Werd goed behandeld

Het werd keurig afgehandeld en netjes

Niet nornaal

Zoek aub mijn naam op brian brugmans. Kunnen jullie je logboek erbij pakken wat er wel allemaal niet fout is gegaan.

• Vestiging: Bergen op Zoom

Meubels zijn mooi maar hoeveel ik voor elk meubelstuk heb betaald is onduidelijk.

Er werd aandacht aan mij besteed bij het uitkiezen van twee meubelstukken een set bijzettafels en een bankstel met lounge gedeelte. Ik vroeg of ik korting kon krijgen ivm met de grote aankoop en dat kon volgens de verkoper die druk aan het rekenen sloeg en uiteindelijk met een eindbedrag kwam. Omdat je niet weet wat de bank zou kosten omdat je die zelf samenstelt en je niet de prijs van alle onderdelen weet, weet je dus ook niet of je wel daadwerkelijk ook echt een korting krijgt. Ook omdat de losse prijzen niet op de factuur worden aangegeven maar alle prijzen bij elkaar opgeteld. Pas toen ik thuis was werd ik me hier allemaal bewust van een beetje te laat natuurlijk. Ik vind dat hier veel meer transparantie in moet komen voor de klant, zeker bij zulke grote aankopen als deze. Bij de supermarkt zie je tenslotte van alles hoeveel het gekost heeft. Ik heb geen idee of ik nu erin getrapt ben of niet, dit laat ik me in ieder geval niet nog een tweede keer gebeuren.

• Vestiging: Heerlen

Vriendelijk op tijd

Alles goed geleverd maar uitpakken en monteren , ondanks ons verzoek, was niet mogelijk. Dus wij als 70 plussers zijn lang bezig geweest om meubels uit te pakken en monteren. Er bleek een zakje schroeven te weinig te zijn dus naar een winkel om dit te kopen! Hoewel in een folder stond dat restafval werd meegenomen was het in dit geval niet mogelijk omdat we het zelf moesten uitpakken en dus alle afval tegen betaling moesten laten ophalen. Mooie meubels maar voor ons was dit behoorlijk werken.

Dramatisch

Slechte communicatie, veel te lange levertijd en bezorgers die het niet eens goed proberen om de bank naar binnen te krijgen en buiten laten staan. Zelf de bank naar binnen gebracht en gewoon via de voordeur. Taalgebruik van één van de bezorgers was ronduit brutaal en volgens hem hadden we een ''kanker huis''. Schandalig natuurlijk. Zowel telefonisch als schriftelijk een klant ingediend, ook bij het CBW. Eén bank is ook slecht afgewerkt en deze melding ook gedaan. Nu nog wachten op een reactie van Woonsquare

Blij met de aankoop

Wij zijn heel blij met onze bank. De levertijd heeft echter wel heel lang geduurd. 16 weken. Ipv 8 tot 12 weken .En daar hebben we zelf steeds achter aan moeten bellen. Dat was niet netjes .

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.

Slecht!

Begin juni besteld. 12 weken levertijd. 13 november geleverd. 13 november opmerking gestuurd betr. losse draadjes. Nog niks over gehoord. Had ook een advies verwacht betr.onderhoud leder.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.

Viel erg tegen

Dat de gekochte bank niet gratis werd bezorgt en ook niet alvast behandeld was tegen vuil. Jammer

Op ons gemak uitgezocht

Goed begeleid in het uitwerken van onze hoekbank!

• Vestiging: Heerlen

Aflevering niet volgens afspraak

Verkoop goed gegaan. Aflevering belachelijk Eerst betalen zonder te kunnen controleren. Spullen worden echt letterlijk achter de deur gezet. Ik had aangegeven bij de verkoop omdat ik een hernia had dat ze alles netjes neer zouden zetten. Ivm corona mochten ze dat niet. Dit had besproken moeten worden Gemiste kans

• Vestiging: Eindhoven

Goede service ben er blij mee

Top.

Aardige en vriendelijke mensen . Goed geholpen. Levertijd wel iets aan de lange kant. Anders 5 sterren, maar nu 4

Buna

Mobila frumoasa,livrarea însă a depășit termenul!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Bij aankoop prima en vriendelijk geholpen, bij aflevering zou de bank niet naar binnen kunnen door de grote. besloten de chauffeurs bank in de gang te zetten I.O.M met mij. volgens hen moest ik een glaszetter bellen om de voorruit uit mijn woning te laten halen! (kosten 350 Euro) Na dat de chauffeurs weg waren ben ik de bank gaan uitpakken en verwijderen van plastic en bescherming materialen ook de potende bank verwijderd. hierna kon de bank prima door de deuropening mijn woonkamer in! Vind het wel heel makkelijk om te zeggen dat het niet zou passen.

Een zeer tevreden klant

Ik heb een goede keuze gemaakt om daar mijn bankstel aan te schaffen

Helemaal top !

Mooie bank, fijn geholpen.... wij zitten inmiddels heerlijk!

Prima service.

Prima geholpen. Gesprek gehad over de aanbetaling. Werd over meegedacht. Samen elkaar tegemoet kunnen komen.

Ongeïnteresseerd

Toen we de aankoop deden was de verkoopster geïrriteerd, gehaast en ongeïnteresseerd Na 10 weken eens gebeld hoe het qua levertijd zat....was nog niets bekend Uiteindelijk kon het na 14 weken opgehaald worden, maar toen hadden we geen vervoer (busje moest voor 1/11 weg) en dan wordt er totaal niet meegedacht, uiteindelijk zelf gevraagd of het gebracht kon worden kon maar met extra kosten Gelukkig waren de bezorgers wel erg vriendelijk !

• Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging: Alkmaar

Mooie prijs voor een goed bankstel.

Vriendelijke verkoper

De verkoop in de winkel was prima. Genpeg ruimte om zelf rond te kijken en daarna gericht advies te krijgen op een zeer gastvrije manier. Bezorging was iets monder. De bezorgers leken helemaal geen zorgen te hebben over de huidige COVID19 situatie en droegen geen mondkapjes of iets wat leek op besmettingspreventie. Na een voorzichtige opmerkong hierover reageerden ze ook heel luchtig. De bank bevalt uitstekend

• Vestiging: Nieuwegein

Werd goed geholpen met goed advies

prettige zaak

• Vestiging: Amersfoort

De bezorgers waren precies op tijd en hebben mijn bankstel netjes naar boven gebracht en ook uitgepakt en neer gezet en ook het materiaal weer meegenomen . Ik ben super geholpen dank jullie wel

• Vestiging: Nieuwegein

het was allemaal goed de begleiding bij kopen en het mee denken maar na 2 maanden was de zelfde bank voor 750 euro dat is een beetje jammer maar maar de servies was goed

• Vestiging: Oss

Mooie bank en stoel geleverd. Verbetering zou zijn ...om.voor bezorging zo'n belachelijke hoge prijs te vragen...zeg dan we bezorgen niet. Verder echt mooie bank en stoel en levertijd prima. Ook weekje langer mogen laten staan super fijn.

opzich prima

Als je naar buiten loopt heb je het gevoel dat je genaaid bent. omdat ze enorm schommelen met de prijze

• Kwaliteit N.v.t.

Over Woonsquare

Op zoek naar nieuwe meubels voor uw woning? Meubel-shoppen bij Woonsquare is een hele ervaring waarbij u zeker zult slagen! Wij hebben nagenoeg alle soorten meubels om uw woning compleet in te richten. In onze woonwinkels vindt u een enorme collectie meubels waaronder: bankstellen, hoekbanken, relaxfauteuils, sta-op fauteuils, dressoirs, kasten, tafels, salontafels, stoelen, boxsprings en matrassen. Met onze complete interieurs kunt u alles in uw woning op elkaar afstemmen en combineren met een bankstel of hoekbank. Door de ervaringen van gewaardeerde klanten worden wij niet voor niets dé woonwinkel van Nederland genoemd! Wij hebben namelijk de beste meubels tegen de laagste prijzen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.