Wij hadden shutters nodig op korte termijn, geen probleem, binnen de afgesproken 8 weken ingemeten, geleverd, gemonteerd en prachtig geworden! Beeldschoon!!

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Nov.2018 kamer/ keuken/gang/ overloop en trap laten leggen c.q. bekleden met pvc. Vloer eerst geegaliseerd. vakmensen met verstand van hun vak. De laatste hobbel onder de deurmat werd weggeschuurd. Zeer tevreden. Aanrader.

• Ervaring met: Vloeren

Ik ben erg tevreden en zal hun zeker aanbevelen bij een ander. Er wordt snel en netjes gewerkt.

• Ervaring met: Verf / Behang

Vriendelijke, prettige en zeer vakbekwame mensen. Ik ben dan ook erg blij met het resultaat. Zowel met het verven van de muren als met de gordijnen. Mijn kamer is als nieuw. Tussentijds nog advies gekregen waardoor het eindresultaat nog beter is. Nazorg en garantie kan ik nog niets over zeggen. dit omdat de kamer net klaar is. Maar ik ben ervan overtuigd dat ook dit op hoog niveau is.

• Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Goede service en een vlotte levering van ons nieuwe vouwgordijn.

• Kwaliteit
  • Service en garantie N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

Al langere tijd goede ervaringen met advies van verf en materialen. Nu ook onze raambekleding laten doen. Prachtig resultaat! In erker exact gemeten, en lijkt 1 gordijn. Erg blij met onze vouwgordijnen!!

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

In de winkel was er precies de goede balans tussen zelf kijken en geadviseerd worden. Prachtige collectie, prettige sfeer. Goede organisatie van levering en uitvoering. Het was iets voordeliger dan waar we op gerekend hadden. De behanger was een echte vakman. We zijn superblij met de nieuwe look in onze woonkamer.

• Ervaring met: Verf / Behang

Dorpsstraat 102 1182 JH Amstelveen

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.