Heel tevreden over de service en kwaliteit van de bestelling!

We hebben nieuwe bedijfsvesten laten maken bij Multicopy Enkhuizen. De service was goed en de vesten zijn erg mooi geworden. Bedankt.

Snel, goed en vriendelijk

Ik ben supersnel en heel goed binnen een dag geholpen met het lamineren van foto's. De medewerkers zijn vriendelijk en denken met je mee. Ik ga hier zeker naar terug!

• Kwaliteit van het werk

Ook als particuliere klant uitstekend geholpen!

We zochten een fotoachtergrond voor ons kleine binnentuintje. In tegenstelling tot enkele andere aanbieders nam Multicopy uitgebreid de tijd om ons hierbij te helpen. Het resultaat is prachtig geworden en bevelen dit bedrijf van harte aan.

• Kwaliteit van het werk

Geweldig en wat een prachtig werk is er geleverd!

Multicopy Enkhuizen heeft een prachtige flyer gemaakt. Ik ben er heel tevreden over.

• Kwaliteit van het werk

Zeer vriendelijk en snel geholpen door Jurgen bij een kopieeropdracht. Eerder dan verwacht klaar, netjes verpakt en prima prijs kwaliteit!

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk

fijn bedrijf met goed advies

Wij hebben een boek laten samenstellen met liefdesbrieven die mijn moeder aan mijn vader geschreven heeft. Brieven 70 jaar oud!! Ondanks dat wist multicopy er een prachtig resultaat van te maken. Mijn vader was tot tranen toe geroerd. Multicopy heeft ons steeds meegenomen in het ontwerp. Wij zijn heel tevreden.

Prettige dienstverlening

Multicopy Enkhuizen denkt mee levert kwalitatief goede producten.

• Communicatie met bedrijf
  • Snelheid van levering N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk

Goede samenwerking en mooi eind product

Ik heb een goede ervaring met Multicopy Enkhuizen. Het was een lange weg (lag aan onszelf) maar Multicopy heeft altijd de tijd genomen om uiteindelijk een mooi product te maken. Daniel en team bedankt.

• Kwaliteit van het werk

Mooie posters en als extra gratis advies!

Vanmorgen heb ik mijn nieuwe posters opgehaald voor mijn nieuw op te zetten projectplan "WESTFRIESLANDVOORMEKAAR". De posters waren perfect afgedrukt en ik kreeg meteen van Jurgen en Daniel advies over mijn vraag hoe ik deze posters doelmatiger kon gebruiken met een magneetbord. Topoplossing, daar kan ik wat mee!

• Kwaliteit van het werk

Magazine, boekje, mooie kopieën - wat je ook aandraagt, het wordt een plaatje bij Multicopy Enkhuizen. Over de uitvoering krijg je advies waar je werk echt beter van wordt. Aanrader!!

• Kwaliteit van het werk

Mooie webshop die gemakkelijk te bedienen is!

Ik heb door Multicopy Enkhuizen een mooie website en webshop laten maken. Het ziet er strak en fris uit, passende bij mijn huisstijl. De website en webshop zijn gemakkelijk thuis aan te passen, ook al ben je zelf niet super technisch. Ik heb goede uitleg gekregen hoe alles werkt via Zoom. Ideaal i.v.m. de omstandigheden. Met vragen kan ik altijd terecht.

Meedenkend en innovatief!

Een fijn bedrijf waar er ruimte en aandacht is voor je eigen unieke product. Snel en persoonlijk contact en een prachtig pand waar werkelijk alles mogelijk is voor je complete bedrijfsmarketing. Een echte aanrader als je net even anders als anders wilt zien!

• Kwaliteit van het werk

Ze denken mee. Kijk naar mijn website bakkumbikes.nl en ook mijn bus is door multicopy enkhuizen super mooi belettert. Mvgr de mobiele fietsenmaker E Bike ombouw Verkoop Reparatie Bakkum Bikes

Vriendelijk, snel en vakkundig

Ondanks dat het om een kleine opdracht ging, was er alle tijd voor ons. We werden heel vriendelijk geholpen en er werd fijn meegedacht. Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel!

Super klantvriendelijk !

Hele aardige mensen die met je meedenken

Snel, begrip, vriendelijk.

Zoals ik gewend ben van Multicopy Adam, ook in Enkhuizen professioneel en prettig in de omgang. Voelde me begrepen en in goede handen, persoonlijk en voor de opdracht. Top!

• Kwaliteit van het werk

meedenkend met een prachtig eindresultaat

voor 50e verjaardag van dochter en schoonzoon wilde ik een grote poster laten maken met geprinte geboortekaartjes en babyfoto's. Er werd gelijk meegedacht en uiteindelijk werd het een op "canvas" geprint exemplaar van 1,5 bij 1 meter met een buitengewoon mooi eindresultaat. Ook compliment voor de snelle levertijd en alleszins redelijke prijs.

Enorm klantvriendelijk!

Ik heb zojuist mijn kaarten mogen ontvangen (terwijl ik 2 dagen geleden nog geen idee had hoe deze kaart eruit moest zien). Er wordt met je meegedacht, er wordt snel gehandeld en er wordt goed om gegaan met eventuele aanpassingen. De kaarten zijn van mooie kwaliteit en alles wordt verzorgd afgegeven. Voor herhaling vatbaar!

Uitmuntend bedrijf Zeer goede service

goede service, goed behandeld

Geboortekaartjes en geboortebord laten maken. Geen nee te koop en alles in overleg, met hele goede tips wat tot een mooi eind resultaat is gekomen.. Dik tevreden over alles!

perfect, zeker aan te bevelen

Wat ik zo leuk vond was dat ik zomaar naar binnen kon lopen en dat ik dan meteen werdt geholpen. en vervolgens werden blijkbaar alle stoppen uit de kast getrokken om ervoor te zorgen dat mijn product vroeger klaar zou zijn. ontzettend schappelijk die gast :) haaijeto

perfect, zeker aan te bevelen

Examen opdracht voor onze zoon in brochure laten printen. Goede kwaliteit, snelle levering, prettig contact. Superblij mee

snelle en correcte levering

• Bedrijfsnaam: Magic Chocolate

goede service, goed behandeld

Leuke mensen, een warm welkom. Mijn spoedje was klaar terwijl ik wachte. Ze doen veel meer dan ik verwacht had gezien de uitstalling aan bedrukte producten. Hier ga ik zeker vaker heen.

• Bedrijfsnaam: Studio Kweekvijver

perfect, zeker aan te bevelen

Multi Copy heeft voor onze vereniging uitnodigen gedrukt en poloshirts gemaakt, naar volle tevredenheid.

• Bedrijfsnaam: VV Dindua