Ontzettend leuk personeel.

Alle tijd nemen voor je. Vriendelijk personeel. Stalen mee naar huis mogen nemen.

Prima winkel en personeel

Velux raambekleding besteld, werd netjes gebeld dat het binnen was, prima zaak!

Topservice

Adequaat en zeer vriendelijk behandeld in de winkel. Zonder problemen kregen wij diverse stalen mee om thuis te bekijken. Nadat de bestelling binnen was is deze op korte termijn vakkundig geplaatst, waarbij de monteur ook nog een attentie voor ons had meegekregen. Als wij nog iets nodig hebben komen wij zeker terug.

Zeer goed, er wordt oplossingsgericht meegedacht.

Onze horren waren niet de juiste kleur, dit was helaas niet besproken tijdens de bestelling, echter werd dit perfect en kosteloos opgelost.

Professioneel woonadvies

Fijn geholpen bij het uitzoeken van Art FX behang. Geduldig, begripvol, behulpzaam en goed advies.

Heel fijn!

Wij hebben prachtige gordijnen en een behang besteld. Die nu een aantal weken hangen te pronken. Heel erg tevreden over! De dames in de winkel hebben er een goede kijk op en komen met leuke tips. Ook als er iets niet klopte pakte zij dit gelijk met beide handen aan om te verbeteren. Kortom; een echte aanrader waar ik de volgende keer weer heen zou gaan.

Mooie jaloezieën

Goed geholpen. Mocht de monsters ook mee naar huis. Gelukkig want toch een andere, beter passende, kleur gekozen.

Super service en klantvriendelijk

Voor ons nieuwe huis hadden wij 3 verschillende orders lopen. Over alle orders zijn wij steeds netjes op de hoogte gehouden. Bij de levering van de vouwgordijnen bleek er 1 veel te lang te zijn. Deze is kosteloos opnieuw gemaakt. De bestelde horren zijn netjes afgeleverd en opgehangen. Op het moment van schrijven zitten we nog te wachten op 1 shutter, deze was niet goed ingemeten en wordt kosteloos nieuw gemaakt en nog geplaatst. Continue de facturen betaald waarvoor geleverd was. Zowel bij het vouwgordijn en de shutter de jiet geleverde artikelen in mindering gebracht op de factuur zodat wanneer deze geleverd zijn de laatste kosten pas doorberekend worden. In de winkel is men super klantvriendelijk, steeds weer netjes geholpen en te woord gestaan. Telefonisch contact verliep ook steeds zonder problemen. Al met al een super ervaring, en een mooi aangekleed huis helemaal naar wens.

Duidelijk, netjes en soepel verlopen.

Het contact was duidelijk in de winkel en via de mail. Er werd snel geantwoord op vragen. Netjes volgens afspraken. De mannen die het hebben opgehangen hebben netjes en snel gewerkt. Mooie kwaliteit rolgordijnen en ze hangen prachtig!!

Vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerkers en de bestelling was snel geleverd

Persoonlijke aandacht en de winkel heeft een mooie collectie op elk gebied.

Vriendelijk behulpzaam personeel. Bestelde gordijnen correct afgeleverd en opgehangen. We komen zeker terug bij Decorette. Klein min puntje. Op de factuur was de aanbetaling niet verwerkt.

Vriendelijk personeel en snelle bediening

Prima en bijna 100% goede voorlichting om een juiste keuze te kunnen maken. Snel en correct aangebracht plissé gordijn! Vriendelijk personeel.

Heel vriendelijk geholpen

Super meiden vriendelijk en geduldig. Binnen 3 dagen mijn behang besteld en ik mocht de boeken ook lenen. Ik heb de aankoop als heel prettig ervaren.

Mooie gordijnen, prima service….

… en snelle levering

Gewoon netjes

Super winkel

Leuke winkel met vriendelijk en hulpzaam personeel.

Goede service met aandacht voor de wens van de klant.

Als wispelturige klanten die wij waren zijn we altijd even geduldig en aardig geholpen. Er werd mee gedacht en goed naar onze wensen geluisterd . Inmiddels hangen de Jaloezieën en zijn we er erg blij mee.

Vakkundig geholpen, goede service en heel vriendelijk

Zowel het maken van de afspraak, de opname thuis als de installatie verliepen helemaal naar wens. Blij met de dubbele hordeur en komen ook een volgende keer graag weer terug

zeer tevreden

vriendelijk personeel en de vitrage snel klaar. keurig verpakt.

Ervaring ? Top !!

In winkel uitstekend geholpen . Snelle levering ! Uitstekend geïnstalleerd

Prima geholpen

Lastig dat er weinig personeel is. Als een medewerker een klant helpt moet je lang wachten op hulp. Zeker als je even kort wat wil halen is dat storend

Vriendelijk en professioneel geholpen.

Na goed advies tot aankoop overgegaan. We zijn zeer tevreden met onze gordijnen! Heel fijn dat medewerkers echt de tijd voor je nemen zonder opdringerig te zijn en mails/vragen snel en accuraat beantwoorden.

Top winkel

Ik heb gordijnen in de winkel gekocht. Zij hebben mij goed geadviseerd bij de aankoop, de levertijd van de gordijnen zijn ze nagekomen, rails en gordijnen opgehangen en tenslotte prima nazorg gegeven (ivm vouw in gordijn). Alle medewerkers waarmee ik in contact ben geweest waren zeer klantvriendelijk. Ik kan deze winkel aanbevelen.

Een hele fijne zaak

Alles wat ze hebben is top kwaliteit

Vriendelijke deskundige medewerkers.

In de winkel ben ik geholpen door een dame die mij goede adviezen gaf. Er is zelfs moeite gedaan om het opmeten van de gordijnen in mijn schema in te passen. Het vervangen en ophangen van de gordijnen gebeurde snel en proffesioneel.

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het