Zowel het bed als de correcte wijze van afhandeling:perfect.

Zie boven.

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie review en prachtige cijfer!

Niet tevreden

Ik heb een nieuw bed gekocht. Ik ben niet tevreden. Het peperdure dekbed voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ook de matras schuift van de box-spring af. Al met al een miskoop.

• Garantie / nazorg

Wat vervelend dat u dit zo ervaart. Dit is niet wat wij willen of gewend zijn! Alvast onze excuses! Wij nemen vandaag nog contact met u op om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen! Met vriendelijke groet, Morpheus

De levering klopte niet na geruststellend telefoontje terug klopt het nu nog steeds niet.

De matrassen waren tekort na levering. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat het de kans moest hebben om in model te komen. Nu enkele maanden later is het matras nog steeds tekort en mijn matras is aan de ene kant hoger dan de andere kant. Kortom niet tevreden.

• Garantie / nazorg

Dit is absoluut niet de bedoeling van een mooi matras zoals u gekozen heeft. Excuses hiervoor! Wij pakken het op en gaan het snel voor u oplossen! Met vriendelijke groet, Morpheus

Goed voorgelicht, prima product

In de winkel een goede voorlichting gehad, verschillen tussen matrassen zijn duidelijk benoemd en heb ik fysiek kunnen ervaren.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Lekker snel en goede service

Wilde precies hetzelfde bed als voor onze zoon als wij ook gekocht hadden voor onze dochter. Doordat het druk was werd ik teruggebeld. Tijdens aflevering hadden de mannen er een hard hoofd in of het door het trapgat zou passen. Gelukkig stonden zij open voor mijn ruimtelijk inzicht. Onze zoon slaapt als een roosje!

• Garantie / nazorg

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank u wel voor het achterlaten van deze mooie review.

Deskundige info, geweldige service met bezorging, fijne matrassen.

Geen spijt

We hebben nieuwe matrassen gekocht. En hier nog geen moment spijt van gehad. Naar bed gaan is elke dag weer een plezierige bezigheid om naar uit te kijken. Op aan raden willen we binnenkort nieuwe lattenbodems erbij. Nóg beter slapen!

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo lekker slaapt. We zien u graag weer terug in de winkel voor nieuwe lattenbodems. Dank u wel voor uw mooie cijfer en review.

Heerlijk

Wij slapen momenteel heerlijk in onze nieuwe bedden heerlijke matrassen. Worden heerlijk uitgerust wakker, slapen momenteel langer dan ons in oude bed. Wij zijn super blij met het goede advies van Morpheus.

• Garantie / nazorg

Wat een prachtige review heeft u geschreven. Super om te lezen dat u zo tevreden bent met Morpheus.

Heerlijk bed!

Ga met plezier naar bed en sta ook vrolijk weer op. Absoluut een goede aankoop geweest.

• Garantie / nazorg

Fijn dat u zo lekker slaapt en vrolijk op staat! Dank u wel voor uw mooie review.

Matras vind ik nog steeds te zacht

Bij de aankoop was er in 2 Morpheus-winkels waar we zijn geweest een afweging tussen een zachter natuurlatex matras en een iets steviger pocketveren matras. Op sterk aanraden van de Morpheus-medewerkers hebben wij uiteindelijk ingestemd met het advies om te kiezen voor het zachtere matras. Na 3 maanden twijfel ik nog steeds of dit de juiste keuze was. Bovendien heeft het geleverde matras niet de bestelde lengte van 2.20M. Het matras is tenminste 5 cm korter. En dat is onplezierig, omdat het matras ligt naast een ander matras met wel de juiste lengte. Al met al: matig tevreden

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Fijn dat we het mogen oplossen voor u. Met vriendelijke groet, Morpheus

heel goed advies

Na 20 jaren met oud bed, een heel goed advies over slaapcomfort en materialen; persoonlijke aanbevelingen en keuzes. Nu na ½ jaar iedere nacht genieten en geen rugklachten meer.

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u van uw rugklachten verlost bent en zo geniet van uw nieuwe bed! Dank u wel voor uw mooie review.

Goeie voorlichting en service

Onze nieuwe boxspring na duidelijke uitleg om aan onze voorkeuren te voldoen werd het bed na de afgesproken tijd gebracht en geïnstalleerd. Het bed slaapt heerlijk en wij zijn alleen maar enthousiast over Morpheus. Best duur maar elke cent waard!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wat super fijn dat u zo tevreden bent met uw bed. Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

100% tevreden

Goed advies prettig geholpen en het bed slaapt heerlijk. Al meer dan 20 jaar zijn we een tevreden klant.

• Garantie / nazorg

Al meer dan 20 jaar een tevreden kant, dat is echt een groot compliment! Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Erg goed.

Goed geholpen, goede service en alles op tijd en kundig geïnstalleerd. Zal zeker terugkomen.

• Garantie / nazorg

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank u wel voor uw mooie cijfer!

Mijn ervaring liet niets te wensen over.

Hartelijke ontvangst, gedetailleerde voorlichting. Er werd ruim de tijd genomen om de voorgenomen aankoop tot in detail door te nemen en toe telichten

• Garantie / nazorg

Wat een mooie review heeft u achtergelaten! Dank u wel.

Een winkel die goed luistert naar haar klanten

Wij zijn door de medewerker van Morpheus prima geadviseerd waardoor we telkens weer een geweldige slaap-ervaring hebben.

• Garantie / nazorg

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Dank u wel voor uw mooie review.

Goede producten en fijne service.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie cijfer!

Uitstekend, daarom hebben we ook een boxspring in ons vakantiehuisje gekocht

De boxspring is uitstekend. Het kwalitatief uitstekende matras slaapt heerlijk. We hebben inmiddels 2 boxsprings met goede matrassen. Het oudste matras is inmiddels 10 jaar oud en er komt weliswaar wel een kuil in het midden. De service van morpheus is goed. We blijven hier komen.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u bij ons blijft komen.

Na enige gewenningstijd met de nieuwe topper slapen we nu fantastisch.

Goede service.

Dank u wel voor uw mooie cijfer!

Goed om te weten: ook bij mismatch grote blijvende service

Twee jaar geleden hebben wij een boxspring gekocht bij Morpheus Hilversum. Het werd voor mij persoonlijk helaas geen succes. Was mijn vorige matras van Morpheus een verademing, de huidige zorgde ervoor dat ik steeds s’ochtends vroeg wakker werd met flinke pijn in mijn onderrug. Een master-verkoper werd op mij als ‘moeilijk klant’ gezet en ik kon in een jaar tijd verschillende matrassen uit proberen. Alle topmatrassen voor enige tijd moge testen, maar helaas het mocht allemaal niet baten. Iets blijkt in de constructie te zitten, wat mijn onderrug blijkbaar niet kan hebben. Tijdens die martelgang van twee jaar(!) viel het mij telkens op dat de service van Morpheus echt bijzonder is. Met de grootste vriendelijkheid werd meegedacht en met het grootste geduld bleef men tot het uiterste doorgaan om het toch voor mij op te lossen. Helaas heeft het niet mogen baten al die inspanningen van beide kanten. Met enig weemoed is vandaag mijn gedeelte van de boxspring opgehaald en heb ik voor een aanvaard gedeelte mijn geld mogen terugkrijgen. Het gedeelte van mijn vrouw is gebleven (zij zweert bij de matrassen van Morpheus en kan niet meer zonder). Inmiddels ergens anders een nieuw matras gekocht wat mijn pijn in de onderrug heeft doen vergeten. Wat blijft is de tevredenheid van de afwikkeling en de begeleiding tijdens dit opmerkelijke lange proces. Ik moet zeggen, ik heb zelden een bedrijf gezien wat zich zo persoonlijk voor je inspant. Ik vraag me af of andere beddenzaken daar aan kunnen tippen. De visie van het bedrijf is mij ooit door een verkoper van een ander filiaal vertelt en ik kan beamen dat het echt zo is: ze gaan echt tot het uiterste om het optimaal het beste aan je te geven. Ondanks de mismatch is deze beddenzaak voor mij dus een grote aanrader (ook als het even niet zo zou lopen als jij het zou willen). Ik blijf dan ook ambassadeur van deze mooie zaak.

• Garantie / nazorg

Beste Marco, Dank je wel voor je mooie review! Het was een pittige maar toch ook mooie reis! En zoals vooraf beloofd zijn we er op een creatieve manier goed uitgekomen! Veel plezier van je nieuwe bed! Met vriendelijke groet, Morpheus Slaapvoorlichters

Heerlijk matras, uitstekende voorlichting

We zijn zeer correct en eerlijk voorgelicht, en, voor zover we dat in de afgelopen maanden hebben kunnen beoordelen, is het gesprokenen en het beloofde ook uitgekomen.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw review! Zijn wij blij mee.

Branderig gevoel op kant 1 en2; 3en4 okay

Er zit nu al een gaatje in de tijk. Een van de latjes van de lattenbodem is weer los. Onduidelijk of er een verband is. Kan dat nog gerepareerd worden?

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Geachte mevrouw, Fijn dat het branderige gevoel inmiddels weg is. Wat betreft de elders gekochte lattenbodem, hier staat inmiddels een afspraak voor om deze te repareren. Gelukkig valt het gaatje in de tijk onder de garantie en wordt ook netjes opgelost. Met vriendelijke groet, Morpheus Slaapvoorlichters

Wakkere slaapvoorlichters

Geven goed advies (door de goede vragen te stellen) en hebben goede producten. De installatie van de matrassen en de bedbodems verliep prima, de bezorgers/monteurs waren zeer attent en namen de tijd.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

positief

de verkoper was duidelijk en had alle tijd. de levering was ook tot alle tevredenheid

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw review!

Professioneel,heel prettig en in alle rust.

Postbus 2076 1200CB Hilversum

Over CBW Erkend