top!

Goed geadviseerd voor mijn nieuwbouwhuis. Heel blij met het resultaat! Gr Ruby Beck

Goed advies zonder drang

Sinds kort Decorette Beek en Donk leren kennen en nu verschillende keren persoonlijke benadering met goed advies ontvangen zonder dat dit opdringerig over komt.

goed ervaring en prima afwerking

alles oke

Een zeer verniewende heldere blik op de herinrichting van onze huiskamer.

De medewerker van Decorette heeft ons na een huisbezoek een geheel nieuw advies gegeven met betrekking tot de inrichting, de kleur van de wanden en het plafond. Een complete omschakeling ten opzichte van de oude situatie maar wel een die ons zeer goed bevalt.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het