Thuisin denkt mee welke mogelijkheden het meest geschikt zijn. Goede service, snelle levering en zeer vakkundig.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Keurig werk en erg fijn geholpen in het gehele proces

Werkzaamheden als behangen/sausen, vloer leggen en raamdecoratie laten uitvoeren door ThuisIn. We zijn erg tevreden over het resultaat. Eén muur was na 1 keer sausen nog niet helemaal naar onze wens, maar dit werd zonder problemen binnen een paar dagen opgelost.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Persoonlijk contact en professionele uitwerking

Op aanraden van een vriend heb ik contact op genomen met ThuisinRijssen. In eerste instantie zochten we alleen naar een bedrijf dat kon behangen en sausen, maar later besloten we ook de vloer te laten leggen. We kregen advies over de kleuren en er werd goed met ons nagedacht. Het contact met onze contactpersoon was prettig en laagdrempelig. De communicatie verliep goed en de werkzaamheden werden snel en goed uitgevoerd. De vloeren lagen er met een halve dag in en ook het behangen sausen werd goed en in rap tempo uitgevoerd. We zijn ontzettend tevreden met het resultaat!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Wij hebben het gehele huis laten stofferen en zijn zeer tevreden over het mooie resultaat. Wij zijn vriendelijk, professioneel en na tevredenheid geadviseerd in de winkel. En thuis hebben de mannen door hun professionele en nette werk de puntjes op de i gezet!! Bedankt hiervoor!!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

top personeel die goed advies geven

goed advies op al mijn vragen. Fijn meedenken in kleuren en mogelijkheden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goed en betrouwbaar, vriendelijke personeel

Snelle levering gegarandeerd

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Ruim de tijd genomen tijdens oriënterend adviserend gesprek . Besloten om mijn huis te laten stofferen door Thuisin Rijssen. Het resultaat is fantastisch. Prachtige pvc vloer- raambedekking. Ook niet onbelangrijk: zeer enthousiaste en meedenkende monteurs/ leggers. Zeer aanbevelenswaardig!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Perfecte service, denken mee en reageren snel!

Voor een vloer bij Thuisin geweest. Zij hebben mij hiermee geholpen het juiste te kiezen. Hiernaast is de levering snel. Super!

• Ervaring met: Vloeren

Uitstekende service, advies, vakmanschap en beroepseer

Vanaf het begin tot het einde goed advies, service, vakmanschap en beroepseer. Alle medewerkers willen dat alles goed wordt gedaan en je merkt aan het plezier en aan de energie, dat men zich optimaal inzet. Zien zelf dat sommige zaken nog beter kunnen en nemen zelf het initiatief om dit voor elkaar te krijgen. Het moet gewoon goed zijn. Indien nodig worden kleine zaken, die zich plotseling voordoen, direct zonder problemen aangepakt. Tom heeft het hele traject begeleid van vloerverwarming, vloer, schilderwerk, gordijnen (enz.) in de hal, woonkamer en keuken. Staat altijd klaar en is goed bereikbaar. Erg plezierig om met hem te hebben samengewerkt.

• Service en garantie*
  • Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren, Deuren

Goede service en afspraken

Super goed geholpen, we hebben het schilderwerk binnen en de vloer + leggen allemaal laten doen. Zeer tevreden over het werk wat geleverd is en de afspraken die hierover zijn gemaakt. Super bedankt

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Prima service goede kwaliteit!

Alle in betweens en vouwgordijnen laten maken bij jullie dik tevreden!!

Top ervar6p

Altijd worden we goed geholpen. Op een fijne manier. Veel keuze in alle materialen die ze verkopen. Aardig en deskundig personeel.

Top kwaliteit

Goede service en goede kwaliteit.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service, levering en echte vakmensen

Adviseren je top en nemen de tijd. Netjes, secuur en snel geplaatst door hun vakmensen.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Heel erg fijn om te winkelen

Vakkundig personeel en erg klantvriendelijk, komen hun afspraken na.

Klantgericht

Vakkundug

Klantvriendelijk

Langjarige positieve ervaringen met de onderneming ThuisIn:bij deze opdracht is er bij het z.g. opmeten iets niet goed gegaan. Klantvriendelijk als de firma is wordt dit deze week alsnog gecorrigeerd!

• Vakmanschap* N.v.t.

Heel prettig

Ons bezoek aan uw winkel heeft er gelijk voor gezorgd dat we bij ons 1ste adres van oriëntatie naar een nieuwe vloer wilden overgaan tot de koop Uw verkoper De hr Simons heeft ons zeer vakkundig geadviseerd en op weg geholpen door middel van PVC stalen die we mee naar huis mochten nemen Wat erg geholpen heeft om een keuze te maken Ook was uw vloeren legger zeer kundig met adviezen en tips toen hij de vloer kwam inmeten bij ons thuis We hebben er alle vertrouwen in dat we een mooie vloer in ons huis krijgen as Mei We kijken er naar uit . MVG Fam Nijland

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Top service en resultaat!

Vanaf de start zijn ze meedenkend in wat wij als klant graag zouden willen. Ze kijken samen met jou als klant naar de mogelijkheden en zijn hier ook transparant in. Heldere communicatie over levering, ook wanneer het iets later komt dan in eerste instantie gepland. Onze plissé gordijnen zijn netjes opgehangen. De wanden zijn netjes afgewerkt. Dit ging heel vlot. Er wordt netjes gewerkt en de woning wordt netjes achter gelaten. Ook hierin zijn de schilders meedenkend. Wanneer er iets niet goed is, wordt dit snel en goed afgehandeld! Ze gaan niet weg voordat het goed is.

Ruim assortiment.

Vriendelijk personeel en vakkundige uitvoering van bestelde artikelen.

Prima vakmanschap!

Thuisin heeft ons goed geadviseerd en ze komen hun afspraken na. Ze werken netjes en nauwkeurig, echte vakmensen!

Vriendelijk en professioneel!

Zoveel keus dat het erg moeilijk is om wat te kiezen. De adviseuses hebben toen fantastisch geholpen en meegedacht.

Hele fijne deskundige winkel

Voor mijn nieuwe huis ben ik bij Thuisin meer dan geslaagd voor een nieuwe vloer, gordijnen en behang! Ze hadden alle keus en we kwamen snel tot een mooi resultaat! Eind November komen ze alles doen en zo fijn dat alle deskundigen onder 1 dak zitten. Ik kijk uit naar het eindresultaat!

Super strak werk

Gerald kwam elke dag even langs om te kijken hoe het er uit zag en om te vragen of we tevreden waren. Dat gaf ons een goed gevoel, leuke jongens als schilder dus niets anders dan lof voor het bedrijf!

• Winkeluitstraling* N.v.t.
  • Ervaring met: Verf/Behang

Goed, betrouwbaar en geduldig.

Goed, betrouwbaar en geduldig en tegen een markt conforme prijs. Prettig om taken mee te doen.