Multicopy denkt met je mee!

Multicopy heeft ons bedrijf geholpen met het ontwerpen van een website en huisstijl. Doordat ze verschillende specialisten in huis hebben, word je van a-z begeleid. Het resultaat is erg mooi geworden. Wij kunnen Multicopy aanbevelen!

High quality prints, fast service, always responsive

High quality prints, fast service, always responsive

Als een warm bad!

Inmiddels een aantal keren print opdrachten via Multicopy laten verlopen en ik ben iedere keer weer aangenaam verrast over de enorm goede service. Je krijgt vrijwel direct antwoord op je mailtjes en vaak zelfs persoonlijk via de telefoon. Er wordt meegedacht en men is heel flexibel...wat heel handig is, zeker als het last-minute opdrachten betreft. Geen gedoe met direct afrekenen als het een zakelijke opdracht betreft, ook niet als je voor de eerste keer komt. Een factuur via de mail direct naar ons bedrijf is ook onderdeel van de service. Je voelt je ook altijd heel welkom als je in contact met de verschillende medewerkers bent. De sfeer is heel positief. Echt een verademing en dit maakt dat ik mijn printadresje wel gevonden heb!

Wat een top bedrijf

Niets anders dan lof, houden zich aan de afspraak. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Mensen zijn super aardig, denken met je mee. Dus echt een aanrader.

• Kwaliteit van het werk

Goede pragmatische aanpak, korte lijntjes, snelle levering en mooi resultaat!

Voor onze startup hadden we brochure materiaal nodig voor het gebruik in een B2B markt. We zijn net begonnen, maar gelukkig konden we ondanks een beperkte oplage, toch nog het gewenste resultaat behalen! Fijn direct telefonisch contact, en er werd steeds mee gedacht, zelfs tot het punt na de werkelijke oplevering toen Mandy (ons contact vanuit MC) ons challengde voor het gebruik van een alternatief papier. En jawel, dat was zelfs mooier dan het origineel! Zij heeft ons het gevoel gegeven, ondanks onze kleine omvang, altijd klaar voor ons te staan. Bedankt!

• Kwaliteit van het werk

Beter een goede buur dan een verre vriend

Sinds we buren zijn geworden met Multicopy betrekken we steeds vaker bij leuke projecten, zoals onze afscheidshelmen. Multicopy denkt altijd met ons mee en werkt snel en precies. We hebben hele leuke dingen samen gedaan, zoals branded veiligheidshesjes, coronasigning op kantoor, maar ook voor het afdrukken van een excel sheet binnen een uurtje kan ik bij ze terecht.

• Kwaliteit van het werk

Altijd meedenkend en zijn pas tevreden als ik dat ben.

Echt wel Rotterdamse mentaliteit. Geen woorden, maar daden. Al een paar keer binnen gelopen met spoed klusjes en altijd weer naar tevredenheid geholpen. Kom daar graag binnen. Ze denken actief mee en doen een stapje extra voor je. En we werden ook nog eens positief verrast met een bedankkaartje van ze. Hoe leuk is dat. Ik gun je deze organisatie voor jouw vragen op communicatiemiddelen.

• Kwaliteit van het werk

Naast een uiterst goede klantvriendelijkheid is de kwaliteit van de geleverde goederen uitstekend!

Mijn ervaring met Multicopy is al vele jaren zeer positief te noemen. Naast de uiterst vriendelijke contacten en inventieve ideeën en - indien nodig - oplossingsgericht handelen is de kwaliteit van de geleverde goederen altijd uitstekend! De weg van eerste contact naar geleverd product is snel en efficiënt. Voor de kleine ondernemer - met al of niet weinig of geen personeel - een absolute aanrader!

Top service!

Multicopy team is heel behulpzaam. Ze denken altijd mee!

• Kwaliteit van het werk

Super klantgericht en behulpzaam.

Mandy De Vries van Multicopy Rotterdam is een fijne partner om mee te werken. Ze levert goed advies. Mandy en haar team staan dag in dag uit voor ons klaar en ondersteunen daar waar nodig. En vaak net dat beetje meer. Ze denken mee. Erg prettig!

• Kwaliteit van het werk

Multicopy Rotterdam: prettig om mee te werken en altijd meedenkend.

Met een goed gevoel lever je je opdracht aan en je weet dat het resultaat goed is. Natuurlijk is er wel eens een misverstand, maar die wordt meteen voor de klant opgelost.

Zeer prettige samenwerking

Vanuit Rijkswaterstaat al meerdere opdrachten door de Multicopy laten uitvoeren. Hierover zijn we tevreden. Er was steeds sprake van een goede samenwerking en het contact verliep prettig. De Multicopy is erg klantgericht. De prijs-kwaliteitsverhouding is ook goed..

• Kwaliteit van het werk

Multicopy Rotterdam Centrum neemt de zorg rond drukwerk totaal uit handen.

De European Hematology Association werkt al meer dan 10 jaar samen met Multicopy Rotterdam Centrum. Het meedenken in oplossingen, de snelle en correcte uitvoering van opdrachten en het uiterst vriendelijke contact met de medewerkers maakt dit een hele prettige samenwerking. Naast regulier drukwerk is het team ook creatief in het meedenken over gimmicks, zoals schuifpuzzels en 'out of the box' kalenders.

• Kwaliteit van het werk

Ik ben erg blij met jullie service, bedankt!

Materialen zijn van goede kwaliteit, en er wordt met je mee gedacht. Ben erg tevreden!

• Kwaliteit van het werk

Ik wilde van een oude poster behang laten maken; door het opgewekte en deskundige advies is dat ook gelukt! Superblij mee! Dikke 10 verdiend dames!!!

• Bedrijfsnaam: particulier

Zeer prettig contact, vraag werd direct begrepen, afspraken zijn nagekomen, kwaliteit goed.

• Bedrijfsnaam: Johan Ros adviseur onr. goed

Prima ervaring tot zo ver! Één keer een misverstand gehad, maar dit werd netjes opgelost.

• Bedrijfsnaam: Volq

denken altijd mee, spoedgevallen worden altijd adhoc opgepakt en ik heb door jullie nog nooit nee hoeven te verkopen aan onze directie/klanten. Ik ben zeer tevreden over Multicopy en niet te vergeten de medewerkers (bijvoorbeeld Mandy en Loes). TOP!

• Bedrijfsnaam: Enigmatry

Ik was vergeten tijdig een order te plaatsen voor bedrukte zweetbandjes tbv een managementdag. Ik heb Multicopy benaderd, er eigenlijk van uitgaande dat het niet meer zou lukken. Het is gewoon gelukt! Niet alleen heb ik de bandjes op tijd geleverd gekregen, ze waren zelfs ook bedrukt!

• Bedrijfsnaam: Greenchoice

Wij voelen ons met alle egards behandeld.

• Kwaliteit van het werk

Goede kwaliteit en altijd zeer vriendelijke en meedenkend.

• Kwaliteit van het werk

Supersnel, makkelijk, vriendelijk personeel, denken goed mee, kortom, tevreden klant!

Maasstraat 12 3014 DB Rotterdam

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.