Matig

De ervaring tijdens het kopen van de meubelen was prima, alleen achteraf zijn er een aantal dingen fout gegaan: 1. Bij de eerste levering waren zijn mijn bed vergeten mee te leveren 2. Bij de eerste levering ontbrak er een tafelpoot van mijn salontafel 3. Bij de eerste levering ontbrak er een pootje om onder de bank te zetten om het inzakken te voorkomen Daarna dus een afspraak gemaakt voor een tweede levering, waarbij ik tussen 07.00 en 10.00 gebeld zou worden (niks gehoord). Vervolgens probeer ik de klantenservice te bereiken waarbij ik geen gehoor krijg. Momenteel dus nog steeds wachtende op mijn bed en de tafelpoot..

• Vestiging: Oosterhout (N-BR)

Telefonisch is er nog veel te verbeteren

Het is goed Alleen het telefonisch gedeelte is waardeloos als je belt krijg je constant de melding dank u voor u geduld naar een half uur wordt dat wel beu Als je de melding krijgt er zijn nog ..... zoveel wachtende voor uw dan heb je de optie om op een later tijdstip terug te bellen M.vg P. Pandel

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers
  • Deskundigheid / kennis / vakmanschap N.v.t.
  • Vestiging: Bergen op Zoom

Gewoon goed

Mijn bankstel werd bezorgd op de tijd die ik had doorgekregen. Alles werd keurig netjes neergezet en het inpak materiaal werd weer mee genomen. Bedankt voor de goede levering

• Vestiging: Oosterhout (N-BR)

In winkel goed geholpen maar een van de bezorgers was een beetje gestresst

Een van de bezorgers was gestresst en stonk naar de zweet. Niet echt representatief en zorgde voor ongemakkelijke situatie.

• Vestiging: Eindhoven

Meubels gekocht naar onze zin.

In de showroom op een vriendelijke en geduldige manier geholpen om de juiste keuze te kunnen maken. In de aangegeven week zijn de meubels geleverd. De meubels zijn op een correcte manier naar boven gebracht. Ikzelf heb de meubels in elkaar gezet en dat is goed gelukt. Wij zijn beide tevreden met deze aankoop.

• Vestiging: Oosterhout (N-BR)

Good furniture in general but delivery was done with missing components

In general furniture is good enough quality. Not so sure if we have to pay that much to get this quality which is only slightly above the more cheaper options. The delivery is a bit chaotic as I did not get a TV meubel component. Just contacted the Klantenservice today and looking forward for the resolution of this problem.

Super nette service

Snel geleverd op verzoek, bijzonder attente meedenkende verkoper en ook de bezorging was helemaal top. Ook de aftersales bij nabestelling van een verkeerd artikel werd netjes opgelost. Mooi bankstel…. Alleen de honden zijn minder happy… die mogen er niet meer op

goed info

• Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Goed geholpen maar wel een hele lange levertijd van 5 maanden

• Vestiging: Bergen op Zoom

De ervaring was goed. Wat ik wel zou verbeteren is de communicatie. Ik heb de hele dag zitten wachten op de bank zonder enig idee te hebben hoelaat ze de bank kwamen leveren. Het zou fijn zijn als ze in de ochtend even bellen om een tijdsindicatie te geven. Verder ben ik tevreden.

• Vestiging: Heerlen

Ik ben heel goed geholpen

• Vestiging: Oss

Tot nu toe afwachtend op goede service

Mij ervaring is Dat ik het tot nu toe heel jammer vindt dat na het leveren van me Bankstel met schade Twee weken geleden Ik nog steeds helemaal nog niets gehoord heb van hoe nu verders .Alleen een Mail dat het ontvangen is en dat er iets mee gedaan wordt. Maar hoe wanneer en door wie .We wachten af.Heb namelijk u aanbevolen bij me dochter die nu de zelfde bank heeft besteld Maar zou nu toch voorzichtiger zijn met aanbevelen. Mvg J van Wijk

Heel heel heel slecht

Hoe durven jullie te vragen of ik een beoordeling wil achterlaten na zo onbeschoft behandeld te zijn. 6 maanden op de meubels gewacht, als compensatie zouden de meubels gemonteerd worden en wat gebeurt er???? De bezorger komt direct met zijn pin apparaat omdat er eerst betaald moet worden. Van een montage weet hij niets en Jeffrey van de Weert kent hij niet, betaald en de dozen worden in de kamer gezet zo van doei zoek het maar uit. Jeffrey direct een email gezonden maar natuurlijk geen reactie meer want het geld is binnen en op naar de volgende klant om te besodemieteren. Een hele slecht gewaarwording en zal never nooit jullie aanbevelen. Marjolein Hoekstra

Prima geholpen

De verkopster goed geholpen en alle tijd prima allen jammer dat die komen leveren me muur hebben beschadigd en het liefst alles voor de deur wilde zetten

• Vestiging: Nieuwegein

De bank is uitstekend, maar niet tevreden over de levering.

Ik ben niet tevreden over de bezorgservice van meubels. Uw medewerkers weigerden een van de delen van de bank naar de derde verdieping te tillen, omdat dit deel niet in de lift paste. Ik stemde ermee in om extra te betalen voor deze service, maar werd geweigerd. Uw medewerkers draaiden zich om en vertrokken zonder mij te helpen.

• Vestiging: Heerlen

goed afspraken nagekomen, wat minder tevreden over de monteur die het bed heeft geplaatst

Kleinigheidjes eigenlijk, maar toch iets wat het positieve beeld van woonsquare beïnvloed heeft. Keurig alles opgeruimd, maar vergeten het voeteinde goed vast te zetten. Bij binnenkomst roepen; Nou mevrouw, wij gaan het bed monteren , als u dan even koffie voor ons zet.... Zeer vrijpostig. Nu hadden we dat zonder vragen echt wel aangeboden. Mijn vrouw zet een volle pot koffie, blijkt dat de jongste man helemaal geen koffie moet en de ander een half kopje drinkt ....

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Vestiging: N.v.t.

Vriendelijke medewerkers

In de winkel werden we netjes ontvangen door een vriendelijke verkoper. Onze bankbelasting snel leverbaar echter hadden de bezorgers in eerste instantie de verkeerde bank bij zich. Een weekje later werd de juiste geleverd

heel vriendelijk behandeld

heel aangenaam

zowel de aankoop als de levering is voor mij heel aangenaam verlopen. de bezorgers hebben mij tijdig verwittigd op de dag van aankomst. Ook waren ze heel behulpzaam, inventief en in voor een grapje. Ik zou zeker voor een volgend meubel terug komen naar jullie

• Vestiging: Oosterhout (N-BR)

Prima geholpen in de winkel. Ook levering was top.

• Vestiging: N.v.t.

2 uur prutten met verkeerde schroeven

Wij waren eerst erg blij met woonsquare, goede service, personeel dat begreep hoe het werkt en alle tijd en ruimte om te kiezen wat goed bij ons paste. Dat we 3 maanden langer moesten wachten vanwege Covid namen we op de koop toe. Maar dat er veel te korte schroeven bijgeleverd worden verwacht je gewoon niet en dus duurde het even voor we alle opties 3x hadden uitgeprobeerd voor we maar nieuwe en langere schroeven zijn gaan kopen. Volgens onze verkoopster was het monteren een kwestie van even de bedden in het wandboard hangen. Niet dus. Maar het bed staat nu en slaapt heerlijk.

Vriendelijk ontvangen.

Vriendelijk ontvangen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Vestiging: Almere

heel goed ontvangen

we zijn erg goed geholpen mijn complimenten

erg tevreden

Alleen ben ik niet te spreken over de mevrouw die mij belde voor de bezorg afspraak. Afgesproken in de winkel bezorging Oktober '21. Belt mevrouw dood leuk op 7 weken daarvoor. We komen de bank volgende week leveren. Ik zei dat is niet de afspraak ik had pech en geluk de bank was eerder geleverd. En daar moest ik het mee doen. Ik ben toen heel boos geworden. Want ik had niet gerekend op de bank half juli'21 en ik moest nog een bedrag betalen. Omdat de afspraak Oktober '21 was had ik het bedrag niet. Mevrouw heeft opgehangen en ik heb ze zelf terug gebeld. En een afspraak gemaakt voor 31-9-2021. Alleen daar ben ik niet over te spreken voor de rest heel erg tevreden met alles

• Vestiging: Nieuwegein

Moest wel vaak bellen voor de levertijd

De levertijd was wel lang

Over Woonsquare

Op zoek naar nieuwe meubels voor uw woning? Meubel-shoppen bij Woonsquare is een hele ervaring waarbij u zeker zult slagen! Wij hebben nagenoeg alle soorten meubels om uw woning compleet in te richten. In onze woonwinkels vindt u een enorme collectie meubels waaronder: bankstellen, hoekbanken, relaxfauteuils, sta-op fauteuils, dressoirs, kasten, tafels, salontafels, stoelen, boxsprings en matrassen. Met onze complete interieurs kunt u alles in uw woning op elkaar afstemmen en combineren met een bankstel of hoekbank. Door de ervaringen van gewaardeerde klanten worden wij niet voor niets dé woonwinkel van Nederland genoemd! Wij hebben namelijk de beste meubels tegen de laagste prijzen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.