mensen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vriendelijk personeel en goede service

Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel en uitstekend vakmanschap

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Vooral de communicatie was top!

We hebben veel aangeschaft bij Thuisin, nadat we kundig en pretttig advies hebben gekregen in de winkel. Meerdere keren zijn we geholpen, niets was teveel. Het schilder en behangwerk voor onze nieuwe woning, maar ook een pvc vloer, houten jaloezieen, traplopers, etc. wat een aantal bezoekjes kostte. Heel professioneel, maar ook praktisch mee denkend (handig met 2 kleine kinderen). Ze hebben werkelijk super secuur mooi werk afgeleverd. Mooi meegenomen, maar eigenlijk mag je daar vanuit gaan als je ergens iets koopt. Uitzondelijk vond ik vooral de communicatie rondom het werk. Ze belden steeds, kwamen zelf even kijken en namen tussendoor polshoogte of wij als klant tevreden waren. Zo voel je je als klant dus koning :)

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.