Vriendelijk, goed bereikbaar en top gelegde vloer

Afgelopen december heeft Marcus een hele mooie vloer, Dureco Classic line A13 Eiken Chomois gelegd, Iedereen die binnen komt vind hem prachtig. de vloer is ook heel mooi gelegd en sluit met hele mooie afwerking aan om buizen etc. De combinatie van verschillende kleur delen maakt mooi verdeeld leggen een uitdaging maar is prachtig gelukt.

Goed advies en vakkundige legging

Goed advies en vakkundige legging

Puur vakwerk

Nu twee keer een vloer laten plaatsen door Marcus en iedere keer echt fantastisch geholpen met perfect eindresultaat. Voor mij het enige adres als het op vloeren aankomt.

Uitstekend werk

Marcus heeft onze vloer geschuurd. Het ziet er weer uit als nieuw. Goede communicatie, hard doorgewerkt, keurige afwerking. Tevens de trap bekleed. We zijn erg tevreden.

• Garantie / nazorg

Vakman die kwaliteit levert!

Marcus heeft door heel het huis plinten geplakt en boven kwalitatief goed laminaat gelegd zonder die lelijke plakplintjes, maar netjes afgekit in de kleur van het laminaat. Ook heeft hij diverse koofjes met deurtjes gemaakt. Wij zijn heel tevreden over Marcus Vloeren en kunnen hem iedereen aanbevelen.

Uitstekend.

Goed werk geleverd. Marcus denkt in oplossingen. Goede communicatie. Afspraken worden nagekomen.

• Inrichting showroom N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Marcus heeft bij ons een prachtige Avatara vloer gelegd op de eerste verdieping en zolder. Dit heeft hij samen met Tristan geweldig gedaan. Beide zijn vakmannen en ook erg prettig in de omgang. Wanneer we de vloer beneden gaan vervangen gaan we zeker terug naar Marcus.

• Garantie / nazorg

Vakkundig, flexibel en levert kwaliteit

Marcus is prettig in de omgang, denkt mee over je wensen en legt de vloer uiteindelijk zeer strak! Ook is hij erg flexibel wat betreft planning.

Goed, vakkundig en flexibel

Marcus is erg flexibel. We moesten de datum van het leggen van de vloer opeens verzetten. Marcus dacht mee en zette alles op alles om onze vloer op de nieuwe gewenste datum te komen leggen. Super service. Vloer ligt mooi. Goed advies gekregen. We zijn tevreden met het resultaat. Marcus en zijn hulp Tristan zijn vriendelijk en werken hard. Ik zou Marcus-vloeren aan iedereen aanbevelen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Zeer fijn geholpen. Het laminaat ligt er perfect in. Echte vaklui.

Accuraat en professioneel

Accuraat en professioneel

Met één woord, geweldig.

Marcus is een sociaal zeer vakkundig en gedreven persoon. Hij leverd kwaliteit en is erg puntje precies, persoonlijk heb ik nog nooit een persoon als Marcus ontmoet. Postscriptum: 10 met een griffel.

Vakkundig advies en gelegd

Mooie pvc vloer laten leggen, na vele verschillende voorbeelden mee naar huis te hebben genomen. Vooral de site van Terhuerne heeft geholpen om een goede keuze te kunnen maken. https://www.terhuerne.com/nl/Producten/

Netjes afgewerkt

• Garantie / nazorg

Komt zijn afspraken na en is een vakman

Komt op tijd werkt goed en Komt er een kink in de kabel door toedoen van de leverancier beweegt hij hemel en aarde om toch op tijd klaar te zijn

• Garantie / nazorg N.v.t.

Gewoon alles goed, levering optijd, vloer gelegd binnen besproken tijd, afwerking zeer netjes TOP!

Eerst langs bedrijf geweest, wezen kijken naar soortgelijke vloer dan mijn huidige vloer, dit in verband met waterschade aan oude vloer (verzekeringswezen dus). Netjes offerte gemaakt voor verzekering en rekening gehouden met de eisen van mijn verzekering van wat wel en niet vergoed word. Daarna verliep alles na behoren, vloer optijd geleverd, vloer gelegd binnen afgesproken tijd, zeer netjes afgewerkt, petje af. En alles schoon en stofvrij achtergelaten, wist niet dat er bedrijven waren die alles zo schoon achterlaten. Dat zijn de kleine details die het 'm doen. Zelfs nog ff telefoontje gehad of ik tevreden was. Geweldig. TOP!

Wat een Topbedrijf!!

Deze week heeft Marcus vloeren een fantastische vloer gelegd waar ik superblij mee ben. Zowel bij de keuze als bij realisatie heeft Marcus, gevraagd en ongevraagd, goed advies gegeven. Hij dacht mee en wat ik heel belangrijk vind is, dat hij doet wat hij zegt en afspraken keurig nakomt. Hij kon zelf zo schuiven met zijn agenda dat hij eerder ea kon realiseren. Daarnaast alle complimenten voor zijn website, offerte aanvragen en zijn adviezen. Kortom een vakman waar je mee en op kunt bouwen. Top Bedrijf.

• Garantie / nazorg

Een uitstekende keuze om voor Marcusvloeren te kiezen. Marcus is echt een vakman. Hij geeft de juiste informatie, en neemt je mee in het proces. Hij heeft een ruime keuze in vloeren PVC, laminaat en hout. Ook een trap bekleden, prachtwerk!

SERVICE!

Marcus is een enthousiaste vakman die erg servicegericht is. Wanneer er toch iets extra's nodig is, gebeurt dit gewoon. Goed genoeg bestaat voor Marcus niet. Hij legt zoals hij dat zelf zegt een vloer zoals hij die thuis ook zou willen hebben liggen. Erg netjes dus!

Kwa

Geweldige kwaliteit en vakmanschap ! Een echte aanrader Super blij met het resultaat iedere dag.

• Garantie / nazorg

Wij hebben een schitterende vloer liggen, mooi afgewerkt met plinten

Marcus is een echte vakman, een nerd op het gebied van vloeren en een liefhebber om de vloer ook mooi te leggen. Een ook nog een aimabele man. Zo'n vakman kan je iedereen van harte aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Een prettige vakman, schitterend resultaat

Een echte vakman! Laminaat vloer incusief plinten in mijn appartement ligt er mooi in. Aan de (kleine) details zie je zijn vakmanschap. Naast een vakman ook een zeer vriendelijke man. Ik kan hem zeker aanraden.

• Garantie / nazorg

Ik ben zeer tevreden over Marcus Vloeren. Wij hebben een goed advies gekregen en Marcus komt zijn afspraken na. Bij het plaatsen van de vloer hebben we gemerkt dat Marcus een vakman is die zelf de lat hoog legt. Dat zie je ook terug bij de afwerking, er is oog voor details. De vloer is prachtig geworden!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Marcus levert prachtige vloeren, waar zijn adviezen zeker aan bijdragen.

De zeldzame combinatie van hard werken en hoge kwaliteit leveren. Een combinatie die we weten te waarderen en die een paar prachtige laminaat, pvc en parket vloeren oplevert

• Garantie / nazorg

Klantvriendelijk maar vloer toont nu toch gebreken

Zeer betrokken eigenaar Vloer is toch niet zo sterk Stukjes uit de vloer

• Garantie / nazorg

Beste Monique, De vloer is in 2017 door ons aangeleverd. nu mailde je me afgelopen zondag dat je sinds geruime tijd problemen met de vloer ondervindt en hier zelf erg laat op gereageerd hebt. Daarop hebben we meteen een afspraak ingepland voor a.s. vrijdag zodat ik kan komen beoordelen wat er nu aan de hand is met de vloer. ik vindt het erg jammer dat je me nu al een lage beoordeling geeft voordat het probleem geanalyseerd c.q. opgelost is. Met Vriendelijke groet, Marcus / Marcus Vloeren

Over Marcus Vloeren

Marcus vloeren is een parketspeciaalzaak in Rosmalen (Gemeente Den Bosch). In onze showroom vindt u een ruim assortiment aan FSC– PEFC  gekeurde vloeren. Van klassiek tot trendy. Alles is mogelijk. U kunt bij ons terecht voor onder andere tropisch hardhout, eiken lamelparket, Avatara 3.0 vloeren laminaat, PVC dry back en click vloeren, Dureco vloeren en bijzonder bewerkte houten vloeren Als zakelijke klant kunt u bij ons ook terecht voor projectvloeren.

Over CBW Erkend