Van a tot z tot in de puntjes geregeld, gewoon top

• Garantie / nazorg

Geweldige service, na twee jaar ging mijn vloer werken en kwam in de hoek omhoog. Dit bleek vocht onder de oude vloer te zijn, Esco heeft delen vervangen en plaat eronder geplaatst. Dit vocht was door beide partijen niet te voorzien, omdat vloer over vloer is gelegd, ook voor warmte isolatie. Esco heeft de reiskosten en arbeidsloon voor rekening genomen, grote pluim!

• Garantie / nazorg

Wij hebben onze vloeren bij Esco gekocht en we zijn zeer tevreden over dit bedrijf. Ze hebben een ruim assortiment van vele kwaliteitsvloeren. Je kan echt alle kanten op en het in principe 'zo gek maken als je wil' qua prijs. Het is altijd vrij druk in de zaak (positief) dus soms kan het even duren dat je moet wachten. Maar dit is niet storend. 2,5 jaar geleden hebben we voor boven een klik PVC vloer gekocht. Daar bleek later een productie-fout op te zitten. Dit was buiten de schuld om van Esco. Maar Esco heeft de bestaande vloer eruit gehaald en een nieuwe vloer gelegd. En daarbij ook rekening gehouden met onze wensen. Echte vakmensen en een goede service. Ik kan esco aan iedereen aanbevelen

• Garantie / nazorg

Zeer fijne prettige ervaring met betrekking tot het gehele traject, binnenkomst showroom, oplevering, nazorg. Ook fijn dat het personeel meedenkt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

L.s Het was dom van mij om de resterende pakken vloerdelen niet meteen terug te brengen want ik had ze al in juni gekocht en in juli gelegd. Door de verhuizing ben ik daar niet allert genoeg op geweest en heb ik het uitgesteld tot alles achter de rug was. Op de bon stond geen uiterste retourdatum en het was me bij aankoop ook niet verteld. Nu betaal ik hier de prijs voor. Voor mij heel veel geld en ik weet niet wat ik met het hout moet doen. Op aanraden van de verkoopster had ik extra pakken gekocht. Die zou ik terug kunnen brengen. Dat had ik dus niet moeten doen. De pakken Declassee zijn ongeopend en staan in de droge garage. Ik begrijp best dat jullie streng moeten zijn , maar dat er op geen enkele manier naar een oplossing gekeken wil worden , daarin ben ik erg teleurgesteld. Ik vind jullie showroom prachtig maar de service niet.

• Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.

2 sterren: slechter dan verwacht

Al in 2 huizen vloer materiaal super, nu was de vloer aan opknap beurt toe, langs geweest bij esco voor advies, samen met verkoper nieuwe kleur uitgekozen. Advies opgevolgd vloer geheel opnieuw geschuurd en ingewaxt met geadviseerde materialen kleur en materialen vlekkerig en erg dof. Foto’s opgestuurd en gebeld 0 op request esco bedankt toch niet.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Er moet me toch iets van het hart. Wij hebben 2,5 geleden een houten vloer gekocht bij Esco te Zoetermeer. We hebben aangegeven dat we graag een houten vloer wilden maar dat we toch wat huiverig waren voor de 'gevoeligheid' van hout aangezien we 2 kleine kinderen hebben. Er werd toen gezegd dat hout wel wat gevoeliger is dan plavuizen of laminaat maar het zeker wel tegen een stootje kan. In de showroom mochten we zelfs een kopje hete esprosso over een plank gooien en dat had inderdaad geen effect. Nu zijn wij 2,5 jaar verder en ziet onze vloer er op sommige plekken echt niet meer uit! Wij zijn ontzettend teleurgesteld in dit resultaat. We hebben een kleed weggehaald en het verschil tussen de planken is echt enorm. Een druppel water dient echt direct opgeveegd te worden, je ziet de plank gewoon aangetast worden als je dit niet doet. Een autootje dat valt levert direct een deukje op. Het was voor ons een enorme investering en we vragen ons echt af hoe de vloer er over nog 2 jaar uitziet....

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor een gehele woning vloeren en toebehoren aangeschaft bij Esco Vloeren Ede. Tot het zetten van de handtekening op de offerte ging het goed, daarna ging het fout. Het aantal m2 dat volgens tekening is uitgerekend door Esco en de benodigde aantal m2 waren volledig fout. Er was te veel tegels en te weinig plinten geleverd en net genoeg laminaat waardoor de montage niet volgens afspraak afgerond kon worden. Daarnaast  heb ik te veel materiaal terug gebracht maar heb ik te horen gekregen dat ik nog 3 weken moet wachten tot mijn geld  kan krijgen ivm vakantieperiode! Ik heb wel voorstel gedaan om mijn kredit afrekenen met restant betalling die ik nog moet voldoen ivm laminaat leggen maar tot mijn verbazing mocht het niet dat is toch raar! Verder wordt de plinten pas in week 34 gelevert als het goed gaat. Kortom ging alles fout. Indien je naar de winkel gaat worden er allerlei beloftes gedaan om het op te lossen maar helaas ivm vakantie moet ik 3 weken mijn  verhuizing en installatie van mijn nieuw keuken uitstellen. Het verkeerde levering en de daarbij komende vertraging hebben voor een extra kosten gezorgd en enige antwoord van Esco alleen sorry en vervelend. Daarom heb ik gekozen om deze ervaring te schrijven.

• Garantie / nazorg N.v.t.

top zaak met top mensen daar wordt je blij van🙂.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Met name zeer goede ervaring met parketteurs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

aantal jaar geleden vloer gekocht bij Esco (multiplank eiken in witte wax). specifiek gevraagd naar het leggen (strak tegen deurposten, trap etc. Dit was volgens de verkoper standaard. Bij het leggen (direct verlijmen op ondervloer) bleek echter dat standaard met plakplinten wordt gewerkt. erg lelijk! hoeken bij deurposten bleven gewoon gaten. Nu zijn we door verkleining haardplateau genoodzaakt wat planken te vervangen en aan te helen naar nieuwe situatie. Geeft Esco doodleuk (via hun legbedrijf) te kennen dat er afwijking in kleur is tov nieuwe plank en dat ze niets kunnen betekenen. Zeker te moeilijk en te weinig m2. Wat een slechte service!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Voor een gehele woning vloeren en toebehoren aangeschaft bij Esco Vloeren. Tot het zetten van de handtekening op de offerte ging het goed, daarna ging het fout. Het aantal m2 dat volgens tekening is uitgerekend door Esco en de benodigde aantal m2 waren volledig fout. Er was veel te weinig materiaal geleverd waardoor de montage niet volgens afspraak afgerond kon worden. Daarnaast een volledig verkeerde lijm en voeg geadviseerd (en geleverd) die niet op het type vloer aangebracht kon worden. Indien je naar de winkel gaat worden er allerlei beloftes gedaan om het op te lossen maar er wordt niets nagekomen. Het verkeerde advies en de daarbij komende vertraging hebben voor veel extra kosten gezorgd, Esco was niet bereid om dit op een fatsoenlijke manier op te lossen. Totaal niet klantgericht, dreigen direct met een incassobureau. Geen aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ongeveer 3 jaar geleden parketvloer gekocht en gelegd door Esco.Bleef kraken en verkoop appartement zou niet doorgaan, wanneer er niets aan de vloer werd gedaan. Ben terug gegaan naar bedrijf in Westerhoven en men heeft nu dezelfde vloer opnieuw gelegd met ander onder tapijt.Eveneens is hij nu aan zijkanten ook gelijmd, terwijl in eerste instantie alleen op kopzijde was gelijmd. Moest voor herstel wel 950 Euro betalen. Waarom kon in eerste instantie vloer niet meteen gelegd worden zoals nu is gedaan? Ben het niet eens met de rekening welke ik nu heb moeten betalen. Ontvang gaarne uw visie in deze voordat ik evt verdere stappen ga nemen. In afwachting van Uw reactie, teken ik, Met vr. Groet, Wim Mesman

• Garantie / nazorg

Hele goede service,problemen worden meteen opgelost.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Eerste aankoop verliep prima. Door het deskundige personeel werden we prima geholpen. Er is een kleine cursus gegeven waardoor wij zelf de vloer konden leggen. Over deze geleverde vloer dan ook geen klachten. Met deze prettige ervaring in ons achterhoofd hebben we jaren later wederom bij Esco een aantal vloeren gekocht voor ons nieuwe huis. Dit verliep geheel niet naar wens. Multiplank was uiterst bol geleverd, waardoor wij nu veel holle plekken onder de vloer hebben omdat daar geen hechting heeft plaats gevonden. Deze vloer was overigens door een goede professional van Esco gelegd. Daarnaast minimaal geleverd ondanks het zeer geringe snijverlies. De massieve grenen plank vertoonde fabrieksfouten zoals maatverschillen en foutief gefreesde veren en groeven. De eiken mozaïek vloer die wij als zichtvloer hebben gelegd vertoonde enorme maatverschillen. Helaas is op geen van de drie constateringen in gegaan en is alles afgedaan als een probleem dat hoort bij een natuurproduct. Frustrerend dat er niet oprecht geluisterd werd naar onze problemen. Opmerkelijk dat ervaringen met dezelfde winkel zo uiteen kunnen lopen.

• Garantie / nazorg

Heel klantgericht. Er wordt ook meegedacht. Bij aanpassing was er geen enkel bezwaar.

• Garantie / nazorg

Erg prettig, meedenkend en flexibel! Zeker aan te bevelen.

• Garantie / nazorg

Tot nu toe zeer goede ervaring met ESCO medewerkers. zou zeker ESCO aanbevelen bij andere

• Garantie / nazorg N.v.t.

Het enige verbeterpunt vind ik het tekort aan daglicht in de showroom waardoor het mogelijk was om de juiste kleur voor de houten vloer te bepalen

• Garantie / nazorg

Wij zijn zéker een tevreden klant! Na 6 jaar hebben wij onze houten vloer zelf opnieuw in de olie gezet. Michiel, naar later bleek 1 van de mede-eigenaren, heeft ons buitengewoon betrokken en deskundig gecoached in het op orde krijgen van onze vloer. Telkens een stap verder richting 'het gewenste resultaat'. Ondanks de drukte in de week voorafgaand aan de zomersluiting deed hij aanhoudend zijn best om gerichte aandacht en adviezen te geven. Tussen zijn mensen staan en achter de klant; Service waar Esco Op Staat!

• Garantie / nazorg

Ben zeer tevreden! Altijd goed geholpen. Prijs kwaliteit is super!

• Garantie / nazorg

Twee keer op vrijdag rond 18 uur geweest geloof ik. Was iedereen aan het eten en kon ik niet geholpen worden dat is eigenlijk mijn enige min puntje.

Goed geholpen goede service

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Esco Vloeren

Filter op Taal