Slechte ervaring

Na mijn eerste review: De eigenaar van multi copy den haag mailt mij nu op een boze, onprofessionele manier. Zeker niet tevreden.

Afgezet

Niet duidelijk over prisj

• Kwaliteit van het werk

Ervaren vakmensen, die weten waar ze over praten!

Als ik binnenloop en vraag of zij een foto kunnen afdrukken van internet of tekst is dat bijna altijd mogelijk ik heb al heel afdrukken door hun laten verzorgen tegen een redelijke prijs vakmensen!!

• Kwaliteit van het werk

Geweldige service, snelheid en kwaliteit.

Prima!

Very friendly and efficient

I discovered Multicopy Den Haag (Jolanda and Jos) by pure coincidence. I did some covert art for few of my personal DVDs. Their work was excellent both the design and the printing quality. Looking forward to have another experience with them in the near future, I hope....

Super goed geholpen door Multicopy

Wij zijn super goed geholpen door Multicopy. Wij hebben in december voor ons producten een productstickers laten bedrukken. Met de juiste samenwerking is het gelukt om de stickers te laten bedrukken. Het was in het begin lastig om de juiste formaat en resolutie te krijgen. Dit heeft Multicopy voor ons helemaal in orde gemaakt door het bestand aan te passen waardoor de stickers in de juiste kwaliteit bedrukt konden worden. Multicopy Den Haag is een goede aanrader voor het bedrukken van al je stickers, printwerk etc. Zij hebben persoonlijk advies geven en voor vragen kan je altijd contact met hun opnemen per mail zowel telefonisch. Ons zie je snel weer terug!

• Kwaliteit van het werk

Great service and attention to detail

We were very professionally advised on a variety of solutions for our windows. We wanted to keep the light coming to our ground floor living room but yet, blocking people looking into it. Jos installed mirror foil and we were very happy with it. After a couple of years, Jos found out a better material was available and he came around, free of charge, to change the material for an even better one. Very good customer service approach. The new material even allows for more light coming it and keeping the privacy we wanted. Highly recommendable.

• Kwaliteit van het werk

Geweldig! Zowel de mensen als het geleverde werk!

Ik kwam voor rouwkaarten, dus best een hele verdrietige situatie. Deze mensen waren heel meevoelend en hebben erg hun best gedaan om een prachtige kaart te maken, mooie foto en lettertype! Ondanks de internetstoring, die ik thuis had, tóch alles op tijd af gekregen , ben met een goed gevoel de deur uitgegaan. Dank!

• Bedrijfsnaam: Hobeon

Geweldige service, creatief, klantvriendelijk, humor en kwaliteit. Echt geweldig.

• Bedrijfsnaam: docp

Geholpen met een glimlach en goed advies gekregen!

• Bedrijfsnaam: Kaap Hoorndreef

2 sterren: slechter dan verwacht

Honderd visitekaartjes voor 100 Euro. DWZ ieder kaartje kost een Euro?! Belachelijk duur. 't Is dat ik - onbekend in Den Haag - de kaartjes nodig had, maar ik zal zeker geen tweede keer komen.

• Meedenken
  • Communicatie met bedrijf N.v.t.
  • Bedrijfsnaam: --

Multicopy Den Haag werkt snel, betrouwbaar en efficient. Ik ben buitengewoon kieskeurig, mijn producten moeten echt perfect zijn. Daarom ga ik graag naar dit adres; zij denken met de klant mee en leggen de lat erg hoog. Bravo!

• Bedrijfsnaam: Karama Europe

Multicopy provided excellent and quick service. I had to print a seating plan and thank you cards for my wedding. I gave them an idea and they took care of the design, send me different proofs and made suggestions. Got everything within 2 days - for me a last minute life saver. The owner can do calligraphy which is a big plus for wedding stationary/ designs.

• Kwaliteit van het werk

Op maandag contact opgenomen via de mail en op donderdag het drukwerk in huis. Supersnel!

• Bedrijfsnaam: KVMO

Goede service, aardige mensen, snelle levering: dit is een mooi bedrijf wat aanbeveling verdient!

• Kwaliteit van het werk

Ik had een spoed opdracht, binnen twee uur kon ik het ophalen, waar maak je dat nog mee!!! Super, bedankt!!!!!

• Kwaliteit van het werk

• Kwaliteit van het advies N.v.t.
  • Meedenken N.v.t.
  • Kwaliteit van het werk

Mijn ervaring met mulit-company is zeer goed. Ik heb aan dit bedrijf gevraagd om een technisch-complexe scriptie in te binden met een zeer korte deadline. Uiteindelijk is dit gelukt waarbij multi-copy een goed product tijdig heeft geleverd. Ik ben zeer tevreden! Goede communicatie, rekening houdend met de belangen van de klant. Mijn dank is groot. Jullie werk wordt zeer gewaardeerd.

• Kwaliteit van het werk

Jos en Jolanda Erkamp leveren keer op keer maatwerk van hoge kwaliteit.

• Kwaliteit van het werk

Tot nu toe heb ik twee spoedopdrachten bij jullie uitbesteed, beide keren keurig op tijd geleverd, kwaliteit en service prima in orde

• Kwaliteit van het werk

Ik moest op vrijdagmiddag met spoed iets gedrukt hebben en het kon allemaal, fantastische service!

• Kwaliteit van het werk

Werk nu reeds 3,5 jaar met dit kantoor! Super goede en snelle service! Ben 1 x geswitcht met productie omdat t kantoor wegens vakantie gesloten was en toen gelijk gemerkt dat de kwaliteit bij het andere kantoor heel slecht was!

Over Multicopy

Multicopy The Communication Company bedenkt slimme communicatieoplossingen, ontwerpt opvallende communicatiemiddelen, personaliseert uw communicatie zoals direct mailings en informatieve manuals, heeft een grote collectie promotionele artikelen en is sterk in sign. Van posters tot banners en van gevelreclame tot autobelettering. We gaan altijd net die ene stap verder om voor u de beste totaaloplossingen te realiseren. Communicatie waarmee u uw doel bereikt. Snel, opvallend en resultaatgericht.