Na een verkeerde levering zit ik nu al zes weken te wachten op de nalevering

Wij hebben een boxspring inclusief topper gekocht bij Woonsquare. De boxspring werd geleverd zonder topper. Het bleek een vergissing en de topper werd besteld. We wachten nu al zes weken en we kregen net te horen dat het nóg drie weken gaat duren.Al die tijd is het bed niet bruikbaar en ik vind negen weken wachten echt onacceptabel.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.

5 sterren spreken voor zich, toch?

Heel goed, goede voorlichting en een prettige verkoopster die de tijd voor een klant neemt en na aflevering belt hoe het is gegaan en of wij tevreden waren, toppie!

Fijne meubelwinkel

Wij hebben goede ervaringen met woonsquare, fijne winkel met deskundig personeel. Onze vorige bank kwam er ook vandaan en heeft meer dan 10 jaar prima dienst gedaan vandaar weer een nieuwe bank hier gekocht. Levering was aardig op tijd ondanks de coronacrisis en werd keurig binnen bezorgd alhoewel wij de bezorgkosten aan de hoge kant vonden, werd het wel prima verzorgd. Kortom tot nu toe een prima ervaring met woonsquare.

• Vestiging: Alkmaar

Prachtige bank gekocht en keurig op tijd geleverd. We bleken iets teveel aanbetaald te hebben, maar daar werden we netjes op geattendeerd en het teveel betaalde werd gelijk terug gestort.

Goed geholpen

Nette dame die de afhandeling deed

• Vestiging: Alkmaar

Heb nog nooit zo snel een bankstel gekocht. We wisten wat we zochten en verkoper hielp ons goed met onze wens. Stof, pooten, hocker erbij alles opschrijven en klaar. Erg fijn! Ook de levering was super. Het was het wachten (16 wkn ivm corona) meer dan waard... Zijn erg blij met ons nieuwe bankstel

HEEL PRETTIG GEHOLPEN

.KON RUSTIG KIJKEN VRIENDELIJK PERSONEEL

• Vestiging: Alkmaar

Na 3/4 jaar nog geen oplossing.

Er werd mij in de winkel verteld dat de levertijd 12 weken zou bedragen, op de overeenkomst werd al 16 weken gezet. Uitloop levertijd naar 25 weken! en dat ook nog lakschades, nieten zichtbaar in de meubels en handgrepen schots en scheef op deurtjes en lades. De laatste dingen zijn tot op heden nog steeds niet opgelost.

• Vestiging: Eindhoven

bankstel

super slecht nooit meer!

• Vestiging: Bergen op Zoom

Waardeloos

Schandalig hoe jullie met klanten omgaan, ik moest overal achteraan bellen. Onze antraciete bank is blauw geleverd, maar dat is een kleurnuance volgens jullie.. . Daar zijn we ziek van, ik raad jullie dan ook ten zeerste af bij iedereen!

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Vestiging: Almere

Slecht slecht en nog eens slecht

Zat al vanaf 20 april te wachten op onze bartafel. Vandaag na 3 x de foute tafel geleverd te hebben, eindelijk de goede binnen!! De klantenservice in oosterhout is SUPER SLECHT!! Één medewerkster zal ik niet snel vergeten!! Die vrouw heeft géén geduld en luistert niet naar de klant!! Zeer slechte ervaring met haar. Leest haar mails niet goed en erg onbeleefd!! Oppassen voor deze medewerkster, ze probeert snel van je af te zijn, en gooit regelmatig de hoorn neer!!

• Garantie / nazorg
  • Vestiging: Oosterhout (N-BR)

super fijn geholpen en snel

Bij binnenkomst had ik aangegeven wat mijn budget was en daar bij goed geadviseerd en eerlijk over de materialen en uitvoeringen. Dat vind ik heel prettig en was eigenlijk oriënterend maar direct overgegaan tot aankoop. Hopelijk wordt de bank snel geleverd.

Matige service

Slechte communicatie. We werden aan het lijntje gehouden. Ontbrekende onderdelen waren sneller geweest via ali expres. 10 weken met onvolledige meubels is onacceptabel. Onvriendelijke bezorgers

• Vestiging: Middelburg

Kwaliteit en goede service

Vriendelijke medewerkers met goede deskundigheid.

zeer tevreden met producten

geode service goede producten . helaas vanwege corona was de levering een beetje omslachtig en veel te laat.

• Vestiging: Eindhoven

Zeer behulpzaam

Heel vriendelijk en behulpzaam

• Vestiging: Bergen op Zoom

gastvrij super geholpen

Bij binnenkomst meteen vriendelijk ontvangen, wat een mooie meubels zijn daar, en ze geven je alle tijd om e.e.a. uit te proberen dus we hebben heel wat banken gehad voor wij besloten wat voor ons de beste bank was. De aardige verkoper hoorde van ons dat wij nog een stoel zochten voor de openhaard, hierbij zei hij kijk ook even bij de outlet zijn comfortabele stoel neergezet. Ook hier in geslaagd en deze stoel meteen meegenomen. Zijn super geslaagd tegen redelijke prijs.

• Vestiging: Almere

Het personeel is erg vriendelijk maar uiteindelijk is het niet zoals verteld

Na een prettige winkel ervaring geholpen door een verkoper. We twijfelden over een maatvoering. De verkoper gaf aan dat we binnen 7 dagen de order gewoon konden aanpassen. Dat hebben we gedaan. Toch geen geld in mindering maar een coupon. Ondanks de voorwaarden bleven ze vasthouden aan mijn handtekening. Ook nog eens 4 maand kevertje. Maar absoluut geen coulance. De bon Op naam, waar je weinig mee kunt. Bij levering werd de verpakking niet meegenomen. We hadden een hoekbank dus erg veel verpakking. Ook dit hadden we nog nooit meegemaakt.

• Vestiging: Oss

Tevreden

Geslaagd voor meubelen. Zeer geduldig personeel en een prima service.

• Vestiging: Amersfoort

Niet helemaal vlekkeloos verlopen

Mijn ervaring is van 8 naar 4 gegaan qua jullie personeel. De dag van aankoop niets aan te merken. Heel beleefde oudere Nederlandse heer. Op de de dag van afhaal 12 december was het totaal anders. Jonge vent aan de kassa aan wie we onze bon gaven, ook een akkefietje maar niet belangrijk, gaf ons vervolgens een formulier dat ondertekend moest voor ontvangst terwijl ik mijn bank nog niet gezien had. Ik zeg daar iets van waarop hij zegt maar het is al verpakt. Niet erg maar ik wil het eerst zien. Een andere werknemer bemoeide zich ermee met een bepaalde toon als ze dat wil niet moeilijk doen. Liep toen weg met de woorden: het is zaterdag morgen kom je al vervelend doen. Ik moet U zeggen dat op dat moment ik die hele aankoop wilde annuleren. Dan maar kerst zonder bank. Maar ja ik ben er boven gaan staan. Het is jammer dat door die meneer mijn cijfer omlaag is gegaan. Ik vind niet dat dit gedrag hoort. Mijn advies gewoon 2 uurtjes verfrissing cursus over hoe het moet. IK BEN HEEL BLIJ MET MIJN BANK.

fijne en prettige ervaring

prima verkoper met de juiste instelling en vakkennis en in combinatie met het grote assortiment een juiste keuze kunnen maken

• Vestiging: Amersfoort

Welkom geheten bij binnenkomst en goede begeleiding en uitleg

Keuze gemaakt op basis van bovenstaande en hoekbanken besteld

• Vestiging: Almere

nette verkoper alles snel geregeld nu wachten op de bank .

Werd goed geholpen ,dit wort de 5 e bank die we hier kopen ,het begon als popelier , dus nu wachten tot de bank ergens in maart komt ,wat wel jammer is dat 1 week later er een gratis stoel wordt weg gegeven ,maar oke het is zoals het is vdg fam licht

• Vestiging: Almere

Prima verkoper mooie deal gemaakt

Alleen jammer dat je 3 dagen later opeens een stoel cadeau krijgt bij een bank en dat we die krijgen

• Vestiging: Almere

Je wordt belazerd en belogen

Bij de aankoop met geen woord over het zelf in elkaar zetten van de meubels.Later in de winkel vertelde de verkoper dat hij dat wel had gezegd,maar mijn gehoor is nog uitstekend. Ook zei hij dat de bedden in elkaar gezet waren.Ik hoefde de bedden alleen maar tegen elkaar te schuiven en het hoofdeindeblad in de rail te laten zakken.Mooi niet.De bedden waren helemaal uit elkaar .Dus ik heb iemand moeten vragen die er verstand van had om de bedden in elkaar te zetten Dat heeft me wel geld gekost.Dus met andere woorden.Je word belazerd en belogen.Dat is geen manier om meubels te verkopen

Over Woonsquare

Op zoek naar nieuwe meubels voor uw woning? Meubel-shoppen bij Woonsquare is een hele ervaring waarbij u zeker zult slagen! Wij hebben nagenoeg alle soorten meubels om uw woning compleet in te richten. In onze woonwinkels vindt u een enorme collectie meubels waaronder: bankstellen, hoekbanken, relaxfauteuils, sta-op fauteuils, dressoirs, kasten, tafels, salontafels, stoelen, boxsprings en matrassen. Met onze complete interieurs kunt u alles in uw woning op elkaar afstemmen en combineren met een bankstel of hoekbank. Door de ervaringen van gewaardeerde klanten worden wij niet voor niets dé woonwinkel van Nederland genoemd! Wij hebben namelijk de beste meubels tegen de laagste prijzen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.