Snelle service en afhandeling.

Bestelling was makkelijk te plaatsen en een snelle levering. Prima service.

• Garantie / nazorg

Zeer goed goed advies en snelle levering en erg vriendelijk en goed geholpen door de telefoon

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en zien u graag terug bij ons in de winkel

Super leuk geholpen in de winkel, fijne bezorger en een hele fijne en mooie kast

Prima geholpen

Wij zijn goed geholpen en super snelle levering

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 - daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en zien u graag terug bij ons in de winkel

geweldig

Super kwaliteit geweldig mooi super stevig geweldige chauffeur Erg behulpzaam zeker een aanrader

• Garantie / nazorg

We zijn super goed en deskundig geholpen.

We zijn heel prettig en deskundig geholpen. Ook de meubels zijn van prima kwaliteit.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 - daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en we zien u graag terug bij ons in de winkel

je wordt vriendelijke geholpen

en de service is ook goed

Aanrader

Eerst in winkel in cruqius wezen kijken. Vriendelijk personeel. Later toch besloten om ronde mango eettafel aan te schaffen. Via website besteld en afgehaald in Nieuw Vennep. Snelle reactie op mails voor info en bestelling.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zowel onze woonwinkel als de website als fijn heeft ervaren. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen

Ben zeer tevreden

• Garantie / nazorg

Een zeer ervaren en super vriendelijke dame genaamd Eva die ons zeer goed heeft geadviseerd. Ik zal zeker dit bedrijf bij mijn kennissen aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 - daar worden we altijd heel erg blij van en in dit geval Eva in het bijzonder. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens bij ons in de winkel

Prettige winkel

Na uitgebreid online onderzoek toch naar de winkel om het product te kunnen voelen/ervaren. Binnen 10 dagen tot in de huiskamer bezorgd. Zijn super blij met de twee kasten

• Garantie / nazorg N.v.t.

Ontzettend blij met mijn meubels, zien er nog mooier uit dan op de foto. Snelle reactie na bestellen, snelle levering en een een kundig iemand die het bracht. Ik hoefde niets meer in elkaar zetten. Uitpakken en neerzetten. Top!

• Garantie / nazorg

Fijne winkel,de verkoopsters laten je op gemak de zaak bekijkken,helpen je als dat nodig is,ben er super blij mee

heel positief

de dames zijn vriendelijk en behulpzaam, duidelijke uitleg.

Netjes en vriendelijk geholpen

Netjes en vriendelijk geholpen Alleen als je het zelf ophaalt bij het magazijn zou het helpen als kantoor beter wordt aangegeven i.v.m. een bordje ofzo Wel een heel vriendelijke behulpzame jongen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij hebben ons magazijn op het terrein van een agrarisch bedrijf en dat zorgt nog wel eens voor verwarring. Maar de bordjes staan er . . . en deze locatie zorgt ervoor dat wij de meubelen voor deze prijzen kunnen (blijven) aanbieden. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen

Ontzettend fijn en vriendelijk geholpen.heb een mooie ronde salontafel gekocht en later opgehaald.ben er ontzettend blij mee.

Bijzonder goede ervaring.

Kontakt zeer goed. Levering zeer goed. Service zeer goed. Fijne zaak om te kopen.

• Garantie / nazorg

Ik had hier eethoek stoelen besteld, er was een levertijd van 3 tot 6 weken, en keurig na 3 weken een mailtje gekregen dat de stoelen binnen waren en binnenkort bezorg zouden worden. Ze zijn echt super mooi en zitten heerlijk. Perfecte afhandeling van bestelling en levering

• Assortiment N.v.t.

Goede ervaring

Vriendelijke en behulpzame verkoopster. De kast is van mooie kwaliteit. Bij het ophalen behulpzaam met het inladen van de kast.

• Garantie / nazorg N.v.t.

We zijn goed geholpen om een keus te makenn

we zijn prettig geholpen om een keus te maken

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 - daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens bij ons in de winkel

Snelle levering, wel jammer dat we de kast zelf moesten uitpakken.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling. Zelf uitpakken hoort bij de basis bezorging. Tip voor de volgende keer: kies voor een fullservice bezorging. U betaald dan wel wat meer maar de meubelen worden dan uitgepakt en het verpakkingsmateriaal wordt weer mee genomen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen

Prettig bedrijf met uitstekende service

Een prettig bedrijf om mee samen te werken. Het personeel toont vakkundigheid en denkt met je mee. Hun toewijding aan klanttevredenheid, kwaliteit en vakkundigheid is wat deze woonwinkel onderscheidt. Echt een aanrader voor iedereen die opzoek is naar kwaliteit meubels en een uitstekende service!

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 - daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u en uw klanten heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen

Snel in huis

Snelle levering zaterdags gekocht donderdags in huis I

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10, daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Leuke woonwinkel met prima service

De winkel heeft een mooi assortiment en wordt aantrekkelijk tentoon gesteld. Vriendelijke medewerkers die vakkundig helpen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en graag tot ziens bij ons in de winkel

Prima bedrijf

In de afgelopen jaren hebben wij meerdere meubelstukken bij Happy Home gekocht. De contacten waren steeds prima en het geleverde was altijd in orde.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wederom dank voor het vertrouwen en graag tot ziens bij Happy Home.

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend