goede service, goed behandeld

Voor een opdrachtgever bracht ik vrij laat een grote hoeveelheid kopieerwerk af bij Multicopy Enkhuizen. Het bestand was niet digitaal aangeleverd en werd alsnog door Multicopy bewerkt en exact op tijd geleverd. Daarbij werd er ook nog meegedacht over de meest gunstige indeling van het materiaal. Kortom, ik kan Multicopy Enkhuizen iedereen aanbevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb nu al diverse malen een order bij MultiCopy in Enkhuizen geplaatst. Ik ben zeer tevreden over snelheid, kwaliteit en prijs. Ga zo door!

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een service!! Meedenkende en hardwerkende mannen die hun hand er niet voor omdraaien om tijd in de klant te investeren en zich er hard voor maken dat alles wat gewenst is mogelijk wordt. Goede en snelle communicatie. Snelle en foutloze levering. Vakjoekels die waarmaken wat ze beloven.

goede service, goed behandeld

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Meedenken N.v.t.
  • Communicatie met bedrijf N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Niks dan lof! Snelle service, top kwaliteit en dat voor hele scherpe prijs! Nogmaals hartstikke bedankt!

Zeer behulpzaam en klantvriendelijk

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Zoals hierboven aangegeven: de bereidheid tot meedenken vind ik erg belangrijk en vond ik plezierig. Jammer dat het product zo kostbaar is anders zou ik er vaker/meer gebruik van maken. Prima zaak en prima stel(t's)

goede service, goed behandeld

Multicopy verzorgt al ons reclamewerk. Altijd zeer blij met de aangeleverde spullen.

goede service, goed behandeld

Ja, ik beveel het bedrijf zeker aan. Maar de prijs is ook een ding. Ik heb dezelfde klus daags later nog een keer moeten laten doen, toen was ik in Amsterdam. Scheelde echt heel erg veel: 6 printjes op A3 met snijden bij jullie is 18,36 ex. Ok, paar euro duurder maar prima service. Maar 51 kleurkopietjes A4 voor 36,18 ex is in A'dam 12,75 ex en voor die 23,43 minder rij ik er bijna speciaal voor naar A'dam met mijn grijs kenteken diesel...

goede service, goed behandeld

We waren heel tevreden over de levering van de kaarten: "Zin in een Bossche bol?", die in maart voor ons gemaakt zijn. Goed meegedacht en snel geleverd.

goede service, goed behandeld

Snel, deskundig en super kwaliteit!

Zie boven

goede service, goed behandeld

Meegedacht over de aankleding van ons festival en de (leesbaarheid van onze) promotie en vervolgens sneller dan snel geleverd. Heel blij met de mannen van Multicopy Enkhuizen.

goede service, goed behandeld

Goede persoonlijke behandeling, vriendelijk, vlot. Staan open voor feedback en denken mee! Top

goede service, goed behandeld

Ik werd vriendelijk telefonisch te woord gestaan, zeer professioneel werd er met me mee gedacht welke mogelijkheden ik had. Zelfs toen bleek dat multicopy voor mij niets kon betekenen,kwam hij met een andere optie! Uiteindelijk ben ik toch terug gegaan om een sticker te laten maken, en de volgende dag al een reactie! Echt super !

goede service, goed behandeld

Ik heb een offerte aangevraagd per mail en daarop kreeg ik zeer snel reactie. Ik werd uitgenodigd voor een gesprek om de offerte te bespreken. En werd perfect met me meegedacht en al snel merkte ik dat ze meer voor ons en ons bedrijf konden betekenen. Ik ben erg tevreden over het drukwerk en de promotie-artikelen die ze ons hebben geleverd. Snel en goed. Kortom...super.