Het defecte verwarmingselement prima vervangen

Na doorgegeven te hebben dat ons waterbed erg koud werd, en dit bleek aan een defect verwarmingselement te liggen, is deze naar tevredenheid vervangen.

• Uitleg en advies
  • Kwaliteit aankoop N.v.t.
  • Nazorg en garantie

24 jaar het beste waterbed gehad van jullie en nu weer 2 geweldige bedden van mijn zoon en mij .

Geweldige bedden altijd bij Simon vandaan gehad . Mijn vriendinnen hebben 2 waterbedden gekocht bij hem en ik en mijn ouders we hebben er allemaal wel 24 jaar een heel mooi bed aan gehad . Nu heb ik en mijn zoon er ook een bed gekocht en weer perfect . Je betaald er naar maar voor wat ik er voor terug altijd heb gekregen is het zeker mijn geld waard geweest en van ons allemaal .

Super goede ervaring

In 1997 deden we onze 1e aankoop met een waterbed wat prima beviel, na 10 jaar hebben we elektr. verstelbare lattenbodems met fijne matrassen aangeschaft bij Simon de Bruin en nu dus weer 2 matrassen. Hopelijk gaan ze ons net zo goed bevallen als de vorige aankopen maar daar hebben we door de goede adviezen veel vertrouwen in!

• Nazorg en garantie

Professioneel advies en mooi assortiment

Enkele jaren geleden runde ik een B & B in Amsterdam Zuid. Het bed in m'n grootste gastenkamer kwam bij Simon de Bruin vandaan en werd hoog gewaardeerd door alle gasten. Onlangs heb ik ook mijn eigen bed daar gekocht. En daar ben ik erg blij mee. Advies en afhandeling is erg goed op orde.

• Nazorg en garantie N.v.t.

Kennis, ervaring gekoppeld aan meedenken en klanvriendelijkheid

Ik ben heel fijn geholpen, was terug obv vorige aankoop waar ik zeer tevreden over was. Nog geen levering, moet nog plaatsvinden

• Uitleg en advies
  • Kwaliteit aankoop N.v.t.
  • Levering N.v.t.

geweldig

We zijn goed geholpen, goede uitleg en een snelle levering. De matrassen slapen heerlijk.

• Nazorg en garantie

Goede advisering voor een fijn bed

Voor de tweede keer een bed gekocht bij Simon de Bruin Slaapcomfort. Er wordt vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Op afspraak wordt daar echt de tijd voor genomen. Vriendelijk en alles keurig volgens de afspraken. Netjes geïnstalleerd zodat het bed meteen slaapklaar is en het grote genieten kan beginnen!

Persoonlijke service en vakmanschap

Fijn dat Simon alle tijd neemt, verstand heeft van zijn vak en producten en goed luistert naar de wensen van de klant. Goede service en deskundig advies, we zijn al vele jaren klant en blijven terugkomen.

super

Super vriendelijke mensen, hebben ons fantastisch geholpen, heerlijke matrassen , nieuwe kussens en dekbed gekocht, hebben in tijden niet zo lekker geslapen !

Vriendelijk en deskundig!

Positief, ben snel en goed geholpen!

Prettige en snelle service

Zelfs een telefonische bestelling kan geplaatst en bezorgd worden, heel fijn!

• Nazorg en garantie

Heel klant vriendelijk met uitgebreide informatie

Hele vriendelijke ontvangst en informatie bij alle vragen en opmerkingen. Wijzen op alle mogelijkheden aangaande de bedden en de verschillen in functionere Mijn volgende bed zal dan ook zeker weer bij deze zaak gekocht gaan worden.

• Nazorg en garantie

uitstekende complete advisering en service

De uitgebreide advisering waardeer ik enorm. Ik had een afspraak gemaakt via de website, waardoor ze de tijd voor me hadden. Wensen, budget, en slaaphouding zijn goed op een rij gezet en vervolgens werden enkele matrassen geselecteerd. Hoe ik lag op deze matrassen werd goed bekeken, wat ik essentieel vind. De informatie over de producten is duidelijk, ook waar ze geproduceerd zijn (Nederland of Europa bijvoorbeeld). Kosten zijn overzichtelijk op een rij gezet, en fijne kussen erbij. Qua service: nog wat nabesteld zonder problemen en ook na de levering is een kleine beschadiging goed afgehandeld. Het matras, de bodem en bed bevallen uitstekend!

• Nazorg en garantie

Niet zomaar dat we inmiddels een vierde bed hier gekocht hebben!

Simon en Annemieke hebben verstand van hun vak en nemen de tijd om een goed advies te geven. Altijd fijn om ergens te komen waar mensen plezier in hun werk hebben. Zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar gedegen advies en een goed /comfortabel bed.

• Nazorg en garantie

Goed geholpen met uitgebreid advies

Was toe aan een nieuwe hoofdkussen, en omdat mijn huidige ook hier vandaan kwam en goed beviel automatisch hier weer teruggekomen. Kreeg weer uitgebreid advies over de mogelijkheden en er was alle tijd om proef te liggen.

• Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Persoonlijke aandacht en goede kwaliteit

Voor de 2e keer hier o.a. een bed gekocht en het voelt nog weer beter als het gaat om Slaapcomfort. Met uitgebreide persoonlijke aandacht en demonstratie van het product maakt dit dat het maatwerk is want het wordt op de klantwensen afgestemd en dat alles maakt het de moeite waard om te kiezen voor kwaliteit.

• Nazorg en garantie

Hier (in de loop der jaren) zojuist ons derde nieuwe bed gekocht

De moeite waard

• Nazorg en garantie N.v.t.

UItstekend en vriendelijk geholpen.

Ouderwetse service staat bij S. de Bruin hoog in het vaandel. Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop en de manier waarop S. de Bruin is omgegaan met de afhandeling. Top bed, want dat is natuurlijk het belangrijkste.

• Nazorg en garantie

Deskundig en begrip voor onze wensen

Plezierige vakmensen die onze wensen begrepen en konden uitvoeren. Het resultaat is helemaal naar onze zin. We slapen er prima op. Een goeie keus om bij Simon de Bruin Slaapcomfort binnen te lopen. Dank je wel Simon en Annemiek.

• Nazorg en garantie

Optimale service, meedenkend, zeer vriendelijk en klantgericht

Onze lattenbodem ging kapot, de dag voordat we op vakantie naar het buitenland gingen. Per mail alles kunnen regelen met Simon. Goed advies gekregen en de dag nadat wij terugkwamen werd de nieuwe lattenbodem al geleverd en geïnstalleerd. Top service! Hartelijk dank!

• Nazorg en garantie

Geweldig geholpen en een heerlijk bed gekocht!!

Dit is een winkel waar je geweldig word geholpen. Wij hebben een heel goed bed gekocht zo fijn kan niet beter!! Een echte aanrader de Bruin Slaapcomfort!!

• Nazorg en garantie

Zeer goede service, geduldig, luisterend oor, goed advies

Onze ervaring bij Simon de Bruin is in één woord geweldig. Beiden hebben heel veel ervaring hier in, dat merk je aan de hele sfeer, het advies de antwoorden op onze vragen, daar zijn zij heel eerlijk is. Zij weten echt waar zij het over hebben. En het resultaat mag er wezen. Het is altijd afwachten maar na een paar maanden wachten kwam alles Prachtig bed en het slaapt geweldig, mooie kast en mooi linnengoed. Kortom wij zijn zeer tevreden.

• Nazorg en garantie

Na 10 jaar geleden prima Texeler matrassen (zonder rits) gekocht te hebben, waren we nu toe aan nieuwe lattenbodems en matrassen. We zijn destijds goed geadviseerd, des te meer reden om weer naar Simon de Bruin te gaan. Na uitstekend advies en een lekker kopje koffie, hebben we gezien leeftijd, elektrische lattenbodems en nog weer verbeterde Texeler matrassen (met rits) gekocht.

Prima service en klantgerichtheid

Toen ik voor het eerst bij deze zaak naar binnenstapte kreeg ik meteen een goed gevoel. De "know how" op het gebied van bedden, matrassen, beddengoed etcetera is erg groot. Bovendien staat de klant centraal en is de servicegerichtheid prima!! Een verademing in deze tijd en een grote aanrader!!

Fantastisch!

Vakkundig, goed luisterend naar mijn wensen, nemen alle tijd voor je, dragen zelf ook ideeën aan. Nu alles is geleverd en geplaatst ben ik meer dan tevreden met het totaal plaatje .... en het bed slaapt fantastisch!

Binderij 1 1185ZH Amstelveen

Over Simon de Bruin Slaapcomfort

Een nieuw bed koopt u niet zomaar. Het is een belangrijke aankoop die u misschien eens in de tien jaar doet. Of anders gezegd, waar u weer tien jaar aan vast zit. Daarom is het zo belangrijk om u goed te laten adviseren bij de aankoop. Een miskoop doen is immers erg pijnlijk. Niet alleen vanwege het geld. Maar letterlijk. Een verkeerde keuze van matras of bedbodem kan namelijk een behoorlijk negatieve impact hebben op uw nachtrust en zelfs voor lichamelijke klachten zorgen. Om dat te voorkomen nemen we bij Simon De Bruin uitgebreid de tijd om u beter te leren kennen.

Over Simon de Bruin slaapcomfort

Sinds 1989 zijn wij ‘de vormgever van uw nachtrust’. Omdat een gezonde nachtrust voorop staat en de keuze van het juiste slaapsysteem zeer persoonlijk is, kunt u bij ons alles op slaapgebied vinden: van boxspring tot lattenbodem, van waterbed tot spiraalbed, van complete slaapkamer tot senioren bed. Ook voor een prachtige collectie bedlinnen, van kussens tot dekbedden en van hoeslakens tot spreien kunnen wij u helpen. Deskundig advies hierbij is vanzelfsprekend. Met uitgeslapen en vriendelijke groet, Het team van Simon de Bruin Slaapcomfort De vormgevers van uw nachtrust