Heel prettig advies, persoonlijke aandacht, de verkoopster dacht erg met me mee. Ik ben enorm blij dat ik via woonmode mijn woonkamer inrichting heb gedaan.

• Garantie / nazorg

Wij zijn bij Woonmode al jaren vaste klant. Service altijd erg goed en hebben echt verstand van de producten die zij verkopen. Ook winkel na recente verbouwing erg mooi, wat ons betreft de nummer 1 in regio den haag.

• Garantie / nazorg

Fijne winkel, goed geholpen door Bianca. Alles volgens plan verlopen. Erg blij met resultaat.

• Garantie / nazorg

Woonmode heeft ons fantastisch geholpen met het leggen van bijna 110 vloeren na onze renovatie. Zij zijn zeer vriendelijk met kundige medewerkers. Wij zijn zeer tevreden met de kwaliteit van onze vloeren binnen het huis.

• Garantie / nazorg

Wij hebben onze nieuwe woning samen met Woonmode ingericht en zijn erg blij met deze samenwerking. We zijn er goed geholpen en er wordt deskundig meegedacht. Ook biedt Woonmode veel keuze in prijsniveaus, aangezien we voor onze zolder een instapkwaliteit prima vinden. Ook compliment voor de uitvoerende mensen want alles is keurig gelegd en geplaatst! Wat ons betreft is Woonmode hét beste adres voor de inrichting van je woning, en kunnen hen dan ook zeker aanbevelen. Job en Pauline de Vos, Den Haag

• Garantie / nazorg

Zeer tevreden over de service van Woonmode. Onlangs een nieuwe vloer en gordijnen gekocht en geleverd gekregen. Schitterend resultaat geworden waar we ons heerlijk thuis voelen. We komen er graag weer eens terug.

• Garantie / nazorg

Wij zijn erg tevreden over de diverse leveringen van Woonmode voor onze nieuwe woning. Wij wilden met één goede partner onze woning inrichten en hebben bewust voor Woonmode gekozen. Veel keuze, goede kwaliteit en mensen helpen en denken goed mee. Een speciaal compliment voor de stoffeerders en monteurs, dit zijn echte vakmensen met liefde voor hun vak. Woonmode bedankt en tot ziens!

• Garantie / nazorg

Ook voor onze derde woning zijn we door Woonmode goed geholpen. We hebben onze vloeren en gordijnen laten plaatsen en wederom met een prachtig resultaat. Wat wij erg prettig vinden bij Woonmode dat de lijnen kort zijn en je te maken hebt met mensen met verstand van zaken. Daarbij altijd erg vriendelijk.

• Garantie / nazorg

Op mijn aanbeveling is de ontvangstzaal van de Rijswijkse sterrenwacht, door Woonmode van zeer toepasselijke vloerbedekking voorzien, mede door een idee van maatnemer en adviseur Wim Gottmers. Hij kwam de situatie opnemen en we waren het gelijk eens. En ook voor een leuke prijs.

• Garantie / nazorg

Ik heb bij Woonmode gordijnen en vitrage gekocht en laten plaatsen. Daarnaast voor drie kamers laminaat aangeschaft. Bij alles heb ik goede adviezen gekregen. Aanbevolen.

• Garantie / nazorg

I really enjoyed dealing with Woonmode Rijswijk. Great advice from Sander Groen and excellent work of the team (Denny & Martijn) who came to my place to install the new floor and the Eastborn bed. Woonmode Rijskwijk: professional & friendly!

• Garantie / nazorg

Ik heb een laminaat vloer uitgekozen en laten plaatsen door Woonmode. Ik had online de vloer al gekozen en wist wat ik wilde. Woonmode had de vloer in haar assortiment en zelf in de showroom. De keuze was snel gemaakt. Afspraak voor leggen ook direct gemaakt en binnen 2 weken is de vloer geleverd en kon deze door 2 zeer kundige heren (via Woonmode) in minder dan 2 dagen worden gelegd. Oh ja tevens hebben ze in dezelfde tijd mn bestaande vloer verwijderd en afgevoerd. De vloer is echt super, ben er heel blij mee. Mooi gelegd, en dat binnen 2 dagen. Fijne heren om mee te werken, gaven goed advies en hebben keurig werk afgeleverd. Zou zo weer nog een vloer bestellen, maar voorlopig hoeft dat dus even niet ;-)

• Garantie / nazorg

Wij hebben onze trap laten stofferen door Woonmode. Wij zijn al jarenlang een trouwe klant en ook deze keer zijn wij erg tevreden.

• Garantie / nazorg

Nieuwe gordijnen en plisses gekocht bij Woonmode van het merk Luxaflex. Wij zijn bij diverse bedrijven langsgeweest, maar hadden bij Woonmode het beste gevoel. Bovendien boden ze de scherpste prijs voor de producten, dus keuze was niet zo moeilijk. Advies bij ons thuis erg goed, hun maatnemer Wim had nog een aantal goede suggesties waardoor het resultaat schitterend is geworden.

• Garantie / nazorg

Voor ons bedrijf elektrische zonweringen besteld bij Woonmode. Goed geadviseerd door Bas Bakker. Ook montage en installatie verliep goed en professioneel.

• Garantie / nazorg

Helaas was de levertijd van de gordijnen wat langer dan gehoopt, maar communicatie door Woonmode was erg goed. Uiteindelijke resultaat erg fraai, dus tevreden klant! We komen zeker terug.

• Garantie / nazorg

Toen wij de reviews op deze site zagen, zijn wij zelf langs geweest bij Woonmode. Het viel ons op dat het erg druk was in de winkel. We kunnen de vele positieve reviews zeker beamen, want zeer goed geholpen en uiteindelijk een nieuwe vloer, raambekleding en nieuwe boxspring gekocht!

• Garantie / nazorg

Via online winkel www.karpettenshop.nl bij Woonmode meerdere karpetten gekocht. Verstand van zaken, groot aanbod en scherpe prijzen. Aanrader!

• Garantie / nazorg

Compleet aanbod. Wij zijn bij Woonmode geslaagd voor een nieuwe vinylvloer en gordijnen. Erg prettig geholpen in de winkel en goede vakmensen. Woonmode bedankt!

• Garantie / nazorg

Mooiste woonwinkel van omgeving Den Haag. Wij zijn al jarenlang klant van Woonmode en zijn altijd erg tevreden over de kwaliteit en service.

• Garantie / nazorg

Heel goed geadviseerd voor nieuwe vloer en raambekleding. Alles volgens afspraak geleverd, en erg mooi resultaat. Zeker een aanrader.

• Garantie / nazorg

Wij zijn professioneel en deskundig geadviseerd en geholpen door enthousiast , vakkundig en vriendelijk personeel van megastore Woonmode. Ook het leggen van een prachtige vinylvloer en het ophangen van luxaflex en sfeervolle inbeweens gordijnen heeft onze woonkamer, keuken en hal een metamorfose laten ondergaan. Veel dank voor de prettige samenwerking.

• Garantie / nazorg

Ons appartement was in een nieuwbouwstaat en Woonmode vonden wij doordat zij bij het ontstaan van het appartementencomplex daar volop ervaring mee kregen. Het was totaal geen verkeerde keuze! We kregen van de woonspecialisten prima adviezen en bleken na oplevering ook een fantastisch resultaat te zijn. De afspraakverschillen die we hadden werden perfect opgelost en de nazorg volgens afspraak goed afgewikkeld. Op korte termijn verwachten we van Woonmode een volgende bestelling. Voor ons is Woonmode #1 op woongebied!

• Garantie / nazorg

Omdat ons nieuwbouwproject (Tuinen van Sion Rijswijk) samenwerkt met Woonmode, ben ik hier gaan kijken voor de inrichting van ons nieuwe huis. Na ook nog andere winkels te hebben bezocht, zijn we uiteindelijk weer terug gekomen bij Woonmode. We vonden dat we hier het beste waren geholpen en ook hun scherpe prijs was voor ons belangrijk. Alles is erg mooi geworden dus wij zijn tevreden klanten!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Via Google Woonmode bezocht. Was onder de indruk van de grootte van de winkel, dit zie je niet van buiten! Voor iedereen die op zoek is naar een vloer is Woonmode zeker een aanrader. Ook voor gordijnen en zonwering trouwens.

Bogaardplein 6 2284DM Rijswjk

Over CBW Erkend