uitstekend

uitstekend

!00% satisfaction

Keuken-Line did what they promised on the dates they promised. The total experience from advice in selecting a new kitchen to the installation of the kitchen itself was fantastic!

Gijs is top!

Gijs heeft ons goed geholpen met het samenstellen van de keuken. Vervolgens is de keuken goed geplaatst. We zijn er blij mee.

Zeer tevreden klant

Zeer kundige begeleiding bij aankoop Correcte levering en montage

• Garantie / nazorg

Persoonlijke service, prima kwaliteit.

Een persoonlijk contact, er wordt goed naar de wensen geluisterd en er wordt meegedacht. De kwaliteit van de producten is uitstekend en de levering en montage gaat volgens afspraak.

• Garantie / nazorg

Goede ervaring met als resultaat een prachtige keuken

Tijdens de aankoop zijn we goed en fijn geholpen. Vriendelijke personeel en een ruim aanbod aan opties. Al met al ontzettend tevreden over de aankoop. Na plaatsing van de keuken wel wat opmerkingen over de afwerking maar deze zijn serieus ter harte genomen en verwerkt.

• Garantie / nazorg

Door een goede samenwerking een prachtig resultaat gehaald!

Keuken-Line heeft geweldig team van ontwerpers, verkopers en keukenmonteurs. Zonder druk en in een ontspannen sfeer op je gemak een keuken uitzoeken en laten ontwerpen. Er wordt naar de klant geluisterd en meegedacht zowel bij het ontwerpen als bij de montage. Iedereen is bereid om je vragen te beantwoorden en staat voor je klaar. Wij zijn blij verrast met het resultaat (altijd spannend of het ontwerp op papier er in werkelijkheid ook mooi uit ziet) en genieten met volle teugen van onze nieuwe keuken.

Nieuwe ideeën

Voor ons nieuwbouwhuis waren wij op zoek naar een nieuwe keuken. Edwin Schot heeft door samen met ons naar de plattegrond te kijken een ontzettend creatief en out of the box ontwerp gemaakt. De keuken staat prachtig in ons nieuwe huis! Wij zijn helemaal blij.

FANTASTISCH

Na wat oriëntatie bij Keuken-Line terecht gekomen in één woord FANTASTISCH!

Geweldige service

Laatst hebben wij onze keuken gekocht bij Keuken-line. Het verkoop gesprek verliep prima, de verkoper was erg vriendelijk. Hij luisterde goed naar onze wensen. Nu de Keuken geplaatst is zijn we erg blij met het eind resultaat.

in een zin dramatisch

Met veel enthousiasme kwam ik bij Keuken-Line. Helaas heb ik momenteel heel erg spijt dat ik keuken heb gekocht bij Keuken-Line. De reden hiervan is dat de deskundigheid, montage, plaatsing, levering en garantie en nazorg volledig onder mate is. Om eerlijk te zijn weet ik niet waar ik moet beginnen, want er is zoveel fout gegaan. Als eerst ging het fout bij 1e montage dag, er is vergeten om juiste onderdelen te bestellen. De ledigingen en elektra is voor de montage 2x gecontroleerd, maar tijdens de montage kwamen ze achter dat de leidingen toch niet goed zijn verlegd en aangepast. Montage-team had ook niet de juiste onderdelen en montage-materiaal, vreemd want elke keer hadden ze een andere smoes om de plaatsing/montage uit te stellen en in totaal zijn ze meer dan 6x langs gekomen. Ze kwamen keer op keer om het werk af te maken dat ze elke keer onvoltooid hadden gelaten. Elke keer was er iets mis en elke keer moest ik nieuwe afspraak inplannen. Op gegeven moment was ik zo moe en uitgeput dat ik deze onverwachte problemen niet meer aankan. Hierbij een opsomming van de ontstaande problemen: -bekraste binnendeuren van keukenkasten -inbouw stopcontact die niet goed is geïnstalleerd -Kookplaat die verkeerd was besteld -snel bekraste wasbak -inbouw zeepdispenser die niet goed was aangesloten waardoor liquide zeep in de keukenkasten terecht kwam -koffieapparaat die maanden lang niet kon worden aangesloten door korte aansluiting die verkeerd was besteld -kookplaat die inbouw is afgesproken, maar uiteindelijk opbouw is opgezet - etc. Over inrichting, assortiment, bereikbaarheid, persoonlijke aandacht, medewerkers, en kwaliteit wil ik niet veel over zeggen en daarom geef ik hiervoor 3 sterren. Inmiddels is er deze week de geschillencommissie ingeschakeld en moeten wij even afwachten hoe dit verder gaat uitpakken, maar heel jammer dat alles op deze manier is gegaan. Gelukkig is het bedrijf CBW erkend en kan ik review plaatsen zodat andere op de hoogte kunnen zijn.

• Garantie / nazorg

Geachte heer Kilic, uiteraard is het vervelend dat veel apparatuur slecht te leveren is. Er zijn wereldwijd te korten aan grondstoffen en chips voor de elektronica. De Miele apparatuur is door uzelf via een goedkoop kanaal besteld en door uzelf aangeleverd waarbij uzelf een koffiemachine met vaste water aansluiting heeft besteld. De voorbereidingen van de technische installatie vond u veel te duur via uw bouwer en de plaatsing is 3x verplaatst door u... Daarom adviseren wij iedereen koop de keuken compleet bij ons! Hopelijk komt de oplevering snel voor elkaar en wensen wij u veel woonplezier toe in uw nieuwbouw woning!

Droomkeuken

Bij keukenline heb ik afgelopen november mijn droomkeuken gekocht. De verkoper dacht goed mee en uiteindelijk hebben we redelijk binnen budget onze keuken gekocht. Afgelopen juni is de keuken geplaats door en we zijn zeer tevreden. De monteur werkt zeer nauwkeurig en netjes. Een paar onderdelen waren helaas niet meegeleverd maar dit werd op zeer korte termijn geleverd en uiteinde is de keuken helemaal naar wens afgemaakt. We zijn super tevreden en raden keukenline zeker aan.

Weer super geregeld!

Dit is de derde keer dat wij een keuken via Keuken-line hebben geregeld en ook deze keer hebben wij dat als heel positief ervaren. Niet voor niets blijven wij bij jullie terugkomen. Als er al iets niet klopt of goed is, wat wij overigens alleen deze keer hebben meegemaakt, dan wordt dit snel opgelost. Kortom het was weer top!! Bedankt Keuken-Line!

• Garantie / nazorg

Wederom een mooie keuken!

Jaren geleden de eerste ervaring met Keuken-Line en dat was goed bevallen. Daarom zijn we deze keer ook bij Keuken-Line geweest voor onze nieuwe keuken. We zijn heel goed geholpen zowel tijdens het uitzoeken als bij het plaatsen. De persoonlijke aandacht is heel fijn. Het eindresultaat is een plaatje geworden! We zijn er echt heel blij mee!

• Garantie / nazorg

Beste Rudy, vriendelijk bedankt voor het vertrouwen en de positieve beoordeling en heel veel plezier met de keuken!

Mooie keuken, helemaal naar ons zin

We hebben veel plezier van de keuken. Netjes afgewerkt. Helemaal top.

• Garantie / nazorg

Beste Tessa, bedankt voor de positieve reactie en veel plezier met de keuken!

Keuken kopen bij Keuken-Line was een hele positieve ervaring!

Van het ontwerp tot de uiteindelijke realistatie alleen maar postief! Gijs heeft heel goed meegedacht en een keuken voor ons ontworpen die echt fantastisch is en van alle gemakken voorzien en met heel veel ruimte. De montage was ook perfect, Nog nooit een keukenmonteur gezien die zo hard en systematisch werkt en zo'n oog voor detail heeft. Niets dan complimenten!!

• Garantie / nazorg

Bedankt Irene! hier doen we het voor. Heel veel plezier met de keuken.

Een mooie keuken, helemaal op maat

Anuschka heeft me geweldig geholpen. Ze heeft goed naar me geluisterd, me goed geadviseerd en met me meegedacht. Ben erg blij met mijn nieuwe keuken. Toen de oven niet kon worden geleverd, kreeg ik een ander (duurder) merk. Top!

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Bedankt Ineke voor de positieve beoordeling. Onze leveranciers doen erg hun best om mee te denken voor wat betref de opgelopen levertijden. Heel veel plezier ermee!

Top ervaring bij Keuken-Line!

Ontzettend goed geholpen bij het vinden van onze ideale keuken. Zeer tevreden over alle service en het fijne, geduldige personeel. Prachtige showroom met een breed assortiment.

• Garantie / nazorg

Beste Demi, vriendelijk dank voor jou tijd en positieve beoordeling.

Klantvriendelijk

Heel tevreden hoe alle tot stand gebracht is: vanaf de eerste gesprekken, de gemaakte keuzes tot de oplevering.

Alleen maar lof

Goede service, bereid om naar je wensen te luisteren en om mee te denken. Mooie keuken en we zijn ook erg tevreden.

Super toffe keuken!

Team van Keukenline heeft een mooie keuken afgeleverd. In het verkoop traject goede adviezen gekregen, en daarna duidelijk (technische) tekenen gekregen om voor te bereiden. De montage van de keuken is soepel verlopen. Het eindresultaat mag er zijn! Super blij met het eindresultaat.

Negen

Nette keuken plaatsen en ook alles netjes achter laten !

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Van droomidee, naar droombadkamer!

Van idee, naar bijstellen van het idee, naar uitvoeren en eindresultaat! En dit alles door een fijne samenwerking met Bad-Line en RPR Totaalbouw. Fijne mensen om mee samen te werken en zeer vakkundig! Overal was een oplossing voor!

• Garantie / nazorg

Alles prima geregeld heel tevreden

Voor de tweede keer een keuken gekocht en weer prima geholpen

• Garantie / nazorg

Zij hebben geleverd wat was afgesproken

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Hoveniersplein 2 3331GJ Zwijndrecht

078-6192955