Ik heb hele goede ervaringen bij TuijpsHuysch. We hebben in een keer met onze adviseur een prachtige badkamer ontworpen, hij was zo mooi dat we direct er voor zijn gegaan! Het traject erna is ook top gegaan. De verbouwing liep soepel en zonder stress en met een prachtig resultaat!!

• Garantie / nazorg

Bij Tuijpshuysch zijn ze nog niet van ons... Volgens jaar de toilet

Door Tuijpshuysch hebben we de keuken en badkamer met stoomkabine laten plaatsen. We zijn goed geholpen in de showroom, waar een ruime keuze is. Van begin tot het einde goed geadviseerd en begeleid. We zijn super blij met de gemaakte keuzes voor onze nieuwe keuken en wellness badkamer. Bij Tuijpshuysch zijn ze nog niet van ons af, volgend jaar gaan we de toilet verbouwen.

• Garantie / nazorg

Prima geholpen en alles keurig geïnstalleerd, vertrouwd vakmanschap

Wij hebben in het verleden een gedeelte van onze keuken door TuijpsHuysch laten renoveren. Dat hebben ze professioneel en keurig gedaan en daarom hebben wij onlangs weer een beroep op hun gedaan en nu om een geheel nieuw toilet te plaatsen. De tegels die wij graag wilden hadden zij niet in hun assortiment maar werden gewoon besteld bij andere leverancier en geleverd. Zowel de installateur van het toilet, de stukadoor en tegelzetter hebben allen prima werk geleverd en precies volgens het afgesproken tijdschema. Als laatste moest er ook nog een nieuwe inbouw koelkast geplaatst worden en ook hier weer fijne service (tevens krakende kastjes gerepareerd) en goede afwerking. Wij zijn (weer) heel blij met het resultaat.

Goed meedenken

Goed meedenken bij het ontwerpen van de keuken. Ook tijdens de plaatsing super meedenken. Er kwamen wat onverwachte zaken naar voren bij het weghalen van de oude keuken. Het was dus niet allemaal even makkelijk, maar Eindresultaat is TOP!!

• Garantie / nazorg

Goed meegedacht met de klant!

Er was ruim aanbod in de showroom. De verkoper heeft ons goed geadviseerd. De tegels zijn super mooi!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

We love our new kitchen.

The whole experience was a very good one. From walking in and being shown around, to choosing, changing, rearranging. Randy was our salesman and he is excellent at his job. Not only selling but making sure that you get everything that you want out of your kitchen. Randy was always available for discussions and changes and was always happy to help and make our kitchen dream a reality. All in all, the whole operation was outstanding. We only hit one snag with our appliances not being delivered on time , but this was down to the supplier and not the Randy and his colleagues. We would highly recommend them for your kitchen needs. We would definitely go with them again as we love our new kirchen.

• Garantie / nazorg

Dramatische ervaring - doe geen zaken met dit bedrijf

Alhoewel individuele medewerkers vriendelijk overkomen is de totale kwaliteit van dienstverlening een dikke onvoldoende. Ik adviseer iedereen met KLEM om GEEN zaken te doen met dit bedrijf. Je bent er teveel tijd aan kwijt en de kwaliteit is bedroevend. Ook willen ze dat je alles vooraf betaald. Ik schrijf bijna nooit reviews maar ik wil iedereen waarschuwen voor dit bedrijf. Voor mijn nieuwbouwappartement heb ik een badkamer en keuken gekocht. Dit was een fors bedrag. Het verkoopproces voor de keuken was prima. Het verkoopproces van de badkamer was rommelig en onprofessioneel. Er worden grote beloftes gedaan over kwaliteit maar deze zijn absoluut niet waargemaakt. Ik heb ze indertijd het voordeel van de twijfel gegeven, ik dacht, ik ga naar een lokale partij i.p.v. een grote keten maar ik heb spijt dat ik de opdracht aan dit bedrijf heb verstrek. Ik ben zeven weken geleden verhuisd en nog steeds kamp ik met de volgende openstaande problemen: Levering badkamer - NIS/kastenwand verkeerd en niet cf. tekening gebouwd. Wordt "binnenkort" aangepast, maar onduidelijk wanneer. - Bad werkt niet door niet leveren en plaatsen van een pin (moest ik zelf achter komen, is niet door de leverancier ontdekt) - Kitwerk ontbrak / slordig uitgevoerd - Handdoekstang niet geleverd en geplaatst - Handdoekhaakjes niet geleverd en geplaatst Levering keuken - Koelkast kon niet worden geleverd, kreeg tijdelijke een andere koelkast deze was gebruikt en vol haren/vlekken/bacteriën. Inmiddels is een andere tijdelijke oplossing geboden en de echte koelkast nog niet geleverd. - Vaatwasser ging na ca. een week stuk. - Wijnkoeler vertoonde na een week storing (vermoedelijk een defecte ventilator) - Greeplijsten niet geleverd. Dat af en toe iets fout of verkeerd gaat, is begrijpelijk maar de optelsom van alle fouten is niet verdedigbaar. Een gewaarschuwd mens telt voor twee, doe geen zaken met dit bedrijf.

Verschrikkelijke wanvertoning

Onze ervaring met het kopen en installeren van onze badkamer en toilet bij TuijpsHuysch is verschrikkelijk slecht. De werkzaamheden zouden eind april klaar moeten zijn maar nog steeds is niet alles af. We hebben een hele lijst aan dingen die niet goed zijn gegaan maar die past niet in deze review helaas (je kunt deze wel op Google reviews lezen), vandaar hier een samenvatting: zeer slechte communicatie waarbij dingen verzonnen worden om dingen recht te praten, offertes die opeens veel hoger uitvallen na akkoord, verschillende producten die verkeerd besteld zijn, enorme vertraging in de installatie en afwerking is niet netjes. Het is nu eind juni en de verwachting is dat de badkamer en toilet pas ergens in augustus echt klaar zullen zijn. De producten zijn mooi (maar die kopen zij natuurlijk gewoon in) maar het gehele proces is een nachtmerrie en een wanvertoning. En dat voor een bedrag van 23.000 euro. Wij raden TuijpsHuysch absoluut niet aan.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Super geholpen, veel keus!

Van voor traject tot uitvoering word alles goed besproken en geadviseerd, zeker een aanrader!

dramatisch

Ik ben niet iemand die reviews achterlaat. Maar omdat dit vanaf het eerste moment niet goed liep en ook niet goed is afgehandeld wil ik dit toch delen. De service, bij een gebrek aan een beter woord, was rampzalig. Vanaf het eerste moment een slechte start. We kwamen enkele maanden geleden een badkamer kopen bij Tuijps, conform de covid regels van dat moment, op afspraak. Op het moment dat we aankwamen gaf de verkoper met wie wij een afspraak hadden, Robert, aan dat hij uitliep. We zaten te wachten op de verkoper toen hij een half uur later aankwam, aangaf dat hij niet zomaar een tekening gingen maken (3D) als we niet meteen aangaven dan ook het te kopen (wat onze intentie ook was: we gaven aan dat we een badkamer wilde kopen maar niet door hun laten plaatsen). Daarnaast gaf hij aan dat hij eerst ging lunchen want hij had daar geen tijd voor gehad. Verdere afspraak verliep verder prima. We hebben, na meteen toezegging te kopen, weken gewacht op de tekening en meerdere keren gebeld. Later bleken de tegels niet leverbaar en hebben we andere uitgezocht. De levering van de materiaal kost 250 euro en wordt tot aan de deur beneden (we wonen drie hoog) geleverd. Op advies van Robert werd de glasplaat door het bedrijf ingemeten en geplaatst. Nadat de badkamer geplaatst is het ingemeten. Twee weken later (levertijd 3 weken) gebeld dat de glasplaat niet naar boven kan. Bijzonder: Robert zei bij het kopen van de badkamer, wij meten het in en we brengen het naar boven, ook als het smaller is. We zijn Amsterdamse huizen gewend. De glasplaat werd niet geleverd en ook niet geplaatst. Ze gaven aan dat wat we zeiden correct was maar dat ze het niet gingen doen. Nieuw bedrijf ingehuurd, deze kwam, meten de alles, doorgang etc en plaatst nu volgende week de glasplaat.

• Garantie / nazorg

TuijpsHuysch heeft ons volledig ontzorgt

Zeer goede ervaring met TuijpsHuysch, klantvriendelijke, werken volgens afspraak en planning en leveren goede kwaliteit

• Garantie / nazorg

Hele goede service en mooi assortiment!

Hele goede service en mooi assortiment!

• Garantie / nazorg

Very good service and quality

Nice showroom Good service Good price for the quality A lot of choices for your dream kitchen

• Garantie / nazorg

Dear Valentine, Thank you very much for those kind words! We hope you will enjoy the kitchen for a long time. Kind regards TuijpsHuysch

Alles volgens planning.

De geplande vernieuwing van onze badkamervloer is keurig volgens planning verlopen. Van sloop tot afkitten is alles netjes gedaan. De vloer in de omgeving was met zelfklevend beschermend materiaal afgeplakt. Na vertrek bleken hiervan lijmresten achter te blijven op de vinyl vloerbedekking. Dat was even vervelend, maar met wasbenzine goed te verwijderen.

Topbedrijf met perfecte service

Na thuis een brand gehad te hebben werden we zeer kundig en professioneel geholpen - ondanks dat de keuken ergens anders is gekocht. Zeer korte levertijd werd mogelijk gemaakt omdat men gelukkig begreep dat onze situatie lastig was. Montage werd gedaan alsof ze het in hun eigen huis installeerden. Top!

grandioos

Vanaf het moment dat ik de winkel in stapte tot aan het installeren van de keuken ben ik super geholpen. Vriendelijk en vakbekwaam. Als ik in de toekomst dit nog een keer ga doen ga ik zeker weer naar Tuijpshuys toe.

• Garantie / nazorg

Dag Eveline, dit is heel leuk om te lezen. Bedankt voor de complimenten!!

Veel geduld en vakwerk

TuijpsHuysch heeft uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen een badkamer te ontwerpen in een van de kamers in mijn appartement in Amsterdam-Noord. De verbouwing verliep precies zoals aangekondigd, met zeer veel professionaliteit. Ik ben heel blij met het resultaat! De volgende stap is om de keuken te verbouwen, wederom met TuijpsHuysch.

• Garantie / nazorg

Hey Mieke, het was inderdaad even puzzelen, maar het is super mooi geworden. Heel veel plezier met je nieuwe badkamer en toilet. En straks ook met je nieuwe keuken.

Alles ziet er goed uit en werkt goed, maar de correcte totstandkoming van de keuken duurde lang.

In ons nieuwe appartement hebben we door Tuijps vloeren laten leggen, het terras laten betegelen, stuc op wanden en plafonds laten aanbrengen, de muren met Renovlies laten behangen en vervolgens schilderen, een verlaagd plafond laten aanbrengen en een Schmidt keuken laten plaatsen met AEG apparatuur. We kozen voor één leverancier om het proces efficiënt te laten verlopen. Dat laatste viel toch wat tegen, doordat voor de diverse klussen meerdere ZZP'ers werden ingeschakeld. Die hebben prima werk geleverd, maar de totstandkoming van de keuken verliep moeizaam, deels doordat vanuit de fabriek de leverantie niet geheel correct was (het oplossen daarvan kostte veel tijd doordat de fabriek wegens Covid-19 sloot), deels door pech, zoals ziekte van Tuijp's eigen zeer ervaren keukenmonteur, die na herstel e.e.a. wel goed heeft afgerond. Wat duidelijk toegevoegde waarde had was het bezoeken van de leverancier van het granieten aanrecht. Al met al zijn we blij met het resultaat.

• Garantie / nazorg

Dag meneer en mevrouw Lok, Het was een groot project. Een hele mooie klus met een super mooi eind resultaat. Het was inderdaad niet zo soepel verlopen zoals onze klanten van ons gewend zijn. Gelukkig hebben we het allemaal goed op kunnen lossen, al hadden we dit liever ook sneller voor elkaar gemaakt. U kan trots zijn op uw woning, want het eind resultaat is heel erg mooi geworden.

Vakkundig, behulpzaam en meedenkend. Via TuijpsHuysch heb ik een keuken op maat laten maken. Ik werd goed geholpen, kreeg goede adviezen mee, en ze zorgden ervoor dat ik een top keuken kreeg voor een mooie prijs. De levering en de plaatsing van de keuken verliep soepel. Ik ben zeer tevreden.

• Garantie / nazorg

Dag Floris, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een bericht te plaatsen. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze project begeleiding. Nou vele jaren genieten van je mooie keuken.

Een mooi avontuur met een super resultaat!!

Ongeveer 3 jaar geleden begon ons avontuur van onze woonkeuken In onze nog te ontwerpen aanbouw. Samen met de architect en Zola van Tuijpshuys hebben we eigenlijk de aanbouw om de keuken ontworpen. Met Patrick van Tuijpshuys hebben we de puntjes op de i gezet en vervolgens heeft Arjan en zijn team de keuken geplaatst inclusief de maatwerk ombouw kasten gemaakt. Kortom, goede adviezen, soepele installatie, fijne service en mooie afwerking. We zijn heel blij met het resultaat. Zo blij dat we de afgelopen maand een bij de keuken passend meubel hebben laten plaatsen in de bijkeuken voor de wasmachine en de droger! Ook heel mooi geworden.

Top geregeld

Ik had zelf een idee voor een keuken opstelling. Ruud Toor maakt wat voorbeelden en samen wordt bepaald wat kan en mooi is. Daarnaast ook het stuc- en schilderwerk geregeld via Tuijps(groep). Alles in één hand en op elkaar afgestemd onder de bezielende leiding van Kees Karregat. Stucadoor: vakwerk en netjes achtergelaten. Schilder: Vakwerk. Plaatsen van de keuken: vakwerk. Leuke sfeer in het bedrijf. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben. Chris

• Garantie / nazorg

Hallo Chris, Goed om te lezen dat je zo tevreden met TuijpsHuysch, maar ook met onze project begeleiding. Dit is zeker een toegevoegde waarde. Nog heel veel plezier met je nieuwe keuken.

Deskundig ,meedenken , enthiousast

Mijn keuken is nog niet helemaal af , maar heb er alle vertrouwen in. Tot nu toe is het resultaat prachtig.

• Garantie / nazorg

Vorige week is door de vakmannen van tuijphuysch onze keuken, badkamer, en wc opgeleverd. Het is allemaal boven ons verwachting zo mooi geworden. Ook de begeleiding van Mark van Driel was Top. Bij deze bedankt voor het leveren van topkwaliteit, en de goede service

• Garantie / nazorg

Bedankt dat ik mocht meedenken met de invulling van jullie nieuwe keuken, badkamer en woonkamervloer. Geniet van al het moois in jullie nieuwe woning! De hartelijke groeten van Marc en de collega's van TuijpsHuysch

Fantastisch!!

Keuken en badkamer tegelijk verbouwd. Van te voren is er een planning gemaild. De uitvoerder TuijpsHuysch kwam vaak even langs om te kijken. De zeer luxe woonkeuken met werkblad afzuiging is een hele mooie oplossing voor onze wensen. De infrarood sunshower geeft een echt lekker warm gevoel tijdens het douchen.

• Garantie / nazorg

Super leuk om te lezen! We hopen dat je er nog lang van kan genieten. Groet TuijpsHuysch

Zeer descundig advies

Voordat ik in de showroom kwam had ik totaal niet gedacht aan het aanschaffen van een stoomcabine. Tijdens het gesprek werd ik echter steeds enthousiaster en ben overgegaan tot het aanschaffen van de stoomcabine. Werkelijk een echte openbaring!! TOP

• Garantie / nazorg

Bedankt voor deze mooie beoordeling, een heel mooi compliment. Het maakt ons weer extra bewust om naast een mooi badkamerontwerp goed te blijven kijken naar de wensen van onze klanten om zo de droom badkamer te realiseren. Veel genietmomenten toegewenst in uw nieuwe badkamer! De hartelijke groeten van TuijpsHuysch

Over CBW Erkend