Doe GEEN zaken met dit bedrijf!

Mijn teleurstelling is diep, maar helaas niet verrassend gezien eerdere interacties na de aankoop van mijn keuken. Toen we de showroomkeuken bekeken, stond er volgens de opstelling een stoomoven. Echter, bij het ophalen bleek deze vervangen te zijn door een waardeloze mini wijnkoeler van inferieure waarde. Toen ik dit aan de orde stelde, werd mij verteld dat de stoomoven inmiddels apart was verkocht (terwijl deze nog wel op de door TuijpsHuysch verstrekte tekening stond). Vervolgens boden ze een vervanging aan tegen een belachelijk hoge prijs, die ze bestempelden als een speciale aanbieding. Dit was bijzonder frustrerend! Uiteindelijk heb ik zelf een oven moeten aanschaffen, zij het gelukkig tegen een veel lagere prijs. Tijdens de installatie van de keuken kwamen er tal van problemen naar voren, waaronder plinten die te kort waren voor het keukeneiland, een keramisch blad dat krom bleek te zijn (later gebarsten), en deuren die verkeerd waren geïnstalleerd, met de binnenkant beschadigd door zinloze en onhandige installatie van een zeeppomp, om er maar een paar te noemen. En nu ontdek ik dat de Quooker geleverd is zonder reservoir. Ik heb er nu zelf een moeten bestellen, inclusief BTW, voor een prijs die lager is dan de aanbiedingsprijs die ze mij achteraf boden. Het voelt alsof ik een showroomauto heb gekocht en bij het ophalen ontdek dat er verschillende banden op zitten, er geen passagiersstoel aanwezig is en zelfs geen accu en overal krassen. Deze ervaring heeft mijn vertrouwen in dit bedrijf ernstig geschaad. Bovendien was de communicatie zeer slecht en respectloos. We werden vaak niet teruggebeld, beloftes werden vergeten, echt arrogant en onprofessioneel. Ik begrijp dat showroommodellen tegen een gereduceerde prijs worden verkocht en dat er enige slijtage kan zijn, maar de extra kosten en stress die hiermee gepaard gaan, had ik niet verwacht van een "luxe" bedrijf. Doe GEEN zaken met dit bedrijf!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Ondanks dat u telefonisch al heeft gesproken met onze bedrijfsleider willen wij ook via deze weg reageren, en ook verduidelijkingen bieden met betrekking tot de genoemde kwesties. Wij betreuren de verwarring rondom de stoomoven en de wijnkoeler. Tijdens de inspectie is de situatie besproken, en zijn er naderhand ook nog diverse ovens zijn aangeboden. Ook heeft u ons nog andere ovens geappt. We accepteren dat deze niet voldeden, maar dat de wijziging u onbekend was daar kunnen wij ons écht niet in vinden. De showroom keuken is door u zelf in november 2023 gedemonteerd en naar wat wij vermoeden heeft deze waarschijnlijk een tijdje opgeslagen gestaan, daar wij in maart de review hebben ontvangen. Wij denken dat bij de opslag de oorzaak van een aantal door u genoemde punten liggen. Zoals het keramisch blad dat volgens u krom is, maar bij ons altijd plat op het eiland heeft gelegen en waar zeker geen barst in zat. Mogelijk dat het tijdens opslag rechtop heeft gestaan. De massief eiken deuren die volgens u beschadigd zijn was tijdens inspectie en demontage niet geconstateerd noch gemeld. De houten plinten die volgens u te kort zijn klinkt ons ook vreemd in de oren. Alle houten materialen vereisen een droge geventileerde opslagruimte, maar of dit het probleem is is ons onbekend. Feit is wel dat de showroom keuken die u gekocht heeft akkoord was. Tijdens inspectie zijn deze gebreken niet aan het licht gekomen. We betreuren natuurlijk dat u zich niet zo behandeld voelt als andere klanten. Heldere en duidelijke communicatie vinden we belangrijk. Dat is ook de reden dat onze klanten altijd de mobiele nummers van de adviseurs krijgen, zodat als de adviseur in gesprek is u altijd nog kan appen of een voicemail kan inspreken. Mocht u dat als klant niet makkelijk vinden, dan zijn wij ook te bereiken via de vaste telefoon of via het e-mail adres van uw adviseur of natuurlijk het algemene info adres. Wat betreft uw punt over de Quooker boiler zijn wij van mening zijn dat dit met u is besproken, alleen kunnen we dit niet aantonen. Als mogelijke oplossing hebben we u gevraagd naar de kosten of factuur van de nieuwe boiler, zodat we deze aan u kunnen vergoeden. Helaas melde u ons dat u niet over deze informatie beschikt, wat onze mogelijkheden voor een passende oplossing beperkt. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij u graag te woord om alsnog de passende oplossing met u te bespreken. U heeft het mobiele nummer van de bedrijfsleider. Hij staat u graag te woord. Met vriendelijke groet, Team TuijpsHuysch

Betrouwbaar, kundig en klantvriendelijk

In ons vorige huis hebben we de keuken, badkamer en toilet laten renoveren. Het resultaat was geheel naar tevredenheid. Na verhuizing hebben we TuijpsHuysch opnieuw benaderd. Deze keer voor het renoveren van badkamer en toilet. Het resultaat is wederom prachtig, maar helaas laat de afwerking deze keer iets minder perfectie zien. TuijpsHuysch is een prettig bedrijf om mee te werken. Heel klantgericht met goede communicatie en vriendelijk personeel. We blijven ze van harte aanbevelen!

• Garantie / nazorg

Beste jan, Bedankt voor de review, en nogmaals we zijn super trots dat TuijpsHuysch weer jullie badkamer mocht maken. Natuurlijk hebben wij je review/feedback ter harte genomen, en is dit ook besproken met ons team. In dit gesprek kwam naar voren dat zowel jij als de adviseur de mate van perfectie inderdaad hebben opgemerkt. Direct is door jullie adviseur een oplossing voorgesteld, maar je was evengoed tevreden zo. Het eindresultaat is natuurlijk ook gewoon een plaatje. Toch zijn we heel blij dat jullie ons nog steeds van harte aanbevelen! We hopen daarom van harte dat we de perfectie die je van ons gewend bent in het volgende project, de keuken, weer kunnen laten zien! Tot gauw ;)

Goede gecoordineerde uitvoering van het project met een flexibele opstelling

Goede begeleiding en advies bij de ontwerp fase.. Goede gecoördineerde uitvoering van het project met een flexibele opstelling. Losse eindjes en nazorg/garantie geregeld.

• Garantie / nazorg

Beste Marcel Hartelijk dank voor je positieve feedback! Bij TuijpsHuysch streven we ernaar om onze klanten een naadloze ervaring te bieden van begin tot eind. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met onze begeleiding en advies tijdens de ontwerpfase. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elk detail van het project zorgvuldig wordt overwogen en aangepast aan jouw wensen. Het is geweldig om te weten dat je onze gecoördineerde uitvoering waardeerde, evenals onze flexibele houding. De flexibele houding is dan ook een deel van onze visie, om zo aan de wensen en behoeften van onze klanten te voldoen. Wat weer leidt tot een soepele samenwerking. Daarnaast vinden we het van groot belang om eventuele losse eindjes aan te pakken en te zorgen voor nazorg en garantie. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, zelfs na de voltooiing van het project. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en het delen van je ervaring. We kijken ernaar uit om in de toekomst eventuele verdere behoeften te mogen vervullen!

Super tevreden met ruime keuze, deskundig advies, uitvoering en nazorg

Zeker een aanrader om voor TuijpsHuysch te kiezen. We zijn goed en deskundig geholpen door Ruud en Marc en bijzonder tevreden met het eindresultaat. We zijn telkens fijn ontvangen en er wordt goed geluisterd naar persoonlijke voorkeuren en wensen.

• Garantie / nazorg

Dag Marco en Gabi, Wat zijn we trots op jullie review. Wat is het toch leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat en met onze service. Het doet ons écht goed om te lezen dat jullie zo tevreden. Het hele team hier bij TuijpsHuysch is trots en blij met jullie complimenten. We kijken er enorm naar uit om jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze nieuwe showroom in Weesp. Zelfs al hebben jullie al een nieuwe keuken, we laten graag vol trots onze nieuwste creaties zien. Daarnaast kunnen jullie ook genieten van onze prachtige Badkamers en Wellness opstellingen. Bedankt voor de genomen moeite om deze review te schrijven. Jullie waardering betekent veel voor ons. We streven ernaar om met ons persoonlijke contact iedereen een echt 'Thuysch' gevoel te geven en het net even anders te doen dan anderen. Jullie mooie woorden geven ons de energie en motivatie om op deze weg door te gaan. Nogmaals dank, en we kijken uit naar jullie volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Het TuijpsHuysch-team

vervangen gascilinders badkamermeubel

Na 6 jaar moesten de gascilinders van de klep van de badkamerspiegel worden vervangen. Dit is snel door Tuijps opgepakt en eveneens netjes en snel uitgevoerd. Goede communicatie per mail.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Dag Muriel, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat we u snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen met het vervangen van de gascilinders van uw badkamer spiegelkast. Klantenservice is voor ons van groot belang, ook na 6 jaar, en we zijn verheugd dat u onze inspanningen waardeert. Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee kunnen assisteren, dan staan we graag voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in TuijpsHuysch. Inmiddels zijn wij verhuisd naar Weesp. Graag laten wij vol trots de nieuwe showroom zien. U bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Het TH-team

In 1 woord: geweldig

Er wordt gedaan wat is afgesproken. Problemen worden z.s.m. opgelost.

Fantastich, meer dan top

Heel hartelijk ontvangen bij Tuijpshuysch. Pascal kwam direct naar ons toe om hulp te bieden. Een afspraak gemaakt en daarna kon het ontwerpen van onze badkamer beginnen. Wat was dat een fantastische ervaring. Pascal heeft veel kennis en kunde, hij toonde ons allerlei materialen en dacht met ons mee. Binnen no time stond er een prachtige badkamer op papier. Het plannen was lastig voor mij, wegens nieuwbouw. Voor Pascal en team geen probleem. Door vertraging moest het steeds uitgesteld worden, Pascal loste het keer op keer weer super op. Het contact was dan ook echt uitstekend. Het bouwproces verliep ook vlekkeloos en volgens afspraak. De planning was top en liep mooi op elkaar over. Klaas heeft ons hier goed bij begeleid, ook die kon ik makkelijk bereiken en komt zijn afspraken na. Erg blij mee! Het eindresultaat is nog mooier dan we gedacht hadden. We zijn dus meer dan tevreden. Wat een fantastische winkel!! Mochten we ooit gaan verhuizen, dan kopen wij 1000000% nogmaals onze badkamer bij tuijpshuysch.

Professioneel, prachtige zaak.

Prachtige keuken. Heel blij met het eindresultaat. Zeer goed geholpen. Een aanrader.

Top firma

Ik heb in de loop der jaren 3 badkamers en twee keukens door Tuilps laten plaatsen. Als laatste een badkamer dit jaar. De kwaliteit is echt super, evenals de kwaliteit van de medewerkers. Ik ben met het resultaat iedere keer erg tevreden geweest. Gedurende het proces is er echt wel eens discussie geweest, maar daar stond Tuips altijd voor open en kwamen we tot een compromis. Ik vind het ook vanzelfsprekend dat tijdens een dergelijk project zaken bijgesteld moeten worden. Als ik ooit weer een badkamer of keuken nodig heb, ga ik zeker terug

• Garantie / nazorg

Dag Peter, Zoals we toen al zeiden, super leuk je dat je weer in onze showroom was. En wat is het dan geweldig dat je de moeite hebt genomen om een leuke review te schrijven. Dat je bij ons 3 badkamers en 2 keukens hebt afgenomen zegt veel over de kwaliteit van ons werk maar bovenal jouw tevredenheid. Soms is er wel is wat omdat je niet alles van te voren kan weten, maar in samenspraak wordt je droombadkamer gerealiseerd. Wij zetten ons 100% in voor een tevreden klant. We hopen dat je nog lang van je prachtige badkamer kan genieten, en als je in de toekomst weer een project hebt, we staan voor je klaar! 🛁🔧😊 Maar dan wel in Weesp. Want per november 2023 gaan we verhuizen. Je bent van harte welkom om al het nieuws op gebied van badkamers, keukens en wellness te zien. Nogmaals dank namens het hele TH-team

Motorloos

Nou, motorloos waren alle medewerkers van het bedrijf Tuijps waar ik mee te maken heb gehad helemaal niet. Door de administratieve medewerkster werd er actief meegedacht en via de mail goed contact gehouden. Degene die kwam inmeten gaf uitleg en tips en de monteur die het kwam plaatsen had de klus in no time geklaard, netjes en wel. Wat plaatsen? Nou, een motorloze afzuigkap. Een mooi model dat precies in de ruimte van de oude afzuigkap paste. Ik ben weer klaar voor 'tig' jaar!

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de mooie cijfers. We zijn er super trots op!

Doorgaan tot het goed is (wij tevreden zijn)

Na lang zoeken bij TuijpsHuysch uitgekomen voor een tegelvloer buiten. Op de betonnen ondervloer moesten nieuwe tegels komen. TuijpsHuysch bood een oplossing. De eerste aanleg ging niet naar wens maar de mannen van TuijpsHuysch zochten een andere oplossing die wel de juiste uitkomst gaf. Nu vanaf het terras deze review ingevuld.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Lieuwe, Hartstikke bedankt voor de review. We hebben hebben het ook aan de tegelzetter laten lezen. Ook hij was super blij met de beoordeling. Dank jullie wel en hopelijk tot een volgende keer. Groet, TH-team

De badkamer is geheel volgens plan geleverd en geïnstalleerd.

Medewerkers denken met je mee. Doen hun best om je volledig tevreden te stellen.

• Garantie / nazorg

Wat fantastisch om te horen dat onze medewerkers met u meedenken, en er alles aan hebben gedaan om u volledig tevreden te stellen. Dat is precies waar we naar streven! Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Mocht u in de toekomst nog vragen, suggesties of wensen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn u graag van dienst. Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Met vriendelijke groet, Het team van TuijpsHuysch

van OUD naar NIEUW volledig ontzorgd

Van het verwijderen van de oude keuken incl. vloer tot het opbouwen van de nieuwe keuken incl. vloer in een volledig andere opstelling is door Tuijps Keuken opgepakt. Zelfs het schilderen van wanden na het stucken, plafond en kozijnen is verzorgd.

• Garantie / nazorg

Beste Hans, Wat geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent met uw renovatie van de keuken, en dat u de tijd heeft genomen om dit te delen! Het doet ons enorm veel plezier om positieve feedback te ontvangen van onze opdrachtgevers, omdat we ons altijd inzetten om de beste ervaring te bieden. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan uw behoeften en we hopen dat we u of vrienden, familie en kennissen in de toekomst van dienst mogen zijn. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!

Heel deskundig en meedenkend bedrijf

In korte termijn en in goede samenwerking een geheel uitgewoond appartement, met vakkundig personeel van Tuijpshuysch, volledig verbouwd naar een prachtig appartement; nieuwe keuken - nieuwe badkamer volledige strakke stucafwerking - verlichting - schilderwerk, Alles helder gecommuniceerd in offertes en deskundige adviezen. De begeleiding is heel persoonlijk en tot het laatst toe wordt erop toegezien dat alles naar wens is uitgevoerd. TOPBEDRIJF.

• Garantie / nazorg

Wat een mooie review. Dank je wel!! Het is natuurlijk super leuk om te lezen dat de inspanningen van het TuijpsHuysch team op deze manier worden beloond. Uw lovende woorden zullen wij zeker doorgeven aan de rest van het TuijpsHuysch team. Als u in de toekomst nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Groet, Het team van TuijpsHuysch

Prima opgelost!

Na levering bleek helaas de drain van mijn nieuwe badkamer te lekken. Contact opgenomen met Tuyps en alles is zeer klantvriendelijk en naar behoren opgelost. MIjn dank voor de goede service!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Dag Johan, Wij zijn zeer verheugd te vernemen dat je tevreden bent over de oplossing die wij hebben geboden naar aanleiding van het probleem met de drain van je badkamer. Bij TuijpsHuysch vinden wij het belangrijk om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en uitstekende service. Het spijt ons dat er problemen waren met de drain, maar wij zijn blij dat wij dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Het TH-team stelt jouw feedback zeer op prijs. Jouw feedback laat zien dat wat onze adviseurs in de showroom vertellen ook écht wordt uitgevoerd door onze vakmannen. Kwaliteit en uitstekende service staat bij ons hoog in het vaandel. Aarzel niet om in de toekomst weer contact met ons op te nemen als je vragen of problemen hebt.

Vierde keuken - nog steeds tevreden

Onze vierde keuken hier afgenomen. Fijn bedrijf om zaken mee te doen. Omdat ze het goed willen afleveren moet je soms op kleine afwerkingen wachten, maar ondertussen kan je de keuken al gebruiken. Ze zijn duidelijk, eerlijk en reëel. Voor een mooie keuken hoef je echt niet de duurste materialen te kiezen vinden wij. Daarom komen we ook op een mooie prijs/kwaliteit uit.

• Garantie / nazorg

Het is natuurlijk super leuk dat we jullie weer hebben mogen verwelkomen en van dienst konden zijn! Het TuijpsHuysch team vindt het geweldig dat jullie al meerdere keren voor ons hebben gekozen, en dat we keer op keer aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Jullie zijn echt een trouwe en gewaardeerde klant van TuijpsHuysch! Via deze weg willen wij jullie bedanken dat jullie ook nog is de tijd hebben genomen om ons zo positief te beoordelen. Dank jullie wel voor het vertrouwen dat jullie in ons hebben gesteld en voor de mooie woorden. Mocht er onverhoopt wat zijn dan weten jullie ons te vinden.

Goed werk en sluitende planning

Prettig ontwerpgesprek, na opdracht duidelijke planning die ook gehaald is. mooi resultaat.

• Garantie / nazorg

Wow, wat fantastisch om te horen! Het is altijd een groot genoegen om te weten dat onze klanten tevreden zijn met ons werk en onze service. Dank u voor uw vertrouwen en steun! We zijn blij dat we een mooi resultaat hebben kunnen bereiken!

Goede service en mooi resultaat

Wij hebben bij TuijpsHuysch onze keuken en badkamer gekocht en zijn heel tevreden met het resultaat. Pascal en Ruud hebben ons van tevoren goed geadviseerd en waren altijd bereikbaar voor overleg. Er was keuze uit een ruim assortiment van goede kwaliteit. De oplevering verliep volgens planning. Alleen de apparatuur was iets vertraagd door leveringsproblemen bij de fabrikant, waarbij TuijpsHuysch ons steeds op de hoogte hield van de laatste status. Daarnaast was er per abuis een gas radiator i.p.v. een elektrische radiator geleverd, waarna TuijpsHuysch ter compensatie een prachtige duurdere design radiator heeft geplaatst. Kortom, heel erg tevreden!

• Garantie / nazorg

Beste Kirsten en Frank, Wat een prachtige beoordeling! Het is heel leuk om jullie ervaring terug te lezen. Tijdens het ontwerpproces hebben we regelmatig samen gezeten. De wens was om een HOOG Design waardige keuken en badkamer te realiseren. De ‘Bali Wellness Badkamer’ en ‘Strakke maar warme keuken’ zijn prachtig geworden! Het hele team heeft zich volledig ingezet om de vertraagde apparatuur en verkeerd geleverde radiator zo spoedig mogelijk bij jullie te plaatsen. Wij zijn dus heel blij dat dit door jullie tevreden zijn over deze service. Het hele TH-Team bedankt jullie voor deze review. We zijn blij dat onze inspanningen ook op deze manier worden beloond.

Goed advies gekregen en de vloerverwarming goed aangelegd,onze tegelvloer super gelegen.

Ben onder de indruk van de adviezen die we hebben gekregen en het op lossen van de kleine problemen. Ben trots op ons tegelvloer. Het is mooier geworden dan verwacht. Bedankt Mark

• Garantie / nazorg

Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met het resultaat en onze adviezen! Dank voor uw aardige woorden en waardering, Marc zal het zeker waarderen. Het is altijd TuijpsHuysch haar prioriteit om onze klanten te helpen bij het realiseren van hun dromen en verwachtingen. We zijn blij om te horen dat we uw verwachtingen hebben overtroffen en dat u trots bent op uw tegelvloer. Dank u voor uw vertrouwen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Nieuwe douchecabine door Tuijpshuysch geleverd en in onze badkamer door hun erin gezet en daarvoor eerst de oude douche cabine vakkundig gesloopt . Vorige douchecabine had nog 2 stangetjes die in onze tegels waren vastgezet , maar Tuijpshusch monteur heeft die gaatjes perfekt gevuld met een soort kit met dezelfde kleur als de tegels. Volgende ochtend de kitter die ook keurig werk heeft verricht , dus wij kunnen weer lekker douchen. Alles ziet er weer piekfijn uit.

• Garantie / nazorg

Geweldig om te lezen dat alles naar uw tevredenheid is afgerond! Het is altijd onze missie om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en uitstekende service, en dan is het geweldig om te lezen dat het TuijpsHuysch team dit op een professionele en efficiënte manier heeft gedaan. We zijn blij dat alle werkzaamheden vakkundig zijn verricht. Dank u voor uw waardering en we hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn!

Prima ervaring met Tuijp van start tot na oplevering

Vriendelijk, duidelijk, snel

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, er was een heldere offerte en het werk verliep volgens planning. De (vak)mensen die bij ons werkten waren prettig in de omgang en werkten netjes en precies. Kortom: we zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.

• Garantie / nazorg

Dank u voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan en dat u tevreden bent over de heldere uitleg, de offerte, de planning en het uitgevoerde werk. Het is altijd onze prioriteit om onze klanten een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat we dit hebben kunnen bereiken door het inzetten van onze vakbekwame en vriendelijke medewerkers. Dank u voor uw vertrouwen en we hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn!

Het goede gevoel begint al meteen in de showroom

We kunnen er een lang verhaal van maken ,maar we hebben het hele proces vanaf het kopen tot het plaatsen van onze keuken te maken gehad met vakmensen. Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Perfecte service en erg betrokken personeel. Ik zal iedereen Tuijpshuysch aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Ha. Dit zijn nog is leuke berichten! Bedankt voor het waarderen van onze service en vakbekwame personeel. We zijn blij dat u zo tevreden bent met het resultaat. En we waarderen het extra dat u ons aanbeveelt. Bedankt voor het opvrolijken van onze dag!

goed geluisterd naar onze wensen

het werk is goed uitgevoerd. de keuken is mooi. helaas kost het ook veel.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Klantvriendelijken efficiënt, het resultaat is prima!

De geplaatste achterwand van Bokmerk is voor 100% naar onze verwachting. Mooi afgewerkt met strakke kitrand. Keurig!

Over CBW Erkend