• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens bij Happy Home

Leuke winkel , vriendelijk geholpen , redelijke prijzen

Als boven

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - een dikke 10, daar worden we blij van! Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot zien bij ons in de winkel.

Fijn geholpen

Tv meubel online gezien en in de winkel besteld door de eigenaresse van de winkel

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier van en met uw tv meubel en zien u graag terug bij ons in de winkel.

Afspraken en toezeggingen niet nagekomen

Er is bijna geen enkele afspraak die ze nagekomen zijn, terwijl ik ze nog zo duidelijk had gezegd dat ze geen toezeggingen moesten doen als ze die niet konden nakomen Eigenaresse laat vervelende taken (afbellen, te weinig personeel om te leveren, bellen dat de levering toch niet doorgaat etc) uitvoeren door de bedrijfsleider. Laf dus. Eerlijk is eerlijk: de 3 mangohouten kasten zien er goed uit. Maar dat is niet hun verdienste.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Beste Fam. van Bergen, Dank u wel voor uw beoordeling ook al is deze behoorlijk zuur. Eén 3 is hier absoluut niet op zijn plaats. Als een bedrijf beschikt over een goede bedrijfsleidster is het logisch dat hij of zij deze taken vervuld. En zij heeft u vanaf het moment van bestellen tot aan het moment van levering goed op de hoogte gehouden. Omdat een deel van uw bestelling later bij ons binnenkwam dan voorspeld heeft er netjes een deellevering plaats gevonden. Het 2de deel is alsnog volgens de nieuw gemaakte afspraak bij u afgeleverd. Desalniettemin fijn om te lezen dat de kasten in zeer goede staat door u zijn ontvangen. Wij wensen u dan ook heel (woon)plezier van en met uw meubelen.

Prachtige meubels

Hele fijne webwinkel, goede service! De meubels waren vrij snel leverbaar, en de levering verliep zeer voorspoedig!!

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - een 10 daar doen we het voor :- ) Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot zien bij ons in de winkel.

Prima prijs / kwaliteit

Levertijd misschien wat lang, maar kwam overeen met voorspelde levertijd bij aankoop. Geen verrassing dus.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en zien u graag weer terug bij ons in de winkel.

Snelle levering met een super vriendelijke chauffeur.

Snelle levering, vriendelijke chauffeur.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Goed product

Mooie tafel, gemakkelijk te monteren prima bezorging, snel geleverd

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze mooi beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw nieuwe tafel. Graag tot ziens bij ons in de winkel of in onze online shop

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Wij zijn enorm goed geholpen in de winkel, kan niet anders zeggen maar over de bezorging die ze uitbesteden ben ik niet tevreden en hoe er dan mee omgegaan wordt ook niet. Als er dan iets mis gaat moet ik als klant er achteraan en dat vind ik niet correct. Of ze laten de bezorger contact opnemen maar ik doe zaken met Happy home en niet met de bezorger. Dat vond ik niet netjes. Ik ben geneigd om nooit meer bij een winkel te bestellen die niet zelf zorg draagt voor de bezorging en ook niet even de klant belt over hoe alles staat en of ik tevreden bel. Dat werd pas gedaan toen ik zelf belde. Echt een gemiste kans want dat zijn de kleine dingen die voor mij heel belangrijk zijn, dat maakt echt een verschil, het zegt heel veel over een bedrijf namelijk.

• Garantie / nazorg

Uw beoordeling heeft ons heel erg verbaasd. Wij hebben u de afgelopen jaren altijd zeer correct te woord gestaan en het is uiteindelijk heel logisch dat kwesties m.b.t. de bezorging worden afgehandeld door het meubelexpeditie bedrijf. Desalniettemin wensen wij u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen

Goed service, goed kwaliteit

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - heel veel (woon)plezier gewenst met en van uw aankoop en graag tot ziens bij Happy Home

Servicegericht en afhandeling perfect.

Leuke begeleiding in de winkel, meubels stonden goed opgesteld zodat je het kon visualiseren in je eigen woning. Afleveren ging ook foutloos en snel. Ben een happy koper in een leuke winkel.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Als u Happy bent dan zijn wij dat zeker. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van u aankoop en graag tot ziens bij ons in de winkel.

Zo blij met mijn nieuwe dressoir Supersnel geleverd Was al een paar jaar op zoek naar iets bijzonders Eindelijk gevonden

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw dressoir.

Ondanks dat ik niet wist hoe ik de onderdelen in en bij elkaar moest doen hebben we telefonisch alles voor elkaar gekregen.bedankt

• Garantie / nazorg

Fijn dat het allemaal gelukt is - we helpen graag. Dank voor uw mooie beoordeling en graag tot ziens bij ons in de winkel

Fantastisch

Goed bereikbaar, duidelijke uitleg, komen afspraken na. Meubels echt van TOPKWALITEIT ! Dit bedrijf ten zeerste aan te bevelen.

• Garantie / nazorg

Dank uw wel !! Een dikke 10 worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens.

Heel tevreden!

Mooie meubels en een super snelle levering! Op dinsdag besteld en donderdagavond al in huis. Super tevreden!

• Garantie / nazorg

Het grote voordeel van een grote voorraad is lekker snel kunnen leveren. Fijn dat dit bij u ook weer gelukt is. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met uw aankopen en graag tot ziens.

Heel vriendelijk en goed geholpen goede service

In de winkel werd alle tijd genomen, duidelijke uitleg over het vervolg van bestelling en levering. Goede informatie over afhaalpunt . Heel goed verpakt opgehaald. Alles zag er super goed uit

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Heel veel (woon)plezier gewenst met en van je aankoop en graag tot ziens bij ons in de winkel

top

alles goed geregeld, kon het snel ophalen. De juiste opslag vinden is wat lastig staat niet aangegeven maar verder prima alles stond klaar. tafel was dof en kreeg meteen olie thuis gestuurd goede service,bedankt.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling - en fijn om te lezen dat de meubelolie heeft gedaan wat hij moet doen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van u aankoop.

Leuke meubels voor leuke prijzen!

Helemaal prima. Alleen de bewegwijzering naar de loods kan iets duidelijker.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling. Om onze prijzen zo laag te houden als ze zijn hebben wij onze magazijnen in een agrarisch gebied. Dit geeft inderdaad een iets andere beleving dan een gelikt industrieterrein. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van u aankoop

Snel, duidelijk

Mooie tafel gekregen. Stevig en zware kwaliteit.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Fijne webshop

We hebben een mooie mangohouten eettafel besteld hier, was op voorraad. We konden de tafel enkele dagen later bij ons in de buurt afhalen ( bezorgen was ook mogelijk maar duurde dan iets langer) . De tafel stond keurig netjes klaar en was heel goed verpakt. En is helemaal naar onze zin, we zijn er erg tevreden over, zeker voor de scherpe prijs.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een dikke 10 - hier worden wij altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en zien u graag weer terug bij Happy Home

Fantastisch

Artikel zoals vermeld op de site, snelle levering, scherpe prijs. Aanrader !

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Wat een mooie beoordeling - dank u wel hiervoor. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en graag tot ziens bij Happy Home

De winkel is oké afhaal loots onvindbaar

Bedrijf hallen geen nummers dan moet je de winkel bellen voor de goede loots de bediende helpt geweldig mee om het in je auto te leggen top

• Garantie / nazorg N.v.t.

Om onze prijzen zo laag te houden hebben wij onze magazijnen in een agrarisch gebied. We proberen deze met bordjes goed zichtbaar te maken maar we zullen hier nogmaals naar kijken. Dank voor uw mooie beoordeling en wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van u aankoop

Zeer vriendelijke service

Zeer vriendelijk en snel geholpen. Het gekochte item was ook direct beschikbaar.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Fijn dat u zo snel kon genieten van uw aankoop. Dank voor deze mooie beoordeling en graag tot ziens bij Happy Home

Super blij

Mooie sterke meubels

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor deze mooi beoordeling - hier worden wij altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Meubelen perfect geen enkel probleem... Alleen zelf uitpakken is het enige min puntje veel karton en niet iedereen zou dit kunnen Verder top

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling. De meubelen zijn inderdaad erg goed verpakt, dit om transportschade te voorkomen. Voor hen die niet zelf willen/kunnen uitpakken bieden wij ook de fullservice bezorging i.p.v. de standaard basis bezorging. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met uw aankoop

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.