Ik heb mijn gehele huis laten inrichten door ThuisIn Carlo Loos. Ik ben erg goed geholpen, er werd de tijd voor mij genomen. Er kwam iemand bij mij thuis langs om mijn ramen op te meten, erg goede service! Ik zou zeker weer langs gaan bij deze winkel! Erg bedankt voor al jullie hulp!

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Ik ben erg goed geholpen met een zeer specialistische vraag. Ze kunnen goed advies geven over verf en nemen de tijd voor je als klant. Dit vond ik erg prettig. Als je goed geholpen wilt worden, zou ik deze winkel zeker aanbevelen.

• Ervaring met: Verf / Behang

Vouwgordijnen en zelfde kleur rolgordijnen, hangt perfect en ik ben er blij mee! Dankjewel voor de uitstekende levering en zorg. Top!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb bij Carlo Loos te Hillegom vitrage gekocht. Na ca. 3 jaar constateerde ik diverse gleeen/scheuren in de vitrage. Dit heb ik meteen gemeld bij Carlo Loos, hij reageerde negatief en verwees meteen naar de leverancier. Ik ben ca. 3 maanden bezig geweest om enige reactie/service van hem te krijgen. Hij heeft totaal geen service verleent, terwijl ik van hem een product heb afgenomen en hij, bij een klacht mij service had moeten verlenen zoals het een goed ondernemer hoort te doen en dan had hij dit daarna moeten uitzoeken met de leverancier.

• Winkeluitstraling N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.

Filter op Taal