Een super mooie vloer

We hebben duidelijke uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden van de pvc vloeren. Het personeel was ook erg vriendelijk en adviserend. Het eindresultaat mocht er dan ook zeker zijn. We zijn er heel erg blij mee. Wij raden Thuisin bunte zeker aan.

Een super mooie vloer

We hebben duidelijke uitleg gekregen over de verschillende mogelijkheden van de pvc vloeren. Het personeel was ook erg vriendelijk en adviserend. Het eindresultaat mocht er dan ook zeker zijn. We zijn er heel erg blij mee. Wij raden Thuisin buunte zeker aan.

ZEER SNEL EN KEURIG DE OPRACHT UITGEVOERD

De vloer met goede voorbeelden kunnen uitzoeken, aan huis. Om zeker te gaan werd voor de definitieve bestelling nog een check uitgevoerd. Na her aanbieden en accepteren van de offerte zijn de werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

PVC vloeren liggen er top bij en uitstekende service voor de verf!

PVC vloeren zijn gelegd zoals gewenst. Verf stond al klaar voor het ophalen door te bellen. Al met al topservice!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Fijne communicatie, goede en snelle service!

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe pvc vloer. Thuisin Bunte heeft een mooi assortiment kwaliteitvloeren. Moeilijk kiezen, maar we kregen een aantal stalen mee zodat we op ons gemak een keuze konden maken. De afspraken voor het inmeten etc. waren snel en makkelijk gemaakt en de vloer is snel en goed gelegd. Als we vragen hadden dan waren ze goed bereikbaar en vriendelijk. We zijn zeer tevreden!

Prima deluxe

In de winkel vriendelijke en goede bediening/ hulp. Vlotte afhandeling, goede communicatie. Keurig gelegde vloerbedekking!

• Ervaring met: Vloeren

De pvc vloer is perfect gelegd.

Er is vakwerk geleverd en er werd met ons meegedacht.

Super correcte ervaring.

Zowel in advies als de reis die Thuisin Bunte heeft genomen met ons zijn als zeer prettig ervaren. Kundig advies en meedenkend vermogen. Kennis van zaken en schakelend vermogen staan hoog in het vaandel bij Sjors en zijn team, zo hebben wij dat zeker ervaren. Aanrader als je voor kwaliteit en zekerheid gaat. Afspraak is afspraak bij Sjors!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Leveren van kwaliteit, sterke communicatie en nakomen van afspraken

Fijn bedrijf om zaken mee te doen! Kernpunten; -flexibiliteit -afspraak = afspraak -kwaliteit -service

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Professioneel, goed advies, gaat above and beyond!

We hebben bij Thuisin Bunte in Hengelo een bijzonder prettige en goede ervaring gehad. We zijn uitgebreid geholpen en geadviseerd over de opties voor behang, verfsoorten en kleurencombinaties. Daarnaast hebben we ook een prachtige visgraat PVC vloer bij Thuisin gevonden! Via Thuisin Bunte hebben we o.a.: - Industrieel fotobehang voor in de woonkamer/slaapkamers - Mooi kwaliteitsbehang voor de andere woonkamer muren - Leuk regenboog fotobehang voor de slaapkamer van onze dochter - Renovlies behang + muurverf voor de overige slaapkamers - verf voor de binnendeuren + kozijnen, een grote woonkamer kast, bureau en voor de koof bij de keuken - Ong. 70m2 PVC visgraat vloer incl. hoge plinten. De PVC vloer is volgens afspraak en professioneel gelegd via Thuisin Bunte. Voor het verven en behangen hadden we via Werkspot klussers gevonden i.v.m het korte tijdspad en de drukte. Bij deze klussers hebben we echter veel pech gehad en ze leverden erg slechte kwaliteit op waardoor we de klus moesten staken. We zaten toen met onze handen in het haar en hebben met Sjors van Thuisin Bunte gebeld en gevraagd of hij ons misschien kon helpen. Sjors heeft toen heel snel schilders en behangers uit zijn netwerk gevonden die ons op korte termijn verder konden helpen. Door de inzet van Sjors en Thuisin Bunte hebben we nu een woning die klaar is met een zeer mooi resultaat. Het behang zit er strak op en alles is mooi geverfd. We kunnen Thuisin Bunte dan ook hartelijk aanraden als een erg fijne partij om mee te werken! Nogmaals bedankt Sjors en team!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Een inspirerende woonwinkel met een uitgebreid assortiment, goede adviezen en oog voor de klant

De medewerkers van ThuisIn Bunte hebben kennis van zaken en denken echt mee in de keuze van producten, materialen en kleuren. Er wordt uitgebreid de tijd genomen om de klant van passend advies te voorzien. De winkel biedt een uitgebreid aanbod aan producten voor behang, jaloezieën, vloeren en niet te vergeten verf. Je vraagt er niet snel mis. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en raden iedereen aan een kijkje te nemen bij ThuisIn Bunte. Een bedrijf met kennis van zaken waar de klant koning is.

• Ervaring met: Verf/Behang, Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Super mooie vloer!

Goede service, en er werd goed meegedacht! We zijn erg blij met onze prachtige vloer, ook erg netjes gelegd!

• Ervaring met: Vloeren

Correcte service en komt zijn afspraken na.

Pvc vloer voor een zolder, complete bovenverdieping en 2 trappen aangeschaft inclusief plinten. Vloer ziet er prima uit en de vloer met plinten zijn vakkundig en bekwaam gelegd door Maarten. Maarten denkt mee en is behulpzaam met extra advies bij het leggen.

Prettige communicatie en flexibel

Wij hebben goed en eerlijk advies gekregen over vloer en gordijnen. Met veel geduld zijn al onze vragen en wensen besproken. Ook de levering en plaatsing ging volgens afspraak. Erg prettig bedrijf en we zouden hier zo weer naar toe gaan.

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren, Vloeren

Mooi resultaat, snelle service en optimale dienstverlening

Thuisin Bunte heeft het kantoor van Spinosa Letselschadejuristen aan de Beursstraat 5 volledig voorzien van PVC vloeren (visgraat). Het is een mooi resultaat geworden na een vlotte levering! Thuisin Bunte heeft ook in praktische zin meegedacht bij de oplevering. Dat geeft alleen maar aan dat er veel expertise zit. We houden van kwaliteit en dat heeft Thuisin Bunte dubbel en dwars waar gemaakt.

• Ervaring met: Vloeren

Eerlijk bedrijf met snelle en correcte afhandeling van zaken.

Zeer goede ervaring! Sjors bedankt!

• Ervaring met: Vloeren

Goede service en nazorg, betrokken medewerkers!!

• Winkeluitstraling* N.v.t.

Goede kwaliteit & service

Een hongaarse punt vloer laten leggen, goed advies, geen gedoe en netjes gelegd.

• Ervaring met: Vloeren

Zorgvuldigheid en vakmanschap; Bunte staat voor kwaliteit!

Sjors Bunte geeft een eerlijk advies en heeft oog en oor voor de klant. Hij denkt met je mee, overziet de planning en daar waar mogelijk schakelt hij bij. Mijn PVC vloer is gelegd met de grootste zorgvuldigheid en vakmanschap. Hoe blij kun je zijn met een nieuwe vloer en plinten..... ik kan het je vertellen; HEEL BLIJ! Dus, twijfel niet en ga naar Sjors Bunte van Thuisin Bunte!

• Ervaring met: Verf/Behang, Vloeren

Zeer vriendelijke medewerkers, goed geholpen en geïnformeerd bij de keuze voor een nieuwe vloer. Ook het leggen van de vloer is perfect geregeld en alle afspraken worden netjes nagekomen.

• Ervaring met: Vloeren

Een professioneel team met een mooi eind resultaat

Zou de eigenaar sieren om zelf het eind resultaat met ons door te nemen en dan persoonlijk de fles te overhandigen

• Ervaring met: Vloeren

Via Thuisin Bunte een visgraat PVC vloer besteld en laten leggen met een schitterend resultaat!

• Vakmanschap*
  • Service en garantie* N.v.t.

Vakkennis en klantvriendelijk

Wij hebben een totaalpakket neergelegd bij ThuisIn, woonkamerrenovatie en 2 trapgangen. Door het netwerk van Sjors hebben wij allemaal vakmensen aan het werk gehad. Tijdens de voorbereiding en uitvoering korte lijnen met Sjors, wat wij als erg prettig hebben ervaren.

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.