servicegerichte dienstvrrlening door deskundig en prettige medewerkers.

We zijn vanaf het moment dat we binnenkwamen prima geholpen. Geen in je nek hijgende verkoper, maar een adviseur die je de ruimte gaf en in die in de buurt was voor vragen. Robin van Dijk dacht heel goed mee. Voor de apparatuur werden ook goedkopere alternatieven aangeboden. Ook prettig was de duidelijkheid vooraf over kortingen. Opvallend was dat de afzonderlijke kasten voorzien waren van prijzen, zodat je wist waar je aan toe was. Levering was zoals afgesproken. Men hield zich aan de afspraken. Een kast die vanuit de fabriek niet goed was geleverd, werd direct besteld en was twee weken later al binnen. Kortom: Niets dan lof. Een aanrader.

In één woord top

Super blij met onze keuken. Goed advies, montage top.

• Garantie / nazorg

Prachtige nieuwe badkamer !

Van begin tot het eind goed begeleid. Goed op de hoogte gebracht van het assortiment. Vooraf duidelijke tekeningen gehad om te zien hoe het eruit gaat zien. Er wordt meegedacht met creatieve ideeën. Ook tijdens de montage bijgestaan door vaklui die graag met je mee denken. Super tevreden. Stuitten ze tijdens montage op problemen, dan denken ze in oplossingen!

• Garantie / nazorg

Uitzoeken en bestellen prima, montage en laatste puntjes iets minder tevredenstellend

Volgens verwachting.

Denken goed mee

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

super

geweldig bedrijf met goed advies en service

Wij zijn van A tot Z SUPER tevreden en blij met onze nieuwe keuken

Wij zijn geweldig geholpen door Gijs met de aankoop van onze keuken. Gijs denkt mee en vooral praktisch over de indeling. Alles is mogelijk, en bij vragen kregen we altijd snel antwoord. Martin heeft de keuken ook perfect geïnstalleerd!

Geweldig bedrijf

Zeer vakkundig bedrijf We hebben een pracht van een keuken naar onze en keukenverkoper samengesteld

• Garantie / nazorg

Top service! Persoonlijke aandacht en top kwaliteit!

Wij zouden iedereen adviseren om naar Keuken-line te gaan voor de aanschaf van een nieuwe keuken. Er wordt goed naar uw wensen geluisterd, er wordt de tijd voor u genomen en er komt gegarandeerd een keuken van topkwaliteit! Er wordt met u meegedacht en eerlijk advies gegeven. De kwaliteit prijs verhouding is in evenwicht. Echt alleen maar top service ervaren! Kortom erg tevreden!

Toppers

Super vriendelijk en denken je mee. En bij het plaatsen werken ze super netjes. En hele goede service. Super blij met het eindresultaat.

Prima, goede service

We zijn goed geholpen, ook bij een aantal dingen die opgelost moeten worden werd dit gelijk opgepakt door de desbetreffende verkoper.

• Garantie / nazorg

Betse Rory bedankt voor het invullen en positieve melding! Veel keuken plezier toegewenst.

Fijn, goed en vriendelijk geholpen

Door adviseur Gijs perfect geholpen. Hij heeft goed geluisterd naar onze wensen en heeft in een toch wel kleine ruimte een mooie keuken weten te realiseren met alle door ons gewenste apparatuur waar wij erg blij mee zijn. Ook de plaatsing van de keuken is door monteur Martin op professionele manier uitgevoerd. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

• Garantie / nazorg

Fijn dat jullie tevreden zijn, hier doen we het ook voor!

Mooie materialen en een goede service

De keuzes bij het uitkiezen van een keuken zijn enorm. Het is heel fijn dat Anuschka goed begreep wat voor soort keuken wij wilden. Ze heeft een mooi ontwerp gemaakt en een voorstel voor apparatuur. Hierdoor waren de keuzes die we moesten maken goed te overzien. Alles werd in goed overleg gedaan. De montage ging ook goed. De keuken is heel mooi. De materialen zijn van goede kwaliteit. We krijgen heel veel complimenten over onze nieuwe keuken.

Goede service.

Wij zijn bij de aanschaf van onze badkamer uitstekend geholpen door verkoper Gijs. Hij heeft ons goed geadviseerd over alle mogelijk die er zijn. We raden deze winkel zeker aan voor de aanschaf van een badkamer of keuken.

??

Nazorg laat te wensen over!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg

prachtig resultaat, super met ons meegedacht, fijne service

Wij zijn echt heel tevreden met onze nieuwe keuken. Hij is echt prachtig geworden en alles wat we erin wilden is uiteindelijk ook gelukt. Het was even puzzelen en veel overleggen met Gijs, en uiteindelijk letterlijk een muurtje verplaatsen, maar daarmee is de ruimte dan ook helemaal naar onze wens geworden. Als gezin kunnen we hier nu heerlijk koken en allemaal tegelijk een broodje smeren zonder elkaar in de weg te staan ;). Wij krijgen van onze naasten ook veel positieve reacties op onze nieuwe keuken en genieten er dagelijks van! Bedankt voor de goede service en het out of the box meedenken.

• Garantie / nazorg

kleine showroom met toch vele voorbeelden, wij wisten wat we wilde dat maakt het makkelijk. Uitstekende service van het team, keuze was snel gemaakt.

• Garantie / nazorg

Edwin heeft ons heel goed geholpen. Hij denkt goed mee en komt met goede ideeën. Wij zijn erg tevreden. Wij zijn ook erg tevreden over de monteurs die bij ons de keuken en het toilet hebben geplaatst. Wij danken iedereen voor alles! Groetjes Richard en Wendy

• Garantie / nazorg

Mijn ervaring is meer dan goed

Gijs en Edwin hebben super werk geleverd door ons op de juiste manier voor te lichten en mee te denken en zo te helpen om onze droomkeuken te creëren. Zowel tijdens de gesprekken, voorbereiding, plaatsen en nazorg was alles perfect geregeld. Kan niets anders zeggen dan dat het voor een ieder een aanrader is om bij deze mensen langs te gaan en je goed voor te laten lichten.

• Garantie / nazorg

Zeer goede deskundige voorlichting en advies

Wij zijn zelfs tijdens de lockdown, begin 2021 heel goed door Gijs voorgelicht en deskundig geadviseerd bij de aanschaf van de keuken, toilet en badkamer. Voor Gijs was niets teveel, geduldig liet hij alle mogelijkheden zien. Ook zijn we heel tevreden over de monteur die de keuken geïnstalleerd heeft.

• Garantie / nazorg

Geweldige service en communicatie!!!

Binnen gekomen en geweldig geholpen, alles duidelijk uitgelegd, niets pushen. Gewoon een eerlijk en helder verhaal. Meedenken over de strakke lijnen die we graag wilde in de keuken en samen tot een prachtige keuken gekomen. Tot aan de dag van levering / montage geweldig op de hoogte te zijn gehouden en alle afspraken die gemaakt zijn, werden nagekomen. Niets keuken plaatsen in 1 dag, monteur is 4 dagen bezig geweest. Alles keurig neergezet, alles keurig gemonteerd, netjes en secuur gewerkt. Heel erg tevreden koken wij elke avond in onze nieuwe keuken! Bedankt

• Garantie / nazorg

Het was wederom weer top geregeld door Gijs!

Nu voor de derde keer een keuken gekocht bij Keuken-line. Alles was er op tijd en de service was ook deze keer weer erg goed. Goed advies, tijdige levering en netjes geplaatst. Als we weer een keuken nodig zouden hebben gaan we zeker weer naar Keuken-line. Dank voor de goede service Gijs, we zijn super tevreden over onze keuken.

• Garantie / nazorg

We zijn zeer tevreden over Keuken-Line !

Dhr .Edwin Schot heeft ons zo fantastisch geholpen met raad ,uitleg en hulp voor de aanschaf van onze badkamer , toiletruimte en keuken .We zijn er zo blij mee .De werkzaamheden zijn tot onze volle tevredenheid prima uitgevoerd .

• Garantie / nazorg

Voor de tweede keer en zeer tevreden

Vriendelijk enthousiast kundig meedenkend

• Garantie / nazorg

Fijn geholpen en een mooi eindresultaat.

Fijn geholpen zowel in de winkel als bij het inmeten ( meedenken en adviseren met kleine aanpassing op de plek waar keuken moest komen.) montage vakkundig gedaan.

Over CBW Erkend