Fijne service en een prachtige vloer

We zijn door berk goed geholpen bij het uitzoeken van de juiste vloer en plinten. De vloer is mooi en snel gelegd . Enige verbeterpunt is de communicatie tijdens het proces. Moesten een paar keer zelf informeren naar vervolg afspraken.

• Garantie / nazorg

Wij zijn erb blij met onze mooie parketvloer!

Heel goed, viendelijk en deskundig geholpen bij het uitzoeken van een vloer door Chris en Jolanda. Chris wees ons duidelijk op de mogelijkheden, en ook op de onmogelijkheden;-) Chis is verder zeer punctueel en kwam afspraken altijd na. Een grote pluim!

Vakwerk

Chris denkt mee en weet zijn vakmanschap over te brengen. Weet exact wat er nodig is, een vakman uit de oude doos. Heeft een prachtige trap afgeleverd met verlichting, zijn er zeer tevreden over. Zeker een aanrader.

• Garantie / nazorg

Beste familie Remmerswaal, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier met uw schitterende trap. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Top vloer en zeer mooi gelegd

Jolanda en Chris hebben ons zeer fijn geholpen met het kiezen van een mooie Bauwerk vloer. Ze zijn alle afspraken nagekomen. Na de oplevering van onze nieuwbouw woning is de anhydriet vloer door Chris open geschuurd zodat we het vocht uit de vloer konden stoken. Na 3 weken kon er gelegd worden. We zijn erg blij met het eindresultaat.

• Garantie / nazorg

Beste familie Everaers, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Professioneel, vriendelijk en topkwaliteit

Twee bezoekjes aan de showroom en verder doelmatige communicatie via email en chat waren genoeg om een zeer mooie parketvloer in huis te krijgen. Vakkundig geplaatst door Chris en netjes volgens afspraak.

• Garantie / nazorg

Beste Jack, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Wij hebben een prachtige vloer liggen

Een familiebedrijf met liefde voor het vak. Vanwege de omvang van de onderneming staat er wel druk op het plannen van werkzaamheden.

• Garantie / nazorg

Beste Sybe, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Het schuren en lakken is prima uitgevoerd.

Vriendelijk en deskundig.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Beste Familie de Jong, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Vloer geschuurd en gelakt en plinten vervangen. Ook handige producten geleverd en tips gegeven

• Garantie / nazorg

Beste Familie Veraar, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Super service. Deskundig advies, nette levering en vakkundig gelegd!

Bij het uitzoeken van de vloer werden wij netjes en deskundig geholpen. Goede adviezen en ruime keus. De vloer werd netjes op tijd geleverd en gelegd. Wat een geweldig mooi gezicht!

• Garantie / nazorg

Beste Yvette, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Uiterst vakbekwaam

Berk Parketvloeren heeft voor onze woning een schitterende (visgraat & planken) vloer geplaatst. Je ziet meteen aan de vloer dat het door vakbekwame mensen gelegd is. Werkelijk super. Mede door deze deskundigheid en vriendelijkheid kan ik iedereen Berk Parketvloeren aanraden. Heel tevreden

• Garantie / nazorg

Beste Familie Richelle, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Kwaliteit en vakmanschap staan hoog in het vaandel van Berk parketvloeren

Na onze verhuizing heeft Berk parketvloeren wederom een nieuwe laminaatvloer inclusief plinten geplaatst. Ook deze keer is het eindresultaat prima, de vloer ligt er mooi strak in. Bedankt daarvoor.

• Garantie / nazorg

Beste Familie Molenwijk, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Service en vakmanschap dat je zelden tegenkomt.

Vorig jaar hebben wij een parketvloer aangeschaft bij Berk Parketvloeren. De vloer was netjes en snel gelegd. Helaas ontstonden er na een aantal weken onverklaarbare beschadigingen. De Berk nam de klachten serieus. Uiteindelijk is de vloer kosteloos opnieuw in de olie gezet. Alsnog bleek het probleem niet opgelost. De Berk heeft in overleg met de leverancier zonder enige discussie de gehele vloer kosteloos vervangen. Zelden ben ik een bedrijf tegengekomen die zo met de klant meedenkt. Wij zijn dan ook meer dan tevreden met De Berk.

• Garantie / nazorg

Beste Richard, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

uitstekend!

Goede adviezen vooraf, zeer nette uitvoering, kwalitatief helemaal op orde.

• Garantie / nazorg

Beste familie van Kleef, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Top geregeld

Goed geregeld, goed contact, alles netjes achtergelaten.

• Garantie / nazorg

Beste familie Schaap, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

prima afspraken

alles uitstekend gedaan, als ik een minpuntje zou moeten noemen dan is het de berg afval die wij zelf moesten afvoeren.

• Garantie / nazorg

Beste meneer Mol, Hartelijke dank voor u review. We zijn blij dat u tevreden bent met het eindresultaat. Wij vermelden altijd gedurende het offertetraject dat het afval bij de klant word achtergelaten. Wij betreuren het dat u dit alsnog ervaart als minpunt. Wij zullen dit voortaan bij nieuwe klanten nog duidelijker aangeven. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Tot nu toe prettige slagvaardige indruk.

Na eerste contact en opdracht zijn de afgesproken werkzaamheden correct uitgevoerd. De definitieve eind-oplevering moet nog in overleg plaatsvinden. Daar heb ik alle vertrouwen in

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste familie van Koppen, Bedankt voor uw review. Wij wensen u veel woonplezier op uw schitterende Floorify vloer. Met vriendelijke groet, Team Berk Parketvloeren

Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd in de winkel over de aanschaf van onze nieuwe vloer. De vloer is netjes gelegd en Chris verstaat zijn vak! Wij zijn heel erg tevreden over Berk parketvloeren en raden ze zeker aan!

• Garantie / nazorg

beste Ronald, Bedankt voor de mooie review, we wensen jullie nog veel plezier met de mooie Bauwerk vloer.

Grove behandeling

Wij gingen voor de 2e keer kijken bij de winkel omdat we de eerste keer een mooie laminaatvloer hadden gezien. We twijfelden tussen deze vloer en een vloer die we in een andere winkel hadden gezien. Omdat we ze niet naast elkaar konden leggen hadden we foto's gemaakt van de vloeren. In de winkel werd ons verteld dat we geen foto's mochten maken. Dat respecteerden we. Even later werd ons grof verteld dat we uberhaupt geen fototoestel erbij mochten hebben. Vervolgens beweerde meneer dat we al 4 keer waren komen kijken en steeds niets kochten, terwijl we een tweede keer terugkwamen om te kijken. Een vloer kopen is niet niets! Dat wil je goed vergelijken en ook kijken of het past bij je huis. Blijkbaar is daar geen ruimte voor. We voelen ons uitermate slecht behandeld. Hier komen we nooit meer!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Geachte mevrouw Joke, Inmiddels hebben wij contact gehad en is bovenstaande misverstand opgelost. We wensen u veel succes naar het zoeken van een nieuwe vloer. Met vriendelijke groet, Berk Parketvloeren

Prettig contact

Ik kon lang geen keuze maken welke vloer in wilde in mijn nieuwe huis. Toen ik de nieuwe collectie lamelparket van ter Hurne zag was de keuze snel gemaakt. Op de 1e verdieping en begane grond ligt een prachtige parketvloer Heaven landhuisdeel met een keurige afwerking met plinten en deklatten. Iedereen is enthousiast over de vloer. De vloer zou op de begane grond gelijmd worden, maar is uiteindelijk met heatfoil gelegd, omdat de dekvloer niet schoon was. Wacht nog af of dit invloed heeft op de warmteoverdracht van de vloerverwarming.

heel fraai gelegd

heel fraai geworden

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.

Fijne samenwerking

Goede communicatie Werkzaamheden worden uitstekend uitgevoerd Fijn contact Duidelijke afspraken

• Garantie / nazorg

Enthousiasme en deskundigheid staan garant voor kwaliteit !!!

In informatieve gesprekken en tijdens de uitvoering veel enthousiasme, deskundigheid en liefde voor het vak als parketteur ervaren.

• Garantie / nazorg

Goede advisering, duidelijke offerte, afspraken zijn smart en het geleverde werk in lijn met de verwachtingen!

• Garantie / nazorg

Wij zijn zeer tevreden met onze parketvloer van Berk. Ook had ik groot vertrouwen hoe het gelegd ging worden. En dat is ook allemaal super gedaan. De man die kwam leggen was een harde werker, en heeft het er SUPER ingelegd, Ik beveel iedereen Berk parketvloeren aan!

• Garantie / nazorg

Wederom een prachtige vloer neergelegd en alles volgens afspraak geleverd.

Over Berk Parketvloeren

Berk Parketvloeren is een parketspeciaalzaak opgericht in 1999. In het begin werkten Chris en Jolanda de Berk vanuit huis en in 2008 hebben zij een showroom geopend in Delft. Sindsdien heeft Berk Parketvloeren al meer dan 19 jaar tevreden klanten mogen helpen aan een vloer. Wij geloven in onze missie om alleen vloeren te leveren en plaatsen zoals wij het bij ons thuis ook zouden willen. Wij beloven u kwaliteit, maatwerk en een goede prijs- en kwaliteitsverhouding.

Over CBW Erkend