Goede kwaliteit, goed meegedacht

• Service en garantie
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren|Kasten op maat

We kwamen met een tekening van ons nieuwe huis binnen en wisten niet goed hoe we ons huis moesten inrichten. Deze winkel (lees John) heeft ons geholpen met het maken van de juiste keuzes. Uiteindelijk hebben wij een pvc vloer, raamdecoratie van Luxaflex en wat behang gekocht. De winkel heeft hierbij de volledige montage verzorgd. Wij zijn erg tevreden over het resultaat.

• Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op advies van een kennis naar Thuisin Heerhugowaard gegaan voor aanschaf vloer, raamdecoratie en hordeur. Prettig geholpen en geadviseerd. Na oplevering van mijn nieuwbouwhuis werd de vloer en de raambekleding geleverd, maar er was iets mis met de hordeur. Er zouden een paar onderdelen missen. Omdat de afspraak was dat alles tegelijk geinstalleerd zou worden had ik zoals afgesproken 500 euro achtergehouden die voldaan zouden worden als alle werk gedaan was. Toen begonnen de problemen. Men stond er op dat de 500 euro betaald werden terwijl ik maar moest afwachten wanneer de hordeur geinstalleerd werd. Beide zaken hadden niets met elkaar te maken volgens Thuisin. Toon en bejegening naar mij werden steeds onprettiger. Er werd gedreigd met een deurwaarder etc. Pas nadat ik de zaak ingebracht had bij de Geschillencommissie Wonen kwam men in actie en heeft de hordeur opnieuw besteld en geplaatst. Dit alles heeft maanden geduurd. De vloer en raambekleding zijn in mei 2017 geleverd, de hordeur is uiteindelijk in november geplaatst. Er is vakwerk geleverd, het ziet er allemaal prachtig uit, maar als er iets misgaat ben je bij deze zaak aan de heidenen overgeleverd. Ik zou hem daarom zeker niet aanbevelen.

• Service en garantie
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Nieuwe pvc vloer gekocht en laten leggen. Vakkundig gedaan! Aanrader

• Winkeluitstraling N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren|Kasten op maat

JJP Oudweg 6 a 1703 DE Heerhugowaard

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.