Wij kennen Woonmode al ruim 20 jaar en komen er altijd als we wat nodig hebben voor ons huis. Je word er nog "ouderwets" goed geholpen door mensen met vakkennis. Ook altijd goede aanbiedingen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg mooie woonwinkel waar wij goed zijn geholpen door de adviseur Alex. Ook met maatnemen werden nog goede suggesties gedaan, waardoor alles supermooi is geworden. Iedereen bedankt!

• Garantie / nazorg

Wij hebben ons hele huis ingericht samen met Woonmode. Zo voelde het ook "samen". Het was een heel project; al die keuzes in materialen, uitvoeringen, alternatieven. Advies en klantenwens stonden altijd centraal. We hebben het als erg plezierig ervaren om de inrichting met de professionals van Woonmode te bepalen. Ook na het plaatsen is de service uitstekend. Men heeft maar één doel. Het moet allemaal perfect liggen en hangen en daar wordt ook echt naar gewerkt. Ook bij een defect of nastelling wordt snel en adequaat gehandeld. Een aanrader!

• Garantie / nazorg

Door de goede reviews bij Woonmode langsgegaan om te kijken voor nieuwe vloer. Uiteindelijk hebben we nieuw Parade tapijt gekocht dat gisteren is gelegd. Erg mooi geworden en goede service gehad. Speciale dank voor stoffeerders, aardige en nette gasten!

• Garantie / nazorg

Voor ons nieuwe huis zochten wij nogal wat gordijnen en ook bekleding voor de trappen. Hartstikke lastig om te kiezen, want er zijn zoveel mogelijkheden. Bij Woonmode werd ons deze 'keuze stress' uit handen genomen en werden we door deskundige vragen en adviezen langs de opties geleid. Er werd veel tijd voor ons genomen en heel goed mee gedacht, tot over de bijpassende verf tinten aan toe. Na twee bezoeken waren we er helemaal uit en we zijn ontzettend blij met het resultaat. De communicatie met Woonmode, het inmeten en de levering en plaatsing verliepen prima.

• Garantie / nazorg

Wij hebben een horecabedrijf in Den Haag en door Woonmode hebben wij een PVC vloer laten plaatsen. Erg te spreken over het resultaat. Echte vakmensen en goed advies voor redelijke prijzen. We komen er zeker ook graag terug.

Zeer tevreden klant. Kundig personeel. Goed in Afspraken. Top

• Garantie / nazorg

wij hebben ons bedrijf in borne laten stofferen door woonmode rijswijk! door het praktisch meedenken van Sander Groen is het een super mooi resultaat geworden, onze dank hiervoor !!

• Garantie / nazorg

Je appartement van kale kubus tot een stijlvol onderkomen omgetoverd zien worden heeft wel wat! In eerste instantie bij woonmode terecht gekomen om een vloer uit te zoeken. Dankzij de eerste contacten, waarbij ik uitgebreid en vakkundig advies kreeg, met name over de keuze van de vloer in combinatie met vloerverwarming, kreeg ik het vertrouwen om woonmode ook de rest van de woninginrichting te laten verzorgen en ik heb er geen spijt van. De uitvoering van de verschillende werkzaamheden gebeurde volgens planning en sloot nagenoeg naadloos op elkaar aan. Mijn late bestelling van vloerplinten bleek geen probleem en de plaatsing ervan werd keurig ingepast in de bestaande planning, zodat ze de dag nadat de vloer was gelegd nog konden worden geplaatst.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Onze vloeren, behang en raamdecoratie besteld bij Woonmode. Alles op elkaar afgestemd. Wij zijn erg tevreden en kunnen Woonmode zeker aanbevelen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Boxspring gekocht bij Woonmode. Staat erg mooi in de slaapkamer en slaapt heerlijk! Minpuntje van Woonmode: je kan van buiten niet zien hoe groot de winkel is. Je moet het weten, anders mis je het! Voor de rest erg mooie winkel en goede aanbiedingen.

• Garantie / nazorg

Via een collega bij Woonmode terecht gekomen en uiteindelijk zijn wij goed geslaagd voor een nieuwe vloer en zonwering. Erg content over de kennis van zaken en goede service!

• Garantie / nazorg

Nadat we een klacht hadden op het geplaatste behang, is onze klacht snel en goed opgelost. Voor de rest erg tevreden over Woonmode, zeker een goede tip!

• Garantie / nazorg

Scherpe prijzen voor goede spullen. Voor onze nieuwe woning laminaat en pvc gekocht. Woonmode kwam beste uit de bus na diverse winkels te hebben bezocht.

• Garantie / nazorg

Wij komen al jaren bij Woonmode, en voor ons is Woonmode ons vaste adres voor onze inrichting. Onlangs hebben we nieuwe gordijnen gekocht en wederom is het een erg mooi resultaat geworden.

• Garantie / nazorg

Geweldig geholpen door Angeliqua, niets was te veel. Ik kom zeker terug.

• Garantie / nazorg

Zeer tevreden over Woonmode. Goed geadviseerd door de mensen in de winkel. Goede tips bij inmeten en goede vaklui. We raden Woonmode dus zeker aan!

• Garantie / nazorg

Woonmode Rijswijk is al jaren ons vaste adres waar klankvriendelijkheid, prijs-kwaliteit verhouding en persoonlijke aandacht op een hoog peil staat. We genieten na al die tijd nog steeds van onze mooie spullen.

• Garantie / nazorg

Wij zijn fantastisch geholpen bij Woonmode bij het uitzoeken van onze nieuwe inrichting. De medewerker heeft goed meegedacht en kwam met ideeen waar wij zelf nooit aan gedacht hadden. Snelle service en levering. De stoffeerders Danny en Martin hebben geweldig werk afgeleverd waardoor alles op tijd klaar was! Erg tevreden en wij komen zeker terug!

• Garantie / nazorg

Beste klant, hartelijk dank voor uw positieve review! We hebben uw complimenten doorgegeven aan onze stoffeerders:) Graag tot ziens!

Wij zijn, net als mijn ouders en zus, al jaren klant van Woonmode, en iedere keer zijn wij erg tevreden over hoe we geholpen worden en het uiteindelijke resultaat. Met name de service en de manier van meedenken vinden wij altijd erg goed en prettig. We blijven dus graag terugkomen!

• Garantie / nazorg

De afgelopen maanden ben ik een aantal keer bij Woonmode langs geweest voor diverse producten. Tijdens deze periode is de (van binnen) opvallend grote showroom grondig verbouwd, waardoor ik met wat hulp van de vriendelijke verkopers telkens goed geslaagd ben.

• Garantie / nazorg

Grote en prettige winkel met breed assortiment. Medewerkers namen uitgebreid de tijd om ons goed te informeren

• Garantie / nazorg

Als klant sta je bij Woonmode op nummer 1. Dit merk je door de persoonlijke aandacht en het professionele en creatieve advies. Helemaal super van oriëntatie tot plaatsing!

• Garantie / nazorg

Geweldig advies gekregen voor het inrichten van de verschillende kamers mbt kleurgebruik en materialen. Ik kom er zelf al vele jaren en wat mij betreft echt een aanrader!

• Garantie / nazorg

Wij hebben ons nieuwe appartement laten inrichten door Woonmode. Goed advies gekregen in de winkel over verschillende vloertypen. Werd echt de tijd genomen en ook vonden wij het heel prettig dat er veel showvloeren zijn, waardoor je een goede indruk krijgt hoe een vloer in het groot toont. Ook over de combinaties met de gordijnen en houten jaloezieën zijn wij erg tevreden, want het resultaat is schitterend! Wij bevelen Woonmode dan ook graag aan!

Bogaardplein 6

2284DM Rijswjk