Mooie woonwinkel

We hebben al meerder meubels bij Happy Home gekocht. Het is een mooie overzichtelijke woonwinkel. De bank en eetkamerstoelen die we een paar jaar gelden hebben aangeschaft zijn van zeer goede kwaliteit. Ze zijn kattenproef waardoor onze kat zijn nagels er niet in kan zetten. Ook de laatste keer zijn we weer zeer vriendelijk geholpen.

• Garantie / nazorg

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Een dikke 10 daar doen we het voor :-). Wij wensen u nog heel veel (woon)plezier met en van uw bank en eetkamerstoelen.

Fantastisch!

Wij hadden er een ladekast gekocht, maar daar zat een beschadiging op, binnen 2 dagen een nieuwe geleverd! Top service en ze hebben een heel goed vervoersbedrijf, die met je overlegt, dat die er binnen een bepaalde tijd is en of dat uitkomt!

• Garantie / nazorg

Fijn dat u een prettige winkel ervaring heeft gehad bij ons. Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en zien u graag terug in de winkel

Geweldig, contact en volgende week in huis!

Telefonisch contact opgenomen, blijkt er 1 op voorraad te zijn. Bestellen en precies 1 week later heb ik de kast in huis staan! Chauffeur heel vriendelijk en zet de kast, met hulp, daar waar ik 'm in huis wil hebben. Hij let goed op dat er niks beschadigd. Topservice!

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Goed geholpen en lekker dichtbij

In de winkel goed geholpen en mee gedacht toen via internet besteld enigste kritiek mail kwam in me ongewenste binnen verder zeer blij met de aankoop en staat al te pronken in de huiskamer

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en we zien u graag terug in de winkel:-)

Goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijke bediening zowel in de winkel al bij het magazijn

Mooie kwaliteit

Binnen 4 dagen in huis en aardige chauffeur

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Een dikke 10 daar worden we blij van :-). Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Prima product

Alles goed geregeld. Vrij snel geleverd. Goede kwaliteit kast. Mooi afgewerkt en mooi hout.

• Garantie / nazorg N.v.t.

We werden vriendelijk ontvangen en geholpen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en zien u graag terug bij Happy home

Wij zijn er heel goed geholpen

Heel fijn personeel staan in voor een praatje en heel gooed advies En ook een hele snel bezorging binnen 4 dagen helemaal top

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en zien u graag terug in de winkel

goede snelle service

2 kasten gekocht op zaterdag en op donderdag al geleverd. Helaas 1 verkeerde kast maar werd 1 week later al omgeruild. Echt top !!

• Garantie / nazorg

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Een dikke 10 daar doen we het voor :-). Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw kasten.

Fijne ervaring !

Service Meedenken Top afleveren

• Garantie / nazorg

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Zeer goed geholpen en goede service

Top winkel

Fijne winkel met veel keuze en Eva is behulpzaam in het advies geven .Kom er graag nog eens terug een aanrader voor iemand die meubels zoekt .

• Garantie / nazorg

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Een dikke 10 daar doen we het voor :-). Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. We zien u graag terug bij Happy home

een mooi bankstel, zeer tevreden

Goed geholpen en veel keus, een mooi bankstel

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Een 10 daar worden we blij van! Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en zien u graag terug in de winkel!

Gezellige winkel en meubels voor een leuke prijs

Een mooie tafel gezien welke ook nog op voorraad was. De volgende werkdag kon ik de tafel al afhalen. Erg vriendelijke mensen en ben goed geholpen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw tafel en zien u graag terug bij Happy home

Snel en goed geholpen

Zeer vriendelijk, en verstand van zaken. Kwaliteit is zeer goed voor het geld. Wij kochten een bartafel van zwart mangohout. En super snel geleverd. ( 1 dag )

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw tafel.

Fantastisch!

Na eerst in de winkel te zijn geweest en aangenaam verrast waren bij thuiskomst onmiddellijk een online bestelling geplaatst. Deze is inmiddels bezorgd en wij zijn meer dan tevreden. Komen binnenkort weer even langs in de winkel voor aanvulling.....

• Garantie / nazorg N.v.t.

Super !! Dank voor deze mooie beoordeling. Een dikke 10 daar worden we blij van! Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en zien u graag terug bij Happy home:-)

Ruime keus,snelle levering.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goed verpakt en voor ons in de auto gezet Alleen ophalen een beetje achteraf.

• Garantie / nazorg

Dank voor deze mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop en zien u graag terug in de winkel.

Prima zaak, snelle levering

Fijne winkel. Vriendelijk personeel en superfijn dat veelal direct leverbaar is. 1 tip: op Google duidelijk vermelden dat nieuw Vennep niet de showroom is maar afhaaladres.

Goede communicatie en levering

Even waren we terughoudend omdat de bank de website van betaling als rode vlag aangaf. De volgende werkdag werden we direkt opgebeld na een e-mail van onze kant en werden we gerustgesteld. De annulatie en nieuwe bestelling ging vlot en we hebben de gevraagde meubels zelf af kunnen halen. Prima service

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank voor deze mooie beoordeling, fijn dat we u gerust konden stellen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen! Graag tot ziens bij Happy Home

Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Garantie / nazorg

Prima website en aandacht voor service

Had een industrieel tv meubel van mango hout op het oog. Via de website kon ik één aspect niet duidelijk zien, dus even gebeld. Aan de telefoon het uitgelegd wat ik niet zo goed kon zien op de website, gelijk werd er gezegd dat ze dat type tv meubel in de winkel hadden staan en even ging kijken. Aan de telefoon duidelijke uitleg gehad en hierna het meubel via de site besteld, werd vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon. Dezelfde dag kreeg ik het bericht dat het meubel klaar stond en ik het kon ophalen, had hier voor gekozen tijdens de bestelling. Het tv meubel staat nu in mijn werkkamer en ben er zeer tevreden over.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Fijn dat u een prettige winkel ervaring heeft gehad bij ons. Dank u wel voor uw beoordeling - een dikke 10, daar worden we blij van! Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw tv-meubel en graag tot zien bij ons in de winkel.

Ik ben super tevreden. En blij met de tafel

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier van en met uw aankoop en zien u graag terug bij Happy home.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen en graag tot ziens bij Happy Home

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend