Prima , heel erg prettig

Zowel in de winkel als online en thuis bij het monteren hele goede service en goed geholpen.

Goed telefonisch op hoogte gehouden van bestelling. Bekwaam en vriendelijk personeel

Rolgordijn van 11 jaar oud defect. Onderdeel kon nog besteld worden

Vriendelijk en adequaat geholpen bij het oplossen van een probleem met een ouder lamellen gordijn.

Vakkundig en vriendelijk personeel!

Ik ben professioneel en vriendelijk geholpen in de winkel door Jitske. Er werd alle tijd voor me genomen en ik mocht telkens weer een ander stalenboek mee naar huis nemen om de goede kleur Duette uit te zoeken. Ook de monteur die de Duette kwam plaatsen, was vriendelijk, gezellig en ter zake kundig. Na plaatsing werd ik nog gebeld of alles naar wens was. Helemaal TOP!!! De volgende gordijnen kom ik zeker weer bij jullie uitzoeken.

Prima geregeld

Prima geregeld alleen voor het ophangen van de rail moest ik 45 euro betalen wat maar 1 minuut duurde vond ik erg duur.

Super geholpen door Tjiske, staat altijd voor je klaar, als er iets niet goed gaat, regeld zij het voor je , ff een belletje en het komt goed, denkt in oplossingen, super advies, zowel voor de vloer als voor uitzoeken van behang,

Super gewoonkeurig alles afgehandeld

Gewoon netjes en goed werk geleverd

Uitstekende service en geweldige monteur ( vakman schap )

Klant vriendelijk service vanaf het begin in de winkel. ( voor pvc laminaat ) Bij het opmeten en monteren thuis een geweldige en een vakmanschap. (en goeie adviezen ). Zeker een aanrader !!!

Super netjes geholpen en uitstekende service

Ik ben heel blij met de service van Decorette. Ik ben echt uitstekend geholpen en kan deze winkel zeker aanraden.

Goede adviezen en prettig geholpen

Goede adviezen en prettig geholpen. De service was prima en snel.

Jaa, onwijs blij met de prachtige gordijnen

zeer goed

Vriendelijk en behulpzaam personeel in de winkel. De medewerkers die het rolgordijn en de luxaflex kwamen ophangen hebben goed werk geleverd.

Hebben iets mooi gekocht ,met juiste hulp

Vakkundige mensen zowel in de winkel als de gene die het marmoleum gelegd heeft.

Zeer hartelijk en vakundig geholpen in de winkel. Goed advies en hulp bij de keuze van de vloer. Duidelijke offerte en alles goed verlopen volgens afspraak. Door een vakman gelegd . Met Prachtig resultaat. We zijn er erg blij mee. Kortom een hele goede ervaring.!!

Vriendelijk en deskundige verkopers. Levering volgens afspraak en mooi op tijd.

Servicegericht en goed

Zeer goed en vriendelijk geholpen in winkel. Communicatie via telefoon of mail perfect en levering goed en snel.

Gewoon goed

Goed geholpen en goed advies gehad.

Degelijk en deskundig

Behandeling in de winkel was goed en correct. Montage goed en deskundig. Met andere woorden geen klagen.

Heel fijn geholpen!

Vitrage uitgezocht en daarbij heel fijn geholpen. De heren die ze kwamen inmeten waren ook erg vriendelijk. En heel fijn dat de vitrage snel geleverd werd en vakkundig zijn opgehangen. Ik ben een zeer tevreden klant!

Alles prima geregeld

Ik werd prima geholpen en op de hoogte gehouden. Ook de montage was zonder enig probleem.

Prima product geleverd en gemotiveerd.

Ga zo door!

Heel vriendelijk en behulpzaam en enthousiast.

Geweldig.

Wij hadden een haal in onze gordijnen. Foto gemaakt en we kregen een nieuwe.

Erg goed netjes geholpen in de winkel en super snelle service ik ben erg blij met mijn nieuwe gordijnen

prima zaak voor een mooie inrichting.

Zeer prettig geholpen en correcte levering

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het