Goed; maar moest alles zelf monteren vanwege corona

Ik vraag me af waarom er kosten in rekening worden gebracht voor het bezorgen en monteren van mijn meubilair. De spullen werden wel binnen geleverd en min of meer op de plek geplaatst waar ik ze wou hebben. Maar ik moest vanwege corona wel zelf de verpakking afhalen en de boel zelf monteren. En het verpakkingsmateriaal; de spullen zijn wel heel goed verpakt en daarom ook beschermd (pluspunt); is heel veel. Dat paste niet in mijn kliko. Ik moest hiervoor naar de stort rijden om ervan af te zijn....

Zoals verwacht.

Telefonisch lang wachten als je ze nodig hebt. Levertijd duurt langer als wat verkoopster zegt. Maar dat is standaard verkooptaal. Bij mankementen aan het geleverd stuk staan ze echt snel bij je aan de deur. Complimenten hiervoor. Over het algemeen ben ik tevreden.

Fijne koopervaring

Fijne koopervaring en correcte aflevering Jammer dat de afleveringskosten aan de hoge kant zijn.

• Vestiging: Middelburg

Ik moet afwachten

Het is jammer dat het tv meubel niet compleet is Mis een handvat en plankendragers Nu heb ik mail moeten sturen en moet maar afwachten wanneer het kom

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.

Niet goed

Een week voor de lever datum gebeld of t op tijd was. Alles was op tijd. Dus ik heb er voor gezorgd dat mijn oude bank weg was. Moest dit nu zelf regelen ivm corona. Vervolgens heb ik 4 weken zonder bank gezeten omdat t toch niet op tijd was. Dit vind ik heel slecht. Heb nog om een leen bank gevraagd. Ook niet terug gebeld terwijl dat zou gebeuren.

• Assortiment N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.

Tevreden, wel duur.

U zit in een laag markt-segment; echter deze bank uit België vonden we tussen de mindere. Tijd: precieze tijd. Keurig op twee-hoog afgeleverd.

Prima voor elkaar!!!

Fijne en vlotte plaatsing van mijn bank en was nog 3 weken vroeger dan gepland maar was daar zeer blij om na 4 weken op een tuinstoel te hebben gezeten!!!!!

• Vestiging: Heerlen

Wat je ziet is niet wat je krijgt

de ervaring in de winkel en bezorging is positief maar de kwaliteit van de stof niet. Hij oogt olijfgroen van dichtbij maar bij bepaalde hoeken oogt hij licht blauw wat erg storend is als je een olijfgroen meubel besteld hebt en dan is het de prijs/kwaliteit verhouding echt niet waard voor een bank van 2600 euro

Niet zo goed

Lang moeten wachten op mijn bank

• Vestiging: Eindhoven

Winkel zeer slecht hoofdkantoor en bezorgers goed

Geen zin om een heel verhaal te typen, maar laten we het erop houden dat de houding en behulpzaamheid van jullie manager in Heerlen veel te wensen overlaat! Ronduit slecht

Zo slecht

They cheet me because my Netherlands is not good.

Goede prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit in orde ! Alleen jammer dat er heel groot op het raam staat dat je je oude bank bij hun kan inruilen maar als puntje bij paaltje komt nemen ze hem niet mee en moet je alsnog 50 euro stortkosten zelf betalen bij milieu perron

• Vestiging: Heerlen

Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruime keuze. Klantvriendelijk, zowel in de winkel, bij telefonisch contact en bij de bezorgers. Alles werd keurig in elkaargezet. Ze namen alle afval mee.

• Vestiging: Oss

Goede ervaring, maar wisselende afleveringskosten is vreemd

Wonende in Almere kochten wij Woonsquare Nieuwegein en moesten € 125,- bezorgkosten betalen. Later bleek dat bij Woonsquare Almere we maar € 75,- hoefden te betalen, terwijl het magazijn van Woonsquare voor alle banken in Gilze-Rijen staat.

• Vestiging: Nieuwegein

Alle gemaakte afspraken helder en nagekomen: zeer tevreden.

Hoewel onze eerste ervaring kunnen we zeer tevreden terug kijken. Alle aandacht, open reacties, hulp bij afwijkende kleuren bekijken, we voelden ons goed. Daags erna herkend worden op het moment van het kijken of het de rest van het gezin bevalt: Fijn. Duidelijke afspraken wat wel en niet mogelijk is met betreft levering. En zeker niet onbelangrijk: alle gemaakte afspraken nagekomen. Een tip nog: de verkoper werkte nog niet zolang bij woonsquare en deed meer dan zijn best. De leidinggevende (coach?) kwam op ons arrogant over richting zijn collega en als we hem als verkoper hadden gehad weet ik niet of we wel zover waren gekomen. Vraag: is het mogelijk om een onderhoud instructie te mailen of sturen betreffende ons bankstel?

• Vestiging: Heerlen

Mooi spul maar controleren van spullen aangeraden.

Mooi spul, maar dat mag ook wel voor de prijs. Wat we erg jammer en zeker niet netjes vonden, is dat we showroomspullen hadden ontvangen zonder berichtgeving hierover. Hebben wel de normale prijs mogen betalen voor een beschadigde showroommodel. Ook was er van te voren niet aangegeven dat we spullen zelf in elkaar moesten zetten. Hebben begrip voor dat de bezorgmannen het niet mogen vanwege corona, maar hadden het wel graag even van te voren willen weten. De spullen zijn erg zwaar om in elkaar te zetten wanneer je alleen bent.

Zeer slechte dienstverlening

Ik kreeg mijn bankstel geleverd. Ivm corona moesten wij zelf de poten van het bankstel in elkaar zetten. Helaas waren er maar 2 gaten voorgeboord terwijl elke poot 4 schroeven heeft. Ik heb flink geklaagd en ik ben in afwachting van een service monteur. Het is van de zotte dat wij zelf 2 gaten moeten boren in het bankstel.. Ik snap niet dat de poten niet gemonteerd worden aangeleverd.

E.e.a. is goed afgeleverd

• Vestiging: Oosterhout

Als goed ervaren

Kwaliteit en garantie/nazorg moeten nog blijken. Hopelijk ook goed, indien nodig.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.

Klote bedrajf

Klote bedrajf!!!!

Tevreden

Zeer teleurstellend

Dressoir besteld 2.40 mtr. breed, geleverd 2.10 mtr. breed. heb dit geweigerd omdat er geen datum gemeld kon worden wanneer er omgeruild zou worden.Ik was bereidt om dressoir van 2.10 mtr. te betalen en de meerprijs van 2.40mtr. te betalen als deze omgeruild zou worden, maar dit weigerde Woonsquare pertinent ik moest toch het volledige bedrag voor de 2.40 mtr.dressoir betalen met de onzekerheid wanneer of dat er ooit geleverd wordt. Ik ben zeer teleurgesteld na 4 maanden wachten € 875,00 aanbetaling en op een totale order van € 3500,00 nog niets is geleverd.

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Vestiging: Middelburg

Wat een slechte aflevering zeg!!

Na in de winkel een boxspring gekocht te hebben wat verder allemaal prima verliep, na een aantal weken belde de afd planning dat het geleverd kon worden! Wij helemaal blij, nog specifiek gevraagd of het boven gebracht werd, ja dat deden ze behalve uitpakken en monteren. Maar dat was geen probleem voor ons. Dag van levering staat de chauffeur op de stoep, ik krijg vrijwel direct een pinautomaat onder mijn neus gestopt dat er nog een bedrag open staat..... Vervolgens vraag ik of ze het boven willen zetten waarop de chauffeur zegt...”nee Mw dat staat niet op mijn bon” Uiteindelijk belt hij naar de zaak en daar wordt ook gezegd nee leveren in de gang..... Nadat ze vertrokken waren heb ik vervolgens zelf gebeld en wat blijkt het stond wel genoteerd BOVEN brengen alleen niet uitpakken en monteren dat doet de klant.... Dus winkel oké, bezorging een dikke vette onvoldoende, slechte service, niet meedenken om oplossing te verzinnen voor de klant!!!!!

in 1e instantie enthousiast, maar toch een flink aantal minpunten

Mijn ervaring in de winkel zelf was erg fijn. We mochten op ons eigen tempo kijken, waarna we fijn advies kregen. We hadden een leuke bank uitgezocht voor ons helemaal gerenoveerde huisje/. Deze werd na 6 weken zoals afgesproken netjes thuis geleverd. De bezorgers hebben hem dan ook netjes in elkaar gezet. Helaas hebben ze tegen de net gestucte muren aangezeten en zat er flinke beschadiging op de muur. Achja kan gebeuren, maar zo'n eerste beschadiging doet toch zeer en helemaal als het niet je eigen schuld is. Helaas was de bank ook niet helemaal goed en zaten er een aantal fabrieksfoutjes in. Hierover gebeld en na 5 weken kwam er een monteur langs om het te herstellen. Heel netjes deze service. De monteur kon helaas niet alles maken. Dus nu hebben we een bank die niet helemaal in orde is. Boven op wat er al was gebeurd, heeft de monteur ook nog eens flinke krassen op onze nieuwe vloer gemaakt. Verder had ik in de winkel nog specifiek gevraagd om een stof waarbij je het niet ziet als je er met je hand over wrijft. Helaas heb ik deze nu wel. Dus we hebben nu: - een flinke beschadiging op de muur - een bank met fabrieksfouten - een beschadigde vloer - een stof die niet naar ons zin is. - een lege bankrekening ;) Helaas zorgt dit ervoor dat ik Woonsquare niet zal aanraden bij mijn familie en vrienden en ik de volgende keer wel weer een goedkope Ikeabank haal

Veel problemen

Wij hebben nu 2 keer een bankstel gekocht bij woonsquare en bij alle 2 de bankstellen hebben we problemen gehad,maar nu komt er binnenkort de service monteur weer langs.Als het niet verbeterd dan kopen wij niets meer bij woonsquare.

Over Woonsquare

Op zoek naar nieuwe meubels voor uw woning? Meubel-shoppen bij Woonsquare is een hele ervaring waarbij u zeker zult slagen! Wij hebben nagenoeg alle soorten meubels om uw woning compleet in te richten. In onze woonwinkels vindt u een enorme collectie meubels waaronder: bankstellen, hoekbanken, relaxfauteuils, sta-op fauteuils, dressoirs, kasten, tafels, salontafels, stoelen, boxsprings en matrassen. Met onze complete interieurs kunt u alles in uw woning op elkaar afstemmen en combineren met een bankstel of hoekbank. Door de ervaringen van gewaardeerde klanten worden wij niet voor niets dé woonwinkel van Nederland genoemd! Wij hebben namelijk de beste meubels tegen de laagste prijzen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.