Erg goed netjes geholpen in de winkel en super snelle service ik ben erg blij met mijn nieuwe gordijnen

prima zaak voor een mooie inrichting.

Zeer prettig geholpen en correcte levering

Snel en goed.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Duettes mooi gemaakt en goed gemonteerd. Ik ben heel tevreden met het resultaat.

Deskundig, persoonlijk en super tevreden met het resultaat!

Zowel het advies in de winkel als het uitvoeren van de behangklus in onze nieuwe woning zijn volledig naar tevredenheid verlopen!

Zeer prettig geholpen en gemonteerd.

Zie hierboven vermeld.

Subliem

Geen commentaar ga op deze voet verder het is zo erg goed. Geweldige service en trapplaatser.

Veel keuze.

Vriendelijk geholpen. Veel keuze in behang. Ging bij ons alleen om behang. Mochten de boeken even mee naar huis, wat heel fijn was.

Zeer goed vriendelijk geholpen en advies gekregen.

Professionele mensen

Vakkundig en duidelijk geholpen

geweldig

top verkoopster en monteurs en erg tevrede

Heel erg tevreden

We zijn erg blij met onze rolgordijnen. De kleur is precies goed, de installatie was zo gebeurd en professioneel uitgevoerd.

Veel keus en mooie producten!

Mooi behang voor een goede prijs en erg vriendelijk personeel!

Goed meegedacht, zich aan afspraak gehouden en nette plaatsing.

Professioneel advies en vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel. Professioneel advies. Denken met je mee. Doen nog extra moeite om te proberen om niet meer aanwezig behang via leverancier te kijken of daar nog wat voorraad te bemachtigen is. Volgende dag kregen wij een telefoontje dat de fabriek nog een klein voorraadje had. Wij zijn daar heel erg blij mee. Hartelijk dank voor alle moeite. En zijn blij dat Ruud 10 januari weer bij ons komt behangen. Vriendelijke groet Dick en Reina

Prima service!

Ik werd goed en vakkundig geholpen om een keuze te maken in raambekleding. Ze nam echt de tijd voor mij, dat is fijn. De score is net geen 10 maar dat is omdat de wachttijd op het product zo lang was. Heeft niets te maken met de service. Het koord bleek bij levering veel te kort. Dit is zonder extra kosten aangepast. Super!

Super winkel met uitstekende service

Uitstekende ervaring met deze winkel, prima service en leuk personeel.

Gewoon goed

Goed advies en meedenken. Vlotte levering en montage. Top dus.

Goed!

Goed geleverd en vriendelijke behandeling in de winkel. De monteur vriendelijk en kundig

Veel keuze, goede service

Enorm veel keuze in behang. Ik kon een paar boeken mee naar huis nemen en door per mail door te geven wat we hadden gekozen nog profiteren van de woonmaandactie. Behang was er in een paar dagen en goed advies gehad over de lijm.

Top geholpen

Super goed geholpen, en ongelooflijk veel keus De kwaliteit van de gekochte spullen zijn zeer goed, met de juiste instructies.

Leuk geholpen en mooi resultaat.

Wij zijn leuk en duidelijk geholpen en montage ook perfect gegaan.

Groot assortiment en fijn geholpen

Fijne zaak met heel veel keus aan behang. Aardig en professioneel personeel.

Snel en perfecte service

Snel en perfecte service

Service en kwaliteit op hoog niveau daarom koop ik bij Decorette

Decorette een fijne winkel goed geholpen en de service ging verder dan men kan verwachten

Marktplein 27 1721CK Broek op langedijk

0226-820200

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het