Vakman met zeer goede sociale antenne!

Sympathiek, enthousiast, bijzonder klantvriendelijk, eerlijk en oprechte vakman, luisterend en meedenkend, kwaliteit van product en service.

Top service!

Fijne winkel met hoge klantvriendelijkheid! Goede uitleg en hulp bij het maken van een keus waardoor wij weer jaren heerlijk kunnen slapen in een prachtig bed met goede bodem. Ook de levering en installatie ging soepel,snel en was goed geregeld. Wij zijn erg blij en tevreden!

Fijne winkel, veel vakkennis

Nu mijn tweede waterbed gekocht nadat de eerste te oud werd. Service en vriendelijkheid en persoonlijkheid is fijn. Ook gelijk actie als er iets niet helemaal klopt. Fijn. P

• Nazorg en garantie

Vriendelijk en zeer behulpzaam. Simon de Bruin neemt ruim de tijd om de mogelijkheden door te nemen en geeft echt goed advies.

• Nazorg en garantie

Gewoon alles wat je wilt in een kwalitatieve en fijne beddenwinkel!

Een zeer fijne winkel met zeer vriendelijke mensen.. Je ervaart direct een 'familiegevoel' en je voelt je ook echt klant. Met alle persoonlijke aandacht die daarbij hoort.. Wat je wensen ook zijn, alles is mogelijk op beddengebied! Ik en mijn partner komen hier in de toekomst 100% zeker weten weer terug! Frank

• Nazorg en garantie

Een topper voor als je een nieuw bed zoekt

Heel prettige winkel met kundige mensen die je transparant en duidelijk kunnen informeren. Veel vertrouwen in Simon de Bruin en zijn vrouw.

• Nazorg en garantie

Perfecte oplossing voor goede nachtrust

Wij hebben vrij lang gezocht naar een goede slaapoplossing. Direkt bij het eerste bezoek aan de showroom werden wij deskundig naar de juiste oplossing gebracht. Alle afspraken duidelijk vastgelegd en ook nagekomen. En zeer tevreden na een aantal nachtrusten inmiddels.

• Nazorg en garantie

Een slaapdroom is uitgekomen!

Het familie bedrijf Simon de Bruin heeft een zeer divers aanbod en heeft ons goed geadviseerd om tot een juiste keuze te komen. Echt heel persoonlijk en klantvriendelijk.

• Nazorg en garantie

oog voor de mens, meedenken en uitstekende service

Goed advies geven bij de aankoop is één, oog voor de mens hebben als het leven onverwachts anders loopt vraagt om een andere vaardigheid. Ik ben dankbaar voor de oplossing.

• Nazorg en garantie

Goed advies en goede service

• Nazorg en garantie

een woord gewoon perfect.

goede uitleg over alles wat zij in de winkel verkopen

• Nazorg en garantie

Heel positief met deskundig advies.

Ik werd vakkundig geadviseerd en er werd echt de tijd genomen voor mij om het beste advies te geven. Inmiddels slaap ik al 2 weken heerlijk op mijn nieuwe bed.

De Juiste Combinatie voor ons beide

Een week geleden is ons bed geleverd full service hoorde erbij. Alle eigenschappen, voordelen en het nut komen samen met het juiste advies wat we hebben gekregen. Jubilee de luxe! boxspring is het geworden. En wat een mogelijkheden heb je bij deze mooie boxspring. En een feitje is dat deze ook gewoon in Nederland gemaakt wordt. Slapen als een koning(in) is het motto bij Simon de Bruin! Dank jullie wel Annemieke en Simon voor alles wat nodig is voor een goede nachtrust.

• Nazorg en garantie

Prettige benadering in de winkel en de monteurs handelen zeer bekwaam

De aankoop werd fijn afgehandeld en door de monteurs in elkaar gezet oude waterbed werd keurig meegenomen. Aantal dagen nadien werd ik zelfs nog gebeld met de vraag of alles naar wens was. Heel fijn.

Hoogstaande service

Klantgericht en behulpzaam,jaren geleden slaapkamer gekocht van uitstekende kwaliteit. Nu met verhuizing is alles in het werk gesteld om de speciale demontage sleutel voor mij te vinden en in bruikleen te mogen krijgen. Heel fijn ! Merk Swissflex bed gaat een leven lang mee,rugklachten zijn voor mij verleden tijd.

Vervanging onderdeel waterbed

Al twee keer eerder mijn waterbed gekocht bij Simon de Bruin en nu had ik nieuwe hoezen nodig. Dus zonder nadenken naar Amstelveen gereden en weer netjes geholpen.

Punctueel professioneel en klantvriendelijk

Vandaag het nieuwe bed geleverd gekregen en geplaatst. Erg vriendelijke correcte jonge mannen die netjes werken en opruimen! Op mijn verzoek hebben ze het oude waterbed weggehaald en afgevoerd. Ook dit is keurig gedaan. Kortom dik tevreden.

Fantastisch geholpen

Hele fijne koopervaring gehad bij Simon en Annemiek de Bruin. Fantastisch advies ontvangen van Simon over de bedden en van Annemiek over het beddengoed. Alles heel professioneel en zeer kundig. De aflevering en montage vh het bed is zeer goed uitgevoerd door de mannen die de levering kwamen doen. Keurige aflevering.

Uitstekend!

Wij zijn zeer uitgebreid en professioneel geholpen.

• Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Super service!

We werden snel en kundig geholpen, zowel voor een kussen als voor één matras. Ze luisteren goed naar je om erachter te komen hoe je slaapt, om vervolgens met een goed advies te komen. En trouwens, ze zijn heel aardig.

hele prettige ervaring

goede uitleg over verschillende matrassen en prima service toen we naderhand nog iets wilde aanpassen

• Nazorg en garantie

goed geslaagd na uitstekend advies!

Voorheen hebben wij er al eerder een matras gekocht. Na jaren zijn wij weer bij Simon langs gegaan om ons te laten adviseren over nieuwe matrassen. Wij voelde ons goed ontvangen en hebben duidelijk advies gekregen, wij slapen al een aantal weken op ons nieuwe matras en zijn er erg blij mee!

goed advies, fijn bedje

word de tijd voor je genomen, goed bijpassend advies, goede prijs kwaliteit verhouding.

• Nazorg en garantie

uitstekend advies en service!

Wij komen voor de 3de keer terug voor de aanschaf van onze favoriete matras : Airlines Glamour 126. Een super comfortabele matras, ondersteunend en zacht, makkelijk in gebruik, kortom perfect!

Een zeer tevreden klant!

Wij zijn echt heel tevreden met Simon de Bruin Slaapcomfort. We werden goed geadviseerd en hebben een nieuwe matrastopper aangeschaft op ons bed welke we in 2016 ook bij hen hebben gekocht. Wederom zijn we goed geholpen. Ze denken mee en kijken echt wat bij jou past. Kwaliteit staat bij hen hoog in het vaandel en de vriendelijkheid is iets wat mij zeer aanspreekt! Prijs-kwaliteit verhouding klopt gewoon helemaal. Volgende keer als we weer iets nodig hebben op het gebied van slaapcomfort dan gaan wij zeker weer naar Simon de Bruin!

• Algemene indruk N.v.t.
  • Uitleg en advies N.v.t.
  • Kwaliteit aankoop N.v.t.
  • Levering N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Over Simon de Bruin Slaapcomfort

Een nieuw bed koopt u niet zomaar. Het is een belangrijke aankoop die u misschien eens in de tien jaar doet. Of anders gezegd, waar u weer tien jaar aan vast zit. Daarom is het zo belangrijk om u goed te laten adviseren bij de aankoop. Een miskoop doen is immers erg pijnlijk. Niet alleen vanwege het geld. Maar letterlijk. Een verkeerde keuze van matras of bedbodem kan namelijk een behoorlijk negatieve impact hebben op uw nachtrust en zelfs voor lichamelijke klachten zorgen. Om dat te voorkomen nemen we bij Simon De Bruin uitgebreid de tijd om u beter te leren kennen.

Over Simon de Bruin slaapcomfort

Sinds 1989 zijn wij ‘de vormgever van uw nachtrust’. Omdat een gezonde nachtrust voorop staat en de keuze van het juiste slaapsysteem zeer persoonlijk is, kunt u bij ons alles op slaapgebied vinden: van boxspring tot lattenbodem, van waterbed tot spiraalbed, van complete slaapkamer tot senioren bed. Ook voor een prachtige collectie bedlinnen, van kussens tot dekbedden en van hoeslakens tot spreien kunnen wij u helpen. Deskundig advies hierbij is vanzelfsprekend. Met uitgeslapen en vriendelijke groet, Het team van Simon de Bruin Slaapcomfort De vormgevers van uw nachtrust