Fantastisch behang ‘anders dan anders’

Wij werden erg enthousiast van de diversiteit aan bijzonder behang. Doordat ze veel grotere oppervlakken op een wand hebben geplakt, is het erg goed voor te stellen. Goed advies over het soort behang dat mogelijk is in de betreffende ruimte. Ze luisteren goed en denken goed mee.

• Ervaring met: Verf/Behang

Een medelevend en meedenkende ervaring, geweldig

Tijdens een verbouwing een nieuwe vloer uitgezocht bij Michiel, een week voor dat ze zouden komen leggen, helaas de fabriek kan niet leveren. Nieuwe afspraak 3 weken later, paar dagen voor ze zouden komen leggen, helaas de fabriek kan (weer of nog steeds) niet leveren. Inmiddels is het al in december en ik zag mijzelf al op het beton zitten tijdens de feestdagen, maar Michiel heeft aan de hand van onze keuze een x aantal alternatieven gezocht, contact met de leveranciers gehad of dit meteen leverbaar was en alles in zijn auto gegooid en naar ons toe gekomen. andere vloer gekozen en een week later werd het gelegd. Geweldig waar maak je zo'n service nog mee.

• Ervaring met: Vloeren

Fijn personeel betrouwbaar mooie spullen

Vloer en ondervloer besteld voor de bovenverdieping. Personeel is zeer meewerkend en denkt mee en zeer vriendelijk. Goede communicatie en snelle levering

Inspirerend en hoge kwaliteit

Steeds als ik met een vraag kom wordt ik vakkundig en zeer meedenkend te woord gestaan. De liefde voor het vak straalt ervan af.

• Ervaring met: Verf/Behang

UItstekend advies en een geweldige ruime keuze!

We hebben uitstekende hulp gekregen bij het uitzoeken van behang. We kregen gelijk de juiste boeken in handen en daarnaast ook goed advies. Het behng kon snel geleverd worden.

• Ervaring met: Verf/Behang

bought wallpaper and service was good

We went to Thuisin because we needed to pick out wallpaper and buying samples online was not working for us very well. They let us borrow the sample books and when we ordered everything went fast and as promised. Can recommend!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Kwaliteit hoe het hoort

Goed advies, durven nee te zeggen tegen een keuze die verkeerd zou uitvallen. Eenmaal geleverd en correcte service bij ophangen! Vakmanschap is en blijft meesterwerk !!!

Goed bedrijf!

Goede Service! Aanrader! Na bijna 5 jaar liet op verschillende plekken de lijm los van ons top-down raamgordijn. Nieuwe besteld (dus vervangen) en gratis opgehangen! Toen na een poos de touwtjes niet goed liepen is dat gratis gerepareerd! Perfect! Snelle acties direct!

Goede service, snel

Afspraken worden nagekomen. Bij ons kwam vloerenlegger die vakwerk leverde.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

perfect advies en fijne mensen.

• Service en garantie
  • Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Wij hebben zowel een slaapkamer als trappenhuis opnieuw laten bekleden. Zijn uitstekend geadviseerd bij het uitzoeken van de vloerbedekking (zowel de plussen als de minnen van de verschillende soorten). De stoffeerder (Wilco) is een echte vakman die veel zorg besteed aan uitvoeren van het werk. Al met al zijn wij zeer tevreden over ThuisIn Hendriks in Nieuwegein!!

• Service en garantie
  • Ervaring met: Vloeren

Prima advies in de winkel en de vloeren werden op een deskundige manier gelegd, (marmoleum)

• Ervaring met: Vloeren

Fijne zaak met mooie producten en prettig personeel. Goede parkeergelegenheid voor de deur.

• Ervaring met: Verf / Behang|Vloeren

Ik ben zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Ook werd er goed meegedacht.

• Ervaring met: Vloeren

We hebben verschillende soorten raamdecoratie bij Thuisin gekocht. We zijn erg tevreden over de expertise, het persoonlijk advies en het vakmanschap van Thuisin. De raamdecoratie is mooi en van goede kwaliteit. Wel is het aan de prijs.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Van advies in de winkel tot het monteren van de duettes niets dan lof. Gezellige en gastvrije winkel met heerlijk chocolade melk :-)

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

We zijn zeer fijn geholpen. De medewerkster kwam met advies en tips waar we zelf nooit aan gedacht zouden hebben. We zijn super blij met ons nieuwe behang, verf en gordijnen op de slaapkamer.

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Wij hebben een pvc vloer laten leggen en zijn zeer tevreden. Het personeel is vriendelijk en kundig. Het zal niet de allerlaagste prijs zijn, maar het resultaat is top.

• Ervaring met: Vloeren

Al eerder raamdecoratie gekocht, maar wederom zeer tevreden. Prettig geholpen in de winkel en alles keurig opgehangen. Ook fijn dat de monteur netjes alle verpakkingsmaterialen meeneemt.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.