Ik ga er snel weer naar toe voor de volgende aankoop !!

Wij zochten een Industrieele kast voor de woonkamer , binnen een kwartier gevonden .

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van u aankoop en zien u graat terug bij ons in de winkel.

Zeer tevreden!

We hebben onlangs bij Happy Home twee tafels en drie kasten gekocht en daar zijn we zeer tevreden mee. De mangohouten meubels geven een leuke aparte sfeer. We hadden in het begin een probleempje met het dressoir maar dat is snel en naar behoren opgelost. We zijn in de showroom goed en beleefd voorgelicht. Chapeau voor de service en ook voor de transporteurs! Dick&Ingrid Den Haag

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat, ook als het niet meteen goed is, u een fijne winkelervaring beschrijft. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en zien u graag terug bij ons in de winkel.

Inspirerende winkel met vriendelijke personeel

Wij hebben eetkamerstoelen gekocht bij happy home. Wij zijn heel tevreden over de klantvriendelijkheid en service. Ze denken met je mee en komen met suggesties. Goede communicatie en vriendelijke personeel.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor deze mooie en positieve beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en graag tot ziens bij woonwinkel Happy Home

Very positive experience and great care by the salesperson

We were greatly assisted with the salesperson in the shop and felt quite welcomed. She managed to help us choose the furniture as well as arrange the delivery very professionally. We will certainly come back :)

• Garantie / nazorg N.v.t.

Thank you for your nice review. We are pleased that you had a pleasant shopping experience with us. We look forward to seeing you again at Happy Home.

Uitstekende service!

Wij hebben industriële wandplanken op woensdag bestelt en deze waren de volgende dag al binnen. Ontzettend snelle en goede service via de post. We zijn er erg tevreden mee.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor u mooie en positieve beoordeling. Wij hopen dat de wandplanken prachtig hangen en we u snel weer eens terug zien in onze (online) winkel.

Goed, helaas geen betaling bij aflevering

Lang gezocht naar een juiste kastje voor onze tv. Na betaling ontstond twijfel aangezien de betaling op een Duitse rekening gebeurde. Hier eerder een slechte ervaring (oplichting) mee gehad. Echter met dit bedrijf geen problemen. Juiste aflevering door een bezorger uit Ommen. Het kastje past goed bij ons interieur.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u nare ervaringingen heeft gehad met andere aanbieders. Gelukkig hebben wij u kunnen laten zien dat het ook allemaal goed kan zijn. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Mooi product

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een DIKKE 10, daar worden we altijd blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

Besteld en direct opgehaald

Na heel veel zoeken naar een mango houten kastje, hebben wij eindelijk het kastje gevonden bij Happy Home. In de showroom besteld en daarna direct opgehaald bij het magazijn in Nieuw Vennep. De aankoop en ophalen was binnen 1 uur voltooid. Super snel en efficiënt!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en graag tot ziens bij Happy Home

Meubels voldoen aan verwachting en keurig volgens afspraak geleverd

Het contact in de winkel vonden we heel prettig. De medewerkers stemden af op onze wensen. Onze vragen werden beantwoord. De levering van de meubels verliep vlekkeloos, de meubels voldeden aan onze verwachting. Kortom, wij komen graag terug!

• Garantie / nazorg

Prima en heel mooi dat mangohout

Fijne ervaring en leuk dat de kasten met de hand worden gemaakt in India (niet helemaal vlak) Fijn die avondbezorging want de chauffeur woonde ook in almere

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat het externe bezorgbedrijf dit voor u heeft kunnen realiseren. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Evengoed advies ,en een goed luisterend oor voor wat de klanten willen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze mooi beoordeling - Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Vriendelijk, behulpzaam en prettig

Van aankoop tot aflevering was alles uitstekend geregeld. Prettig geholpen, precies goed

• Garantie / nazorg

Dank u wel wel voor uw mooie beoordeling

Vlotte levering

Dressoir besteld, werd snel geleverd want uit voorraad leverbaar, staat perfect!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - een DIKKE 10, wij zijn blij dat u zo tevreden bent. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

Mooie winkel en snelle levertijd

Keurige winkel met personeel dat kennis van zaken heeft. Bestelling en levering ging soepel en snel.

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - een DIKKE 10, wij zijn blij dat u zo tevreden bent over onze service. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

Goede aflevering.

• Garantie / nazorg

Alles naar wens en prima verlopen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

Top zaak met top verkopers

Onze ervaring is echt top, vriendelijk en snel geholpen, zeker niet opdringerig. Een echte aanrader om voor de juiste prijs de juiste te kopen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - een DIKKE 10, wij zijn blij dat u een fijne winkelervaring heeft gehad bij ons en zo tevreden bent over onze service. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen. Graag tot ziens bij Happy Home

Top ervaring

Soort gelijke kast ooit in de winkel gezien. Via de website besteld. Zelfde dag ('s avonds) nog door een zeer aardige man bezorgd. Kast was nog mooier dan we ons herinnerden. Lang verhaal kort , kast staat in plaats van op de slaapkamer, in onze huiskamer te pronken.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een DIKKE 10, daar worden we heel blij van. Wij zijn blij t horen dat u zo tevreden bent en een fijne winkelervaring heeft bij ons. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

Er was een fout gemaakt, maar werd snel en netjes opgelost

• Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment over onze service - een DIKKE 10, daar worden we heel blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

heel erg goed

heel erg vriendelijk en behulpzaam, de bank van echt goede kwaliteit en super mooi ben heel erg tevreden. eerder geleverd dan verwacht bezorgers ook super vriendelijk en behulpzaam

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - een DIKKE 10, daar worden we heel blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

Uitmuntend

Ging naar Happy home omdat ik dacht dat ik er wel zou slagen en de webshop erg leuk er uit vond zien. Erg mooie winkel

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een DIKKE 10, daar worden we heel blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

Goede service en snelle bezorging

Levering snel en goede service. Leuke winkel om inspiratie op te doen. Info gehad in de winkel en online besteld i.v.m de juiste maat.

• Garantie / nazorg

Klantvriendelijk en alle tijd om je te adviseren.

Altijd een vriendelijke en professionele medewerker die alle tijd voor je neemt. Oprecht advies geeft. Wij zijn al jaren klant bij jullie en komen altijd weer terug.

Geweldige winkel!!

Al mijn meubels komen er vandaan. Goede service, vriendelijke mensen, behulpzaam. goed advies. Kortom super tevreden!

• Garantie / nazorg

Super geholpen, mooie kwaliteit spullen tegen een redelijke prijs. Net even anders dan gemiddeld.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van de prachtige nieuwe set, wij zijn blij dat u zo tevreden bent over onze service. Graag tot ziens bij Happy Home

Spaarneweg 61 2142EP Cruquius

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend