Klantvriendelijk, accuraat en prima kwaliteit

Ervaren vakmensen, servicegericht, alles netjes en volgens afspraak!

Slecht

Kan de kwaliteit van het leggen en de materialen niet beoordelen. We kwamen niet verder dan het verkoopgesprek. We hadden een afspraak gemaakt zodat we alle aandacht kunnen krijgen. De verkoper had er echter geen zin in vandaag, slechte klik, andere verkoper ging voortvarend aan de slag met kopers die na ons binnenkwamen met dezelfde vraag (PVC vloer). Materialen die wij ook mooi vonden werden weggekaapt door de voortvarendheid van de andere verkoper. Vervolgens hadden we verwacht even aan tafel te kunnen om de verdere opties te bespreken (plinten, droogloopmat) en kregen een in plaats daarvan aan de balie bij de ingang een met de hand geschreven briefje met de kosten ..... Geen koffie / geen volwaardig advies niets van dit alles. Nog onze teleurstelling uitgesproken naar onze verkoper, echter die zei dat de andere klanten er al voor de 3e keer kwamen... Dus blijkbaar moet je minimaal 3 keer op gesprek om serieus genomen te worden. Tja we waren erg teleurgesteld juist vanwege de positieve beoordelingen en de tijd die wij er ook in hadden gestoken

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Frans, Wat vervelend dat u het bezoek aan onze showroom niet als prettig heeft ervaren ondanks het maken van een afspraak. Het maken van een afspraak is bedoeld om een tijdvak in te plannen met een verkoper. De verkoper heeft u dan ook netjes op het afgesproken tijdstip ontvangen. Naast de afspraken is het natuurlijk voor andere klanten ook mogelijk om onze showroom zonder afspraak en tijd met een verkoper te bezoeken. "Helaas" was het die zaterdag vrij onverwacht druk rond alle pvc vloeren en displays. Vandaar dat de verkoper u en zichzelf wat afgezonderd heeft i.v.m. alle drukte. Dit is immers nog steeds ook een advies vanuit het RIVM. Dat alle tafels en andere mogelijkheden bezet waren hadden wij ook niet aan kunnen zien komen. Ook heb ik, Tom van den Biggelaar, enkele pvc borden ter laatste controle neer gelegd voor een klant. Deze waren binnen enkele minuten weer beschikbaar en deze had u zonder problemen kunnen bekijken. Natuurlijk hoeft u, en ook andere klanten niet 3 of meerdere keren een bezoek te brengen aan onze showroom om serieus genomen te worden. Vanaf het eerste moment proberen wij iedereen zo goed en serieus mogelijk te helpen in onze showroom, helaas is dat bij u niet gelukt. Met vriendelijke groet, Biggelaar Parket. Tom.

Vakwerk, tot in de puntjes verzorgd

Prettig contact, goed advies, ontzettend bedankt

Goed vakwerk

Het werk is heel goed en met aandacht voor detail gemaakt. Ervaren mensen die weten wat ze doen. Goede service.

Vakmensen

Bij ons is Mari geweest voor het leggen van een laminaat vloer. Keurige man en goede vakman. Schoon en strak opgeleverd.

Precies wat we zochten!

De service was heel professioneel en toch ook persoonlijk. Het laminaat dat we hebben gekozen is precies wat we wilden en perfect gelegd. Daarbij goeie tips gekregen voor onderhoud en eerlijk advies bij het uitzoeken. Heel fijn dat we de stalen mee naar huis mochten nemen om te kijken hoe de kleur thuis zou zijn.

• Garantie / nazorg

Goede service en een prachtige vloer

Niks op aan te merken. Kan iedereen biggelaar parket aanbevelen.

Perfect geregeld.

Advies en afhandeling water schade met verzekering prima. Levering en plaatsing door 2 super vakmensen, Hans en Mari.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Mari die de vloer geschuurd en behandeld heeft, heeft het netjes en goed gedaan.

Wij zijn tevreden met het resultaat.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Hartstikke tevreden

Snel in actie gekomen, goed advies en fijne medewerkers. De verzekering betaald dus dat is helemaal prettig.

Zorgvuldig en betrokken.

Goede services

Na schademelding snel en goed geholpen. Weer nette houten vloer.

• Garantie / nazorg

Zeer vriendelijke en kundige man

Na een informerend gesprek in de winkel Hebben we een goede oplossing voor onze 20 jaar oude vloer gekregen. Meteen de afspraak gemaakt. Inmiddels is de vloer geschuurd en behandeld. Ook een duidelijk onderhoudsadvies gekregen zodat we er weer netjes bijzitten. Het is een solide bedrijf met kundige mensen.

• Garantie / nazorg

Biggelaar Parket maakt het waar.

Na de voorlichting in de showroom was de keuze voor onze nieuwe vloer, mede door het mogen meenemen van een groot paneel, niet moeilijk. Het opmeten door Jos en de montage van de vloer is daarna is volgens afspraak probleemloos verlopen. Alke teamleden van de hele organisatie alle lof.

ga zo door

als ik weer een parket vloer laat leggen dan bel ik even naar van de biggelaar in veghel en dan is het zo gepiept en keurig netjes dank je wel

• Garantie / nazorg

keurig werk geleverd volgens afspraak

Onze houten vloer moest opnieuw geschuurd en geolied worden. Ziet er nu weer als nieuw uit: vakwerk !

Vakwerk!

Mari heeft bij mij de vloer gemaakt,super tevreden over hem!

• Garantie / nazorg

Word netjes gewerkt en goed opgeruimd.

Werknemer: aardig, vriendelijk. Legt goed uit. Werkt goed door en ruimt netjes op. Dectrappen zien er mooi uit.

• Garantie / nazorg

Goed gelegd, prima communicatie..

Goede begeleiding in de fase voordat er gelegd werd, zodat dit ook zorgvuldig gebeurd. Wel missen we nog een onderhoudsplan voor de eerste maanden.

• Garantie / nazorg

Beste heer, mevrouw, Allereerst bedankt voor de mooie beoordeling. Het onderhoudsplan zou normaal gesproken in het blauwe emmertje moeten zitten waar ook alle onderhoudsmiddelen in zitten. Mocht deze toch ontbreken kunt u deze ook terug vinden en eventueel downloaden op onze website; chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/viewer.html?pdfurl=https%3A%2F%2Fwww.biggelaar-parket.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F09%2Fonderhoud-PGN-Oil-Protector.pdf&clen=79387&chunk=true Hopelijk komt u er zo uit. Mocht dit niet zo zijn horen wij het nog graag van u. Vriendelijke groet, Biggelaar Parket, Tom.

alles naar wens

tijdens de aankoop zijn we deskundig geholpen in het maken van de juiste keuzes. De offerte en planning waren naar wens en onze parketvloer ligt er inmiddels als een zonnetje bij. .

Klantvriendelijke en vakkundige medewerkers

Medewerkers van Biggelaar Parket hebben ons zeer goed geadviseerd en geholpen bij het vervangen van 20 jaar oude beuken parketvloer. Ze komen hun beloftes na en tegen een redelijke prijs.

• Garantie / nazorg

Erg tevreden over alles rondom het schuren en oliën van onze vloer!

Vanaf het moment, dat we de showroom inliepen tot op het moment, dat jullie arbeidskracht de deur achter zich dicht trok, kunnen we alleen maar zeggen: Perfect!!! Alles is keurig begeleid en uitgelegd, op een prettige manier! De arbeidskracht zeer attent en beschaafd! Prettige manier van betalen! Over de kwaliteit en nazorg/garantie kunnen we op dit moment nog geen mening hebben.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Jac, Bedankt voor deze erg mooie beoordeling. Hier doen we het als bedrijf uiteindelijk toch voor! We gaan het compliment ook doorzetten naar de monteur. Veel plezier van jullie 'nieuwe' vloer gewenst. Vriendelijke groet, Biggelaar Parket. Tom

Prachtige vloer! Vakmanschap! Vriendelijk

We zijn erg blij met onze prachtige vloer Hij voldoet volkomen aan onze verwachting Vriendelijk personeel

Vakwerk

Uitstekende werkzaamheden verricht door vakman Mari. Dik tevreden over het resultaat.

Geweldige service!

Wij zijn super tevreden over Biggelaar Parket. We waren al een tijdje op zoek naar een visgraatvloer. Meerdere winkels hebben we hiervoor bezocht, maar bij Biggelaar Parket ervaarden we dat er goed met ons mee werd gedacht en deskundig advies werd gegeven. De vloer is erg mooi gelegd en ziet er prachtig uit. Wij zouden het iedereen aanraden!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.