fantastische service.

Zeer betrouwbare en deskundige mensen. Uitstekende ervaringen.

• Garantie / nazorg

Bestellen is zo gebeurd, maar afleveren en service ondermaats.

Keuken gekocht in coronatijd. Bij afleveren keuken bleek er geen koelkast geleverd te zijn. Keukenstudio kon pas na 8 weken koelkast leveren want ze waren nergens te krijgen. Als u het we lukt mag u hem zelf bestellen en krijgt u geld terug. Binnen half uur besteld, 2 dagen later in huis. Hoezo nergens te verkrijgen. Spatscherm achter gasfornuis heeft 3 maanden geduurd. Keuken staat nu 2 jaar, ben er deze week bij toeval achter gekomen dat ze niet de door mij bestelde vaatwasser hebben geleverd maar een goedkopere variant zonder dit te vermelden. Dit is kleine greep uit de ergernissen.

• Garantie / nazorg

Het proces is tot volle tevredenheid verlopen

Vanaf het eerste contact een leuke, vriendelijke en professionele aanpak. Alle gemaakte afspraken zijn conform nagekomen. Prachtige keuken, geïnstalleerd door een fijne monteur. Schade aan een kast, dit is prima opgelost, wij zijn een tevreden klant.

Prima ervaring

• Garantie / nazorg

Mijn zoektocht naar een nieuwe keuken begon (en eindigde) bij Keukenstudio Dordrecht. In december 2022 liep ik de winkel binnen om mezelf te oriënteren. Sander maakte tijd om mee te denken en een offerte op te maken. Omdat het de eerste winkel was die ik bezocht ben ik in de periode daarna gaan vergelijken bij andere winkels. Uiteindelijk kwam ik terug bij Keukenstudio Dordrecht omdat de prijs concurrerend was en de vriendelijkheid oprecht overkwam. Ik ben daarna nog een aantal keer in de winkel geweest om uitgebreid kleurstalen te vergelijken. Ook op die momenten voelde ik me welkom in de winkel. Medio maart heb ik mijn order geplaatst. In overleg is gekozen voor levering in mei. De communicatie over de levering en montage is positief opgevallen. Ik werd steeds netjes en vriendelijk op de hoogte gehouden, ook door de door Keukenstudio Dordrecht ingeschakelde derden (voor vervoer en montage). De keuken is inmiddels naar volle tevredenheid geplaatst. Een (ondergeschikt) punt dat ziet op de nazorg is door Keukenstudio Dordrecht in behandeling genomen. Ook daar heb ik vertrouwen in een goede afloop. Samengevat: een betrokken team en een aan te raden winkel.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor deze prachtige woorden Jasper!!

Keuken uitzoeken en plaatsen ging snel maar communicatie over afhandelen is bagger

Het uitzoeken en het plaatsen van de keuken was goed geregeld, maar de communicatie over het inplannen van de afspraak voor de keuken plaatsing en de na te leveren zaken is ronduit slecht. Keuken is half december geplaatst en ben op dit moment nog steeds bezig om de spullen die nageleverd dienen te worden om daar een afspraak voor te krijgen. Nu al meerdere malen contact gehad met Keukenstudio waar er iedere keer beloofd wordt dat ik teruggebeld wordt, maar ik kan er zelf steeds achter aan blijven bellen. Vorige week zondag is er aangegeven dat ik echt nog afgelopen week gebeld zou morgen, maar dat moet nu nog steeds gebeuren…

Zeer meedenkend en goede service

Zeer meedenkend en goede service

• Garantie / nazorg

Fijne keukenzaak, ik voel me hier helemaal thuis

Wat mij opviel, is dat bij nadere keukenzaken de afstand tussen de klant en de verkoper erg groot is en de sfeer heel zakelijk. Je wordt achter een bureau gezet en je bent klant, niets meer niet minder. Door onze eerste ontmoeting met Sander wist ik meteen waar ik moest zijn voor mijn keuken.

• Garantie / nazorg

Lieve Natascha, Bedankt voor je vriendelijke woorden over Keukenstudio Dordrecht en ons team. Het is geweldig om te horen dat je je thuis voelt in onze winkel en dat we je verwachtingen hebben kunnen overtreffen. Ons doel is altijd om de best mogelijke klantenservice te bieden en het doet me plezier te weten dat we dat in jouw geval hebben kunnen doen. We hopen dat je ons in de toekomst weer zult bezoeken als je andere keukenbehoeften hebt. Met vriendelijke groet, Sander

De nieuwe keuken is een gigantische verbetering en het bedrijf is heel gastvrij en betrouwbaar

Eerste keuken, die was niet logisch ingedeeld en we miste daardoor een stukje efficiëntie. Daarnaast was het met het schoonmaken een gedoe in de keuken. Dit hebben na Keukenstudio Dordrecht weten te verhelpen en is onze droomkeuken tot realiteit gekomen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hartelijk dank dat je voor Keukenstudio Dordrecht Lennart hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om zo'n mooie recensie te schrijven. We zijn blij om te horen dat je geniet van je nieuwe keuken en dat we je konden helpen om je dromen waar te maken. We zijn trots op onze klantenservice en zijn blij te horen dat we aan je wensen konden voldoen. Nogmaals bedankt dat je voor ons hebt gekozen en we hopen dat je nog jaren van je keuken zult genieten!

Super mooie keuken

Ondanks dat de gekochte apparatuur niet beschikbaar was vanuit Siemens, samen naar een mooi alternatief gezocht van Atag.

• Garantie / nazorg

Hoi Arjen, bedankt voor je beoordeling van Keukenstudio Dordrecht. Ik ben blij dat je onze keuken super mooi vond en dat we samen een passend alternatief van Atag hebben kunnen vinden. Als je nog vragen of suggesties hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Goed geholpen, goede levering (alles was op tijd), geweldige monteur. Uiteindelijk een prachtige keuken!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Bedankt voor je beoordeling, Charlotte! We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons had. Ons team streeft naar een uitstekende klantenservice en het is geweldig om te weten dat we daarin voor jou zijn geslaagd. Bedankt dat je voor Keukenstudio Dordrecht hebt gekozen en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

Niet alles gelijk goed, maar alles wordt wel opgelost

Keukenstudio Dordrecht vertelt een eerlijk verhaal. Fijn gesprek en samen tot een mooi plan voor de keuken gekomen. Bij levering bleek helaas het een en ander niet op orde. De nazorg was echter heel goed en er is alles aan gedaan om alle punten uiteindelijk op te lossen ook al is daar uiteindelijk wel bijna een half jaar overheen gegaan.

• Garantie / nazorg

Beste Peter, Bedankt voor je vriendelijke woorden en het toekennen van 5 sterren aan Keukenstudio Dordrecht. We zijn zo blij te horen dat je een fijn gesprek met ons hebt gehad en dat we een plan voor je keuken hebben kunnen bedenken. Het is jammer dat bij de oplevering sommige dingen niet bleken te kloppen. De nazorg was echter heel goed en er is alles aan gedaan om alle problemen op te lossen. Bedankt voor je geduld gedurende dit proces. We hopen dat je geniet van je nieuwe keuken!

Fijn geholpen met het uit zoeken van een keuken. Ze luisteren goed naar je wensen en komen met oplossingen. Wij zijn geholpen door de heer Ahmad Mohammad

Goede samenwerking

Wij hadden de keuken tijdens de harde corona regels moeten regelen. Was meer communicatie via de email en telefoon. Winkel had toen een grote verbouwing dus niet veel kunnen zien. Toch een hele mooie keuken kunnen aanschaffen. Dus goede samenwerking en communicatie met de personeel.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Heel erg bedankt voor je mooie reactie Sanela! Het was inderdaad een gekke tijd tijdens de harde lockdown, maar we hebben er iets moois van gemaakt! Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier met jullie keuken 🎆

Ter zake kundige verkopers en een goede service!

Wij zijn goed en prettig geholpen bij het ontwerp van onze keuken. Ook de service na plaatsing is top.

• Garantie / nazorg

Dankjewel voor je mooie review Lisette! We doen ons best, zodat jullie als klant blij zijn. Zo te zien is alles goed gegaan, dus wensen we je veel plezier met je nieuwe keuken!

Goed geregeld

Nadat we de keuken hadden gekocht is er iemand wezen inmeten. Na het inmeten nog een fine tune gesprek gehad waarin de verkoper echt meedacht en goede ideeën had. Vervolgens is degene die was wezen inmeten de keuken komen plaatsen. Zoals bij bijna alles waren er een paar kleine puntjes die nog niet in orde waren zoals een beschadiging aan een deurtje. Dit werd keurig genoteerd door de monteur en doorgegeven aan het bedrijf. Vervolgens is het binnen een acceptabele tijd opgelost door het bedrijf. We zijn echt super tevreden over zowel de keuken als de service!!

Matig

Geen afroep gesprek gehad weten tot op de dag van vandaag nog niet waarom niet dat vonden wij heel teleurstellend( .dan was er mischien wat minder fout gegaan) Keuken besteld en erachter komen dat de keuken 5 a 6 weken later doorbesteld is

• Garantie / nazorg

Goede service en vriendelijk geholpen

Keuken gekocht tijdens coronatijd. Ontzettend goed geholpen, alle moeite werd gedaan om ons te ondersteunen tijdens het maken van keuzes bijvoorbeeld bij het uitkiezen van het werkblad. Niet echt handig om dit online te doen. Mooie korting gekregen omdat we online moesten kopen. Levering prima. Keuken weer netjes geplaatst (gratis). Dit is de 3e keuken die we bij Keukenstudio kopen. Steeds perfect geholpen. Dankjewel weer. Top!

• Garantie / nazorg

Een fantastische winkel, een heel mooi ontwerp, kan niet wachten op mijn nieuwe keuken.

Na een oriënterend rondje door de gloed nieuwe prachtige showroom (er moet nog wel het een en ander afgemaakt worden vertelden ze ons bij binnenkomst), hebben wij een heel aangenaam gesprek gehad met een adviseur. Door ons de juiste vragen te stellen en heel goed naar onze wensen te luisteren, kwam onze droomkeuken op het scherm van zijn PC. Tot onze verbazing bleef de prijs zelfs binnen onze begroting! We hebben dan ook gelijk de knoop doorgehakt. Het gevoel klopte gewoon, iets wat we in geen andere zaak zo hebben ervaren. We kijken reikhalzend uit naar onze nieuwe keuken, en hebben er het volste vertrouwen in dat hij net zo mooi wordt als op de tekening. Bedankt voor het prettige advies!!

• Garantie / nazorg

Dank je wel Jacqueline!!!

Goed bedrijf, aardige verkopers

Kwaliteit keukens tegen lage prijzen.

Dank je Joost!!

Zeer vakkundig geholpen.

Zeer vriendelijke en vakkundige adviseurs. Weten waar ze het over hebben en dmv een 3D presentatie weergeven hoe onze droomkeuken er in werkelijkheid uit komt te zien.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank voor de mooie woorden Erik!!

Sympathiek en kundig

Sympathiek team dat vol enthousiasme meedenkt.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Dank je Jan!

Een eerlijk en goed bedrijf met zeer ervaren verkopers!

We zijn zeer tevreden en hebben een prachtige keuken gekocht die zorgvuldig samengesteld is door een hele aardige en ervaren verkoper!

• Garantie / nazorg

Wow, wat een mooie beoordeling Diana!!

Excellent

The whole experience from the initial visit to the placing of the kitchen was perfect.

Thnx Nigel!!

Mooie keukens op maat gemaakt

Onze keuken gevonden precies zoals wij in gedachten hadden. Er wordt mee gedacht, ik wilde een kookplaat met diep blad, geen enkel probleem, dus ook diepere kasten eronder. Super service en altijd welkom voor een bakje koffie

• Garantie / nazorg

Bedankt voor dit geweldige cijfer Jolanda!!

Mijlweg 55 B

3316BE Dordrecht

Over Keukenstudio Dordrecht

Keukenstudio Dordrecht is een High-End Keukenzaak in Dordrecht. Sander en Berry zijn lokale ondernemers in het populaire 078. De Drechtsteden is de plek waar Sander en Berry dag in dag uit werken aan mooie projecten, prachtige opstellingen en unieke keukens.  Keukenstudio Dordrecht is gespecialiseerd in het plaatsen van high-end keukens. Keukens die veel meer aandacht nodig hebben, want elke keuken is maat-werk. Wat een keuken high-end maakt heeft te maken met de grootte van de keuken, de materialen van de keuken en de apparatuur van de keuken. Deze keuken bestaat uit top-kwaliteit. Niet elke monteur kan zomaar een high-end keuken monteren. Hiervoor is jaren ervaring voor nodig. Ook moet het in je karakter zitten om de meest precieze calculaties te maken, om de perfecte hoeken te berekenen en de keuken in de gewenste hoogte te verstellen. Onze monteurs hebben veel ervaring in het plaatsen van high-end keukens. Zo kunnen we u garanderen op de beste kwaliteit.

Over CBW Erkend