Oplichters

Bankstel gekocht in Heerlen waar ik nooit meer Zal kopen. Service is zwaar aan de lage kant. Verzekering genomen voor 5 jaar maar helaas. Bankstel is totaal doorgezakt maar niemand komt erna kijken zwijgen van maken. NOOIT MEER!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Prima winkel

Tot nu toe alleen maar goede ervaring met Woonsquare. Bank staat net in de woonkamer. Past mooi. Waren goed geholpen door een medewerker van de winkel in almere. Helaas niet de laptop actie mee gemaakt. Hier zit je dan wel naast. Is balen aangezien we die goed hadden kunnen gebruiken. Klanten service en regelement zeggen beide verschillende dingen wat betreft het mee nemen van je oude bank bij de bezorging. Moest ook zelf bellen een dag van tevoren hoe laat ze de bank zouden bezorgen. Dit is niet praltisch aangezien dit erbij in kan schieten als je veel werkt. Zou dan mooi zijn als je een sms bericht ontvangt. Met de bank zijn we erg blij.

• Garantie / nazorg N.v.t.

goedde service van winkelpersoneel , slecht de bezorgers

vanmorgen 18-04-2019 is onze hoek bank bezorgd waar we heel erg blij mee zijn. alleen zijn we niet zo fijn behandeld door de bezorgers ten eerste konden ze met de grote vrachtwagen niet onze straat in er werd aan gebeld toen werd ons heel boos verteld dat ze niet met de delen van de bank naar binnen konden en dat we eerst een glaszetter hadden moeten regelen zo dat het voorraam er uit kon want onze deur was te smal. ik zei dat wij wel vaker een hoekbank hebben gehad en dat ze er de pootjes er onder uit konden halen en dat dan de bank zo door de gang kan het antwoord daar op was dat hij het liefst de bank zo wou laten staan voor de deur mijn man en ik waren er helemaal van ontdaan na veel boosheid bij de bezorger heeft hij dat toch maar gedaan , ze waren met z'n twee en de andere was heel rustig en heeft niets gezegd ,het was niet normaal zo als hij ons heeft behandeld in plaats dat we blij waren dat eindelijk onze bank er was waren we helemaal ontdaan en heeft het wel onze dag verpest dit gaat alleen over de bezorgers , want in de winkel zijn we heel keurig en met respect geholpen ik kan daar over niets anders zeggen !!!! en de bank is echt prachtig daar zijn we heel tevreden mee . dit wilde ik even kwijt waar ik al de hele dag mee loop ik hoop ook dat de bezorger dat niet te vaak doet bij de klanten want daar door kan de woonsquare wel zij klanten kwijt raken en dat lijkt me niet de bedoeling voor de winkel vr gr mm de laat

• Garantie / nazorg N.v.t.

Mijn vrouw en ik voelen ons wel lichtelijk belazerd

Voor over de 3000 euro bestellen en als je de handtekening gezet hebt, krijg je pas te horen dat het in elkaar zetten van de meubels 500 euro extra kost. Dit terwijl een kennis van ons voor een lager bedrag een kast kocht die netjes zonder kosten door werknemers van Woonsquare in elkaar werd gezet. Volgens het hoofdkantoor was dit ter beoordeling van de verkoper. Zeer slechte zaak.

• Kwaliteit N.v.t.

nette levering

nette levering alles in een keer goed verlopen

• Garantie / nazorg

Een goede levering en zes weken eerder dan gepland. TOP

• Garantie / nazorg

Alles goed geregeld volgens afspraak.

Goede ervaring.

Missen nog 6 eetkamerstoel

Bezorging was prima ,maar wij missen nog 6 eetkamerstoel werd gezegd dat in 12 geleverd zou worden nu zitten we inmiddels in week maar nog geen stoelen .

• Garantie / nazorg N.v.t.

Slechte ervaring, afspraken worden niet nagekomen

In week 1 nieuwe tafel gekocht locatie Oosterhout, levertijd zou maximaal 8 weken zijn. Na uitrol bon zou de levertijd week 2 zijn dus dat was mooi. Week 2 tafel niet geleverd en zou week 8 worden. In week 8 tafel niet geleverd en na telefonisch contact zou dit uiterlijk 20 maart worden. 25 maart weer contact opgenomen want er was weer geen levering mogelijk en dit zou nu eerste week april worden. En weer was de tafel er niet, uiteindelijk is die pas 12 april geleverd. Kortom vele afspraken van levering niet nagekomen, steeds geen contact opnemen als het niet lukte maar moesten wij zelf weer bellen met overigens iemand die zeer onbeleefd was aan de telefoon. Geen compensatie aangeboden wat dus voor mij de druppel is en ik nooit meer iets bij woonsquare ga bestellen en ik dit advies aan iedereen ga geven.

Matig

Had nieuwe bank gekocht, maar die werd geleverd zonder poten, heb daar vervolgens 5 dgn op moeten wachten..

Fijne service, matig afwerking

In de showroom op een hele fijne manier geholpen, duidelijke verkoper en juist advies. Levertijd was zoals beloofd: tussen de 8 en 12 weken en met 10 weken was onze bank klaar. Ook met een afspraak maken hadden we te maken met een vriendelijke medewerkster. Bij het ophalen was zowel als de meneer in de showroom als de jongen in het magazijn vriendelijk en fijn in de omgang. Eenmaal thuis met het in elkaar zetten van de bank ging het mis: geen gebruiksaanwijzing. De montagegaten voor het onderstel waren op een module niet zichtbaar, daar hebben we het vilt onder de bank weg moeten knippen om deze zichtbaar te krijgen, terwijl op de andere module waren deze omgezet met nietjes, waardoor ze zichtbaar waren. Ook waren er in plaats van 8 gaten, voor de 4 onderstellen, er maar 6 aanwezig en hebben we een onderstel er los onder moeten zetten. Erg matige afwerking en hier zijn wij niet tevreden over. Ook hier hebben wij gewoon geld voor betaald! Echter kleur en materiaal waren mooi en naar verwachting.

goed geholpen niet opdringerig

we werden goed geholpen. alleen jammer dat tijdens het betalen pas werd vermeld dat er nog ongeveer 200 euro bij kwam ivm transportkosten of de bank zelf ophalen ergens ver weg. voor de rest alles prima verlopen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Prima service, alleen jammer dat ze zo vroeg waren op mn vrije dag ;-)

Redelijk

Uiteraard vind ik de tafeltjes die ik kocht heel mooi, anders had ik ze niet gekocht. Ook thuis staan ze mooi en ze zijn van prima kwaliteit. Dat is ook het belangrijkste. Levering duurde in mijn beleving lang. Ik dacht dat in de winkel was gezegd, 3 a 4 weken. Op de bon stond inderdaad 8. Dus ik had niet goed opgelet. In week 8 had ik zelf even gebeld. De tafels waren er maar moesten nog naar het filiaal gebracht. In week9 kreeg ik vanzelf een telefoontje dat ze er aanstaande vrijdag zouden zijn. Het filiaal zou contact opnemen. Voordat ze dat konden doen had ik ze al op zaterdag gehaald. Eigenlijk is alles goed gegaan. Vriendelijke mensen ook.

• Garantie / nazorg

Zoals vorige aankoop alles ok.

Degelijke bank stellen aan interresante prijs.

Niet zo cummunicatief

In de winkel in Almere goed geholpen alhoewel de prijsipbouw van onze bank nogal schimmig was. Medewerker typt wat op zijn ipad en komt dan met een vage prijs die niet echt op de bankdelen gebaseerd lijkt. Op de bon staat 8 tot 12 weken levertijd. In week 13 gebeld. Medewerker aan de telefoon niet zo vriendelijk. Ik zou denken als je de levertijd niet haalt, bel if mail even. Dat kan je ook automatiseren. Dan wordt de bank in week 14 geleverd...op dag x. Een dag van tevoren moet je een nummer bellen en optie y kiezen voor een preciezere tijdsindicatie. Het is gewoon een beetje ouderwets allemaal. Oh en de bank zelf is na 2 weken toch wel erg ingedeukt. Kijken op de website levert op: dat is normaal. Volgens mij niet. Heb wel eens een bank gehad die in 10 jaar geen cm indeukte...niet helemaal happy

Prima, zeer snel geleverd

Goed en klantvriendelijk

Vriendeijk personeel

Vriendelijke verkoper

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Goede service, je voelt je klant

• Garantie / nazorg N.v.t.

goede service en compleet geleverd

Goed geholpen door verkoopster. Bij levering alles heel en complete geleverd. Kortom een tevreden klant.

Prima veel keuze

Service is goed, vriendelijk personeel. Wij zijn netjes geholpen.

Vriendelijk personeel, lange levertijd

Tevreden met service en behandeling in de zaak (Alkmaar)

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Slechte bezorging

Bezorgers totaal niet klantvriendelijk verre van dat een reden om niets meer te kopen bij jullie

Heel goed

Goed geholpen en prettig winkelen.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

Over Woonsquare

Filter op Taal