Snel en perfecte service

Snel en perfecte service

Service en kwaliteit op hoog niveau daarom koop ik bij Decorette

Decorette een fijne winkel goed geholpen en de service ging verder dan men kan verwachten

Breed assortiment en snelle levering.

Goed geholpen en denken mee.

Wat een goede service hebben wij gehad. Zeer kundig personeel, goed advies gehad en binnen 3 dagen besteld en thuis behangen, heel blij mee

Snelle service

Monteur kwam snel opmeten zodat de nieuwe plissee aanvraag snel geregeld kon worden. Binnen een paar weken was t klaar en kon de monteur het komen ophangen. Mooie kwaliteit waar we weer jaren plezier van zullen hebben. We hadden het al in de woonkamer. Nu ook aan de achterkant van het huis.

zeer klant vriendelijk

Heeft aandacht en goed advies voor voor ons als klant

Erg goed

Vriendelijk personeel, geen haast, geen druk, namen de tijd om behang uit te zoeken. Bestelde behang was er binnen een paar dagen. Top zaak , en goede koffie!

Deskundig advies

Vriendelijk en goed advies

Vriendelijk personeel Prima advies en denken mee. Goede kwaliteit behang. Ruud heeft bij ons plafond geschilderd en de huiskamer behangen. Secure vakman, heel vriendelijk en gezellig, geeft ook goed advies en denkt mee. Ruud het is prachtig gedaan. Voor een volgende klus komen wij zeker weer bij jullie terug.

Top serive

We kwamen in de winkel met een stukje van ons nieuwe bed ivm de kleur. We werden direkt geholpen, behang daar kwamen we voor. Niets was te gek, elk boek mocht open. Mocht eventueel ook een boek mee naar huis. Uiteindelijk zijn we geslaagd, is het behang besteld gewoon op een zaterdag. Woensdag middag kon ik het al ophalen. Top kwaliteit dik vlies behang ideaal. Aanrader,

Hele goede ervaring!

We werden goed geholpen, duidelijke communicatie, hele mooie materialen en degene die ons hielp was erg vriendelijk en dacht mee. De bestelling zou 3 weken kunnen duren, maar was na 2 dagen al binnen! Een goede ervaring, ik ga de volgende keer zo weer terug!

Vriendelijk, zorgzaam en deskundig

Ik heb de service als heel plezierig ervaren. Heldere communicatie, afspraak is afspraak, meedenkend en uiteindelijk een prachtig resultaat. Mijn complimenten!

Goed geholpen en fijne service

In de winkel ben ik zeer goed geholpen met het uitzoeken van een verduisterend gordijn voor mijn kiepraam. Er werd de tijd genomen en er werd meegedacht. Daarna werd de afspraak ingepland voor het inmeten van het raam. Ook dat ging keurig en de opdrachtbevestiging was hierna snel binnen. De communicatie was ook snel en helder. Mijn algehele ervaring is dan ook zeer goed en ik kan Decorette daarom ook echt aanraden.

Grote keuze

Kwam voor behang en er was te veel keuze. Goed geholpen en tevreden met het resultaat

Medewerker Decorette actief ingespeeld op onze vraag.

Een onderdeel van het rolgordijn wat wij lang geleden bij Decorette in de Mare hebben gekocht was kapot gegaan. Vraag of Decorette dit nog kon leveren. Medewerkster foto gemaakt van kapotte onderdeel en dit naar leverancier gestuurd met vraag of zij dit nog konden leveren. Zij hebben onderdeel opgestuurd echter dit was niet juiste onderdeel. Nogmaals mail naar leverancier gestuurd, die opnieuw onderdeel hebben opgestuurd. Dit onderdeel paste wel. Dus en geweldige service van decorette en geweldige service van de leverancier. Hiervoor nogmaals hartelijk dank.

Goede informatie in de winkel, en ook goede afhandeling

Keurig geholpen.

Op al mijn vragen een duidelijk antwoord gekregen.

prima advies en alle tijd genomen

prettig contact met Karin. in de winkel alle tijd en ook thuis alle tijd genomen om kleuren te vergelijken.

Super! Heel mooi behang voor de slaapkamer van ons zoontje

Snel een keuze kunnen maken in de winkel en snelle levering

Mijn eerste ervaring bij jullie was heel goed.

Vriendelijk en goed personeel, kom graag en ook zeker weer terug!!!

Decorette is een zeer betrouwbaar bedrijf.

Wij zijn zeer tevreden over de keurige monteurs en de plaatsing van een nieuwe Plissé Hordeur.

Het was top

Vriendelijk en deskundig geholpen. Goede tips meegekregen. Werd goed meegedacht. Ik ben zeer tevreden!

Prima advies en vriendelijke medewerkers

Prima advies, medewerker dacht mee met ons en was zeer professioneel en vriendelijk. Alles zonder problemen en op tijd aanwezig.

Geweldige zaak fantastisch geholpen.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het