Heel goed geholpen met goed advies

Van Waay is voor ons een vertrouwd adres om meubels te zien en te kopen. Je voelt je welkom en krijgt altijd goed advies. Al 40 jaar naar alle tevredenheid onze hofleverancier.

Precies zoals het moet zijn!!

Een aantal jaren geleden een zestal mooie stoelen gekocht. Dat was al een hele goede ervaring, goed advies en fijn contact. Na 4 jaar besloten om de zwenkwielen te vervangen. Als eerste kreeg ik een goed advies waar ik online de goede wielen kon vinden. Toen het me niet lukte alle wielen te vervangen is kosteloos een vriendelijke monteur langsgekomen. Die had het zo gefixt en was oprecht blij me geholpen te hebben. Kortom, naar mijn ervaringen de beste in de omgeving. De design meubelen zijn mooi en de service is top!

Klantvriendelijk en vakkundig.

Mooie meubelwinkel, ruim assortiment. Vriendelijk en deskundig geholpen, waarbij van Waay heel goed luistert naar en meedenkt met de klant. Ook goede service bij en na de aflevering. Wij zijn zeer tevreden.

Prima geholpen, Goed Advies, Heerlijk resultaat

Prima geholpen, nam de tijd, Goed Advies, Heer Resutaat

We zijn tevreden met de stoel, maar hij is wel zwaar

het bedrijf is zeker aan te bevelen !!!!!

Heel tevreden

Stoelen besteld, kwamen eerder dan verwacht. Goed service en aflevering zoals we gewend zijn bij van Waay.

Naar volle tevredenheid twee banken bij jullie gekocht.

Bij het zoeken naar nieuwe banken hadden we, voordat we bij jullie kwamen, al een voorlopige keuze gemaakt tussen twee modellen van verschillende fabrikanten (Artifort en Rolf Benz). Voor het maken van de keuze werden we uitstekend geadviseerd door Pieter Maliepaard. Eigenlijk hadden we voor ons zelf al een keuze gemaakt in vorm en kleur, maar die werd door hem op heldere en met logische argumenten bevestigd. En dat was iets waar we behoefte aan hadden. Dus wij zijn zeer tevreden over de deskundige hulp van Pieter Maliepaard en hebben inmiddels onze twee banken Mare van Artifort in goede staat ontvangen en zijn er zeer gelukkig mee. Met vriendelijke groet, Nancy en Carel van Kuijk

Deskundig personeel, goed advies en klantvriendelijk

Personeel is deskundig, goed advies en klantvriendelijk. Is bereid om mee te denken.

Prima, alle afspraken nagekomen.

Prima, alle afspraken nagekomen. Ook snelle response op aangegeven niet soepel lopende lade. Probleem snel en adequaat opgelost.

Goede service, kwaliteitsmeubelen en doen wat beloofd is!

Onze ervaring met Van Waay is ronduit goed! Ze leveren bepaald geen half werk. Ze letten op de details bij aflevering en gaan pas weg als alles klopt.

Prettige sfeer in winkel en uitstekende service bij aflevering.

Prachtige kwaliteit met persoonlijke noot

Over het bezorgmoment was even verwarring, maar diezelfde dag werd ons prachtige carpet vakkundig in de woonkamer gelegd.

Zoals verwacht.

De door mij bestelde Gelderland hocker is 2 weken eerder geleverd dan verwacht. Dat is dus positief. Ik ben al klant bij van Waay sinds 1976. Toen nog van Waay Zoetermeer in de Dorpstraat, maar later in Meerzicht. In 1984 heeft van Waay mijn hele nieuwe net opgeleverde woning ingericht. Meubels, Vloerbedekking en Gordijnen. Later heeft van Waay mij een Behrkast geleverd. Die nota bene nog mede gemonteerd is door de nu bij u werkzame Pieter Maliepaard. Ook met de bij u werkzame geweest zijnde heer Janmaat hadden wij geregeld contact. Enige tijd geleden heb ik via u twee Gelderland stoelen en één hocker aangeschaft. En nu dus de tweede hocker van Gelderland. Met andere woorden, mijn hele woning is gemeubileerd door van Waay Wonen. In Zoetermeer en hier in Nieuwerkerk aan den IJssel. Om die redenen vind ik het jammer en niet terecht dat ik een aanbetaling moest doen. Ik heb er niet over geklaagd, maar nu u mijn mening vraagt, meen ik er toch goed aan te doen het te melden. Bij deze dus.....!

fantastisch

goede adviezen, goede kwaliteit.

Heel goed geadviseerd

Onze ervaring is goed met de firma van Waay met name door de adviezen, behulpzaamheid van Edward en zorgvuldige communicatie.

Controle vóór levering zou beter zijn

Meer dan jaar op electrische gordijn rails van Interstil gewacht. Toen ze er eindelijk waren bleek de gordijn stof niet uit zelfde verfbad te komen. Dit is toen opgelost mar wel weer langer wachten. Toen werd alles geleverd.. helaas verkeerde mortoren volr de rails en diverse gordijnen met weef fouten en ophalen.. ook dat wordt natuurlijk geheel hersteld maar.. even een controle vóór uitlevering zou een hoop schelen.

auping matrassen een prachtig op maat gemaakt product.

Wij hebben bij vanWaay in Benthuizen 2 matrassen gekocht maar wat voor soort matrassen koop je dan? Bij binnenkomst werden wij begeleid door een uitstekende verkoper Edward goed geïnformeerd over de Auping matrassen. Er werd naar ons gewicht lengte en hoe wij graag willen liggen soft of een hard matras de matrassen worden op maat apart en ecologisch gemaakt bij Auping Bedankt van Waay.

Verkoop top, levering teleurstellend

Op zoek naar vitrage met een speciaal ophangsysteem zijn wij zeer goed en vakkundig geholpen door de verkoopadviseur. Echter de levering was uiterst teleurstellend. Eerst werd een stel (van 3) gordijnen geleverd met een gat. Terwijl de levering hiervan was vertraagd met de reden dat er bij het atelier een fout in het gordijn was geconstateerd en de stof opnieuw besteld moest worden. Het nieuwe gordijn was met verkeerde plooidiepte gemaakt. Terwijl wij een gordijn als voorbeeld moesten missen (en daarmee 1 gordijn ipv 2 voor de ramen hadden, feitelijk konden we dus weinig met het ene gordijn). Uiteindelijk was het 3e gordijn goed en heeft de levering ca een half jaar geduurd…….. Bij de 2e foute levering hebben wij onze ergernis over de gang van zaken aangegeven. De reactie was een ‘heel jammer’ dat dit zo gelopen was…..

Goede service, Keurige mensen Netjes afgehandeld.

ontspannen zoeken naar de invulling van je wensen .

zie boven .

Edward Buitendijk neemt alle tijd en denkt heel goed met ons ons mee. Van Waay Interieurs ontzorgt ons!

Erg fijn geholpen. Goede afspraken die ook echt nagekomen worden. Snelle reactie op vragen.

Heel vriendelijk en een goed advies

In een mooie showroom vol prachtige meubels hebben we een fijn advies gekregen voor onze meubels. Wij vonden het fijn dat er thuis even de kleuren werden gezocht die het beste overeen kwamen met onze eigen meubels.

Goed personeel netjes en vriendelijk

2 heren hebben bij ons een lamp opgehangen, dat is heel netjes gedaan.

Goede service en afhaling van zowel vloer als kast

De vloer gelegd door vakmensen en de interstellaire kast met electrische haard snel en vakkundig gemonteerd.

Over Van Waay Interieurs

Wandel door ruim 100 bijzondere interieurs, waarbij elke van de 6.000 vierkante meters in onze showroom design ademt. Met zorg gekozen uit de nieuwste designmeubelen en woonaccessoires van 50+ internationale topmerken en Dutch design brands zoals Leolux, Rolf Benz, Montis, Bert Plantagie en Design on Stock.