Aan te raden aan iedereen!

Ik kwam met een idee binnen en werd door de adviseurs zo goed geholpen dat dit idee echt werkelijkheid werd! Onze keuken en badkamer zijn beide echt super mooi geworden. Dank daarvoor!

Top ervaring

Top ervaring, installatie ging helemaal goed

• Garantie / nazorg

Bedankt Rene voor deze mooie beoordeling. Ook bedankt voor het vertrouwen en de gesprekken waarin we van gedachten hebben kunnen wisselen om te komen tot dit geweldige eindresultaat.

Kwaliteitspullen voor een mooie badkamer met eerlijk advies

De eerste keer kwam ik met het idee direct aan volledige badkamer uit te zoeken, maar dat bleek toch lastiger dan gedacht. De 2e keer ben ik samen met mijn vriendin gekomen en zijn we er wel volledig uitgekomen. De levering kon snel plaatsvinden en we hadden al een aannemer die de installatie zou doen. Uiteindelijk is de badkamer prachtig geworden. Uiteindelijk moest de douchekop omgeruild worden en dat verliep ook eenvoudig.

• Garantie / nazorg

Hoi Rafael. Bedankt voor de foto's. Het is echt super mooi geworden. Het waren leuke gesprekken.

Professioneel, vriendelijk en ze komen hun beloftes na

We zijn goed geholpen in de winkel. De afspraken die we daarna hadden klopten allemaal. Iedere monteur was op tijd en was duidelijk wanneer we het toilet wel of niet mochten gebruiken. Het resultaat is prachtig! We waren blij verrast dat er na een maand nog iemand langs kwam om te kijken en te vragen of we tevreden waren met het resultaat en de verbouwing.

Mooie badkamer opgeleverd

Bij de intake goed advies gegeven over wat er mogelijk was. De badkamer en vloer was snel gesloopt en bij het bouwen gekeken naar de makkelijkste oplossing voor enkele complicaties. Het resultaat was een prachtige badkamer.

• Garantie / nazorg

zeer slechte ervaring met de verkoop

Afspraken werden niet nagekomen door de verkoper (Marc), zeer slecht tot niet bereikbaar. Na dagen bellen, terugbelverzoeken, toezeggingen dat de bestelling gedaan was etc, etc. maar zelf langsgegaan om te constateren dat hij gewoon op zijn kantoortje zat en mij had kunnen terugbellen. Toen bleek ook dat hij nog niets gedaan had met de gemaakte afspraken; De bestelling en het inplannen van de installatie afspraak was na weken nog niet gedaan. Toen de toezegging dat hij mij de ochtend erna zou terugbellenen en dat hij het nu gelijk zou regelen. De ochtend erna niet terug gebeld, maar weer opnieuw gebeld en toen uiteindelijk wel teruggebeld en na 1 maand eindelijk de afspraak voor de vervanging van mijn radiator. Daarna door de administratie gebeld met de opmerking dat ik de aanbetaling niet had gedaan, terwijl ik die wel al had gedaan. Pfff allemaal erg vermoeiend, frustrerend en zeker niet klantvriendelijk. Zeker omdat ik duidelijk had aangegeven dat het haast had en ik hiervoor ook veel geld heb betaald (geen enkele korting) omdat hiermee het dan gelijk met spoed geregeld zou worden. Wel erg tevreden over de monteur, Piet. Keurig op tijd, volgens afspraak, netjes gewerkt en vriendelijk, een voorbeeld voor andere binnen jullie organisatie!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hoi Ellen, Begrijpelijk, maar natuurlijk wel heel erg jammer om te lezen dat je met de voorbereidingen niet tevreden bent. We hebben het intern besproken met de betreffende collega, hieruit is gebleken dat je volkomen gelijk hebt. Wij hebben in de voorbereidingen zeker steken laten vallen, waardoor de vervanging de radiator langer heeft geduurd dan nodig was. De oorzaken van de vertraging is achterhaalt en ons management heeft hier zeker op bij gestuurd zodat dit niet meer zal gebeuren. Bedankt voor deze feedback! Wel zijn we natuurlijk erg verheugd om te lezen dat je uiteindelijk wel tevreden bent met het eind resultaat.

Goed behandeld bij besprekingen .en goed werk afgeleverd

Aan bovenstaande de volgende toevoeging: afspraken en tijdsplanning is gehaald Mensen waren prettig in omgang en werkten hard. Tip: er moet wel telefonisch kontakt mogelijk zijn buiten werktijd voor evt. calamiteiten

• Garantie / nazorg

Dag Mevrouw Meyboom, Bedankt voor uw beoordeling. Zoals gisteren tijdens de oplevering van uw badkamer belooft, hebben wij uw feedback besproken met onze collega's. Tijdens het project zal onze uitvoerder er voor zorgen en controleren dat bij de klant zijn telefoonnummer bekend is. Zo is het mogelijk om de lijnen nog korter te krijgen en er makkelijk contact kan worden opgenomen met de uitvoerder Particulier.

Badkamer waar we heel blij mee zijn!

We hadden van te voren een heel goed beeld wat we wilde met onze badkamer. Bij het uitzoeken van de badkamer in het filiaal in Amsterdam Noord werden we goed geholpen. Dan wordt het nog afwachten hoe het wordt. De badkamer is helemaal naar onze zin. Zeer professioneel vaklui heeft Tuijps in dienst. Zij houden zich aan afspraken. Zijn altijd op tijd en denken met je mee. En ja, er ging soms iets niet goed, maar dat wordt keurig en snel opgelost. Voor elke discipline hebben ze zeer kundige mensen in dienst. Zo zijn de tegelzetters echte toppers. De loodgieter deed zijn werk ook uitstekend. Kortom, ik kan Tuijps voor de volle 100% aanraden. Daarnaast zijn het ook gewoon hele aardige en leuke mensen!

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de mooie beoordeling! We zullen dit delen met onze vakmannen die uw droombadkamer mogelijk hebben gemaakt.

Volgens afspraak Minpunt vind ik , dat je , na eerst een aanbetaling gedaan te hebben toch alsnog het complete bedrag vooraf moet betalen voor er 1 schroef in de muur is gegaan. Komt niet sympathiek over

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Slecht

Na het leuk uitzoeken van spullen en ontwerpen badkamer een domper bij renovatie. Installateur plaats radiator verkeerd en plaatst de douchdeur verkeerd. Na moeizame contacten telefonisch of per mail word de fout met douchdeur deels hersteld en voor fout radiator een compensatie voorgesteld. Als je dan voorsteld geen geld maar extra haakjes plaatsen en een kruk voor het zelfde bedrag proberen ze er nog aan te verdienen door het plaatsen ook nog in rekening te willen brengen. Als je niet akkoord gaat gaan ze weer overleggen. Als je dan weer na een week beld wil de betreffende verkoper niet meer aan de telefoon komen,maar stuurd na sluitings tijd een mail dat de haakjes niet te leveren zijn en dat ze toch alleen het toegezegde geld overmaken. Dus geen goodwill tonen en geen reacties op mails en telefoontjes want de badkamer is toch al betaald en waarom zou je dan ook reageren op betaalde klanten.

Teleurstellende ervaring

Bij het verwijderen van de oude keuken zijn er spullen verdwenen. Communicatie zeer slecht. Planning wordt niet overlegt, je wordt niet als klant behandeld. Krijgt te horen ‘ben sinterklaas niet’. Schandalig. Afbouw dag zijn er geen spullen. Vloerverwarming wordt aangesloten maar niet ingesteld. Blijkt deze nog defect te zijn na dat ik zelf contact met de leverancier heb opgenomen. Mag je zelf uitzoeken. Laten je weken zitten zonder koelkast, afzuigkap enz...

• Garantie / nazorg

Beste Pim, bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit bericht te schrijven, natuurlijk erg vervelend om te moeten toe geven dat wij in een aantal processen verkeerd hebben gehandeld, daarvoor nogmaals onze excuses. Wij hebben jouw review met onze adviseurs besproken. Ondanks het feit dat het buiten onze beide machten om ligt dat sommige e-mails door onverklaarbare redenen in de spambox van onze klanten komen, of dat bestelde materialen defect en-of beschadigd geleverd worden, begrijpen wij de teleurstelling. Na overleg zijn we het er allemaal over een dat Tuijps adequater had moeten reageren. Eerdaags zullen wij de laatste punten afhandelen. Daarna nemen wij nog contact met op om uw keuken op te leveren en elkaar persoonlijk te spreken.

Klantvriendelijk en deskundig.

Het was prettig hoe met ons werd meegedacht, daar was ook alle tijd en geduld voor. En de uitvoering werd in heel goed vakmanschap gedaan.

• Garantie / nazorg

Je krijgt wat ze beloven

Badkamer laten renoveren. Goed gesprek bij aankoop Badkamer, er word geluisterd en mee gedacht bij de wensen. Belangrijk dat er goed binnen het budget mee gedacht word. Plaatsing volgens afspraak. Prettige en vriendelijke medewerkers. Alles word zo goed mogelijk afgedekt dus weinig afstoffen naderhand. Kortom ben 100% tevreden dat ik mijn badkamer hier heb laten doen.

• Garantie / nazorg

Kundig en vakkundig. Onderscheidend in de branche, echte vakmensen

Kundig en vakkundig. Weten waar ze het over hebben en nemen de tijd. Proberen zich te verplaatsen in mij als klant.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank je wel voor deze mooi beoordeling.

Goed advies en vakkundig personeel

De verbouwing van mijn badkamer/toilet verliep heel vlot. Alle verschillende vakmensen waren goed ingepland. De sloper, loodgieter, stucadoor, tegelzetter, kitter, elektricien. Ik ben erg tevreden over het uiteindelijke resultaat.

• Garantie / nazorg

Dank u wel mevrouw Herts voor deze mooie beoordeling. Het was een grote klus en heeft zeker geleid tot een mooi eind resultaat.

Patient, professional and caring

During the design process, we were given plenty of options and were not put under any pressure to make decisions. We were given adequate time to make up our own minds and got answers to our questions when required. The installation was performed in a professional manner and the experience of the experts was reassuring. The after sales care was a nice touch. Leaving us with a feeling that we got a quality product which was worth the money we spent.

Thanks Paul.

Onverwachte problemen keurig opgelost!

Ik heb voor mijn nieuwbouwhuis een keuken gekocht bij Tuijps. Na installatie daarvan bleek dat het betonnen aanrechtblad dat ik had gekozen afbladderde en dat dit een ernstig en niet oplosbaar gebrek was. De leverancier gaf aan inmiddels met de levering van dit soort betonnen bladen te zijn gestopt en in goed overleg tussen de leverancier en Tuijps is toen als alternatief zonder meerkosten een vervangend keramisch blad geplaatst. Daar ben iknog elke dag blij mee. Het is natuurlijk balen dat je keuken weer gedemonteerd moet worden, maar zowel de leverancier als Tuijps liepen niet weg voor de problemen en hebben het keurig opgelost. Endat verdient een pluim!

• Garantie / nazorg

Meneer Eskens, bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zullen gaan kijken hoe wij onze bereikbaarheid kunnen vergroten.

• Garantie / nazorg

Uiterst vriendelijke medewerkers. Als er in het proces wat tegen zit, dan wordt creatief meegedacht aan een oplossing. Had al eerder hier een badkamer gekocht, nu een badkamer en keuken.

Overall goed

• Garantie / nazorg

Voor een renovatie van badkamer en keuken kwamen wij bij Tuijps: vriendelijk geholpen, prima offerte, flexibel bij inplannen van de werkzaamheden. Heel kort nadat wij voor Tuijps hadden gekozen, bleek echter dat de renovatie niet door kon gaan, en we moesten de koop annuleren. Gelukkig had Tuijps alle begrip voor onze situatie, en is alles snel en netjes afgehandeld. We komen zeker terug wanneer we alsnog gaan renoveren.

Bloemendalerweg 42 1382 KC Weesp

Over CBW Erkend