Degelijk en betrouwbaar

Peter heeft bij ons de Ikea keuken geplaatst en dat was geen makkelijke klus want er moesten electra en waterleidingen worden verplaatst en aangelegd en er moest een spoeleiland komen. Peter heeft veel klanten maar doet alles in een rustig tempo en heel netjes en doet alles (m.u.v. stucwerk) zelf. Dat heeft tot groot voordeel dat je weet waar je aan toe bent. De keuken is erg mooi geworden. Peter is op mij overgekomen als heel betrouwbaar met erg veel ervaring met ikea keukens en werkt hard. In 3,5 dag was de keuken geplaatst. Zorg wel dat de aflevering van de Ikea keuken ruim op tijd is want bij ons kwam de keuken opeens een paar dagen later. We zijn blij met onze mooie keuken en dat voor een zeer acceptabele prijs. Bedankt Peter!

• Garantie / nazorg

Keurig werk, oplossingsgericht en fijne omgang

Mooijwerk Keukenmontage heeft inmiddels al 2 keukens voor mij geplaatst. Men is erg fijn in de omgang, duidelijk in communicatie en de werkzaamheden worden ook binnen de afgesproken termijn uitgevoerd. Eventuele uitdagingen die we onderweg tegengekomen zijn, zijn keurig en praktisch opgelost.

• Garantie / nazorg

Dhr. Mooij is een zeer deskundige vakman, die ons goed heeft kunnen adviseren bij het kopen/ plaatsen van onze nieuwe keuken. Het resultaat is helemaal naar wens!
  • Garantie / nazorg

De keuken is netjes geplaatst. Tijdens plaatsen lost peter problemen op die hij tegenkomt. B.v. plaatsen extra groep met een niet standaard automaat besteld hij en laat het op locatie afleveren. Prijs kwaliteit is zeer goed.
  • Garantie / nazorg

Erg prettig gewerkt met Peter. Hij is een vakman: gedegen, precies, geduldig. Daarnaast ook nog vriendelijk en bescheiden. Komt zijn afspraken na. Hij heeft prachtig werk afgeleverd. Jammer dat ik op deze site geen foto van mijn keuken en dus zijn vakmanschap kan achterlaten.
  • Garantie / nazorg

Bij het kopen van een Ikea keuken koop je tevens een probleem. Hoe krijg je die geplaatst! Gelukkig is daar meneer Mooij. Met zijn jarenlange ervaring met Ikeakeukens en deskundigheid gaf hij bij het maken van zijn alleszins redelijke plaatsingsofferte al het vertrouwen dat het goed zou komen. En dat is volledig uitgekomen. De keuken staat als een huis.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dhr. Mooij een bijzondere vakman. Ik heb in heel.mijm leven nog nooit zon correcte nette eerlijke beleefde vakman meegemaakt. Iemand met oog voor detail, degelijkheid netjes . Meneer Mooij komt zijn afspraken .eer dan na. We hebben er bijna geen woorden voor hoe meneer Mooij Ijn werkt doet, en hoe hij uitleg geeft over wat hij doet of waaarom hij welke keuze maakt. Na in het verleden een aantal keer terleurgesteld te zijn geweest door zogenoemde vakmensen was ons vertrouwen volledig weg. Deze man levert echte vakmanschap. Meneer Mooij zoals ik u telefonisch al meeedeelde weet ik eigenlijk niet wat ik moet zeggen. Maar wij zijn u zo dankbaar voor wat u voor vakwerk bij ons bent verricht. Nogmaals hartelijk bedank!!!
  • Garantie / nazorg

Bijzonder prettige ervaring. Werkwijze is heel netjes en secuur. Zelfs in een heel kleine werkruimte aandacht voor detail. Service bij vragen achteraf is ook uitstekend. Mijn nieuwe keuken ziet er absoluut prima uit. Ik geef niet vaak reviews maar deze buitengewoon positieve ervaring wil ik wel graag delen.
  • Garantie / nazorg

Peter Mooij is een echte vakman. Hij heeft bij ons een mooie Ikea keuken gemonteerd. Het is prachtig geworden. Peter is een vakman die heel precies te werk gaat en alle tijd neemt. Hij heeft veel kennis van en over Ikea keukens en heeft ons van goede adviezen en tips voorzien. Zowel tijdens de voorbereiding als uitvoering maakt Peter tijd voor je en is bereid langs te komen bij vragen. Dit was zeer prettig. We zijn zeer tevreden over het resultaat en bevelen Peter Mooij zeker aan! Nogmaals dank voor alles!
  • Garantie / nazorg

Peter Mooij (en partner) heeft voor de tweede keer bij ons een (bij)keuken gemonteerd. Wederom vakwerk. Peter denkt heel goed mee in het voortraject, en wij hebben samen een plan gemaakt voor ca. 10+ kasten. Tijdens de intake een lijst gemaakt van de te bestellen kasten en onderdelen. Dit keer waren het veel meer kasten, maar niets ontbrak en Peter houdt het overzicht en planning. Ook let hij goed op de kosten voor de opdrachtgever. In de uitvoering is Peter zeer precies en een absoluut vakman. Hij neemt er de tijd voor, en geeft goede nazorg. Na de keuken- en veel andere kasten en bureaus, heeft Peter ook nog op maat gemaakte plafonds in het souterrain en een prachtige gangkast gemaakt, waar mogelijk gebruik makend van kostbaar materiaal dat over was van de keuken- en garderobekasten. Het hele project is een fraai stuk vakwerk geworden, wat echt waarde toevoegt in en aan ons huis!
  • Garantie / nazorg

Onlangs hebben wij een nieuwe woning gekocht; bij het ontwerpen van onze nieuwe keuken hebben we vrijwel geen rekening gehouden met bestaande electra of het leidingwerk. Ook de keuken wilden we niet laten installeren door de IKEA Installateurs omdat er het e.e.a. aangepast zou moeten worden. We hebben kort gezocht naar bedrijven die IKEA keukens monteert en al snel kwamen we bij Mooijwerk uit. Na prettig contact via de e-mail heeft Mooijwerk afgelopen week onze keuken gemonteerd. Peter heeft een aantal stopcontacten verlegd, het leidingwerk voor de vaatwasser en afvoer aangepast en extra groepen in onze meterkast geïnstalleerd voor onze heteluchtoven, combi magnetron en koelkast. Peter is hier zelfs de kruipruimte van het huis voor in geweest. Peter is een zeer ervaren vakman en werkt ontzettend netjes; onze keuken is tot in detail en perfectionistisch afgewerkt. De laden in de kasten zijn perfect afgesteld, de afzuigkap hangt precies in het midden van de keuken en de gehele keuken is waterpas gemonteerd. Zelfs in onze nieuwbouwwoning uit 2002 waren niet alle muren recht. Onze ervaringen met Mooijwerk zijn erg prettig, Peter heeft overal een oplossing voor en denkt mee in oplossingen of geeft goede adviezen. Wij zullen Mooijwerk van harte aanbevelen!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Mooijwerk Keukenmontage

Filter op Taal