
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review en de pluim. Wat fijn dat wij u hebben kunnen helpen. Met vriendelijke groet, OOST Slaapcomfort Sinds 1935
Geachte mevrouw Chen, Allereerst: U heeft ons de afgelopen periode letterlijk bestookt met e-mails, telefoontjes, dreigementen met de Geschillencommissie, De Rijdende Rechter, AMC ConsuWijzer, Juridisch-loket, negatieve berichten via socialmedia; Facebook, en via verschillende zéér negatieve reviews, om op deze manier uw gelijk geprobeerd te halen, echter zonder succes. Dit omdat wij ons houden aan onze serviceprocedure, die van de betreffende leverancier en e.e.a. volgens de Algemene Voorwaarden van de CBW. Nb. De klachten die u beide heeft ondervonden zijn wel zéér frappant te noemen, mede omdat de hoezen in een speciale anti-allergische uitvoering zijn gemaakt. U had immers in een hotel op dit type matrassen geslapen van deze leverancier en geen enkele last gehad. U, maar ook uw partner hebben last van jeuk, rode bulten, opgezwollen ogen en een bloedneus. Ook klaagt u erover dat er vlekken* op de kern van de matrassen zitten. (Zie hieronder onze bevindingen*) Uit coulance hebben wij in overleg met de fabrikant twee nieuwe matrassen voor u besteld. Deze matrassen moesten echter opnieuw, speciaal voor u worden gemaakt worden, dus er zit een productie- en levertijd aan. Ook stelt u dat wij aansprakelijk zijn voor de te late levering, maar die is dus nu geheel aan u zelf te wijten omdat u op 17 februari jl. nog heeft aangegeven het geschil bij de Geschillencommissie had aangemeld. Wij hebben geantwoord op 17 februari 2020 dat wij dan de komst van de Geschillencommissie dan af zullen wachten en daarmee de productie van de vervangende matrassen per direct stop zou worden gezet i.v.m. de uitkomst van deze uitslag. Dat is daadwerkelijk ook zo gebeurt. Op 18 februari 2020 berichtte u ons nog dat het verstandig was de uitspraak van de Geschillencommissie af te wachten. Op 19 februari 2020 heeft u ons per email laten weten dat u had besloten om toch geen gebruik te maken van de Geschillencommissie, omdat u waarschijnlijk inzag dat dat het hele traject alleen maar zou stil leggen en dus extra vertragen, wat ook het geval was. Tevens bood notabene u in deze email uw excuus aan voor uw ‘aanvallen’. Wij hebben toen de vervangende matrassen weer opnieuw aangemeld bij de leverancier voor de productie, echter door al uw e-mails/ wel/niet de Geschillencommissie inschakelen, was er al (onnodige) vertraging ontstaan in de voortgang. Verder beschuldigd u ons ervan dat de matrassen niet speciaal voor u besteld/gemaakt zijn en niet van de betreffende fabrikant afkomstig zijn. Deze conclusie is dus aantoonbaar volledig onjuist. Voor de duidelijkheid: Wij leveren alleen en uitsluitend nieuwe producten. Nb. Wij verkopen nooit tweedehands / gebruikte matrassen of andere artikelen. Wij hebben op vrijdag 24 maart jl. de geleverde matrassen op verzoek alvast retour gehaald. Deze afspraak dreigde mis te gaan omdat met u was afgesproken dat wij tussen 12.00 en 14.00 uur zouden komen en u ons opeens belde dat uw zuster die voor dat moment in uw woning aanwezig zou zijn om 13.00 uur weg moest, maar goed, wij zijn ook deze afspraak nagekomen. Wij hebben na het terughalen de matrassen zeer uitgebreid onderzocht. De vlekken* op de latex kern van de matras zijn kleurnuances in het latex wat gebruikelijk is tijdens het vloeibare latex-schuim proces, dus er is sprake van vlekken (enig kleurverschil), maar zeker niet van viezigheid. Ook deze klacht is dus volledig ongegrond. Ook uw bewering dat er huismijt in de hoezen zou zitten is nergens op gebaseerd omdat het nieuwe matrassen betreft, speciaal voor u besteld. Wij hebben geprobeerd om dit aan te tonen d.m.v. het doorsturen van het productie labels van de fabrikant. Ook beweert u opeens weer in uw laatste aangepaste review van 30-4-2020 dat de Geschillencommissie en/of ConsuWijzer toch is ingeschakeld. Wij hebben echter niets vernomen van u of een van de genoemde instanties /commissies. Mocht u dat dus alsnog gedaan hebben dan respecteren wij uw keuze en zullen wij onze volledig medewerking aan het onderzoek geven en de uitspraak daarvan respecteren. Kunt u dit dan alsnog direct aan ons laten weten? > service@oostslaapcomfort.nl Zoals gezegd staan de nieuw geproduceerde matrassen klaar voor transport bij de fabrikant in België, echter door de voortdurende lock-down in België vanwege het coronavirus is er helaas vanuit België (nog steeds) geen transport mogelijk. Wij moeten ons helaas beroepen op overmacht door het Corona virus en bieden u ook namens de fabrikant excuus aan voor de vertraging van de levering en vragen u om nog even geduldig af te wachten totdat wij de matrassen hebben ontvangen en direct daarna kunnen afleveren. Uw bewering dat wij een oneerlijk bedrijf zoude zijn is dus ongefundeerd gezien al het bovenstaande. Het klopt overigens wel dat wij afhankelijk zijn van geld, lees: de verkoop van producten en dus niet zomaar annuleren. Zeker niet als een klant ons op deze manier aanvalt en probeert zwart te maken d.m.v. dreigementen. Met vriendelijke groet, Oost Slaapcomfort Sinds 1935
Hartelijk dank voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort
Geachte mevrouw Chen, Vervelend om te lezen dat u ontevreden bent. Ten gevolgen van de coronacrisis en het op last van de overheid gesloten fabrieken duurt de levering van uw matrassen, welke wij uit coulance bij u willen omruilen, helaas langer dan verwacht. Dit is ook voor ons overmacht en het is spijtig dat u daar geen begrip voor heeft. Jammer dat uw beklag niet het hele verhaal weerspiegelt. Wij stellen geen voorwaarden aan klachten, wij zijn graag in gesprek met onze klanten. Wij hebben ons aan alle afspraken gehouden en altijd een prettig contact gehad. U wilt de order annuleren, dit is niet conform de afspraken en voorwaarden. Doordat u aangeeft dat u de annulering wilt doorzetten geeft u zelf logischerwijs aan de matrassen niet te willen ontvangen. Als u ons in de gelegenheid stelt komen we met alle plezier de matrassen bij u brengen zoals beloofd, zodat u kunt genieten van uw nieuwe matrassen welke met zorg voor u zijn geproduceerd. Uiteraard, zodra de overheid de maatregelen dusdanig versoepelt dat de leverancier de matrassen kan versturen. Treed u alstublieft in contact met ons via de mail/telefoon. Dat lijkt me een beter medium voor oplossingen. Met vriendelijke groet, Oost Slaapcomfort
Beste heer/mevrouw Chind, We betreuren het zeer dat u ons een negatieve review heeft gegeven. Wij hebben navraag gedaan bij onze verkopers, helaas kunnen wij uw naam niet terugvinden in ons klantenbestand. Onze service staat bij ons zéér hoog in het vaandel en is echt uitstekend te noemen zoals u kunt terug lezen in de overige reviews. Dus het verbaast ons zéér dat u zo ontevreden bent. Service tot aan de deur is dus tegenstrijdig met wat u eerder schreef over vakkundige montage. Wij zijn namelijk altijd bereid om onze klanten optimaal te helpen en te adviseren. Wij zouden graag met u in contact komen om uw ervaring te bespreken en te kijken of we u toch nog ergens mee kunnen helpen. Wilt u contact met ons opnemen? U kunt ons bereiken onder nummer 020-6929151 of per mail via service@oostslaapcomfort.nl. We hopen iets van u te horen! Met vriendelijke groet, Team OOST Slaapcomfort Sinds 1935
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd