Uitstekend en vertrouwd

Na een aantal keren de showroom bezocht te hebben, kregen wij van Robert (helaas inmiddels vertrokken) een aantal globale voorstellen. Zelf hadden wij ook een aantal ideeën en nadat wij het eens waren een voorstel uitgewerkt. Wel jammer dat wij het installatie werk moesten uit besteden. Van de monteur Jeffrey, waarover niets dan lof, heb ik begrepen dat dit vroeger wel gebeurde maar door de grote drukte deze service niet meer aangeboden werd. Nu was dit toch een beetje onzekerheid of alle werkzaamheden bij elkaar aan zouden sluiten. Maar alles is gelukkig goed gekomen. In de installatie fase wel de ontstane twijfel snel weg genomen door Belmar bij vragen. De regaal was verkeerd om binnengekomen maar deze werd snel op nieuw in de juiste vorm geleverd. Ook zag Jeffrey direct dat er iets mis was met de geleverde Quooker, wat ik bij eigen installatie zeker over het hoofd had gezien. Deze werd na 3 weken omgeruild door Quooker. Kortom na een voor ons spannende periode van 4 weken genieten wij van onze zeer goed gemonteerde keuken.

• Garantie / nazorg

Beste Peter, fijn om te lezen en veel plezier met de nieuwe keuken! Team Belmar BV

Prima werk geleverd

Leuke gesprekken gehad met verkoper Edwin.Alles snel in werking gezet prima gewerkt en snel.Ben er heel blij mee.

• Garantie / nazorg

Beste Nel, het ging inderdaad allemaal lekker snel. Bedankt voor jou positief reactie en gezelligheid. Bedankt en veel plezier met de nieuwe ruime douche ipv een bad. Team Belmar BV en Kamsteeg bouw

Zeer goede ervaringen met Belmar.

Wij zijn al vele jaren klant bij Belmar. In onze vorige huis hadden we de badkamer en de keuken door hun laten plaatsen. Nu jaren later hebben we ook in ons "nieuwe" huis een nieuwe badkamer, toilet en keuken laten plaatsen. Ook dit keer weer naar alle tevredenheid.

• Garantie / nazorg

Beste Marco, het is een prachtige keuken geworden. Het river washed ceramisch blad lijkt nu opgedroogd uit de rivier te zijn... Bedankt voor het mee denken en veel kook en kijk plezier met de keuken! Team Belmar

Een klantervaring die je tegenwoordig bijna niet meer tegenkomt!

Het team van Edwin heeft vakkennis en aandacht voor je. In de showroom maar ook daarna, altijd opvolging mocht er toch nog iets zijn met de geleverde spullen. Een groot voordeel is dat je direct bij Belmar voor veel zaken terecht kunt, wij hebben de keuken, badkamers en toiletten laten leveren en monteren maar ook in de gehele woonkamer mooie villeroy en boch tegels laten leggen. Sanitair prima opgeleverd door Rob Soeteman en zijn team. Kortom, wij bevelen Belmar van harte aan om een kijkje te gaan nemen als je op zoek bent naar kwaliteit en service.

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de melding Hans! en het is ook fijn om fijne klanten te hebben. de communicatie liep ook erg fijn. bedankt voor het vertrouwen en veel woonplezier met de mooie spullen toegewenst. Team Belmar BV

Mooie showroom, goed advies en prima installatie alleen ontbreekt het aan welke vorm van aftersales.

Na goede gesprekken met adviseur Robert badkamer besteld. Levertijd van ruim 8 maanden voor lief genomen. Installatie door team van Ruud, Anton en Johan was prima, op en top vakmensen. Ook de kontakten met de installatie ploeg was bijzonder prettig. Wat jammer dat de afgesproken installatie tijd van ongeveer 3 weken ruim werd overschreden. Wel als een grote tegenvaller vonden wij de after sales, of liever gezegd het totaal ontbreken daarvan, door Belmar of de adviseur die ons de badkamer heeft verkocht. Voor een zaak als Belmar toch een gemiste kans, die toch zorgt voor een minder positieve aanbeveling door ons aan derden.

• Garantie / nazorg

Goedendag Hugo, wat jammer om te lezen! Wij hebben hier even geen zicht op ivm het vertrek van jullie adviseur per afgelopen oktober 2022... Ik kan hier ook niet iets vinden van een probleem in de mail box of het dossier? wat is er fout gegaan en is er mail of telefoon verkeer geweest? bvd dank voor de reactie reactie van de klant" Goedemorgen Edwin, Er is helemaal geen aftersales geweest. Wij hadden juist van Belmar verwacht dat er zou worden gevraagd of de installatie en eventuele problemen daarbij naar tevredenheid waren opgelost. Er zijn verder geen problemen hoor het ging om de aktie vanuit Belmar omtrent de klanttevredenheid achteraf. Met vriendelijke groet Fam. de Man Ah ha wel jammer van deze 5 dan... In ieder geval dan nog veel plezier met uw nieuwe badkamer. Edwin Ameling Directeur

Fantastisch, ontzetten blij met de keuken, toilet en badkamer

Zeer goede service bij Belmar vanaf binnenkomst tot en met het monteren. Wij zijn ontzettend goed geholpen, goede adviezen ontvangen waardoor onze eigen ontwerp toch is gewijzigd en waar wij achteraf ontzettend blij mee zijn. Zowel de verkoop adviseurs als de monteurs hebben zoveel ervaring dat zij ons uitstekend hebben kunnen adviseren en tips hebben gegevens om het eea aan te passen. De bereikbaarheid is ook uitstekend, als je belt weet iedereen direct wie je bent en wordt je direct goed geholpen, geen bandjes, terugbel notities etc, Waar vindt je dat nog? Bij Belmar!

Prachtige keuken!

We zijn goed geadviseerd bij het uitzoeken van onze nieuwe keuken. De keuken is prachtig geworden!

• Garantie / nazorg

Goed geholpen. Mooie artikelen.

Goede showroom waar goede keus gemaakt kan worden. Vriendelijke medewerkers die goed helpen. Kortom fijne zaak.

• Garantie / nazorg

Belmar maakt hoge verwachtingen waar

In Corona-lockdown een keuken, badkamer en toilet kopen is lastig. Maar Belmar verlegde haar en onze grenzen. In de showroom geen andere klanten, dus had klantvriendelijke verkoper Lars alle tijd en aandacht voor ons. We hadden daardoor ook geen enkele behoefte om te investeren in een vergelijking met andere bedrijven. Een pré was bovendien dat we gebruik konden maken van aannemer Kamsteeg, die andere klussen in ons appartement kon uitvoeren. Het totale proces van oriëntatie, tot opmeten, aanschaf en plaatsen door Ron (en zijn vrouw) is tot volle tevredenheid verlopen. Het eindresultaat stemt ons tot grote voldoening!

• Garantie / nazorg

Super ervaring: een heel goed en leuk team mensen

We zijn erg blij met onze keuken. Het uitzoeken was een feest en de monteurs zijn heel professioneel.

• Garantie / nazorg

Lieve vriendelijke vakkundige team van mensen, toppers!

Superblij zijn wij dat ondanks wij uit de Zaanstreek komen toch de stap gemaakt hebben om bij Belmar onze keuken te kopen. Dat was het reizen zeker waard! De belofte dat wij daar erg goed geholpen zouden worden maakte ze meer dan waar, je voelt de betrokkenheid en merkt wat een fantastische samenwerking in het team heerst. Ze nemen de tijd voor je en laten alle mogelijkheden zien. Het plaatsen van de keuken door Leo en zijn team is gewoon top! Wij zijn ontzettend blij met onze prachtige nieuwe keuken die in samenwerking met Belmar tot stand is gekomen. Super bedankt namens Marcel en Ingrid uit Westzaan

• Garantie / nazorg

Beste Marcel en Ingrid, wat fijn om te lezen! Bedankt voor het vertrouwen en het mogen leveren en monteren van zo'n mooie keuken! Veel bak plezier met de 3.. ;-) ovens. Team Belmar BV

Top bedrijf!

Prachtige keuken geplaatst in onze nieuwe woning. Erg tevreden, zowel de voor als de nazorg is perfect. Komen hun afspraken na, bekwaam personeel. Kortom, alles van A tot Z geregeld! Fam J.Reedijk

• Garantie / nazorg

Bedankt nog voor het positieve bericht Nathalie. En wat is het allemaal mooi geworden. Veel woon genot toegewenst. Team Belmar BV

Heel blij

Ons oude keuken van bijna 30 jaar hebben wij vervangen door Belmar keukens.20 jaar geleden hadden wij de badkamer door Belmar laten plaatsen,dus voor ons een bekend en betrouwbaar bedrijf. Lars van de verkoopafdeling heeft ons uitstekend begeleid met advies en er toe geleid tot aankoop van een nieuwe keuken. De monteurs Jeffrey en Menno zijn uitstekende monteurs . Ons volgende project zal waarschijnlijk bij Belmar het renoveren van een klein toilet.

• Garantie / nazorg

Geachte heer Conradi, bedankt voor uw vertrouwen en het invullen met deze positieve tekst! Hier doen we het ook voor. met vriendelijke groet, team Belmar BV

Uitstekend!!

Mijn vrouw en ik (midden 70'ers) wilden het bad en de douchebak in onze badkamer laten vervangen, omdat wij dat op onze leeftijd toch wat te glad en te gevaarlijk vonden worden. We wilden een inloopdouche. Omdat de badkamer al 30 jaar oud was, wilden we de hele badkamer laten renoveren, dus alle vloer- en wandtegels ook vervangen. En als we dan toch gingen breken, dan ook maar de twee gedateerde (aparte) toiletten laten vervangen door moderne hangende exemplaren en de tegels in dezelfde stijl als de badkamer. Maar door wie laat je dat doen? Op internet kom je toch vrij vaak ervaringen tegen, waarin dingen vermeld worden die je zelf niet wil meemaken. Ook rondvragen in de kennissenkring en bij buren leidde vaak tot niet geheel positieve ervaringen. Uiteindelijk zijn wij door positieve reviews uitgekomen bij Erkelens Sanitair Montage. Dat bedrijf werkt samen met keuken- en badkamerzaak Belmar, waar ook veel positieve reviews van zijn. Het uitzoeken van de materialen hebben wij daarom bij Belmar gedaan. We werden daar geholpen door Robert Boer die ons allerlei tips aan de hand deed, veel tegels, kranen en dergelijke liet zien. Daardoor kregen wij een goed overzicht van de mogelijkheden. In een 3D simulatie liet hij op de computer zien hoe het kon worden. In drie uitgebreide en plezierige sessies zijn wij samen met hem tot een plan gekomen, waar wij ons geheel in konden vinden. De uitvoering ging gebeuren door het bedrijf van Arie Erkelens. Door de grote drukte in de (ver)bouwwereld moesten we wel een half jaar geduld hebben, maar dat was geen probleem voor ons. Arie is alles nog komen opmeten en heeft nog de nodige details met ons doorgenomen. En precies op de een half jaar eerder bij Belmar geplande datum begonnen zijn mannen met de klus. Ook dit is uitstekend verlopen. Zie daarvoor mijn review bij Erkelens Sanitair Montage bij Google.

• Garantie / nazorg

Geachte heer de Rooij, wat fijn om te lezen en bedankt voor de moeite om deze positieve tekst te noteren. Met vriendelijke groet, Belmar team.

SUPER BLIJ!!!

Wat een top bedrijf! Wil je een mooie keuken die tot op de kleine details is afgewerkt, dan moet je bij BELMAR je keuken halen! Mijn god, ze hebben letterlijk aan alles gedacht! Ben zo blij met mijn keuken en zo blij met de monteurs! Toegankelijk, netjes, vriendelijk en vooral prachtig werk geleverd! Zo meedenkend kom je niet vaak tegen! BELMAR bedankt voor alles!!! Wij zijn meer dan tevreden en mochten we weer een keuken of een badkamer nodig hebben, wij komen zeker weten bij jullie terug!!

• Plaatsing / montage / levering
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wat een top reactie Agnesa! bedankt en graag tot ziens.

Geweldige keuken!

Goede keuken ontworpen, prima service, goede monteurs, prachtig eindresultaat!

• Garantie / nazorg

Bedankt Ronald! groet van Belmar team en veel kook genot toegewenst.

Prachtige keuken en badkamer. Top bedrijf!

We gingen voor een nieuwe keuken en badkamer kijken. We werden hartelijk ontvangen door Lars, en samen met hem hebben we onze droomkeuken en badkamer kunnen creëren. Alles werd keurig op tijd geleverd en het zijn echt vakmensen en denken met je mee. Leo met zijn fijne kennis over ons verlaagde plafond in de keuken en Jeffrey en Menno met de keuken plaatsen, betrokken je ook overal bij tijdens het plaatsen, heel fijn! En onze badkamer is ook een pareltje geworden. Al met al zeer tevreden klanten en bevelen Belmar zeer zeker bij andere aan!!!

• Garantie / nazorg

Heel fijn om dit te mogen lezen! Bedankt voor jullie vertrouwen. met vriendelijke groeten, het Belmar team.

Topbedrijf

Super tevreden met mn badkamer Zowel Belmar als de werkmensen Veel met mij mee gedacht

• Garantie / nazorg

Bedankt voor de melding Bea en met de vriendelijke groeten van het Belmar team.

Super, echt een aanrader!

Super goed en vriendelijk geholpen door de verkoper, die een uitstekende kennis had van wat hij verkocht. En nadat alles rond was is alles ook nog heel snel en netjes geplaatst!

• Garantie / nazorg

Bedankt Ferry voor de moeite van het invullen. groet van het Belmar team!

Prachtige keuken!

Bij de Belmar was het ontvangst fijn en heeft Lars ons super goed geholpen met de aankoop van onze keuken. De keuken is uiteindelijk ook netjes en vakkundig geplaatst door Leo. Zeker een aanrader !!

• Garantie / nazorg

Vriendelijk bedankt Audrey en graag tot ziens! Met vriendelijke groeten van het Belmar team.

Deskundig en hartelijk personeel

Wij hebben een mooie, grote keuken gekocht bij Belmar. Tijdens het proces van het ontwerpen van de keuken zijn wij duidelijk en deskundig ondersteunt door verkoper Lars. Wij, weinig verstand van keukens, konden duidelijk merken dat zij dit wel hadden. De zaken die wij over het hoofd zagen, wisten ze te benoemen. Ze gingen mee in onze ideeën maar benoemde het ook wanneer bepaalde ideeën niet handig waren. Er werd niet met je mee gepraat, maar mee gedacht. Daarnaast hebben wij de monteurs als vriendelijk en hartelijk ervaren. Ze namen de tijd waardoor wij ons niet bezwaard voelde om vragen te stellen.

• Garantie / nazorg

Top service, goede communicatie en een prachtige keuken.

Vanaf het eerste gesprek t/m het plaatsen van de keuken hebben wij als zeer prettig ervaren. De communicatie verliep soepel en het eindresultaat is geweldig. Belmar is een aanrader en vele malen fijner/persoonlijker dan een zaak uit de bekende ketens.

Professioneel Deskundig Bedrijf

Bij binnenkomst werden wij goed ontvangen en deskundig geïnformeerd over de vele mogelijkheden van de keukens. Lars gaf goede tips , waar we zelf niet volledig over nagedacht hadden Met name de indeling en afwerking. In juni 2021 de keuken besteld en in september werd deze geplaatst, De monteurs Remko en Rinus waren zeer ervaren en hebben kwalitatief de keuken geplaatst. Bij vragen achteraf werd direct en adequaat gehandeld. Het bedrijf is een aanrader om een keuken te kopen en wij komen zeker terug voor een nieuwe keuken. Peter en Annemiek

• Garantie / nazorg

Fijne mensen, denken mee en ook naservice is prima

Prettig ontvangst als je zomaar even kom binnenlopen voor oriëntatie. Goede kennis van de verkopers die ook meedenken en evt minpunten van bepaalde apparatuur durven aan te kaarten. Ondanks Corona werd de keuken in een zeer acceptabele tijd geleverd en keurig geplaatst. Monteur heeft goede kennis en werkt rustig. Eventuele oneffenheden werden perfect opgelost. Alle naservice die geboden wordt met evt vragen of problemen werken ze keurig af.

• Garantie / nazorg

Bij Belmar een keuken, badkamer en toilet gekocht. Wij zijn hierbij heel goed door Lars geholpen. Nam alle tijd voor ons en zijn ook verwend met lekkere hapjes. Hebben samen iets moois uitgezocht. De plaatsing en montage werd voornamelijk door Leo gedaan. Een gezellige, topvakman. Het is allemaal prachtig geworden en we zijn er heel blij mee.

Over CBW Erkend