Klantvriendelijke winkel

Leuke en mooie winkel. Netjes en vriendelijk personeel, top

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - een DIKKE 10, daar worden we altijd blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een DIKKE 10, daar worden we altijd blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

Prima contact en advies aan de telefoon en via mail.

Klantvriendelijk en correct geholpen en goed geïnformeerd helemaal tevreden. Tafel gekocht via website.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Alles is verlopen zoals gehoopt. Geen op- of aanmerkingen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen, graag tot ziens bij Happy Home

Top !!

Fijne winkel . Goede afhandeling van de producten . Zeer tevreden !

• Garantie / nazorg

Prettige winkel en netjes geholpen.

Prettige winkel en netjes geholpen. Levering ook vlot geregeld

• Garantie / nazorg

Dankuwel voor uw mooie beoordeling. Daar worden we altijd heel blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens bij Happy Home.

Mooie kast, details minder

De kast op zichzelf is mooi alleen de details van de kast vallen mij tegen. Dit had wel wat meer aandacht kunnen krijgen. Neem bijvoorbeeld 1 van de deuren. Deze heeft een veel grotere kier dan de andere deur. Of in ons geval de onderste plank die beschadigd is. Omdat wij wegens een verkeerde levering bijna een halfjaar hebben moeten wachten op de kast. Besloten wij dit maar te accepteren

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u dit niet heeft gemeld bij ons zodat wij met een passende oplossing konden komen. Wij hebben u hier over gemaild en hopen dat we dit alsnog samen kunnen oplossen. Betreft de levertijd hebben wij hier gelukkig altijd goed contact over gehad met u. Wij wensen u in iedergeval alsnog heel veel (woon)plezier toe met en van de prachtige nieuwe kast. Graag tot ziens bij Happy Home

Goede snelle service !

Hele mooi nachtkastjes besteld en snel geleverd gekregen ! Keurig verpakt!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dankuwel voor uw mooie beoordeling. Een DIKKE 10 - daar worden we altijd heel blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens bij Happy Home.

Prima geholpen.

Vriendelijk geholpen door een aardige stagiaire jongeman. Die weet wat hij doet. Ga zo door.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment over onze stagaire! Dat zullen we zeker aan hem doorgeven. Wij wensen u veel (woon)plezier met en van uw aankopen! Graag tot ziens bij Happy Home

klantvriendelijk

Er werd meegedacht en meegekeken naar welke oplossingen er mogelijk waren. Kwam erg prettig over. We voelden ons serieus genomen.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - daar worden we blij van. Wij wensen u veel (woon)plezier met en van uw aankopen! Graag tot ziens bij Happy Home

Mooie spullen, Erg aardig en goede adviezen

Al meerdere dingen gekocht bij Happy Home. Erg leuk, mooi en uitgebreid assortiment meubels en verdere aankleding. Erg vriendelijk en kundig personeel. Denken in oplossingen. Persoonlijke benadering. Mooie website. Wij komen zeker weer terug.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie en positieve beoordeling! Een DIKKE 10 - daar worden we blij van! Wij zijn blij t horen dat u zo tevreden bent en een fijne winkelervaring heeft bij ons. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag weer tot ziens bij Happy Home!

Snelle en goede services . En mooi meubel !

Makkelijk te bestellen , snelle en goede levering . Heel mooi meubel !

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie en positieve beoordeling! Daar worden we altijd blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

Veel keus, aardig personeel

Veel keuzemogelijkheden en er is ook veel mogelijk. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Stoelen zijn niet uit voorraad leverbaar, wachttijd was 6 weken

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel (woon)plezier met en van uw aankopen! Graag tot ziens bij Happy Home

Zullen klant blijven

vier en half ster

• Kwaliteit N.v.t.

Dik tevreden

Wij zijn overgegaan op meubels van Mango hout. Helemaal goed en voordelig geslaagd. Voor. 1 Tafeltje zochten we toch iets anders, was geen probleem. We kregen een tegoedbon en zijn na een tijdje weer prima geslaagd, vonden ook nog een paar pracht poeven. Happy Home doet zijn naam eer aan. Wij zitten er in ieder geval Happy bij thuis,. Henk en Marja van Vliet

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en mooie compliment. Een DIKKE 10 - daar worden we blij van! Wij zijn blij dat u bij ons goed bent geslaagd, en wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home.

Leuke winkel met mooie meubels en leuk personeel

We hadden een lange autorit achter de rug en kregen gelijk koffie. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Veel keus in meubels en alles is snel en netjes geleverd.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een DIKKE 10 - Wij zijn blij dat u een prettige winkelervaring heeft gehad bij ons. Wij wensen u dan ook heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens bij Happy Home.

Prachtige lamp

Lamp besteld voor in de kast. Ze zeiden in de winkel dat de levertijd misschien wat langer zou zijn. Maar met 2 a 3 weken was de lamp al binnen. Helemaal blij mee. Kasten overigens ook van Happy Home. Ook prachtige kwaliteit en snel en keurig bezorgd.

Positief.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

goede kwaliteit voor een redelijkeprijs

Groot assortiment degelijke kwaliteit zeer scherp geprijsd. Levering van bestelling(en) geheel volgens afspraak verlopen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

De leukste woonwinkel van de Haarlemmermeer

Leuke meubels en accesoires! Helemaal mijn stijl. Goeie kwaliteit en snelle service! Erg fijn winkelen vanwege het vriendelijke, meedenkende en professionele personeel!

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

1e ervaring met HH is heel goed bevallen.

Wachttijd werd goed vermeld vanwege geen voorraad. Uiteindelijk sneller geleverd dan eerst was aangegeven. Levering netjes en op een tijdstip dat het mij goed uitkwam. Kast was precies zoals verwacht. Top.

Alleen maar...... TOP

Wat een mooie spulletjes

• Garantie / nazorg N.v.t.

Vriendelijk en adequaat geholpen, En snel en vakkundig bezorgd!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10, daar worden we altijd erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

prima meubel

goed geholpen en goed geleverd gekregen

Korte levertijd

• Kwaliteit N.v.t.

Spaarneweg 61

2142EP Cruquius

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend