Slecht

Na het leuk uitzoeken van spullen en ontwerpen badkamer een domper bij renovatie. Installateur plaats radiator verkeerd en plaatst de douchdeur verkeerd. Na moeizame contacten telefonisch of per mail word de fout met douchdeur deels hersteld en voor fout radiator een compensatie voorgesteld. Als je dan voorsteld geen geld maar extra haakjes plaatsen en een kruk voor het zelfde bedrag proberen ze er nog aan te verdienen door het plaatsen ook nog in rekening te willen brengen. Als je niet akkoord gaat gaan ze weer overleggen. Als je dan weer na een week beld wil de betreffende verkoper niet meer aan de telefoon komen,maar stuurd na sluitings tijd een mail dat de haakjes niet te leveren zijn en dat ze toch alleen het toegezegde geld overmaken. Dus geen goodwill tonen en geen reacties op mails en telefoontjes want de badkamer is toch al betaald en waarom zou je dan ook reageren op betaalde klanten.

Teleurstellende ervaring

Bij het verwijderen van de oude keuken zijn er spullen verdwenen. Communicatie zeer slecht. Planning wordt niet overlegt, je wordt niet als klant behandeld. Krijgt te horen ‘ben sinterklaas niet’. Schandalig. Afbouw dag zijn er geen spullen. Vloerverwarming wordt aangesloten maar niet ingesteld. Blijkt deze nog defect te zijn na dat ik zelf contact met de leverancier heb opgenomen. Mag je zelf uitzoeken. Laten je weken zitten zonder koelkast, afzuigkap enz...

• Garantie / nazorg

Beste Pim, bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit bericht te schrijven, natuurlijk erg vervelend om te moeten toe geven dat wij in een aantal processen verkeerd hebben gehandeld, daarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben jouw review met onze adviseurs besproken. Ondanks het feit dat het buiten onze beide machten om ligt dat sommige e-mails door onverklaarbare redenen in de spambox van onze klanten komen, of dat bestelde materialen defect en-of beschadigd geleverd worden, begrijpen wij de teleurstelling. Na overleg zijn we het er allemaal over een dat Tuijps adequater had moeten reageren. Eerdaags zullen wij de laatste punten afhandelen. Daarna nemen wij nog contact met op om uw keuken op te leveren en elkaar persoonlijk te spreken.

Klantvriendelijk en deskundig.

Het was prettig hoe met ons werd meegedacht, daar was ook alle tijd en geduld voor. En de uitvoering werd in heel goed vakmanschap gedaan.

• Garantie / nazorg

Je krijgt wat ze beloven

Badkamer laten renoveren. Goed gesprek bij aankoop Badkamer, er word geluisterd en mee gedacht bij de wensen. Belangrijk dat er goed binnen het budget mee gedacht word. Plaatsing volgens afspraak. Prettige en vriendelijke medewerkers. Alles word zo goed mogelijk afgedekt dus weinig afstoffen naderhand. Kortom ben 100% tevreden dat ik mijn badkamer hier heb laten doen.

• Garantie / nazorg

Kundig en vakkundig. Onderscheidend in de branche, echte vakmensen

Kundig en vakkundig. Weten waar ze het over hebben en nemen de tijd. Proberen zich te verplaatsen in mij als klant.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank je wel voor deze mooi beoordeling.

Goed advies en vakkundig personeel

De verbouwing van mijn badkamer/toilet verliep heel vlot. Alle verschillende vakmensen waren goed ingepland. De sloper, loodgieter, stucadoor, tegelzetter, kitter, elektricien. Ik ben erg tevreden over het uiteindelijke resultaat.

• Garantie / nazorg

Dank u wel mevrouw Herts voor deze mooie beoordeling. Het was een grote klus en heeft zeker geleid tot een mooi eind resultaat.

Patient, professional and caring

During the design process, we were given plenty of options and were not put under any pressure to make decisions. We were given adequate time to make up our own minds and got answers to our questions when required. The installation was performed in a professional manner and the experience of the experts was reassuring. The after sales care was a nice touch. Leaving us with a feeling that we got a quality product which was worth the money we spent.

Thanks Paul.

Onverwachte problemen keurig opgelost!

Ik heb voor mijn nieuwbouwhuis een keuken gekocht bij Tuijps. Na installatie daarvan bleek dat het betonnen aanrechtblad dat ik had gekozen afbladderde en dat dit een ernstig en niet oplosbaar gebrek was. De leverancier gaf aan inmiddels met de levering van dit soort betonnen bladen te zijn gestopt en in goed overleg tussen de leverancier en Tuijps is toen als alternatief zonder meerkosten een vervangend keramisch blad geplaatst. Daar ben iknog elke dag blij mee. Het is natuurlijk balen dat je keuken weer gedemonteerd moet worden, maar zowel de leverancier als Tuijps liepen niet weg voor de problemen en hebben het keurig opgelost. Endat verdient een pluim!

• Garantie / nazorg

Meneer Eskens, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zullen gaan kijken hoe wij onze bereikbaarheid kunnen vergroten.

• Garantie / nazorg

Uiterst vriendelijke medewerkers. Als er in het proces wat tegen zit, dan wordt creatief meegedacht aan een oplossing. Had al eerder hier een badkamer gekocht, nu een badkamer en keuken.

Overall goed

• Garantie / nazorg

Voor een renovatie van badkamer en keuken kwamen wij bij Tuijps: vriendelijk geholpen, prima offerte, flexibel bij inplannen van de werkzaamheden. Heel kort nadat wij voor Tuijps hadden gekozen, bleek echter dat de renovatie niet door kon gaan, en we moesten de koop annuleren. Gelukkig had Tuijps alle begrip voor onze situatie, en is alles snel en netjes afgehandeld. We komen zeker terug wanneer we alsnog gaan renoveren.

• Garantie / nazorg

Mijn man en ik kwamen binnen voor een goede kwaliteit van een zeepsuspensor, met wat rondkijken gingen we weg met een totale renovatie van natte gedeelte badkamer. Hebben afspraken gemaakt met de verkoper die helemaal aan onze verwachtingen voldeed en ook zijn nagekomen. Er was ook een stukadoor ingeland, deze bleek na het verwijderen van de oude tegels toch niet nodig te zijn. Het hele programma werd aangepast en hierdoor versneld, ook de meerkosten werden binnen een redelijke termijn teruggestort. Wat ook fijn was, was dat de verkoper zelf de thuissituatie kwam bekijken en opmeten en nadat alles klaar was weer kwam om te kijken of alles naar voldoening was gedaan.

• Garantie / nazorg

Wij zijn uiters tevreden met de werk wijzen waar op alles is gegaan en fijn personnel .en deskundig

• Garantie / nazorg

Heel geschikt om mee te werken,personeel heel netjes, complimenten,met dank voor jullie service.

• Garantie / nazorg

Wij hebben een badkamer en een keueken gekocht bij Tuijps. Goed en eerlijk advies, zeer netjes geholpen en afspraak is afspraak bij Tuijps. Dit bedrijf loopt niet weg als er iets niet helemaal goed is maar zorgt dat het als nog in orde komt.

• Garantie / nazorg

Het was een hele verbouwing maar alles liep goed in elkaar over. Goed gepland en goede vakmensen met verstand van zaken.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Door mijn slechte ervaring met de verkopers raad ik niemand aan om zaken te doen met dit filiaal in Amsterdam Het plaatsen van een nieuwe douche cabine zou 2 dagen in beslag nemen Ik ben nu ruim een maand verder en het is nog steeds niet afgemaakt. Het meest gesproken woord als je belt of langs de filiaal gaat is SORRY Want de firma neemt zelf niet de moeite om even contact te maken met de betaalde klant

• Garantie / nazorg

Heel prettig contact, prima advies voor onze keukentegels en heel fraai geplaatst! De keuken is als nieuw! Complimenten!

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.