Goed werk geleverd

Vriendelijke mensen die goed meedenken en doen wat er is afgesproken. De PVC-vloer is erg mooi gelegd en hetzelfde geldt voor de matten. De vloeren van entree en hal zijn heel mooi geworden. Dit bedrijf is zeker aan te bevelen.

• Garantie / nazorg

Goede kwaliteit en goede communicatie

Twee van de belangrijkste punten voor ons: communicatie en kwaliteit. 1 Ze waren goed te bereiken en helder in wat en wanneer ging gebeuren 2 De vloer is ontzettend strak gezet en ziet er prachtig uit Enige puntje is dat een aantal keukenpootjes niet terug waren gezet of of ondersteuning hadden. Dus daar zelf even achteraan gegaan

Geweldige PVC vloer.

Onze PVC vloer is erg netjes gelegd. Mooi geworden. Goede communicatie en afspraken worden nagekomen. We hebben ons nergens druk over hoeven maken. We zouden hen zeker aanbevelen. Zeer vriendelijke, vakkundige en behulpzame stoffeerders. Nogmaals zeer veel dank. Vr.Gr. Jan en Marijke Maassen

Top !!!!

Kanjers zijn het stuk voor stuk !!! Staaltje vakwerk wat deze jongens afleveren!! Ook Charlotte en Johan denken met je mee en geven supergoed advies. Ik zal jullie bij iedereen aanraden. Toppers.

• Garantie / nazorg

Prima service en goede communicatie

Goed advies, goede communicatie en alles is vlot verlopen. Wij zijn erg blij met de vloer.

wat een fijne winkel

Ik ben zeer goed geholpen en snel.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Vakkundig advies en levering met oog voor detail!

Wat zijn wij blij met onze vloer! Vriendelijke service en de afwerking is werkelijk waar prachtig! Wat een vakmanschap!

• Garantie / nazorg

In de winkel vriendelijk, maar bij problemen geen oplossing

Wij hebben voor duizenden euro,s ons huis laten stofferen en pvc laten leggen door Woonstudio Bennekom, nu na 4 maanden is het nog steeds niet goed en omdat wij er met hun niet uitkomen rechtsbijstand in moeten schakelen. Pvc laat los op meerdere plaatsen, muren beschadigd of lijmresten op pas gestucte muren. Nooit zal ik hun aanbevelen bij anderen, communicatie is ook erg onbeschoft!

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Wij betreuren dit ten zeerste wij hebben geprobeerd u het naar het zin te maken ,zijn diverse keren bij u terug geweest maar krijgen u niet tevreden .wij hebben zeer goed werk geleverd maar daar denkt uw jammerlijk genoeg anders over wij hebben dan ook meerdere werkmensen gesproken wie bij u werk hebben verricht en daar heeft u ook het een en het ander aan op te merken nix is goed bij u naar onze mening is deze recensie dan ook onterecht.

Goede service. Vakmensen

Prima werk geleverd. Goede service geleverd door vakmensen

• Garantie / nazorg

Woonstudio Bennekom, een bedrijf waar je van op aan kunt

Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe PVC vloer met vloerverwarming zijn we bij Woonstudio Bennekom uit gekomen. Hele aardige mensen die je niet pushen om maar een vloer te kopen. Inmiddels is de vloer incl vloerverwarming volgens een strakke planning gelegd. We zijn super blij met onze vloer. Met dank aan Woonstudio Bennekom, VD vloerverwarming uit Bennekom en klus bedrijf George ook uit Bennekom. Iedereen bedankt!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

dankzij deskundig advies nu een prachtige vloer

Doordat 4 jaar geleden een leverancier het voorbereidend werk niet goed gedaan heeft, hadden wij een PVC vloer die niet vlak was. Via kennissen zijn we bij Woonstudio Bennekom terecht gekomen. Zij hebben ons vanaf het 1e gesprek zoveel vertrouwen gegeven dat de vloer wel vlak te maken was, dat wij met hen in zee zijn gegaan. Wij hebben daar geen spijt van. Wij leven nu op een mooie vlakke PVC vloer en hebben geen wiebelende meubels meer. Chappeau!

Prima contact en uitvoering

Er liep bij ons thuis wat mis in de planning en Woonstudio Bennekom dacht met ons mee en zorgde ervoor dat het goed kwam en mooi werd!

• Garantie / nazorg

Zij konden wat andere bedrijven niet voor mogelijk hielden

Onze pvc vloer moest verlengd worden. het bedrijf wat deze vloer zou leggen haakte af omdat het te complex zou zijn. Ook andere bedrijven durfden het niet aan. Uiteindelijk bij WSB terechtgekomen. Zij zijn de uitdaging wel aangegaan met een fantastisch resultaat. Wij zijn hen zeer dankbaar.

Prachtige vloer gelegd

We zijn heel tevreden over de wijze waarop de vloer (vakkundig) is gelegd. Proces van uitzoeken, advies en planning helemaal top. Zelfs eerder gelegd dan gedacht. Blij met deze prachtige vloer.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Geweldig bedrijf. Snel geleverd en keurig gelegd.

We zijn in de winkel geweest en door Charlotte geholpen. Het advies was heel goed en professioneel. De PVC vloer is inmiddels geleverd en keurig gelegd. Echt een aanrader! Top!!

Prima vakwerk

Goede vaklui, weten waar ze mee bezig zijn en leveren goed werk af. Daarnaast zijn ze vriendelijk, voorkomend en hulpvaardig. Communicatie met Johan over wat wanneer gebeurde verliep uitermate goed.

Prefect

Fantastisch vloer gelegd mooi af gewerkt Goede service

Service boven verwachting!

Contact in de winkel was al fijn, de uitvoering was ook heel plezierig. Rustige, vakbekwame mensen. Een extraatje in de vorm van repareren PVC vloer die gelegd was door een ander werd gewoon meegenomen. Hulde!

• Garantie / nazorg

Super blij met het resultaat!

We zijn super blij met onze PVC visgraat vloer die door Woonstudio Bennekom is gelegd. Charlotte heeft ons heel goed geholpen bij het uitzoeken van de vloer en mogelijk maken dat 'ie gelegd kon worden op een tijdstip dat ons uitkwam. De vloer is vervolgens super goed gelegd - hij ligt er heel strak in - en ons huis is netjes opgeleverd aan het einde. Wat een vakwerk. Nog elke dag kijk ik vol bewondering en blijdschap naar de vloer. Verder zijn Charlotte & Johan gewoon hele fijne mensen om zaken mee te doen, de communicatie was laagdrempelig en snel. Een volgende klus in huis zou ik hen wederom met volle overtuiging toevertrouwen.

Klasse!

In Corona tijd duidelijke afspraken kunnen maken en in korte tijd prima uitgevoerd. .Alles telefonisch en in vol vertrouwen afgesproken en dat hebben de woonstudio en haar medewerkers volledig waargemaakt. Een schitterende 62 vierkante meter visgraat pvc vloer verdeeld over 3 ruimtes in elkaar overlopend, Ben er heel blij mee.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Klantgericht en vriendelijk persoonlijk contact

Grote bereidheid om te bemonsteren en te helpen bij het kiezen van het juiste product. Hardwerkende mensen, die het tapijt passend hebben gelegd.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een draadje van ons vouwgordijn was los. Maar we hadden de rolgordijnen al even geleden aangeschaft. Gelukkig heeft Woonstudio Bennekom superservice en kwamen ze gewoon aan huis om het vouwgordijn te maken. Uiteindelijk bleek dat het vouwgordijn toch nog even naar de fabriek moest voor een reparatie en ook dat was geen probleem voor Woonstudio Bennekom. Na reparatie kwamen ze het ook nog eens netjes weer ophangen thuis. We zijn nog steeds erg blij met onze vouwgordijnen en genieten er nog steeds met veel plezier van. Vanwege deze superservice zou ik de volgende keer zeker weer bij Woonstudio Bennekom aankloppen.

Top!!!

Super geholpen!!!! De service en kwalititeit staat voorop bij dit bedrijf. Ons hele huis is met pvc gelegd en de trappen zijn bekleed met vloerbedekking..! Echt wauw.... ! Wij raden dan ook echt eenieder aan om met dit bedrijf in zee te gaan mbt vloeren etc etc!! Bedankt namens ons, en we spreken elkaar!! Grtz Fam Budding.

toppers de boys....

Zij kwamen, zagen, deden en overwonnen!!! De wollen vloerbedekking in onze slaapkamer eruit en kunststofvloer erin..... Moest ik voorbereidingen treffen? Nee, hoor, u hoeft niks te doen. En zo was het ook. Binnen een uur alles gefikst en nog netjes ook. Ze namen de oude troep mee. Kan niet anders zeggen; chapeau....

Keurig netjes gewerkt

Zeer tevreden met het resultaat. Vriendelijke mensen en zeer oplossingsgericht.

Over CBW Erkend