Bunte doet wat hij beloofd en beloofd wat hij doet .

Top bedrijf!

Ik ben heel tevreden over mijn pvc vloer, deze werd gelegd door Maarten die mooi werk heeft geleverd en een aardige en harde werker is.Ben zeker van plan om vaker iets aan te schaffen bij deze winkel, netjes en behulpzaam, echt top!

Uitstekende service!

Van onze 5 jaar oude Dupli’s begon vorig jaar de lijm tussen de twee lagen los te laten. Dit werd steeds erger totdat ze met een zucht middendoor scheurden. De fabrikant gaf eerlijk toe dat er destijds een partij met verkeerde lijm op de markt was gekomen en bood gratis nieuwe aan. Dit moesten we via de dealer regelen. De winkel waar we ze destijds gekocht hebben bestaat echter niet meer. Daarom hebben we Thuisin Bunte Kleur en Interieur in Hengelo ons probleem voorgelegd. Zij hebben dit voor ons geregeld en de nieuwe dupli’s gratis thuisgebracht en gemonteerd. Hulde voor deze uitstekende service! Als we weer iets nodig hebben op interieurgebied weten we nu al waar we naar toe gaan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Alles opgeleverd zoals besproken en met hoge kwaliteit en service.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Goede kwaliteit en zakelijke adviezen

We kennen ze al lang.

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Prima geholpen en uitstekende service

In de winkel prima advies gehad en er wordt tijd voor je genomen. Vakkundig voorgelicht. Producten zien er prima uit en de service is goed.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Kundig advies, meedenkend, excellente uitvoering!

Wij hebben een nieuw huis laten bouwen en daar uiteraard een vloer voor nodig. Bij meerdere partijen in en rondom Hengelo wezen kijken, maar wat voor ons doorslaggevend was om voor Bunte te kiezen was: - kundig advies, erg meedenkend met onze wensen maar ook mogelijkheden en situatie (kleine kinderen bijv, wat PVC bepaalde voordelen geeft boven hout) - erg flexibel en behulpzaam, heb meerdere malen wat grote panelen met pvc mee mogen nemen om zo de kleur juist in te schatten in de nieuwe woning (met verschillende lichtinval), en zo rustig de juiste keuze kunnen maken - prijs: prima, marktconforme prijs Uitvoering: - super! Binnen 2 dagen is circa 160m2 PVC, in prachtig visgraatpatroon, gelegd door Bunte. Er was 1 hoekje die later 1mm omhoog kwam tijdens het verhuizen, maar binnen een paar uur kwam een monteur om dit te fixen (had ik zelf ook kunnen doen bleek achteraf, maar top dat ze zo snel een expert weer even langs sturen) After-sales is dus ook goed geregeld.

• Ervaring met: Vloeren

Bij Bunte krijg je altijd goede service en waar voor je geld.

Leuk contact. Snel geregeld en goede service.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Veel keuze en goede service

Onze ervaring met Thuisin Bunte is zeer positief. We werden erg goed geholpen bij de keuze in onze vloer, behang en muurverf. Deze service vind je niet in de bouwmarkt. Bij Thuisin Bunte word je professioneel geholpen en we konden er terecht met al onze vragen.

Gewoon goed en mooi

Vanaf het eerste gesprek is de begeleiding en opvolging door Sjors erg goed! Het leggen door Maarten was top, hij legt snel en is slim in het leggen, hij zorgt dat je nergens de herhaling in het patroon ondekt!! Qua raambekleding kan ik nog niks zeggen daar dit nog geleverd word maar zal vast ook goed zijn!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Persoonlijk advies en goede service

Persoonlijk advies en goede service, vakmensen werken netjes. Erg tevreden!

• Ervaring met: Vloeren

Geweldig advies, mooie producten met een prachtig eindresultaat!

We zochten een PVC vloer (ca. 90m2) met hoge strakke plinten. Na diverse winkels bezocht te hebben, kwamen we hier binnen en het voelde goed. Voor onze nieuwe woning kregen we kundig en eerlijk advies over de diverse mogelijkheden. Kritisch zijn naar wensen van de klant is vakmanschap. Een vertrouwd gevoel en een mooi eindresultaat. Onze vloer ligt er strak in en de plinten maken het af. Ook hebben we na goed advies, gekozen voor pvc tegels op een muur, erg creatief met een verrassend mooi resultaat. Dank aan Bunte Hengelo !

Goed gelegde vloer

We hebben een pvc vloer gekocht bij Bunte. Het personeel was erg behulpzaam en de vloer is netjes gelegd.

Top !

Klantvriendelijk, afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden met de pvc vloer. Aanrader !

Top geregeld

Keurig ingemeten, product netjes en vlot geleverd.

• Ervaring met: Vloeren

Prima en zeer vakkundig personeel. Geven prima advies. Erg Flexibel.

Pvc vloeren hier gekocht. Vaak achteraf kun je het pas echt beoordelen maar Bij Bunte was het advies t.o.v. de werkelijkheid/verwachting echt TOP. Geven Ook Prima verf/behang adviezen wat je het beste kunt doen in jou specifieke toepassing. Zowel binnen als buiten

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Wij zijn uitstekend geholpen en zeer tevreden over het resultaat

Wij zijn door goede ervaringen van familie terecht gekomen bij Thuisin Bunte, en ook wij zijn zeer tevreden. Een paar positieve punten: - Persoonlijke benadering door Sjors - Goede communicatie - Goed stijladvies - Goede kwaliteit van de producten - Hoog afwerkingsniveau Wij zouden Thuisin Bunte zeker aanraden.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Goede service alles netjes afgewerkt .

• Ervaring met: Vloeren

Persoonlijke aandacht en prima advies.

Duidelijke afspraken die op tijd worden nagekomen.

Vakwerk

Met Sjors diverse mogelijkheden besproken over raamdecoratie. Prima advies gekregen. Prima service ben dik tevreden. Keuken ziet er weer perfect uit met de decoratie van Thuisin Bunte. Nu nog de woonkamer in het najaar en uiteraard met de decoratie van Bunte.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Marmoleum op twee verdiepingen: perfect gelegd

Klantvriendelijk door steeds offerte aan te passen aan onze wensen, zonder moeite. Uiteindelijk na overleg tot mooie oplossing gekomen die paste bij wat we wilden. Stalen aangevraagd, onderaannemer kwam van tevoren langs, navraag voor extra info bij leverancier geen probleem. Service van de hoogste plank.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

mooie producten, maar niet goedkoop

Voor onze nieuwe woning kochten we gordijnen voor de woonkamer, een verduisterd gordijn voor de slaapkamer en plissegordijnen voor onder meer de keuken. Het duurde wel een tijd voor de gordijnen kwamen. Eerst de gordijnen voor de woonkamer, toen het gordijn in de slaapkamer, want eer set had de monteur geen rail bij zich (!). Uiteindelijk kwamen ook de plissegordijnen en nu hangt eindelijk alles. Service en garantie beoordeel ik nog niet, want we hebben de gordijnen nog maar net.

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goed advies, snelle levering en zeer nette afwerking!

Goed advies, snelle levering en zeer nette afwerking!

Hele goeie service

Bunte heeft verstand van zaken en komt afspraken goed na ! Het plaatsen van de raamdecoratie is zeer goed gedaan door de monteur . En ze zijn zeer vriendelijk en correct!

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Vakmensen en gaan overal zorgvuldig mee om.

Goed advies en komen hun afspraken na. Alles wordt keurig bevestigd!

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.