snel en goed

Na 2,5 jaar hield 1 van onze bedlampjes er mee op. Ik ben hiermee naar de leverancier, OostSlaapcomfort, gegaan. Dezelfde dag nog kreeg ik zonder betaling van hen een nieuwe trafo en werkte het lampje weer!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Super tevreden.

Mooie winkel met een groot assortiment aan bedden.

Harde kussen

Nekklachten erdoor gekregen. Zij nemen de kussen niet terug, je kan ook niet ruilen!

• Garantie / nazorg

Een goed bed is de beste investering in jezelf

Wij zijn super goed geholpen door Eric. Na een lange tijd te zoeken naar een bed van natuurlijke producten en goede kwaliteit, hebben we ons ideale bed gevonden. Oostslaapcomfort was een van de eerste die ons dit merk en het brede assortiment kon aanbieden, dus wij waren gelijk super enthousiast. Je kan alle opties van materialen uitproberen ,zien en voelen, waardoor de beleving tot aankoop een nog beter gevoel geeft. Van winkel ervaring tot levering aan huis, wordt alles goed geregeld. Wij slapen heerlijk en hebben eindelijk weer een goede nachtrust met de best gewenste comfort.

• Garantie / nazorg

Slecht geadviseerd bij het aankopen, nemen geen gedeelde verantwoordelijkheid

We zijn twee keer langs geweest om bedden uit te proberen. Onze belangrijkste wens was dat we prettig op onze zij konden liggen en dat het bed daar dus zacht genoeg voor moest zijn. Verschillende bedden geprobeerd en uiteindelijk gekozen voor de zachtste. Toen we er op sliepen bleek deze toch te hard. terug naar de winkel en verschillende andere bedden geprobeerd. deze bleken veel beter te liggen, maar waren ons de eerste keer niet aangeboden. inruilen oid kon niet. Dus was de enige optie een extra topper te kopen. De winkel was toen niet bereid om een deel van hun marge op te geven als korting aan ons. Toen we de andere bedden probeerden zei de verkopen ook: een boxspring werkt eigenlijk pas goed vanaf 70 kilo, terwijl mijn vriendin duidelijk 60 kilo weegt. Ik neem ze ook kwalijk dat ze ons bij de eerste keren niet een nog zachter bed hadden aangeboden. We hebben nu voor het zachtste gekozen dat ze ons aanboden, dat bleek achteraf te hard. als ze ons destijds iets zachters hadden aangeboden dan waren we daar toen achter gekomen, of was het onze eigen schuld geweest. Ik zie dit als een fout in de begeleiding in het aankoopproces. Niet volledig hun fout, maar wel deels. daar namen ze geen verantwoordelijkheid voor. Terwijl we juist voor een ogenschijnlijk "goede" winkel gingen om dit soort zaken te voorkomen.

• Garantie / nazorg

Goedemiddag heer Mooi, Jammer dat u een slechte review over ons schrijft. In dit geval onverdiend vinden wij. Even de feiten op een rijtje: U koopt op 8 mei 2021 bij ons nieuwe Pullman Luxury matrassen en bent geadviseerd door een zéér ervaren medewerker om zo de juiste beslissing te kunnen maken. De matrassen zijn bij ons op Pullman boxsprings getest. U heeft echter bedbodems van een ander merk thuis in gebruik die waarschijnlijk véél stugger zijn waardoor het comfort van de matrassen nu anders wordt ervaren. Wij zeggen dat er altijd bij, maar waarschijnlijk herinnert u zich dat niet meer, maar laten wij dat even in het midden houden wat er wel en niet gezegd is. U heeft, zoals u zelf schrijft voor deze matrassen gekozen. Voor beide matrassen is de standaard hardheid geadviseerd gezien het lichaamsgewicht. Op 9 juni 2021 is uw bestelling geleverd. U bent op 17 juli 2021 naar de winkel gekomen en heeft toen andere matrassen geprobeerd die volgens u beter lagen, maar nogmaals op de bedbodems zoals wij dat hier hebben staan, en niet zoals u dat thuis heeft staan. Er was wel degelijk een mogelijkheid om een ander type Pullman matras te kiezen (tegen bijbetaling van het prijsverschil), echter daarvan heeft u geen gebruik gemaakt. U heeft uiteindelijk op 5 oktober 2021 gekozen voor de aankoop van een Pullman topdek om daarmee het comfort soepeler te maken. Wij nemen aan dat het comfort nu wel goed is? Er is technisch dus niets aan de hand met uw matrassen, maar u ervaart het comfort van alleen de matrassen persoonlijk als te stevig. Wat betreft uw opmerking over “het inleveren van marge". U heeft wel degelijk korting gekregen (ca 16%), maar niet in contanten waar u op blijkbaar op doelt, maar in de vorm van een topdekhoeslaken en topdekmolton met een waarde van €165,00. Uiteraard zijn wij niet op uw verzoek ingegaan om onze marge in te leveren, want nogmaals: het ligt niet aan de matrassen. Wij hebben dus wel degelijk iets voor u gedaan door er gratis bedtexiel bij te leveren om u daarmee iets te compenseren. Wij betreuren daarom uw review en staan zeker niet achter uw uitleg en beschuldigingen dat wij u ‘slecht geadviseerd’ zouden hebben en onze verantwoordelijkheid niet willen nemen. U krijgt bij ons altijd een oprecht en goed advies. Daarom bestaan wij als familiebedrijf als 86 jaar. Een slechte review schrijven is nogal makkelijk, maar in dit geval volkomen onterecht. Met vriendelijke groet, OOST Slaapcomfort Sinds 1935 Eric Mostert

Slecht advies, geen service

Vreselijke service. Meteen na aanschaf van boxspring + matras + topper van Eastborn - welke mij door OOST is geadviseerd - kreeg ik rugklachten. Rugklachten verdwenen toen we stopten met de topper te gebruiken. Topper van EUR 550 nemen ze echter niet terug. Niet wat je verwacht qua service van een winkel die deze dure merken mag verkopen!

• Garantie / nazorg

Deskundig advies, goede service, groots assortiment

Gezellige sfeer, eerlijk advies gekregen, terwijl je al weet waar je voor komt. Heel blij met deze fantastische bedden-specialisten! De geruststelling in deze vreemde tijd, dat je straks gewoon heerlijk in je nieuwe bed kan slapen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Aardig personeel en goede informatie

Na telefonische informatie over de aanwezigheid van het door mij gezochte matras zijn we naar de winkel gereden. Daar vakkundig geholpen en een goed advies gekregen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goede service, deskundig advies, persoonlijke aandacht

Bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam ben ik heel goed geholpen, zeer deskundig en eerlijk advies over de verschillende matrassen. Ruime keuze.

• Garantie / nazorg

Al mijn vragen zijn beantwoord.

Ik kwam nogal blanco binnen om naar een nieuw matras te kijken. Samen met de verkoper Nico de Ridder kwam ik tot keus waar ik me goed bij voel. Ik heb er alle vertrouwen in dat het matras aan mijn verwachtingen voldoet en zie uit naar de levering!

Bijzondere ervaring

We kwamen ff kijken, legen goede uitleg over de materialen en comfort. Na de uitleg en proberen meteen over gegaan tot aankoop. Uitstekende uitleg door een verkoper met know how Sylvia.

• Garantie / nazorg

Goede service, vriendelijk, deskundig personeel

Er is een ruime keuze; goede uitleg over de verschillende matrassen.

• Garantie / nazorg

Fantastic service, great products, and wonderful prices

My spouse and I went to the Outlet and we extremely impressed with the service, products, and prices. However, the most important aspect was the friendly and helpful service. We came in first to look at mattresses and Erno was welcoming and kind. He explained everything with great expertise and answered all our questions patiently. We returned because of how nice he was and bought a number of sheets. Again, he was so accommodating. The sheets were a great price and the fact that one receives a greater discount the more one buys is such a bonus. Yet the most important aspect to our shopping experience is how we were treated by Erno. He is such an asset to the company and certainly draws customers back to the Outlet.

• Would you recommend us? Yes

Geweldige winkel met topservice

Bij Oost Slaapcomfort geweest in Amsterdam. De winkels was verrassend groot en met een ruim assortiment voor ieder wat wils. Ik ben zeer professioneel geholpen en op een ongedwongen manier geadviseerd. Ook de levering was bijzonder snel en prettig. De monteurs weten echt wat ze doen en geven uitgebreide uitleg hoe ik mijn bed het beste kan onderhouden. Topservice!

• Garantie / nazorg

Deskundig advies, persoonlijke aandacht, aantrekkelijke prijs

Bij de aanschaf van twee matrassen zijn wij uitstekend geadviseerd door een zeer deskundig verkoper (Erno). Mede door de aantrekkelijke prijsstelling zijn we zeer tevreden over het resultaat.

• Garantie / nazorg N.v.t.

heeeeel tevreden en superblij!

in de outlet heel erg fijn geholpen, met liefde, kennis en geduld! super! fijne behulpzame planner en de chauffeurs die de matrassen brachten: helemaal top! fantastisch geïnstalleerd voor me met heerlijke humor! matrassen liggen heerlijk! allemaal naar de outlet! ik ben dankbaar!

• Garantie / nazorg

Dankzij advies van Erno Terpstra zeer tevreden!

Heel erg blij met ons nieuwe Auping bed. We hebben heerlijk geslapen. Met veel dank aan Erno Terpstra voor zijn deskundige en eerlijke advies. Nu al weer zin om te slapen! Paul en Odette

Super fijn geholpen in Amstelveen

Gisteren een aping bed in Amstelveen gekocht. Wat zijn wij daar super geholpen door Dirkje en later ook haar collega ( naam vergeten sorry) We kregen heelveel informatie, en er werd ook alle tijd genomen voor ons. Waar we op moesten letten met het matras en hoofdkussens . Wij gingen met een heel goed gevoel weg. Dankjewel Dirkje en collega.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wij zijn meerdere keren langs geweest, in de outlet als op het zeeburgerpad, en super geholpen!

Wij hebben uiteindelijk twee prachtige bedden gekocht, nadat we meerdere keren zijn langs geweest en uitgebreid zijn voorgelicht. Ook bij de levering hebben wij boven verwachting veel service gekregen.

Service kwaliteit top!!!

Na een aantal jaren geslapen te hebben op een zeer goed Auping boxspring waren wij weer toe aan vervanging van een aantal producten. Zoals nieuwe topmatrassen, hoofdkussens, dekbedden en hoeslakens en dekbedovertrekken. De topmatrassen liggen goed en erop slapen is heerlijk. Op de hoofdkussens liggen wij weer formidabel. De dekbedden, overtrekken en hoeslakens zijn weer top. Kwalitatief zijn alle producten toppie. Wij hebben een seizoendekbed die aan elkaar vastzitten d.mv. een rits wat wij heel fijn vinden. Overtrekken en hoeslakens zijn van een goede kwaliteit en liggen heerlijk. Kortom alweer goede producten gekocht. Service is geweldig. Wordt goed geholpen en advies gegeven en men is heel vriendelijk. Altijd een leuk gesprek en leuk dat je na zoveel jaar als je terugkomt je nog herkent wordt ook. Je komt hier altijd terug!

geweldige service

Beste Oost Slaapcomfort Medewerkers, Ongelofelijk veel dank voor de geweldige service. Wij hadden het bed niet eens bij u gekocht, maar omdat het niet goed meer werkte en de winkel waar wij het gekocht hadden niet meer bestaat waren jullie zo vriendelijk en hulpvaardig om het probleem direct de zelfde dag nog voor ons op te lossen zodat wij weer konden slapen. Dit noem ik nog eens een goede service. Een hele grote pluim daarvoor. Met hartelijke dank en vriendelijke groeten van de familie R.J.W Baggers te Utrecht

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review en de pluim. Wat fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, OOST Slaapcomfort Sinds 1935

Dramatisch

Met volle vertrouwen kocht ik voor het eerst een Lattoflex matras van € 1420,00 bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam. In de winkel werd er vermeld dat er niet geretourneerd kon worden. Toch vertrouwde ik erop dat het goed zat (omdat er aan mij was verteld dat er nieuwe Lattoflex matrassen gemaakt zouden worden). Echter bij de eerste slaapnachten kregen ik en mijn partner last van jeuk, rode bulten, opgezwollen ogen en een bloedneus. Wij haalden de matrashoes af en vonden vlekken op de kern van deze matrassen. Aangezien het ook een Outlet Store is (sommige vestigingen dan) vermoeden wij dat zij ons tweedehands matrassen hebben geleverd. Oost Slaapcomfort wilt de matrassen nu helemaal niet leveren omdat ik een klacht heb ingediend bij de Geschillencommissie en AMC ConsuWijzer. Bizar, want als zij niets te verbergen hebben dan zouden ze ook niet bang moeten zijn voor de Geschillencommissie en AMC ConsuWijzer. Vreemd dat er een voorwaarde bij mij wordt gesteld dat ze geen nieuwe matrassen willen aanleveren zolang ik mijn klacht niet intrek. Ik wacht al drie maanden op de matrassen. Het is niet meer dan logisch om de koop te ontbinden aangezien de matrassen niet op een redelijke termijn geleverd kunnen worden. Ik ben blij dat het Juridisch Loket bestaat om consumenten te helpen die de dupe zijn van oneerlijke bedrijven die alleen aan hun geld denken. Geen aanrader!

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Chen, Allereerst: U heeft ons de afgelopen periode letterlijk bestookt met e-mails, telefoontjes, dreigementen met de Geschillencommissie, De Rijdende Rechter, AMC ConsuWijzer, Juridisch-loket, negatieve berichten via socialmedia; Facebook, en via verschillende zéér negatieve reviews, om op deze manier uw gelijk geprobeerd te halen, echter zonder succes. Dit omdat wij ons houden aan onze serviceprocedure, die van de betreffende leverancier en e.e.a. volgens de Algemene Voorwaarden van de CBW. Nb. De klachten die u beide heeft ondervonden zijn wel zéér frappant te noemen, mede omdat de hoezen in een speciale anti-allergische uitvoering zijn gemaakt. U had immers in een hotel op dit type matrassen geslapen van deze leverancier en geen enkele last gehad. U, maar ook uw partner hebben last van jeuk, rode bulten, opgezwollen ogen en een bloedneus. Ook klaagt u erover dat er vlekken* op de kern van de matrassen zitten. (Zie hieronder onze bevindingen*) Uit coulance hebben wij in overleg met de fabrikant twee nieuwe matrassen voor u besteld. Deze matrassen moesten echter opnieuw, speciaal voor u worden gemaakt worden, dus er zit een productie- en levertijd aan. Ook stelt u dat wij aansprakelijk zijn voor de te late levering, maar die is dus nu geheel aan u zelf te wijten omdat u op 17 februari jl. nog heeft aangegeven het geschil bij de Geschillencommissie had aangemeld. Wij hebben geantwoord op 17 februari 2020 dat wij dan de komst van de Geschillencommissie dan af zullen wachten en daarmee de productie van de vervangende matrassen per direct stop zou worden gezet i.v.m. de uitkomst van deze uitslag. Dat is daadwerkelijk ook zo gebeurt. Op 18 februari 2020 berichtte u ons nog dat het verstandig was de uitspraak van de Geschillencommissie af te wachten. Op 19 februari 2020 heeft u ons per email laten weten dat u had besloten om toch geen gebruik te maken van de Geschillencommissie, omdat u waarschijnlijk inzag dat dat het hele traject alleen maar zou stil leggen en dus extra vertragen, wat ook het geval was. Tevens bood notabene u in deze email uw excuus aan voor uw ‘aanvallen’. Wij hebben toen de vervangende matrassen weer opnieuw aangemeld bij de leverancier voor de productie, echter door al uw e-mails/ wel/niet de Geschillencommissie inschakelen, was er al (onnodige) vertraging ontstaan in de voortgang. Verder beschuldigd u ons ervan dat de matrassen niet speciaal voor u besteld/gemaakt zijn en niet van de betreffende fabrikant afkomstig zijn. Deze conclusie is dus aantoonbaar volledig onjuist. Voor de duidelijkheid: Wij leveren alleen en uitsluitend nieuwe producten. Nb. Wij verkopen nooit tweedehands / gebruikte matrassen of andere artikelen. Wij hebben op vrijdag 24 maart jl. de geleverde matrassen op verzoek alvast retour gehaald. Deze afspraak dreigde mis te gaan omdat met u was afgesproken dat wij tussen 12.00 en 14.00 uur zouden komen en u ons opeens belde dat uw zuster die voor dat moment in uw woning aanwezig zou zijn om 13.00 uur weg moest, maar goed, wij zijn ook deze afspraak nagekomen. Wij hebben na het terughalen de matrassen zeer uitgebreid onderzocht. De vlekken* op de latex kern van de matras zijn kleurnuances in het latex wat gebruikelijk is tijdens het vloeibare latex-schuim proces, dus er is sprake van vlekken (enig kleurverschil), maar zeker niet van viezigheid. Ook deze klacht is dus volledig ongegrond. Ook uw bewering dat er huismijt in de hoezen zou zitten is nergens op gebaseerd omdat het nieuwe matrassen betreft, speciaal voor u besteld. Wij hebben geprobeerd om dit aan te tonen d.m.v. het doorsturen van het productie labels van de fabrikant. Ook beweert u opeens weer in uw laatste aangepaste review van 30-4-2020 dat de Geschillencommissie en/of ConsuWijzer toch is ingeschakeld. Wij hebben echter niets vernomen van u of een van de genoemde instanties /commissies. Mocht u dat dus alsnog gedaan hebben dan respecteren wij uw keuze en zullen wij onze volledig medewerking aan het onderzoek geven en de uitspraak daarvan respecteren. Kunt u dit dan alsnog direct aan ons laten weten? > [email protected] Zoals gezegd staan de nieuw geproduceerde matrassen klaar voor transport bij de fabrikant in België, echter door de voortdurende lock-down in België vanwege het coronavirus is er helaas vanuit België (nog steeds) geen transport mogelijk. Wij moeten ons helaas beroepen op overmacht door het Corona virus en bieden u ook namens de fabrikant excuus aan voor de vertraging van de levering en vragen u om nog even geduldig af te wachten totdat wij de matrassen hebben ontvangen en direct daarna kunnen afleveren. Uw bewering dat wij een oneerlijk bedrijf zoude zijn is dus ongefundeerd gezien al het bovenstaande. Het klopt overigens wel dat wij afhankelijk zijn van geld, lees: de verkoop van producten en dus niet zomaar annuleren. Zeker niet als een klant ons op deze manier aanvalt en probeert zwart te maken d.m.v. dreigementen. Met vriendelijke groet, Oost Slaapcomfort Sinds 1935

Oost Slaapcomfort en AVEK: kwaliteit en service in één

Door de combinatie van AVEK (Arbeid, Vlijt en Kwaliteit) met de professionele voorlichting en service van Oost Slaapcomfort is bij ons een bed met matras geleverd waarmee wij zeer content zijn. Het begon met de voorlichting in de showroom, de aandacht en deskundigheid daar en eindigde met de vakbekwame aflevering van de even deskundige en vriendelijke installateurs.

• Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort

Dramatisch

Met vertrouwen kocht ik voor het eerst een Lattoflex matras van €1420,00 bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam. In de winkel werd er vermeld dat er niet geretourneerd kon worden, toch vertrouwde ik erop dat het goed zat, omdat er aan mij was verteld dat er nieuwe Lattoflex matrassen gemaakt en geleverd zouden worden (dus wat kon er mis gaan?) Bij de eerste slaap nachten kregen ik en mijn partner last van jeuk, rode bulten en daarna zelfs bloedneus. We haalden de matrashoes af en vonden vlekken op de kern van de matrassen. Aangezien het ook een Outlet Store is (sommige vestigingen dan) hebben wij het vermoeden dat zij ons tweedehands matrassen/ showroommodellen hebben geleverd. De ConsuWijzer en Geschillencommissie is ingeschakeld. Denk goed na voordat je hier iets koopt (het zijn grote bedragen) en vraag jezelf af waarom er niet geretourneerd kan worden?! Als ik geen jeuk, rode bulten en een bloedneus had gekregen (evenals mijn partner) dan hadden we dit nooit ontdekt. Oost Slaapcomfort heeft me verzocht om deze review te verwijderen maar ik wil andere consumenten waarschuwen want ik gun dit niemand. Op hun facebook-pagina bij reviews lees je van een ander consument die klaagde omdat ze een tweedehands dekbed geleverd kreeg in plaats van een nieuw dekbed (dit gaf mij bevestiging dat ik niet het enige slachtoffer ben). De directeur denkt alleen aan zijn geld, boven de gezondheid van zijn consumenten. Zij zouden nieuwe matrassen aanleveren (dat was de oplossing zonder enige compensatie). Na drie maanden heb ik de nieuwe matrassen nog niet binnen, vanwege het coronavirus. Ik zit echter drie maanden zonder een goede matras en heb inmiddels een nieuwe matras gehaald (waar wel garantie en ruilmogelijkheden bij zitten). Het is dan ook niet meer dan redelijk om het geld terug te geven. Ik heb het een 5 sterren gegeven omdat ze anders mijn review verwijderen. Dit hebben ze ook gedaan bij google review. Ik houd jullie op de hoogte.

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Chen, Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Ten gevolgen van de coronacrisis en het op last van de overheid gesloten fabrieken duurt de levering van uw matrassen, welke wij uit coulance bij u willen omruilen, helaas langer dan verwacht. Dit is ook voor ons overmacht en het is spijtig dat u daar geen begrip voor heeft. Jammer dat uw beklag niet het hele verhaal weerspiegelt. Wij stellen geen voorwaarden aan klachten, wij zijn graag in gesprek met onze klanten. Wij hebben ons aan alle afspraken gehouden en altijd een prettig contact gehad. U wilt de order annuleren, dit is niet conform de afspraken en voorwaarden. Doordat u aangeeft dat u de annulering wilt doorzetten geeft u zelf logischerwijs aan de matrassen niet te willen ontvangen. Als u ons in de gelegenheid stelt komen we met alle plezier de matrassen bij u brengen zoals beloofd, zodat u kunt genieten van uw nieuwe matrassen welke met zorg voor u zijn geproduceerd. Uiteraard, zodra de overheid de maatregelen dusdanig versoepelt dat de leverancier de matrassen kan versturen. Treed u alstublieft in contact met ons via de mail/telefoon. Dat lijkt me een beter medium voor oplossingen. Met vriendelijke groet, Oost Slaapcomfort

Topzaak!

Zeer goede service.Sublieme producten.

Over CBW Erkend