Super service en alles netjes afgeleverd en opgehangen super blij ermee Ga zeker nog een keer terug om wat te bestellen heb nog zonwering nodig voor buiten dus komt goed

• Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren

• Ervaring met: Vloeren

Alles was mogelijk en er is goed met ons meegedacht. Peter hartelijk bedankt voor je vrolijke flexibele houding. Ook iris heel fijn hoe je alles met ons doorgenomen hebt. Wij zijn meer dan tevreden en ik prijs jullie aan bij iedereen.

• Ervaring met: Verf / Behang|Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Op de overloop en traptreden is op de boven, voor en onderzijde PVC THI Impress aangebracht m.b.v. aluminium blindstippen. Dit is vakkundig met grote zorg en nauwkeurig in de afgesproken tijd gerealiseerd. Wij zijn uiterst tevreden met geleverd product.

• Ervaring met: Vloeren

Makkelijk een afspraak te maken, degelijk en snel gelegd, zien duidelijk veel ervaring. Alles netjes opgeruimd en meegenomen. Genieten nu elke dag van de vloer.

• Ervaring met: Vloeren

PVC vloer laten leggen. Volgens afspraak begonnen. Door miscommunicatie een deel niet gedaan. Na bellen werd dit snel opgelost.

• Ervaring met: Vloeren

PVC vloer gelegd, plinten en gordijnen. Prima samenwerking. Komt afspraken na, goede service, goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom ik ben dik tevreden.

• Winkeluitstraling
  • Persoonlijk advies N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie / Gordijnen / Horren|Vloeren

Over ThuisIn

Thuisin is dé inspirerende woonwinkel. Al meer dan 10 jaar zijn wij dé specialist in ‘mooi wonen’. Met alles op het gebied van interieur onder één dak: verf, behang, raamdecoratie, gordijnen, vloeren (laminaat, pvc, tapijt & vinyl) en kasten op maat.