Achteraf vind ik het matras toch zachter dan ik had gewild

Ik vind het matras zachter dan ik had gewild. Ik werd meteen gebeld en men heeft mij tips gegeven om uit te vinden of mijn waarneming wel coorect is. Klasse

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw review. Inmiddels heeft mijn collega al contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Morpheus Slaapvoorlichters

prima bed en slaapt goed

prima bed en slaapt goed

Goede service en kwaliteit

Bij Morpheus word je prettig en professioneel geholpen. De kwaliteit vd matrassen is echt prima.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie review en prachtige cijfer!

De service was geweldig en de kwaliteit is om zeer aan te bevelen

Het bed ligt zo geweldig dat nu ieder ander bed niet lekker ligt. Geweldige ervaring. Het bed is niet goedkoop, maar als je dit vergelijkt met de kwaliteit, dan ligt de prijs en kwaliteit prima in verhouding. Om aan iedereen aan te bevelen!

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie review en prachtige cijfer!

Prima service in alle opzichten.

We hebben rustig kunnen uitzoeken met deskundigen in de winkel. Dit zijn na ruim 15 jaar onze tweede set bedden. We moeten nog onze lakens uitzoeken die we nog zouden krijgen bij de aankoop van de bedden + matrassen.

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo'n trouwe tevreden klant bent. We zien u graag in de winkel zodat u iets moois kan uitzoeken van uw textiel tegoed.

Persoonlijke benadering

Of je voor een kussen of een matras komt, het is mijn ervaring dat je bij Morpheus kwalitatief goed en met alle rust en ruimte wordt geholpen.

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo'n trouwe tevreden klant bent. Dank u wel voor uw review en cijfer!

Fantastisch!

Dit bed staat prachtig in de slaapkamer. Mooie stoffen en afmetingen. Slaapcomfort is ook uitstekend. Behoudens de (hoge) aanschafprijs zijn we uiterst tevreden. Geen aftercare oid nodig gehad van Morpheus. Fijn ook dat degene die het bed plaatsen uiterst secuur omgaan met nieuw gestucte muren en de muurverf!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent! Dank u wel voor uw mooie review en cijfer.

Heerlijk slapen zonder pijn in de schouders

We slapen allebei heerlijk in ons nieuwe bed. Het was zeker wennen zo’n zacht bed. Matrassen omdraaien is best wel een klusje met deze zware matrassen. Maar zeker geen spijt en we genieten ook van de looks van het mooie bed. Stevig en robuust. Anne Marie Reus en Bert Scheepers

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie cijfer en review!

Goed slapen is goud waard!

Tot voor kort dacht is dat een goedkoper bed "ook wel Prima" zou zijn. Ik schrok me rot toen ik de prijs hoorde van mijn matras! Maar een beetje rondkijken en vragen leverde steeds hetzelfde beeld op: Die lui van Morpheus hebben wel een heel goed product, en als het per dag bekijkt valt het enorm mee. We hebben voor een matras gekozen die heel prijzig lijkt, maar absoluut niet "duur" is. Goed slapen en goed slapen is twee, Goedkoop is duurkoop, ons bed is iedere euro waard.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw "gouden" review en prachtige cijfer!

Vriendelijke bediening kordaat

Klant vriendelijke bediening goede kwaliteit van materialen snelle service

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Dank u wel voor uw review en mooie cijfer!

Knowledgeable and great custmer service!

Very happy with our buy at Morpheus from start to end. Good advice and we were presented different options for our living room, what fabrics we could choose and the difference between them. Very helpful and knowledgeable staff. Even though delivery time was long, it was definitely worth waiting for!

• Garantie / nazorg N.v.t.

How nice to read that you are so satisfied with Morpheus. Thank you for your nice rating and review!

Goede service en goed advies

In december 2022 hebben wij ons bed gekocht bij Morpheus Bilthoven. We zijn erg blij met onze keuze (boxspring), vanaf dag 1 heerlijk geslapen! Morpheus is misschien niet de goedkoopste beddenspeciaalzaak, maar je krijgt er vakkundig advies en de service is zeer goed. De levering ging ook uiterst correct (na zorgvuldig opmeten of het hoofdbord wel door het trapgat kon en op de afgesproken dag/tijd). Wij hebben daarna ook een bed voor onze zoon besteld, hij is ook zeer tevreden. Ook fijn dat de oude bedden/matrassen meegenomen worden.

• Garantie / nazorg

Dat is nog eens een mooie review! In 1 review alles verwoord waar Morpheus voor staat. Dank u wel voor uw prachtige cijfer!

Ongelofelijke service en kwaliteit

Wij werden getroffen door brand in ons huis. Alles was weg. Een bezoek aan Morpheus bracht de eerste troost: binnen een dag waren leenbedden beschikbaar. Deze hebben we een jaar gratis mogen gebruiken. Toen ons huis hersteld was kwam het nieuwe bed dat we bij Morpheus hadden gekocht. Bij de koop kregen we buitengewone kundige adviezen. Vriendelijker en klantgerichter is niet mogelijk!

• Garantie / nazorg

Wat erg dat er brand is geweest bij u thuis. Super dat wij u hierbij hebben mogen en kunnen helpen met eerst een tijdelijke oplossing en daarna met een heerlijk bed! Dank u wel voor uw mooie review en cijfer!

Slapen als een roos!

Weer een bed van Morpheus! Het derde weer supermooie exemplaar inmiddels. Morpheus blijft voor ons écht de slaapvoorlichter. Persoonlijke aandacht bij het uitzoeken, supervriendelijke medewerkers die de levering van het bed deden. Uit ervaring bij een eerder aangeschaft bed weet ik ook dat mocht er iets zijn er altijd sprake is van top service om e.e.a. op te lossen. Dikke 10!

• Garantie / nazorg

Super om te lezen dat u elke keer weer terug komt bij Morpheus en nog steeds zo tevreden bent. Dank u wel voor een hele mooie review en cijfer!

Kundige medewerker met prima advies. Schitterend en uiterst comfortabel Brut bed met accessoires.

Na enige tijd terug een Stoel en Bank Chicago met de nodige accessoires te hebben aangeschaft raakten we "verslaafd" aan de kwaliteit, comfort van Morpheus producten. Toen alsnog een Brut bed met nacht tafeltjes en verlichting bijgekocht, geheel in dezelfde sfeer als de eerder gekochte huiskamer artikelen. Hadden we veel eerder moeten doen! Het bed is werkelijk fantastisch en er is werkelijk niets te wensen over. Beste aanschaf ooit!

• Garantie / nazorg

Dit is een review waar wij heel trots op zijn!! Wat fijn dat u zo tevreden bent!

Uitstekend geholpen

Mijn ervaring was zeer positief. Daan was behulpzaam, accuraat en dacht mee. levertijden waren zeer lang, maar dat wist ik van te voren. Nu erg blij met mijn mooie tafel!

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie cijfer en review!

Persoonlijk en professioneel

Persoonlijk en professioneel

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie cijfer!

Top bed, top service

Zeer tevreden over het geleverde Materazzi bed. De service aan huis was perfect!

• Garantie / nazorg

Wat heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent over Morpheus. Dank u wel voor uw mooie review en prachtige cijfer!

Vakkundig en aardig met perfecte service

Word goed op de hoogte gehouden van leertijden en bezorging is meer dan uitstekend

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw fijne review en super cijfer! Dank u wel!

Uitstekende keuzebegeleiding en service

Een kussen uitkiezen kun je niet gehaast doen, heb ik gemerkt. Gelukkig hoefde dat ook niet. Niet alleen werden alle opties goed aan me uitgelegd, ik kon ze ook allemaal uitgebreid proberen tot ik zeker wist dat ik de juiste keuze had gemaakt. De service rondom bestellen en leveren was ook heel erg goed. En ik slaap als een roos tegenwoordig!

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo heerlijk slaapt! Dank u wel voor uw mooie review en prachtige cijfer!

Goede uitleg, goede service, heerlijk bed

De persoon die mij in de winkel heeft geholpen heeft veel kennis en een goed inzicht van slaapcomfort. Hij heeft mijn wensen omgezet naar een fijn bed. Daarbij aan mij uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en waarom iets wel of niet kan. De mensen die het bed hebben gebracht hebben hem vlot en netjes in elkaar gezet en mij uitleg gegeven over o.a. de bediening.

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat mijn collega u zo goed heeft mogen adviseren en alles naar tevredenheid is verlopen. Dank u wel voor uw mooie review en prachtige cijfer!

Mooie tafel, netjes afgewerkt.

Mooie zaak.

geweldig

vlot en goed zaken gedaan. We slapen heerlijk

• Garantie / nazorg

Wat fijn dat u zo heerlijk slaapt! Dank u wel voor uw review en mooie cijfer!

In een woord : weldadig…!

In een woord: weldadig…. Het bed/matras/kussens liggen en slapen heerlijk!! Voorlichting, hulp bij uitzoeken en maken van keuzes, de hele afhandeling : perfect!! Houden zo Morpheus! (Helaas betekent dat wel dat ik komende jaren geen nieuw bed of matras zal kopen…. Dit ligt zo geweldig lekker….!!)

• Garantie / nazorg N.v.t.

Wat een heerlijke review! In een woord...dankuwel!

Een nieuw matras

Volgens mij is het nieuwe matras iets minder hard. En iets minder hoog. Mijn andere matras is hoger

• Garantie / nazorg

Wat vervelend om te lezen dat de matrassen verschillen. Mijn collega zal contact met u opnemen om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Morpheus

Over CBW Erkend