Ondanks dat u telefonisch al heeft gesproken met onze bedrijfsleider willen wij ook via deze weg reageren, en ook verduidelijkingen bieden met betrekking tot de genoemde kwesties. Wij betreuren de verwarring rondom de stoomoven en de wijnkoeler. Tijdens de inspectie is de situatie besproken, en zijn er naderhand ook nog diverse ovens zijn aangeboden. Ook heeft u ons nog andere ovens geappt. We accepteren dat deze niet voldeden, maar dat de wijziging u onbekend was daar kunnen wij ons écht niet in vinden. De showroom keuken is door u zelf in november 2023 gedemonteerd en naar wat wij vermoeden heeft deze waarschijnlijk een tijdje opgeslagen gestaan, daar wij in maart de review hebben ontvangen. Wij denken dat bij de opslag de oorzaak van een aantal door u genoemde punten liggen. Zoals het keramisch blad dat volgens u krom is, maar bij ons altijd plat op het eiland heeft gelegen en waar zeker geen barst in zat. Mogelijk dat het tijdens opslag rechtop heeft gestaan. De massief eiken deuren die volgens u beschadigd zijn was tijdens inspectie en demontage niet geconstateerd noch gemeld. De houten plinten die volgens u te kort zijn klinkt ons ook vreemd in de oren. Alle houten materialen vereisen een droge geventileerde opslagruimte, maar of dit het probleem is is ons onbekend. Feit is wel dat de showroom keuken die u gekocht heeft akkoord was. Tijdens inspectie zijn deze gebreken niet aan het licht gekomen. We betreuren natuurlijk dat u zich niet zo behandeld voelt als andere klanten. Heldere en duidelijke communicatie vinden we belangrijk. Dat is ook de reden dat onze klanten altijd de mobiele nummers van de adviseurs krijgen, zodat als de adviseur in gesprek is u altijd nog kan appen of een voicemail kan inspreken. Mocht u dat als klant niet makkelijk vinden, dan zijn wij ook te bereiken via de vaste telefoon of via het e-mail adres van uw adviseur of natuurlijk het algemene info adres. Wat betreft uw punt over de Quooker boiler zijn wij van mening zijn dat dit met u is besproken, alleen kunnen we dit niet aantonen. Als mogelijke oplossing hebben we u gevraagd naar de kosten of factuur van de nieuwe boiler, zodat we deze aan u kunnen vergoeden. Helaas melde u ons dat u niet over deze informatie beschikt, wat onze mogelijkheden voor een passende oplossing beperkt. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan staan wij u graag te woord om alsnog de passende oplossing met u te bespreken. U heeft het mobiele nummer van de bedrijfsleider. Hij staat u graag te woord. Met vriendelijke groet, Team TuijpsHuysch
Beste jan, Bedankt voor de review, en nogmaals we zijn super trots dat TuijpsHuysch weer jullie badkamer mocht maken. Natuurlijk hebben wij je review/feedback ter harte genomen, en is dit ook besproken met ons team. In dit gesprek kwam naar voren dat zowel jij als de adviseur de mate van perfectie inderdaad hebben opgemerkt. Direct is door jullie adviseur een oplossing voorgesteld, maar je was evengoed tevreden zo. Het eindresultaat is natuurlijk ook gewoon een plaatje. Toch zijn we heel blij dat jullie ons nog steeds van harte aanbevelen! We hopen daarom van harte dat we de perfectie die je van ons gewend bent in het volgende project, de keuken, weer kunnen laten zien! Tot gauw ;)
Beste Marcel Hartelijk dank voor je positieve feedback! Bij TuijpsHuysch streven we ernaar om onze klanten een naadloze ervaring te bieden van begin tot eind. We zijn blij om te horen dat je tevreden was met onze begeleiding en advies tijdens de ontwerpfase. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat elk detail van het project zorgvuldig wordt overwogen en aangepast aan jouw wensen. Het is geweldig om te weten dat je onze gecoördineerde uitvoering waardeerde, evenals onze flexibele houding. De flexibele houding is dan ook een deel van onze visie, om zo aan de wensen en behoeften van onze klanten te voldoen. Wat weer leidt tot een soepele samenwerking. Daarnaast vinden we het van groot belang om eventuele losse eindjes aan te pakken en te zorgen voor nazorg en garantie. Jouw tevredenheid is onze prioriteit, zelfs na de voltooiing van het project. Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en het delen van je ervaring. We kijken ernaar uit om in de toekomst eventuele verdere behoeften te mogen vervullen!
Dag Marco en Gabi, Wat zijn we trots op jullie review. Wat is het toch leuk om te lezen dat jullie zo blij zijn met het eindresultaat en met onze service. Het doet ons écht goed om te lezen dat jullie zo tevreden. Het hele team hier bij TuijpsHuysch is trots en blij met jullie complimenten. We kijken er enorm naar uit om jullie binnenkort weer te mogen verwelkomen in onze nieuwe showroom in Weesp. Zelfs al hebben jullie al een nieuwe keuken, we laten graag vol trots onze nieuwste creaties zien. Daarnaast kunnen jullie ook genieten van onze prachtige Badkamers en Wellness opstellingen. Bedankt voor de genomen moeite om deze review te schrijven. Jullie waardering betekent veel voor ons. We streven ernaar om met ons persoonlijke contact iedereen een echt 'Thuysch' gevoel te geven en het net even anders te doen dan anderen. Jullie mooie woorden geven ons de energie en motivatie om op deze weg door te gaan. Nogmaals dank, en we kijken uit naar jullie volgende bezoek! Met vriendelijke groet, Het TuijpsHuysch-team
Dag Muriel, Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij dat we u snel en naar tevredenheid hebben kunnen helpen met het vervangen van de gascilinders van uw badkamer spiegelkast. Klantenservice is voor ons van groot belang, ook na 6 jaar, en we zijn verheugd dat u onze inspanningen waardeert. Als er in de toekomst nog iets is waar we u mee kunnen assisteren, dan staan we graag voor u klaar. Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in TuijpsHuysch. Inmiddels zijn wij verhuisd naar Weesp. Graag laten wij vol trots de nieuwe showroom zien. U bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Het TH-team
Dag Peter, Zoals we toen al zeiden, super leuk je dat je weer in onze showroom was. En wat is het dan geweldig dat je de moeite hebt genomen om een leuke review te schrijven. Dat je bij ons 3 badkamers en 2 keukens hebt afgenomen zegt veel over de kwaliteit van ons werk maar bovenal jouw tevredenheid. Soms is er wel is wat omdat je niet alles van te voren kan weten, maar in samenspraak wordt je droombadkamer gerealiseerd. Wij zetten ons 100% in voor een tevreden klant. We hopen dat je nog lang van je prachtige badkamer kan genieten, en als je in de toekomst weer een project hebt, we staan voor je klaar! 🛁🔧😊 Maar dan wel in Weesp. Want per november 2023 gaan we verhuizen. Je bent van harte welkom om al het nieuws op gebied van badkamers, keukens en wellness te zien. Nogmaals dank namens het hele TH-team
Bedankt voor de mooie cijfers. We zijn er super trots op!
Lieuwe, Hartstikke bedankt voor de review. We hebben hebben het ook aan de tegelzetter laten lezen. Ook hij was super blij met de beoordeling. Dank jullie wel en hopelijk tot een volgende keer. Groet, TH-team
Wat fantastisch om te horen dat onze medewerkers met u meedenken, en er alles aan hebben gedaan om u volledig tevreden te stellen. Dat is precies waar we naar streven! Bedankt voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Mocht u in de toekomst nog vragen, suggesties of wensen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Wij zijn u graag van dienst. Bedankt voor uw vriendelijke woorden. Met vriendelijke groet, Het team van TuijpsHuysch
Beste Hans, Wat geweldig om te lezen dat u zo tevreden bent met uw renovatie van de keuken, en dat u de tijd heeft genomen om dit te delen! Het doet ons enorm veel plezier om positieve feedback te ontvangen van onze opdrachtgevers, omdat we ons altijd inzetten om de beste ervaring te bieden. We zijn blij dat we hebben mogen bijdragen aan uw behoeften en we hopen dat we u of vrienden, familie en kennissen in de toekomst van dienst mogen zijn. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!
Wat een mooie review. Dank je wel!! Het is natuurlijk super leuk om te lezen dat de inspanningen van het TuijpsHuysch team op deze manier worden beloond. Uw lovende woorden zullen wij zeker doorgeven aan de rest van het TuijpsHuysch team. Als u in de toekomst nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen. Groet, Het team van TuijpsHuysch
Dag Johan, Wij zijn zeer verheugd te vernemen dat je tevreden bent over de oplossing die wij hebben geboden naar aanleiding van het probleem met de drain van je badkamer. Bij TuijpsHuysch vinden wij het belangrijk om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en uitstekende service. Het spijt ons dat er problemen waren met de drain, maar wij zijn blij dat wij dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Het TH-team stelt jouw feedback zeer op prijs. Jouw feedback laat zien dat wat onze adviseurs in de showroom vertellen ook écht wordt uitgevoerd door onze vakmannen. Kwaliteit en uitstekende service staat bij ons hoog in het vaandel. Aarzel niet om in de toekomst weer contact met ons op te nemen als je vragen of problemen hebt.
Het is natuurlijk super leuk dat we jullie weer hebben mogen verwelkomen en van dienst konden zijn! Het TuijpsHuysch team vindt het geweldig dat jullie al meerdere keren voor ons hebben gekozen, en dat we keer op keer aan jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Jullie zijn echt een trouwe en gewaardeerde klant van TuijpsHuysch! Via deze weg willen wij jullie bedanken dat jullie ook nog is de tijd hebben genomen om ons zo positief te beoordelen. Dank jullie wel voor het vertrouwen dat jullie in ons hebben gesteld en voor de mooie woorden. Mocht er onverhoopt wat zijn dan weten jullie ons te vinden.
Wow, wat fantastisch om te horen! Het is altijd een groot genoegen om te weten dat onze klanten tevreden zijn met ons werk en onze service. Dank u voor uw vertrouwen en steun! We zijn blij dat we een mooi resultaat hebben kunnen bereiken!
Beste Kirsten en Frank, Wat een prachtige beoordeling! Het is heel leuk om jullie ervaring terug te lezen. Tijdens het ontwerpproces hebben we regelmatig samen gezeten. De wens was om een HOOG Design waardige keuken en badkamer te realiseren. De ‘Bali Wellness Badkamer’ en ‘Strakke maar warme keuken’ zijn prachtig geworden! Het hele team heeft zich volledig ingezet om de vertraagde apparatuur en verkeerd geleverde radiator zo spoedig mogelijk bij jullie te plaatsen. Wij zijn dus heel blij dat dit door jullie tevreden zijn over deze service. Het hele TH-Team bedankt jullie voor deze review. We zijn blij dat onze inspanningen ook op deze manier worden beloond.
Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met het resultaat en onze adviezen! Dank voor uw aardige woorden en waardering, Marc zal het zeker waarderen. Het is altijd TuijpsHuysch haar prioriteit om onze klanten te helpen bij het realiseren van hun dromen en verwachtingen. We zijn blij om te horen dat we uw verwachtingen hebben overtroffen en dat u trots bent op uw tegelvloer. Dank u voor uw vertrouwen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Geweldig om te lezen dat alles naar uw tevredenheid is afgerond! Het is altijd onze missie om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en uitstekende service, en dan is het geweldig om te lezen dat het TuijpsHuysch team dit op een professionele en efficiënte manier heeft gedaan. We zijn blij dat alle werkzaamheden vakkundig zijn verricht. Dank u voor uw waardering en we hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn!
Dank u voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te lezen dat we aan al uw verwachtingen hebben voldaan en dat u tevreden bent over de heldere uitleg, de offerte, de planning en het uitgevoerde werk. Het is altijd onze prioriteit om onze klanten een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat we dit hebben kunnen bereiken door het inzetten van onze vakbekwame en vriendelijke medewerkers. Dank u voor uw vertrouwen en we hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn!
Ha. Dit zijn nog is leuke berichten! Bedankt voor het waarderen van onze service en vakbekwame personeel. We zijn blij dat u zo tevreden bent met het resultaat. En we waarderen het extra dat u ons aanbeveelt. Bedankt voor het opvrolijken van onze dag!
Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.