Geweldige winkel met topservice

Bij Oost Slaapcomfort geweest in Amsterdam. De winkels was verrassend groot en met een ruim assortiment voor ieder wat wils. Ik ben zeer professioneel geholpen en op een ongedwongen manier geadviseerd. Ook de levering was bijzonder snel en prettig. De monteurs weten echt wat ze doen en geven uitgebreide uitleg hoe ik mijn bed het beste kan onderhouden. Topservice!

• Garantie / nazorg

Deskundig advies, persoonlijke aandacht, aantrekkelijke prijs

Bij de aanschaf van twee matrassen zijn wij uitstekend geadviseerd door een zeer deskundig verkoper (Erno). Mede door de aantrekkelijke prijsstelling zijn we zeer tevreden over het resultaat.

• Garantie / nazorg N.v.t.

heeeeel tevreden en superblij!

in de outlet heel erg fijn geholpen, met liefde, kennis en geduld! super! fijne behulpzame planner en de chauffeurs die de matrassen brachten: helemaal top! fantastisch geïnstalleerd voor me met heerlijke humor! matrassen liggen heerlijk! allemaal naar de outlet! ik ben dankbaar!

• Garantie / nazorg

Dankzij advies van Erno Terpstra zeer tevreden!

Heel erg blij met ons nieuwe Auping bed. We hebben heerlijk geslapen. Met veel dank aan Erno Terpstra voor zijn deskundige en eerlijke advies. Nu al weer zin om te slapen! Paul en Odette

Super fijn geholpen in Amstelveen

Gisteren een aping bed in Amstelveen gekocht. Wat zijn wij daar super geholpen door Dirkje en later ook haar collega ( naam vergeten sorry) We kregen heelveel informatie, en er werd ook alle tijd genomen voor ons. Waar we op moesten letten met het matras en hoofdkussens . Wij gingen met een heel goed gevoel weg. Dankjewel Dirkje en collega.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wij zijn meerdere keren langs geweest, in de outlet als op het zeeburgerpad, en super geholpen!

Wij hebben uiteindelijk twee prachtige bedden gekocht, nadat we meerdere keren zijn langs geweest en uitgebreid zijn voorgelicht. Ook bij de levering hebben wij boven verwachting veel service gekregen.

Service kwaliteit top!!!

Na een aantal jaren geslapen te hebben op een zeer goed Auping boxspring waren wij weer toe aan vervanging van een aantal producten. Zoals nieuwe topmatrassen, hoofdkussens, dekbedden en hoeslakens en dekbedovertrekken. De topmatrassen liggen goed en erop slapen is heerlijk. Op de hoofdkussens liggen wij weer formidabel. De dekbedden, overtrekken en hoeslakens zijn weer top. Kwalitatief zijn alle producten toppie. Wij hebben een seizoendekbed die aan elkaar vastzitten d.mv. een rits wat wij heel fijn vinden. Overtrekken en hoeslakens zijn van een goede kwaliteit en liggen heerlijk. Kortom alweer goede producten gekocht. Service is geweldig. Wordt goed geholpen en advies gegeven en men is heel vriendelijk. Altijd een leuk gesprek en leuk dat je na zoveel jaar als je terugkomt je nog herkent wordt ook. Je komt hier altijd terug!

geweldige service

Beste Oost Slaapcomfort Medewerkers, Ongelofelijk veel dank voor de geweldige service. Wij hadden het bed niet eens bij u gekocht, maar omdat het niet goed meer werkte en de winkel waar wij het gekocht hadden niet meer bestaat waren jullie zo vriendelijk en hulpvaardig om het probleem direct de zelfde dag nog voor ons op te lossen zodat wij weer konden slapen. Dit noem ik nog eens een goede service. Een hele grote pluim daarvoor. Met hartelijke dank en vriendelijke groeten van de familie R.J.W Baggers te Utrecht

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review en de pluim. Wat fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, OOST Slaapcomfort Sinds 1935

Dramatisch

Met volle vertrouwen kocht ik voor het eerst een Lattoflex matras van € 1420,00 bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam. In de winkel werd er vermeld dat er niet geretourneerd kon worden. Toch vertrouwde ik erop dat het goed zat (omdat er aan mij was verteld dat er nieuwe Lattoflex matrassen gemaakt zouden worden). Echter bij de eerste slaapnachten kregen ik en mijn partner last van jeuk, rode bulten, opgezwollen ogen en een bloedneus. Wij haalden de matrashoes af en vonden vlekken op de kern van deze matrassen. Aangezien het ook een Outlet Store is (sommige vestigingen dan) vermoeden wij dat zij ons tweedehands matrassen hebben geleverd. Oost Slaapcomfort wilt de matrassen nu helemaal niet leveren omdat ik een klacht heb ingediend bij de Geschillencommissie en AMC ConsuWijzer. Bizar, want als zij niets te verbergen hebben dan zouden ze ook niet bang moeten zijn voor de Geschillencommissie en AMC ConsuWijzer. Vreemd dat er een voorwaarde bij mij wordt gesteld dat ze geen nieuwe matrassen willen aanleveren zolang ik mijn klacht niet intrek. Ik wacht al drie maanden op de matrassen. Het is niet meer dan logisch om de koop te ontbinden aangezien de matrassen niet op een redelijke termijn geleverd kunnen worden. Ik ben blij dat het Juridisch Loket bestaat om consumenten te helpen die de dupe zijn van oneerlijke bedrijven die alleen aan hun geld denken. Geen aanrader!

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Chen, Allereerst: U heeft ons de afgelopen periode letterlijk bestookt met e-mails, telefoontjes, dreigementen met de Geschillencommissie, De Rijdende Rechter, AMC ConsuWijzer, Juridisch-loket, negatieve berichten via socialmedia; Facebook, en via verschillende zéér negatieve reviews, om op deze manier uw gelijk geprobeerd te halen, echter zonder succes. Dit omdat wij ons houden aan onze serviceprocedure, die van de betreffende leverancier en e.e.a. volgens de Algemene Voorwaarden van de CBW. Nb. De klachten die u beide heeft ondervonden zijn wel zéér frappant te noemen, mede omdat de hoezen in een speciale anti-allergische uitvoering zijn gemaakt. U had immers in een hotel op dit type matrassen geslapen van deze leverancier en geen enkele last gehad. U, maar ook uw partner hebben last van jeuk, rode bulten, opgezwollen ogen en een bloedneus. Ook klaagt u erover dat er vlekken* op de kern van de matrassen zitten. (Zie hieronder onze bevindingen*) Uit coulance hebben wij in overleg met de fabrikant twee nieuwe matrassen voor u besteld. Deze matrassen moesten echter opnieuw, speciaal voor u worden gemaakt worden, dus er zit een productie- en levertijd aan. Ook stelt u dat wij aansprakelijk zijn voor de te late levering, maar die is dus nu geheel aan u zelf te wijten omdat u op 17 februari jl. nog heeft aangegeven het geschil bij de Geschillencommissie had aangemeld. Wij hebben geantwoord op 17 februari 2020 dat wij dan de komst van de Geschillencommissie dan af zullen wachten en daarmee de productie van de vervangende matrassen per direct stop zou worden gezet i.v.m. de uitkomst van deze uitslag. Dat is daadwerkelijk ook zo gebeurt. Op 18 februari 2020 berichtte u ons nog dat het verstandig was de uitspraak van de Geschillencommissie af te wachten. Op 19 februari 2020 heeft u ons per email laten weten dat u had besloten om toch geen gebruik te maken van de Geschillencommissie, omdat u waarschijnlijk inzag dat dat het hele traject alleen maar zou stil leggen en dus extra vertragen, wat ook het geval was. Tevens bood notabene u in deze email uw excuus aan voor uw ‘aanvallen’. Wij hebben toen de vervangende matrassen weer opnieuw aangemeld bij de leverancier voor de productie, echter door al uw e-mails/ wel/niet de Geschillencommissie inschakelen, was er al (onnodige) vertraging ontstaan in de voortgang. Verder beschuldigd u ons ervan dat de matrassen niet speciaal voor u besteld/gemaakt zijn en niet van de betreffende fabrikant afkomstig zijn. Deze conclusie is dus aantoonbaar volledig onjuist. Voor de duidelijkheid: Wij leveren alleen en uitsluitend nieuwe producten. Nb. Wij verkopen nooit tweedehands / gebruikte matrassen of andere artikelen. Wij hebben op vrijdag 24 maart jl. de geleverde matrassen op verzoek alvast retour gehaald. Deze afspraak dreigde mis te gaan omdat met u was afgesproken dat wij tussen 12.00 en 14.00 uur zouden komen en u ons opeens belde dat uw zuster die voor dat moment in uw woning aanwezig zou zijn om 13.00 uur weg moest, maar goed, wij zijn ook deze afspraak nagekomen. Wij hebben na het terughalen de matrassen zeer uitgebreid onderzocht. De vlekken* op de latex kern van de matras zijn kleurnuances in het latex wat gebruikelijk is tijdens het vloeibare latex-schuim proces, dus er is sprake van vlekken (enig kleurverschil), maar zeker niet van viezigheid. Ook deze klacht is dus volledig ongegrond. Ook uw bewering dat er huismijt in de hoezen zou zitten is nergens op gebaseerd omdat het nieuwe matrassen betreft, speciaal voor u besteld. Wij hebben geprobeerd om dit aan te tonen d.m.v. het doorsturen van het productie labels van de fabrikant. Ook beweert u opeens weer in uw laatste aangepaste review van 30-4-2020 dat de Geschillencommissie en/of ConsuWijzer toch is ingeschakeld. Wij hebben echter niets vernomen van u of een van de genoemde instanties /commissies. Mocht u dat dus alsnog gedaan hebben dan respecteren wij uw keuze en zullen wij onze volledig medewerking aan het onderzoek geven en de uitspraak daarvan respecteren. Kunt u dit dan alsnog direct aan ons laten weten? > service@oostslaapcomfort.nl Zoals gezegd staan de nieuw geproduceerde matrassen klaar voor transport bij de fabrikant in België, echter door de voortdurende lock-down in België vanwege het coronavirus is er helaas vanuit België (nog steeds) geen transport mogelijk. Wij moeten ons helaas beroepen op overmacht door het Corona virus en bieden u ook namens de fabrikant excuus aan voor de vertraging van de levering en vragen u om nog even geduldig af te wachten totdat wij de matrassen hebben ontvangen en direct daarna kunnen afleveren. Uw bewering dat wij een oneerlijk bedrijf zoude zijn is dus ongefundeerd gezien al het bovenstaande. Het klopt overigens wel dat wij afhankelijk zijn van geld, lees: de verkoop van producten en dus niet zomaar annuleren. Zeker niet als een klant ons op deze manier aanvalt en probeert zwart te maken d.m.v. dreigementen. Met vriendelijke groet, Oost Slaapcomfort Sinds 1935

Oost Slaapcomfort en AVEK: kwaliteit en service in één

Door de combinatie van AVEK (Arbeid, Vlijt en Kwaliteit) met de professionele voorlichting en service van Oost Slaapcomfort is bij ons een bed met matras geleverd waarmee wij zeer content zijn. Het begon met de voorlichting in de showroom, de aandacht en deskundigheid daar en eindigde met de vakbekwame aflevering van de even deskundige en vriendelijke installateurs.

• Garantie / nazorg

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort

Dramatisch

Met vertrouwen kocht ik voor het eerst een Lattoflex matras van €1420,00 bij Oost Slaapcomfort in Amsterdam. In de winkel werd er vermeld dat er niet geretourneerd kon worden, toch vertrouwde ik erop dat het goed zat, omdat er aan mij was verteld dat er nieuwe Lattoflex matrassen gemaakt en geleverd zouden worden (dus wat kon er mis gaan?) Bij de eerste slaap nachten kregen ik en mijn partner last van jeuk, rode bulten en daarna zelfs bloedneus. We haalden de matrashoes af en vonden vlekken op de kern van de matrassen. Aangezien het ook een Outlet Store is (sommige vestigingen dan) hebben wij het vermoeden dat zij ons tweedehands matrassen/ showroommodellen hebben geleverd. De ConsuWijzer en Geschillencommissie is ingeschakeld. Denk goed na voordat je hier iets koopt (het zijn grote bedragen) en vraag jezelf af waarom er niet geretourneerd kan worden?! Als ik geen jeuk, rode bulten en een bloedneus had gekregen (evenals mijn partner) dan hadden we dit nooit ontdekt. Oost Slaapcomfort heeft me verzocht om deze review te verwijderen maar ik wil andere consumenten waarschuwen want ik gun dit niemand. Op hun facebook-pagina bij reviews lees je van een ander consument die klaagde omdat ze een tweedehands dekbed geleverd kreeg in plaats van een nieuw dekbed (dit gaf mij bevestiging dat ik niet het enige slachtoffer ben). De directeur denkt alleen aan zijn geld, boven de gezondheid van zijn consumenten. Zij zouden nieuwe matrassen aanleveren (dat was de oplossing zonder enige compensatie). Na drie maanden heb ik de nieuwe matrassen nog niet binnen, vanwege het coronavirus. Ik zit echter drie maanden zonder een goede matras en heb inmiddels een nieuwe matras gehaald (waar wel garantie en ruilmogelijkheden bij zitten). Het is dan ook niet meer dan redelijk om het geld terug te geven. Ik heb het een 5 sterren gegeven omdat ze anders mijn review verwijderen. Dit hebben ze ook gedaan bij google review. Ik houd jullie op de hoogte.

• Garantie / nazorg

Geachte mevrouw Chen, Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Ten gevolgen van de coronacrisis en het op last van de overheid gesloten fabrieken duurt de levering van uw matrassen, welke wij uit coulance bij u willen omruilen, helaas langer dan verwacht. Dit is ook voor ons overmacht en het is spijtig dat u daar geen begrip voor heeft. Jammer dat uw beklag niet het hele verhaal weerspiegelt. Wij stellen geen voorwaarden aan klachten, wij zijn graag in gesprek met onze klanten. Wij hebben ons aan alle afspraken gehouden en altijd een prettig contact gehad. U wilt de order annuleren, dit is niet conform de afspraken en voorwaarden. Doordat u aangeeft dat u de annulering wilt doorzetten geeft u zelf logischerwijs aan de matrassen niet te willen ontvangen. Als u ons in de gelegenheid stelt komen we met alle plezier de matrassen bij u brengen zoals beloofd, zodat u kunt genieten van uw nieuwe matrassen welke met zorg voor u zijn geproduceerd. Uiteraard, zodra de overheid de maatregelen dusdanig versoepelt dat de leverancier de matrassen kan versturen. Treed u alstublieft in contact met ons via de mail/telefoon. Dat lijkt me een beter medium voor oplossingen. Met vriendelijke groet, Oost Slaapcomfort

Topzaak!

Zeer goede service.Sublieme producten.

Service tot aan de deur

Ik heb voor ruim €5000 aan een nieuwe Auping Match bed en de Royal matrassen gekocht. Zowel bed als matrassen zijn vakkundig in elkaar gezet maar een jaar later vroeg ik of ik hun service kun inhuren om het bed uit elkaar te halen ivm een grote verbouwing. Oost Slaapcomfort vond het maar een vreemde vraag en zij hadden duidelijk geen zin in mijn verzoek ondanks dat ik als klant voor ruim €5000 aan bed en matras bij hun had besteld. Ook ben ik later bij hun in de winkel geweest met vragen over een dekbed en de zeer lange verkoper gaf maar geïrriteerd antwoord op mijn vragen en stelde zelf de vraag waarom ik iets wilde weten over een dekbed. Bij Oost slaapcomfort op de Zeeburgerpad geldt duidelijk service tot aan de deur!

• Garantie / nazorg

Beste heer/mevrouw Chind, We betreuren het zeer dat u ons een negatieve review heeft gegeven. Wij hebben navraag gedaan bij onze verkopers, helaas kunnen wij uw naam niet terugvinden in ons klantenbestand. Onze service staat bij ons zéér hoog in het vaandel en is echt uitstekend te noemen zoals u kunt terug lezen in de overige reviews. Dus het verbaast ons zéér dat u zo ontevreden bent. Service tot aan de deur is dus tegenstrijdig met wat u eerder schreef over vakkundige montage. Wij zijn namelijk altijd bereid om onze klanten optimaal te helpen en te adviseren. Wij zouden graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken en te kijken of we u toch nog ergens mee kunnen helpen. Wilt u contact met ons opnemen? U kunt ons bereiken onder nummer 020-6929151 of per mail via service@oostslaapcomfort.nl. We hopen iets van u te horen! Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort Sinds 1935

Super service!

De mannen die onze Hastens bed kwamen bezorgen waren netjes op tijd. Vroegen zelfs nog of ze even moesten stofzuigen voordat het nieuwe bed geplaatst zou worden. Montage en uitleg was keurig en ze hebben zelfs geholpen met het oude bed naar beneden te tillen. Kortom, onwijs tevreden! Bedankt!

Heel fijn geholpen

Professionele mensen en goed de tijd genomen

• Garantie / nazorg

Prachtige zaak, vriendelijk en deskundig geholpen, grote collectie. Als je hier niet slaagt slaag je nergens

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Uitstekend geholpen

Ik was opzoek naar goede beddenzaak en kwam bij u terecht.

GEWELDIG

Wij zijn echt GEWELDIG goed geadviseerd. Wij hadden via vrienden de tip gekregen om naar Slaapcomfort Oost te gaan omdat ze daar een hele goede ervaring mee hadden. Wij zijn helemaal vol lof over deze winkel. Hier werken stuk voor stuk mensen met veel ervaring. Wij slapen inmiddels heerlijk. Bedankt daarvoor! Onze nachtrust was echt aan verbetering toe en dat is heel erg goed gelukt.

• Garantie / nazorg

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk

We hebben twee nieuwe matrassen gekocht. Zeer kundig advies gekregen en ruim de tijd en aandacht om een goede beslissing te kunnen nemen.

Fantastisch bedrijf en vakbekwaam en klantgericht personeel

Fantastisch bedrijf en vakbekwaam en klantgericht personeel

Aangenaam en deskundig.

Zie boven

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wij zouden deze winkel iedereen aanraden!

Wij hebben een maand geleden een bed gekocht bij OOST Slaapcomfort. Wij zijn ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen. Het bed ligt heerlijk en voldoet helemaal aan onze verwachting.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Mooie winkel met veel keus

Veel merken en een heel goed geholpen waardoor wij nu heerlijk slapen.

Geweldig bedrijf

Super goed geholpen! vakkundig en zonder de insteek van "u moet nu kopen" Ook alles op tijd geleverd door zeer aardige mannen van oost slaapcomfort

• Garantie / nazorg

Beste heer/mevrouw Frederick, Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort

Super snelle en correcte service

Wij hebben al jaren een Auping Auronde bed wat nog steeds mooi is. De spiralen werkte alleen niet goed meer. Het touwtje was versleten. Ook de matrassen waren op na 15 jaar, dus bij Oost Slaapcomfort twee nieuw Auping matrassen gekocht. Het werd de volgende dag al gebracht en de chauffeurs hebben voor ons de touwtjes gratis vervangen. We gaan even sparen en dan toch over op elektrisch verstelbare spiralen want het is toch wat zwaar naar mate wij ouder worden. Wat een fijne mensen en aardige chauffeurs. Complimenten voor de perfecte en snelle service. Fijn dat service nog zo goed kan zijn. Fam. De Wit Amsterdam

• Garantie / nazorg

Beste Familie de Wit, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent. We gaan uw compliment doorgeven aan onze chauffeurs. Veel plezier met uw nieuwe Auping matrassen. Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.