Service tot aan de deur

Ik heb voor ruim €5000 aan een nieuwe Auping Match bed en de Royal matrassen gekocht. Zowel bed als matrassen zijn vakkundig in elkaar gezet maar een jaar later vroeg ik of ik hun service kun inhuren om het bed uit elkaar te halen ivm een grote verbouwing. Oost Slaapcomfort vond het maar een vreemde vraag en zij hadden duidelijk geen zin in mijn verzoek ondanks dat ik als klant voor ruim €5000 aan bed en matras bij hun had besteld. Ook ben ik later bij hun in de winkel geweest met vragen over een dekbed en de zeer lange verkoper gaf maar geïrriteerd antwoord op mijn vragen en stelde zelf de vraag waarom ik iets wilde weten over een dekbed. Bij Oost slaapcomfort op de Zeeburgerpad geldt duidelijk service tot aan de deur!

• Garantie / nazorg

Beste heer/mevrouw Chind, We betreuren het zeer dat u ons een negatieve review heeft gegeven. Wij hebben navraag gedaan bij onze verkopers, helaas kunnen wij uw naam niet terugvinden in ons klantenbestand. Onze service staat bij ons zéér hoog in het vaandel en is echt uitstekend te noemen zoals u kunt terug lezen in de overige reviews. Dus het verbaast ons zéér dat u zo ontevreden bent. Service tot aan de deur is dus tegenstrijdig met wat u eerder schreef over vakkundige montage. Wij zijn namelijk altijd bereid om onze klanten optimaal te helpen en te adviseren. Wij zouden graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken en te kijken of we u toch nog ergens mee kunnen helpen. Wilt u contact met ons opnemen? U kunt ons bereiken onder nummer 020-6929151 of per mail via [email protected]. We hopen iets van u te horen! Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort Sinds 1935

Super service!

De mannen die onze Hastens bed kwamen bezorgen waren netjes op tijd. Vroegen zelfs nog of ze even moesten stofzuigen voordat het nieuwe bed geplaatst zou worden. Montage en uitleg was keurig en ze hebben zelfs geholpen met het oude bed naar beneden te tillen. Kortom, onwijs tevreden! Bedankt!

Heel fijn geholpen

Professionele mensen en goed de tijd genomen

• Garantie / nazorg

Prachtige zaak, vriendelijk en deskundig geholpen, grote collectie. Als je hier niet slaagt slaag je nergens

Uitstekend geholpen

Ik was opzoek naar goede beddenzaak en kwam bij u terecht.

GEWELDIG

Wij zijn echt GEWELDIG goed geadviseerd. Wij hadden via vrienden de tip gekregen om naar Slaapcomfort Oost te gaan omdat ze daar een hele goede ervaring mee hadden. Wij zijn helemaal vol lof over deze winkel. Hier werken stuk voor stuk mensen met veel ervaring. Wij slapen inmiddels heerlijk. Bedankt daarvoor! Onze nachtrust was echt aan verbetering toe en dat is heel erg goed gelukt.

• Garantie / nazorg

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

We hebben twee nieuwe matrassen gekocht. Zeer kundig advies gekregen en ruim de tijd en aandacht om een goede beslissing te kunnen nemen.

Fantastisch bedrijf en vakbekwaam en klantgericht personeel

Fantastisch bedrijf en vakbekwaam en klantgericht personeel

Aangenaam en deskundig.

Zie boven

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wij zouden deze winkel iedereen aanraden!

Wij hebben een maand geleden een bed gekocht bij OOST Slaapcomfort. Wij zijn ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen. Het bed ligt heerlijk en voldoet helemaal aan onze verwachting.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie winkel met veel keus

Veel merken en een heel goed geholpen waardoor wij nu heerlijk slapen.

Geweldig bedrijf

Super goed geholpen! vakkundig en zonder de insteek van "u moet nu kopen" Ook alles op tijd geleverd door zeer aardige mannen van oost slaapcomfort

• Garantie / nazorg

Beste heer/mevrouw Frederick, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort

Super snelle en correcte service

Wij hebben al jaren een Auping Auronde bed wat nog steeds mooi is. De spiralen werkte alleen niet goed meer. Het touwtje was versleten. Ook de matrassen waren op na 15 jaar, dus bij Oost Slaapcomfort twee nieuw Auping matrassen gekocht. Het werd de volgende dag al gebracht en de chauffeurs hebben voor ons de touwtjes gratis vervangen. We gaan even sparen en dan toch over op elektrisch verstelbare spiralen want het is toch wat zwaar naar mate wij ouder worden. Wat een fijne mensen en aardige chauffeurs. Complimenten voor de perfecte en snelle service. Fijn dat service nog zo goed kan zijn. Fam. De Wit Amsterdam

• Garantie / nazorg

Beste Familie de Wit, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent. We gaan uw compliment doorgeven aan onze chauffeurs. Veel plezier met uw nieuwe Auping matrassen. Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort

goede service, goed behandeld

In de winkel is er veel tijd genomen, zeker 1,5 uur. Het zou alleen prettig geweest zijn als werd aangegeven hoelang de niet goed slaap garantie was. Na veel twijfel toch gebeld omdat het matras niet goed slaapt. Het enige antwoord was, ja u bent te laat, dit had binnen een maand gemoeten. Wat dat voor de leverancier uit maakt snap ik ook niet helemaal. Of het matras nu na 1 maand of 3 maanden wordt vernietigd. Werd ook geen poging gedaan om tegemoet te komen of mee te denken, bijv. als u wel een nieuw matras koopt dat wij wat aan de prijs kunnen doen.

• Kwaliteit N.v.t.

goede service, goed behandeld

Ik was op zoek naar een zachte matras en was net onheus behandeld in een andere beddenwinkel in Amstelveen: Simon de Bruin. Ik had dhr de Bruin verteld dat mijn man en ik net 2 matrassen bij de LIDL hadden gekocht, waar mijn man goed op sliep maar ik niet. Ik zocht daarom een ander matras voor mijzelf. 22 cm dik. Ik had wat vragen over traag schuim, dat had hij niet, wat had hij dan wel? Nou dat wou hij mij niet vertellen, ik moest maar naar de LIDL! Wat ik ook vroeg, hij reageerde kortaf: dat hij dit niet wou vertellen aan de klant! Ik had notabene gezegd dat de prijs mocht schommelen tussen de 100 en 1000 euro. Gelukkig kreeg ik bij de volgende beddenzaak: Oost Slaapcomfort outlet, met precies mijn zelfde verhaal, een super aardige en deskundige man, dhr Terpstra, die mij 3 matrassen heeft laten uitproberen, uitgebreid uitleg gaf over alle types schuim/latex/pocketvering etc. Ik ben tevreden de winkel uitgelopen met een zachte matras van 300 euro. Hier komen we zeker terug. Noooit meer naar de Bruin!

• Vestiging: Slaapoutlet OOST slaapcomfort

perfect, zeker aan te bevelen

Ons tweede Haestens bed gekocht bij deze winkel. Opnieuw was de service en het advies ontzettend goed te noemen. Fijne mensen en een ongedwongen sfeer. Het prettige is dat je naast de Haestens winkel bij Oost Slaapcomfort ook andere bedden kunt testen, maar opnieuw dus voor Haestens gekozen. Bedankt!

• Vestiging: Hästens Store Amsterdam Zeeburg

zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechte service. Ik kreeg een gebruikte dekbed. Dekbed was niet nieuw. Mevrouw deed bod aan de telefoon. En het dekbed kon niet omgeruild worden. Waardeloze service. Ik bestel daar nooit meer.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Mar, Vervelend dat u deze ervaring heeft, maar wij kunnen nooit een gebruikt dekbed naar een klant sturen, aangezien we die niet in de collectie hebben zitten. Daarmee zetten wij onze integriteit op het spel, en dat zullen wij nooit doen. Zoals we al hadden aangegeven willen wij graag met u in contact treden om tot een oplossing te komen, aangezien we het voorval wel erg vervelend vinden. Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort Sinds 1935

perfect, zeker aan te bevelen

Ik kreeg heel goed advies! Geen verkoop praatjes. Kwaliteit is top!!

goede service, goed behandeld

Ben enorm goed geholpen. Door de juiste vragen te stellen en goed te observeren heeft Barry mij precies de juiste matras kunnen adviseren. Was ook blij verrast met de gastvrijheid en alle ruimte die me geboden werd om in de winkel rustig de matras van mijn keuze uit te proberen.

goede service, goed behandeld

Goed advies en vriendelijk personeel. Snelle levering en vakkundige montage

goede service, goed behandeld

Goed zaken doen, ook met Montrieurs.

goede service, goed behandeld

Goed advies en uitleg, zeer klantvriendelijk

• Vestiging: Auping Plaza Buitenveldert

goede service, goed behandeld

Prettige service van de geleverde merken. Snelle en duidelijke communicatie.

goede service, goed behandeld

En een geweldige verrasing ontbijt

goede service, goed behandeld

Wij zijn prettig geholpen en onze wensen zijn voldaan. We slapen nu ook eindelijk in ons 2de huisje lekker. Thuis hadden we al 13 jaar Hästens.

Over CBW Erkend