Prima, vriendelijk, duidelijk

Mijn bestelling is perfect in de afgesproken periode aangeboden aan de vervoerder, dat was iets moeizamer. Na 4 werkdagen gebeld, wist toen nog niets zeker maar dacht over 2 werkdagen. Op de dag zelf nogmaals gebeld, ja kwam vandaag, maar hoe laat was moeilijk te zeggen. Uiteindelijk 17uur afgesproken en toen was hij er ook stipt. Verder uiterst vriendelijke man. TV meubel was prima verpakt en de vervoeder gaf nog een tip hoe de verpakking te openen. Meubel staat heel mooi. Ben ook zeer tevreden dan!!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor u mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Ik ben er super blij met mijn aankoop.

Ik ben erg te spreken over het bedrijf en de levering. Goede afhandeling en een mooi product. Zeker tot ziens Groetjes Inge

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor deze bijzonder mooie beoordeling. Een 10 maakt ons altijd erg blij. We wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Online besteld; volgende dag zelf opgehaald

Website ging niet vlekkeloos mbt het vullen vd winkelwagen. Na 3e poging lukte het. Vriendelijk personeel in de winkel en aan de telefoon; klantvriendelijk; snelle reactie per mail (in het werkend!);

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor u mooie beoordeling. We zijn druk bezig met een nieuwe website dus het ongemak wat u heeft ervaren zal heel snel verdwijnen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw meubelen

Prachtige meubelen!

Wat een keuze aan de mooiste meubelen! Meteen gevonden waar ik naar op zoek was. Op zondag in de winkel gekocht en de volgende dag al geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goed en eerlijk advies

Ik ben heel goed geadviseerd. Vooral bijzonder vond ik het feit dat de verkoopster op het moment dat ik de keuze tussen 2 eetkamerstoelen lastig vond de goedkopere adviseerde omdat die goed schoon te houden was. Dus echt advies en niet enkel voor hun omzet. Stoelen waren op voorraad en na 5 dgn in huis. Heel erg blij, ga zeker terug

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. En eerlijkheid duurt het langs dus altijd eerlijk advies. Wij wensen u veel (woon)plezier met en van uw stoelen. Graag tot ziens bij Happy Home.

Fantastische service en vriendelijk geholpen

Ik ben een paar keer in de winkel geweest en altijd vriendelijk geholpen. Bijna al mijn meubels komen bij happy home vandaan en ben er elke dag van aan het genieten! Ik kan iedereen happy home aanraden want naast de mooie meubels krijg je hier ook echt het beste advies en de beste service. Bedankt happy home! Ik kom zeker weer langs als ik wat nodig heb!

• Garantie / nazorg

Een dikke 10 - dank u wel voor deze mooie beoordeling. We zien u graag terug in de winkel en wensen u veel (woon)plezier met en van uw aankopen.

Unhappy at Home!

Mooie winkel, leuke meubels en vriendelijke medewerksters. Onlangs hebben we hier 2 kasten gekocht op voorwaarde dat die ook daadwerkelijk voorradig waren. Na check in hun administratie werd ons bevestigd dat dit het geval was en ze snel geleverd konden worden. Zo goedgelovig als we zijn hebben we direct ter plekke het volledige bedrag aanbetaald (nooit doen dus!) Toen na nog een keer er achteraan bellen de meubels bezorgd werden hadden we bij een meubelstuk een vreemd gevoel. I.p.v. netjes ingepakt zat het een beetje in folie gewikkeld. Al vrij snel kregen we het gevoel dat dit geen nieuw meubel was. Na het vergeleken te hebben met foto’s die we tijdens het bezoek aan de winkel hadden gemaakt bleek dit inderdaad zo te zijn. Naar de winkel gebeld en onze constatering gedeeld. In eerste instantie werd volmondig ontkent want dat deden nooit, na confrontatie met de foto’s moesten ze alsnog met de billen bloot. Meubel vertoonde zichtbare showroom schade wat werd afgedaan met “ dat hoort bij de uitstraling”. Geen contact met klant vooraf of afstemming over showroom model I.p.v. nieuw meubel te sturen, zullen wel gedacht hebben dat zien ze toch niet en wij zijn er mooi vanaf.Geen initiatief vanuit de winkel voor excuses, geen actie om het meubel om te ruilen maar werd afgedaan met een tegemoetkoming van €35. Triest en weinig respect voor de klant. Kortom, Unhappy@Home, wees dus op uw hoede en betaal nooit voordat U de meubels thuis gezien heeft!

• Garantie / nazorg

Beste Leon, Wat bijzonder jammer dat u onze service niet meer waard vind dat een 1. Zeker na ons gesprek en de 10% korting die u gekregen heeft. Dat onze meubelen niet duur zijn resulteert in het kortingsbedrag van 35,-. Ons showroommodel was 100% in orde echter zijn wij het met u eens dat het fijn was geweest als u dit op voorhand had geweten. Vandaar ook ons aanbod om het meubel retour te nemen of u een korting te verlenen aangezien het model niet meer voorradig was. U heeft gekozen voor de korting. Ik hoop dat nadat uw boosheid is gezakt u toch kunt genieten van uw aankopen.

Prachtige meubels, perfecte service

Alle contacten die wij hebben gehad, in de winkel en telefonisch, waren zeer plezierig. Vriendelijk maar vooral duidelijk. Afspraken zijn nagekomen en nu genieten we iedere dag van de prachtige meubels.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een dikke 10 - hier worden wij altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

Toppers

Een aantal weken geleden een tvmeubel besteld. Netjes op de hoogte gehouden over het proces. Nadat het meubel klaar stond om afgehaald(bezorgen kan ook) te worden, netjes een mail en een telefoontje gekregen. Super blij met ons nieuwe tvmeubel!

• Garantie / nazorg

HAPPY HOME is een zeer leuke woonwinkel.

Wij waren op zoek naar meubelen, en naar weken zoeken kwamen wij uit bij HAPPY HOME. Personeel denk mee met de eventuele aankoop, maar laat je ook los om zelf verder te kijken in de winkel. Ook na de aankoop wordt er ook nog aandacht besteed via de email als alles in orde is.

• Garantie / nazorg

Mooie dressoir uit India!

Heel tevreden met onze aankoop. Omdat deze niet in de winkel te bezichtigen was, meerdere keren prima contact gehad via mail en telefoon. Als het product op voorraad is op de webshop, is het goed om te weten dat er qua levering na bestellen eerst een afspraak gemaakt moet worden met de verhuizers.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

zeer prettig winkelen

vlot, vriendelijk en deskundig

• Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijke dames

De dames zijn vriendelijk en leuke woonwinkel. Goed service.

Super goed geholpen.

Super goed geholpen, goed advies en service.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een dikke 10 - hier worden we altijd heel erg blij van. We zijn trots dat u zo tevreden bent. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop

goed contact en keurige levering.

Zowel telefonisch als via de mail zeer prettig contact. De levering met vooraf een telefonische afspraak was uitstekend.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Een 10 worden we altijd erg gelukkig van. Wij wensen jullie heel veel (woon)plezier met en van jullie aankopen

Erg leuke winkel en goed geholpen

Mooie salontafel gekocht, die we konden ophalen bij het magazijn in Nieuw Vennep. Daar aangekomen was lastig te zien waar je moest zijn. Er stond alleen een bordje ‘meubels’. Een bordje met ‘H@H Hier Afhalen ‘ lijkt me beter. Beetje vreemd maar het is uiteindelijk gelukt.

Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Graag tot ziens bij Happy Home

eetkamer stoelen gekocht. Konden we dag erna ophalen aan de rijnlanderweg. Zat keurig verpakt. Mooie en fijne winkel!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank je wel voor deze dikke 10 - heel erg blij mee. We wensen jullie veel (woon)plezier met en van de eetkamerstoelen

Dank u wel voor uw beoordeling. Graag tot ziens bij Happy Home

Heel goed

Een goede afhandeling bij aflevering.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met uw aankopen.

Mooie kast netjes bezorgd

Online besteld, heel mooie kast, precies zoals foto, keurig verpakt en vlot bezorgd.

Super klant vriendelijk

Super geholpen en mooie kwaliteit

• Garantie / nazorg

Een dikke 10 - dank u wel hiervoor. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Top service

Hele vriendelijke medewerkers , je word goed te woord gestaan en snel Prachtige spullen uiteraard , ik kom zeker terug om te shoppen

• Kwaliteit N.v.t.

Prima.

Dik te vreden met de aankoop.

Top service

Zeer goed.

Geleverd product voldoed aan verwachtingen. Een fraai en degelijk afgewerkt wandrek.

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.