Bij Belmar een keuken, badkamer en toilet gekocht. Wij zijn hierbij heel goed door Lars geholpen. Nam alle tijd voor ons en zijn ook verwend met lekkere hapjes. Hebben samen iets moois uitgezocht. De plaatsing en montage werd voornamelijk door Leo gedaan. Een gezellige, topvakman. Het is allemaal prachtig geworden en we zijn er heel blij mee.

Prachtige keuken

Toen het vaste team van Belmar weer de puntjes op de i heeft gezet hebben weer een pracht keuken als eind resultaat. Elke dag weer blij als we er onze maaltijd maken, het is een plek waar het hele gezin zich thuis voelt.

• Garantie / nazorg

Blij met onze nieuwe keuken!

Na een paar oriëntatie rondes in de keukenwereld kwamen we bij Belmar terecht. We werden te woord gestaan door Lars en daar waar we soms door de bomen het bos niet meer zagen leidde hij ons door de wondere wereld van mogelijkheden met als resultaat de keuken die we graag wilden. De montage werd gedaan door Leo, ook een absolute vakman (mede door zijn ter plekke bedachte oplossingen :) Kortom, we zijn héél blij met onze nieuwe keuken!

• Garantie / nazorg

Top kwaliteit voor keuken en badkamer

Vanaf binnenkomst een fijne service ervaren met veel mogelijkheden en mooie ontwerpen. Wij zeer tevreden met de geleverde kwaliteit van de keuken en badkamer! Daarnaast is de plaatsing van de keuken en de afwikkeling hiervan top! Hierbij zijn wij geholpen door een top verkoper!

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wederom geweldig resultaat

Wederom geweldige ervaring. Ons nieuwe toilet is prachtig geïnstalleerd door de vakmensen van Belmar. Goed voorbereid, alle werkzaamheden goed op elkaar afgestemd, keurig netjes uitgevoerd. Niets dan lof voor de toppers van Belmar.

• Garantie / nazorg

Topzaak voor keuken en sanitair!

Zowel de keuken als de badkamers en toiletten gekocht bij Belmar. We zijn heel fijn geadviseerd door Edwin: hij nam alle tijd voor ons en samen hebben we mooie spullen uitgezocht. De montage van de keuken door Leo is ook prima verlopen, ook een vakman! We zijn erg blij met het resultaat: het is supermooi geworden.

• Garantie / nazorg

de badkamer is prachtig geworden

mijn badkamer moest gerenoveerd worden, ik ben uiterst tevreden over het resultaat. Relaxbouw (Remko en Richard) zijn vakmensen, ze hebben het tegelwerk en de verdere montage van de accesoires heel mooi uitgevoerd en verder zijn het heel plezierige mensen. Als ze aan het eind van de dag vertrekken laten ze geen puinhoop achter, alles is netjes opgeruimd en afgevoerd.

• Garantie / nazorg

Een bedrijf dat prima kwaliteit levert met professioneel personeel.

Door aanbevelingen zijn wij bij Belmar terecht gekomen voor een nieuwe keuken. Wij zijn door Lars prima geholpen en konden stalen van deurtjes en aanrechtblad mee naar huis nemen om rustig te bekijken. De keuken is keurig op tijd geleverd en door Jeffrey vakkundig geplaatst. Ook de service is bijzonder goed. Wij zijn heel tevreden over onze nieuwe keuken. Ko en Wil Florusse

Degelijk en eerlijk bedrijf

Na eerste oriënterende afspraak zijn er voor ons twee mooie badkamers ontworpen (wat viel er veel te kiezen!!!). Na wat eigen inbreng is het totaal ontwerp tot stand gekomen. Bij de tweede afspraak hebben we onze eigen installateurs meegenomen (M&R Bouw) en de technische aspecten werden zo heel goed doorgenomen. En tijdens de plaatsing werden kleine probleempjes meteen opgepakt en verholpen. We zijn blij met onze nieuwe badkamers.

• Garantie / nazorg

Uitstekend bedrijf professioneel en vriendelijk personeel top service

Bij het uitzoeken van de keuken heeft Lars ons uitstekend geholpen. We zijn goed geïnformeerd over de mogelijkheden en mochten stalen meenemen. Met de 3D tekeningen kregen we een duidelijk beeld hoe de keuken zou worden. Het was precies wat we in gedachten hadden. Op de afgesproken levertijd is alles keurig geleverd en daarna vakkundig en keurig netjes geplaatst door Jeffrey. Ook latere service afspraken zijn prima verlopen. Het eindresultaat is geweldig! Wij zijn superblij met onze keuken! Frans en Pia Dordrecht

• Garantie / nazorg

Wij kochten een halve keuken (de andere helft was nog in goede staat) was helemaal geen probleem bij Belmar wat zijn wij fantastisch geholpen , wij komen zeker voor iets anders bij hun terug . De monteur die het kwam plaatsen zou ik u aanbevelen een vakman is dat.

• Garantie / nazorg

Waar vakmanschap kwaliteit service een moeite is

Bij het uitzoeken van de keuken.gaven ze onze goeie tips en dachten mee.het was geen snelle verkoop maar een keuken op maat waar wij centraal stonden.we kregen overal stalen van mee om deze thuis te bekijken Het plaatsen was uitmuntend zo netjes schoon alert en geen haast klus geweldig Naderhand gebeld of alles bevalt en wilde graag komen kijken hoe het was geworden Ik zeg Belmar is voor iedereen aan te raden Dus Belmaaaaaaaaaar

• Garantie / nazorg

Klasse producten en een top service geleverd door Belmar!

Na een prettige informatie en duidelijk advies over de mogelijkheden hebben we een keuze kunnen maken. Na de koop werden de spullen op de afgesproken datum met zorg geleverd. de installateur, aannemer Aydin uit Dordrecht, heeft alle producten volgens tekening (gemaakt door Belmar) kunnen maken. De badkamer heeft nu de door ons gewenste hotel uitstraling en geeft plezier als je hem gebruikt. we wilden een onderdeel later nog veranderen en ook daar was de service van Belmar top! Dank aan team Belmar en aannemer Aydin.

• Garantie / nazorg

Zoek niet verder en koop bij Belmar je keuken!

Voor Belmar gekozen omdat Belmar een goede naam heeft. Een keuken uitkiezen doe je niet jaarlijks en door de vele mogelijkheden is het moeilijk om een keuze te maken. Lars is erg vriendelijk en geduldig. Leo de Jager die de keuken bij ons heeft geplaatst is zijn gewicht in goud waard. Alle medewerkers, showroom of die bij je thuis komen, zijn vriendelijk. Vaak hoor je horror verhalen over de aankoop van een keuken. Maar hier klopt werkelijk alles. Van kiezen tot plaatsen. Wij zijn super tevreden. Zag er erg tegenop maar uiteindelijk is het een feestje geworden. En heel belangrijk: support your local. 4 en een halve ster omdat wat ik zag in de showroom, enigszins saai vond maar dat is persoonlijk.

• Garantie / nazorg

Top medewerkers, service en kwaliteit

Keuken besteld, je wordt netjes op de hoogte gesteld van hoe of wat en wanneer. Mannen van de montage Jef en Leo werken keihard, hebben plezier en zijn professionals!

Heel goed !!!

Keurig behandeld en komen hun afspraken na !

Belmar Top bedrijf en service

Belmar heeft een mooie badkamer bij mij afgeleverd. Vooraf rondleiding in mooie showroom gekregen om de juiste meubels, tegels, radiator en accessoires voor de badkamer uit te kiezen. Mooie offerte en tekeningen in 3D ontvangen. Het echt is het precies geworden wat ik in gedachte had. Nog steeds erg blij met mijn badkamer!! Volgende traject is de WC wat natuurlijk via Belmar gaat lopen. Vriendelijk personeel die voor je klaar staan.

Top keuken en service bij Belmar Dordrecht

Wij zijn via een kennis terecht gekomen bij Belmar in Dordrecht. Hier werden wij netjes en goed geholpen. Er werd goed meegedacht door verkoper Marco zodat al onze wensen verwerkt konden worden in onze nieuwe keuken. Deal was snel gesloten en keuken is naar wens geplaatst. Ook latere service afspraken zijn goed verlopen! Wij zijn super blij met het eindresultaat! Belmar en Marco bedankt!

• Garantie / nazorg

Zeer klant gericht met een perfecte service

Mijn ervaring is alleen maar vol lof.De keuze van onze prachtige keuken is met heel veel geduld en vakkennis begeleid door Ed.De service is uitmuntend goed ik kan niet anders zeggen .Dit is mijn 2 de keuken van Belmar en mocht er ooit nog een derde komen dan is er voor ons geen andere keuze dan Belmar. Bedankt voor alles Angelique Sint Nicolaas

Blij met onze keuken!

Belmar heeft ons goed geholpen met het uitkiezen van de keuken. Wij hebben zelf het voorwerk gedaan en het was heel prettig dat de monteur 2 keer langs kwam om te controleren of wij het leidingwerk en de wandcontactdozen wel goed hadden gemonteerd. Tijdens de montage van de keuken werd er keurig gewerkt en is alles na afloop opgeruimd. Alles werd gecommuniceerd. Bedankt monteur Leo en verkoper Lars voor jullie mooie werk.

• Garantie / nazorg

Van idee, ontwerp tot uitvoering in een hand en perfect uitgevoerd!

Toen we een afspraak maakten met Marco van der Put hadden we al meteen door dat we aan het goede adres waren! We hadden al behoorlijk wat voorwerk verricht bij andere keukenbedrijven, goed naar reviews en ervaringen van andere klanten gekeken. Marco luistert goed, geeft opties en adviezen, visualiseert alles. Zonder te pushen laat hij je rustig nadenken. Daarna bestaat ook de mogelijkheid om te bellen, te mailen of nog even terug te komen in de showroom. Je merkt echt dat hij jaren lang ervaring heeft. Heel fijn is het ook dat je een aannemer krijgt toegewezen of mag uitkiezen, die al het werk coördineert en uitvoert. Bij ons was dit Leo de Jager. Een echte vakman. Onze oude keuken werd er fantastisch en zonder schade eruit gehaald, de stukadoor deed daarna het werk om de wanden strak te maken. Alles werd heel erg rustig, weloverwogen en goed uitgevoerd. Er werd echt de tijd genomen. Vaak hoor of lees je dat grote concurrenten een keuken er in een dag in knallen. Dat was bij ons niet het geval, het voordeel hiervan was dat er heel zorgvuldig en netjes werd gewerkt. Samen met Leo werd er met ons gekeken, hoe we bepaalde dingen wilden hebben. Hierdoor werd het echt een perfect op maat advies. Oplevering en gebruiksadviezen werden ook netjes uitgevoerd. Alles werd keurig opgeruimd. Het hele proces werd zeer zorgvuldig uitgevoerd. Alles ging in een keer goed en ook de nazorg was top. Dit alles voor een goede, eerlijke en marktconforme prijs voor een Duitse kwaliteitskeuken. Er is werkelijk niets mis gegaan, en niets op aan te merken. In 1 woord: perfect.

• Garantie / nazorg

Door een goede samenwerking een prachtig resultaat gehaald!

Een geweldig team van ontwerpers/ verkopers en keukenmonteurs. Zonder druk/ pushen op je gemak een keuken uitzoeken en laten ontwerpen. Er wordt naar de klant geluisterd en meegedacht zowel bij het ontwerpen als bij de montage. Iedereen is bereidt om je vragen te beantwoorden en staat voor je klaar. Wij zijn super blij met het resultaat en genieten met volle teugen van onze nieuwe keuken

• Garantie / nazorg

Uitstekende service van begin tot einde

Wij zijn super tevreden met Belmar, zij hebben ons uitstekende service geleverd van oriëntatie tot oplevering van de keuken. Bij het uitzoeken van de keuken zijn we uitgebreid en kundig geholpen. En vervolgens is de keuken zelf zeer vakkundig geplaatst. Het grote voordeel van Belmar vinden wij de betrokkenheid tijdens het gehele proces. Zij doen alles zelf, waardoor er korte lijntjes zijn en de kwaliteit wordt gewaarborgd. Kortom, wij zijn vol lof en zouden Belmar aan iedereen aanbevelen.

Fantastische service en eindresultaat

We kwamen blanco binnen bij Belmar. Edwin en Lars hebben ons enorm geholpen in keuze en goed geïnformeerd over alle mogelijkheden in onze nieuwe keuken. De installatie door Leo was vakkundig en precies. Het eindresultaat is geweldig!

Top bedrijf

20 jaar geleden bij Belmar onze vorige keuken gekocht. Deze was aan vervanging toe. We zijn toen naar diverse keuken zaken gegaan om ons te oriënteren. Uiteindelijk zijn we toch weer bij Belmar terecht gekomen.

Stevensweg 109 3319AJ Dordrecht

Over CBW Erkend