Prima bedrijf

Goed advies, keurig verzorgd en opgehangen. Erg tevreden met resultaat. Rolgordijnen, duetten en gordijnen, inbetween.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Wij hebben alle wanden en zolderplaten laten doen door Woningbehangen en het eindresultaat is super mooi en strak. Wij zijn er ontzettend blij mee! De jongens die kwamen behangen en schilderen werken heel netjes en schoon. Willard is een vriendelijke man, denkt met je mee, het contact loopt soepel. We zagen een paar dagen later een soort van vlek/veeg op de muur, 's ochtends een appje gestuurd of dit te verhelpen was en 's middags stonden de schilders al op de stoep. Wat een service! En dat allemaal voor een scherpe prijs. Ik kan en zal het echt iedereen aanbevelen!

Zeer tevreden.

Zeer tevreden met de op maat gemaakte gordijnen. Ook de montage is keurig uitgevoerd door de medewerkers van Thuisin.

Zorgvuldig, snel

Klantvriendelijk en zoveel mogelijk aansluiten bij de wensen van de klant. Tevens fijn om het gevoel te ervaren dat er ruimte is voor ontdekken, samen zoeken naar een oplossing voor de klus.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Geweldig advies en goede service

Ik heb advies gekregen over behang en woonstijl. We zijn geweldig geholpen. Ook tijdens de loc down doen ze er alles aan om de klanten voort te helpen. Top!

• Ervaring met: Verf/Behang

Een op de klant gerichte woonwinkel die kwaliteit én service levert!

Laagdrempelig, goede kwaliteit, verregaande service (levering, montage, persoonlijk advies zowel gevraagd als ongevraagd gericht op de klantwens) en vriendelijk.

Keurige en snelle service

Ondanks de huidige covid situatie zijn ze goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Ik kwam een rol behang te kort, hierover gebeld. Toen ik het kwam ophalen stond het al bij de deur klaar, top service!

• Assortiment* N.v.t.
  • Vakmanschap* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Keuze is reuze en het personeel is niets te veel

Een afspraak gemaakt tijdens de lockdown. Keurig op tijd. Koffie gehad, vitrage en rolgordijn uitgezocht. Stonden binnen 45min voldaan weer buiten. Het inmeten thuis ging ook zoals het hoort en het ophangen van alles was ook goed verzorgd en zo gepiept.... Bijzonder goede service in alles......

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Fijne winkel deskundige adviezen en top service

Heb al diverse keren gebruik gemaakt van hun deskundige service ten aanzien van kleurgebruik van verf en behang. Het resultaat is dan ook altijd geweldig. Dank je wel thuisin Rijssen.

• Ervaring met: Verf/Behang

Erg klantvriendelijk en meedenkend in jouw inrichting en smaak

Bij Thuisin Rijssen zijn wij erg klantvriendelijk geholpen. Er werd uitgebreid stil gestaan bij onze huidige inrichting en onze smaak. Op basis daarvan werden diverse mogelijkheden voor wat betreft raamdecoratie met ons besproken. Inmiddels hangt alle raamdecoratie in ons huis. Erg tevreden. Goede ervaring en zeker een aanrader!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

hele goeie service! erg klantvriendelijk

al jaren kom ik bij Thuisin, het is een vertrouwd adres, kwaliteit en prijs zijn goed!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Ga je naar Thuisin, dan krijg je het naar je zin!

Prima geholpen in de winkel bij het uitzoeken van het product. Daarna inmeten en later de montage. Zeer tevreden.

Je wordt klantvriendelijk geholpen

Je wordt klantvriendelijk geholpen maar niet altijd door even deskundige collega’s.

Goede service en klantvriendelijk

Onlangs hebben we gebruik mogen maken van thuisin. Ze geven goede adviezen en denken mee. Heel inspirerend. Ze hebben veel keuze en zijn klantvriendelijk. Ook de mensen die de vloer hebben gelegd mogen veel lof ontvangen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Gewoon goed

We zijn meerdere malen erg prettig geholpen, waarbij alle tijd genomen werd om ons zo goed mogelijk te adviseren.

Perfecte zaak!

Rolgordijnen en multi-shades goed en vakkundig opgehangen. Bedrading keurig weggewerkt. Alle rommel meegenomen. Vriendelijke en meedenkende monteurs. Ook goed advies gegeven.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Is niet meer wat het is geweest.

In de winkel netjes geholpen, maar bij verdere afhandeling minder. 3x over kwam de stoffeerder te laat en contact per mail en telefoon was niet altijd prettig.

Uitmuntend

Fantastisch geholpen door Monique Neemt er alle tijd voor Dineke-Jan

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Heel mooi ingericht zaak en heel vriendelijk vakvrouw

Heel vriendelijk en meedenkend vrouw die haar vak verstaat. Zal in de toekomst vaker laten adviseren en wat kopen.

zeer klantvriendelijke winkel

zowel tijdens het uitzoeken van onze vloer als ook tijdens de uitgevoerde werkzaamheden zeer klantvriendelijke medewerkers. Meedenkend en altijd de gemaakte afspraken perfect nakomend. zeer zeker aan te bevelen bij anderen!!

• Ervaring met: Vloeren

Super goed

Wij hebben van thuis in rolgordijnen en een nieuwe vloer gekocht. De rol gordijnen zijn super opgehangen door thuis in. Onze vloer is een pvc vloer gelegd in visgraat en met band en bis. Ook deze vloer is zeer vakkundig gelegd. Voor ons is thuis in een aanrader goed personeel zowel bij ons thuis als in de winkel. Ze weten wat ze verkopen,en geven daar vakkundig advies over.

Uitstekend werk

Leveren goed werk ,komen afspraken na. Er was iets niet goed en gezamenlijk zijn we daar uit gekomen. Zeker tot mijn tevredenheid. Fijn dat het op deze manier is opgelost Zeker een winkel die ik aan beveel.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed geholpen vanaf de verkoop tot de service in ons huis.

Vriendelijke medewerkers, die bereid zijn om een stapje extra te doen. Wij hadden gordijnen en een vloermat uitgezocht voor de hal. Om deze te kunnen ophangen moest er nog het een en ander gebeuren wat eigenlijk niet standaard is en zij hebben alsnog die werkzaamheden verricht zodat de gordijnen nu perfect hangen! Zeer tevreden.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Prima service, als vanouds!

Nieuwe eigenaar, maar zelfde service en vriendelijkheid.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Prettig, snel en persoonlijk!

Horren laten plaatsen door Thuisin, een aangename ervaring! Van A tot Z goed geregeld en de montage door de vriendelijke monteur maakte het feestje compleet. Erg tevreden!!!!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.