Wat een mooi resultaat

Wij zijn ontzettend blij met de trap renovatie die is uitgevoerd door Christan Traprenovatie, de heren zijn vaklui in hun beroep. Bij ons waren ze met 2 man die helemaal op elkaar waren ingespeeld en daardoor verliep alles naar wens. Ze werken heel netjes en ze zijn dan ook ook heel professioneel in het uitvoeren van hun werk. We hebben aan het begin goed overleg gehad en komen zelf met goede voorstellen hoe het het beste uitgevoerd kan worden om het zo netjes mogelijk er uit te laten zien. Als alles klaar is wordt er netjes een overdracht gedaan of alles naar wens is. Wij zijn er ontzettend tevreden over hoe deze traprenovatie is uitgevoerd. TOP.

Fantastisch werk geleverd!

Christ en collega hebben fantastisch werk geleverd, de trap is super netjes afgewerkt. Ook Ellie, die met de nodige aandacht mee heeft gedacht met onze wensen waardoor wij de juiste keuze hebben kunnen maken. De trap is nu echt een trap.

Heel mooi geworden.

Bij de offerte aanvaarding zei Ellie: wij gaan er iets moois van maken. En het is inderdaad heel mooi geworden. Christ heeft alles keurig en netjes afgewerkt.

Vakmanschap

Christ is een echte vakman. Heel blij met onze trap.

vakwerk geleverd

De dochter van Chris heeft alle informatie verstrekt welke opties er waren om onze trap te renoveren. Een fijn/eerlijk en prettig persoon die meedacht met onze wensen. Onze keuze viel op pvc. Chris heeft samen met zijn collega onze trap gerenoveerd. Met precieze werk ligt iedere tree er perfect in. Enorm blij dat wij hebben gekozen voor jullie bedrijf. Met veel plezier kijken we nu naar onze trap. Dank jullie wel!

• Garantie / nazorg

Wat een vakwerk! Zó blij met het eindresultaat!

Wij kijken terug op een hele fijne samenwerking. De gemaakte afspraken werden allemaal nagekomen. Hardwerkende en gezellige mannen die onze beide trappen hebben gerenoveerd. Wat een vakmannen! Het eindresultaat nog mooier dan voorheen gedacht. En niet te vergeten chapeau voor het opgeruimd en schoon achterlaten na iedere (lange) werkdag. Ook de service is erg goed! Al met al was het een hele goede beslissing om dit bedrijf te kiezen voor onze traprenovatie,

Vakmanschap

Traprenovatie door een zeer nauwkeurige vakman ! Alle afspraken zijn nagekomen. Bedankt Ellie & Christan !

• Garantie / nazorg N.v.t.

Ik ben heel erg tevreden.

Je wordt thuis bezocht en daar kun je samen rustig bespreken wat je wilt. Hierbij worden van alle mogelijkheden voorbeelden meegebracht. Je kunt het materiaal bekijken. Ook wordt er heel goed met je meegedacht. Gemaakte afspraken worden stipt nagekomen. De man die de traprenovatie kwam uitvoeren was zeer deskundig, zorgvuldig en werkte hard.

• Garantie / nazorg N.v.t.

keurig net gewerkt, met een geweldig eind resultaat.

beloften worden precies nagekomen. alle wensen zijn vervuld. mooie/ beste kwaliteit materiaal. en tot in de puntje afgewerkt. men keek niet op de gaan pas weg als alles in orde is. vriendelijke monteurs.

Perfect!!

Wij zijn heel erg blij met de nieuwe trap. Allereerst heel goed geholpen door Ellie, die bij ons langs kwam met allerlei stalen. Zij heeft ons goed geholpen met het maken van de juiste keuze. En uiteraard hebben Christan en zijn collega top werk afgeleverd en werken super netjes. Daarnaast ook nog wat andere handige tips mee gekregen ;-) Bedankt!

• Garantie / nazorg

Mooi product en goede service.

We zijn erg blij met de nieuwe trap. Ze hebben goede kwaliteit geleverd en alles netjes achter gelaten. Een dikke aanrader!

• Garantie / nazorg

Zeer tevreden, prachtige trap!

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe trap! Enige minpunt dat de 2e dag van monteren wat haastwerk is afgeleverd met enkele slordige minpuntjes

• Garantie / nazorg N.v.t.

Hi Diana, bedankt voor je review. Haastwerk met enkele slordige minpuntjes is uiteraard niet de bedoeling! Ik neem morgen even persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.

Interessant en vakkundig

Ontzettend hard werkende mensen die zeer precies te werk gaan om top kwaliteit te leveren. Interactie is interessant te noemen, zeer direct. Eerste afspraak heeft maanden geduurd voordat er werd terug gebeld na herhaaldelijk zelf contact opgenomen te hebben. Vandaar geen 5 sterren en de score op het gebied van bereikbaarheid.

• Garantie / nazorg

Duidelijke communicatie, goede service en nette afwerking. Zeer tevreden!

• Garantie / nazorg

Fijne communicatie en een perfect eindresultaat.

Top uitgevoerd

Leuke mensen die komen monteren

Vakwerk door vakmensen

Door het eerlijke advies en gedegen vakwerk hebben een prachtige trap als eindresultaat. Wij zijn zeer tevreden over Cristan traprenovatie en en kunnen het iedereen aanbevelen!

• Garantie / nazorg

Er was aan het eind een prachtig afgewerkte trap.

Keurig verzorgd met aandacht.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Zeer tevreden over resultaat

Na de uitleg door Ellie waarin we ook uit de verschillende materialen en kleuren konden kiezen afspraak gemaakt voor het aanbrengen van de trapbekleding. Senol en zijn zoon waren op de afgesproken tijd aanwezig. Tijdsbestek zou twee dagen zijn, maar ze werkte bijna non-stop door tot in de avond. Volgende ochtend afgewerkt en de trap ziet er perfect uit. Senol werkt zeer nauwgezet denkt mee in de afwerking. Kortom wij zijn zeer tevreden over het resultaat en de gemaakte afspraken!

• Garantie / nazorg

Mooie traprenovatie uitgevoerd door twee gepassioneerde vakmensen

Onze renovatie zou in 2 dagen plaatsvinden, maar door hard werken is binnen 1 dag ons lelijk eentje verandert in een geweldige trap! Door de twee vrolijke vakmannen zeer vakkundig gelegd en ook nog alle kraken zijn verwijderd. Onze kinderen zijn blij, nu kunnen ze ongemerkt in alle vroegte naar beneden om op hun iPad te spelen

Top kwaliteit door vakmensen

Er is kwaliteit geplaatst door vakmensen . De trap is bekleed zoals ze dit thuis ook zouden bekleden. De liefde voor het vak straalde van hun gezicht en dat zie je ook aan het werk wat ze hebben afgeleverd. Wij zijn er super blij mee.

Vakmanschap

Door de jarenlange ervaring weten ze voor iedere uitdaging een perfecte oplossing in overleg. Van offerte tot aan plaatsing zijn we zeer professioneel en vakkundig geholpen. Wij gaan nu genieten van 2 zeer mooie trappen.

• Garantie / nazorg

Prima vakwerk, maar bittere nasmaak door niet nakomen van afspraken

De trappen zijn vakkundig en netjes bekleed. In twee dagen tijd zijn de trappen bekleed. Geen sprake van 8 tot 17 uur mentaliteit. Helaas kwam Christ niet alle afspraken die met Ellie gemaakt waren na: 1. in plaats van op de parkeerplaats in een tent het zaagwerk te verrichten, wilde hij perse onder de overkapping die aan het huis vast zit al het zaagwerk doen. Als we dit niet wilden zou hij naar huis gaan. Na een discussie over het vuil dat dit zaagwerk zou veroorzaken, bood hij financiële compensatie aan. Na afloop van de opdracht wilde hij dit niet betalen en na hevige discussie heeft hij alsnog betaald. 2. De afspraak was dat zaagafval in 1 of 2 zakken zou achterblijven. We hadden 6 zakken en een hoop planken waarvan een aantal niet van onze opdracht waren. Deze moest ik zelf maar naar de stort brengen. 1 plank was zo groot dat hij niet in de auto paste. 3. Mede omdat de spullen met onze toestemming in de schuur werden gezet, zat de schuur onder de zaagsel.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Petra, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Wat jammer om te vernemen dat je een bittere nasmaak aan de renovatie over gehouden hebt. We vinden dit zeer spijtig dat je het op deze manier ervaren hebt, want wij gaan altijd voor een 10. Bij je aangegeven punten zal ik een korte toelichting geven om hopelijk de nasmaak te verzachten. 1. Aangezien jullie een prachtige en diepe achtertuin hebben, gaf Christ de voorkeur aan om hier te staan. Hierdoor stonden de mannen droog onder de overkapping en dicht bij de trap om het project sneller te realiseren. Ik had explicieter kunnen vermelden dat Christ altijd graag zelf zijn werkplek uitzoekt, dan had dit nieuws jullie minder overvallen. Het misverstand betreft de compensatie over het verwijderen van het zaagsel en stof van de ramen van de schuifpui is gelukkig opgelost. 2. Zoals besproken zou het zaagafval achter gelaten worden. Onze leverancier heeft een spoedlevering uitgevoerd op jullie adres, omdat er een trede beschadigd bleek te zijn. Dit werd geleverd op planken / oude overzettreden, hierdoor zat er materiaal bij het afval wat op het eerste gezicht niet gelinkt kon worden aan jullie project. Christ maakt de eventuele grote afvalstukken altijd kleiner; één stuk heeft hij per abuis over het hoofd gezien. Onze excuses dat jullie hiervan hinder hebben ondervonden. Er kwam inderdaad nog al wat afval vrij van jullie project; het was dan ook een groot project. Het aantal afval zakken is dus helaas niet vooraf af te spreken. 3. De mannen hebben ontzettend hun best gedaan om het project 1 dag eerder af te ronden, zoals gewenst. Mede door het late tijdstip van oplevering om 22.30u zijn ze vergeten om de schuur schoon te vegen van zaagsel; onze excuses.

Alles was top. We hebben een fantastisch mooie trap gekregen.

• Garantie / nazorg

Hadden we eerder moeten doen.

We hebben het adres via internet opgezocht zonder enige referentie. De duidelijke helder uitleg van de verkoopster, gaf ons een goed gevoel. Dat gevoel werd beloond door een stukje vakmanschap dat je tegenwoordig niet veel meer ziet. Alles netjes tot in de puntjes afgewerkt zonder 9 tot 5 mentaliteit, ze gaan pas weg wanneer u tevreden bent. Kan niet meer zeggen dat we zeer tevreden zijn en zouden het zeker iedereen aanrader.

• Inrichting showroom

Over CBW Erkend