Perfect geregeld

Er waren problemen met mijn tafel. Die zijn perfect opgelost ben erg tevreden Over de service

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor deze dikke voldoende - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home.

Voor de prijs is de kwaliteit minder

Zachte hout soort. Komt makkelijk deuken in. Geen glade hout maar grof. Afnemen met een doekje is lastig.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - op het moment dat u niet tevreden bent over uw product kunt u altijd contact opnemen met onze service afdeling. Wij gaan altijd graag op zoek naar een oplossing

Top geregeld ,goed advies gehad en de mogelijkheid om te vergelijken. Het door ons gekozen artikel niet op voorraad goed op de hoogte gehouden wanneer levering zou plaats vinden .En mail gehad voor het ophalen van onze bestemming .Dus wat ik al zei Super geregeld

• Garantie / nazorg

Topservice tot in de woonkamer!

Een super grote kast besteld en ik werd netjes op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Zo werd er contact opgenomen door de bezorger en is er telefonisch een lever afspraak gemaakt. Bezorger was netjes op tijd en omdat deze naar eigen zeggen door zijn rug was gegaan had hij iemand bij zich. Bestelling zou normaal gesproken tot aan de deur worden bezorgd maar omdat ze met 2 man waren en ik een klein mens ben hebben ze deze tot in de woonkamer geleverd.. super vriendelijke mannen! :) was er helemaal blij mee! Helaas kwam ik er achter dat er wat mis was met de kast.. het deurtje ging niet goed dicht en ook was er lakschade. Contact opgenomen met het bedrijf en 2 alternatieve gekregen.. of de kast retour en een nieuwe geleverd krijgen (dit kon wel 10 weken duren) of ik kreeg geld terug en een zwarte stift om de lakschade weg te werken.. (gekozen voor de laatste optie). Al om al goede service en vriendelijk personeel!

Prima kwaliteit. Vriendelijke mensen

Meubel gekocht met click en collect. Magazijn was lastig te vinden, maar we werden vriendelijk

Attente verkopers

Nadat wij onze prachtige meubels hadden gekregen hadden we telefonisch contact met een van de lieve dames van Happy Home. De service is fantastisch!! Wij hadden tragische gebeurtenis in onze familie en we kregen spontaan een prachtige bos bloemen thuisgestuurd... Echt super lief maar bovenal geweldige service, TOP verkopers en prachtige meubels

• Garantie / nazorg

Ze komen afspraken na,chauffeur neemt een paar dagen ervoor contact met je op over de stand van zaken. Laat ook dmv een belletje op de dag zelf de status vd aankomsttijd weten!

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor deze mooie beoordeling

Prijs kwaliteit verhouding is top

Mooie mango houten eettafel en eettafel bankje, staan heel mooi de salontafel gaan we hier ook bestellen.

Vriendelijke service

Ik had een kast besteld waar ik door corona vrij lang op heb moeten wachten. Maar iedere keer als ik contact opnam met de winkel per mail. Werd mijn mail netjes beantwoord of zelfs gebeld.

Hele leuke winkel

Erg leuke winkel. Meubels en accessoires zijn erg leuk!

Snelle en correcte levering

Meubel is snel geleverd en het contact met de bezorger over moment van aflevering was zeer fijn. Kwaliteit van meubel is ook zeer goed. Helemaal blij mee!

Top bedrijf

Alles netjes geregeld

• Garantie / nazorg

Zeer nette service mooie tv meubel

Alleen duurde het wat langer dan verwacht.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. De levertijden staan in deze Covid periode onder druk, dank u wel voor uw geduld.

Mooie collectie meubels en decoratie

Al heel wat meubelzaken bezocht en bij Happy Home vond ik meteen mijn keuze. Mooie gevarieerde keuze aan meubelen en decoratie aan een aantrekkelijke prijs. Goede prijs kwaliteit verhouding en duurzame meubelen. Erg vriendelijke en behulpzame adviseurs! Echt een leuke zaak.

Heel tevreden!

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling

Geweldig goede ervaring.

Snelle reacties op vragen, netjes afgeleverd op vermelde datum en zeer goede hulp van chauffeur /bezorger. Kortom super service.

• Garantie / nazorg

Zeer goede en snelle service

Na het bestellen van het kastje, was het binnen een week geleverd. Het kastje is precies zoals op de website te zien was. En van goede kwaliteit

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw bestelling - een dikke 10 daar worden we altijd heel erg blij van, dank daarvoor

Spontaan en hulpvaardig personeel.

Keurig geleverde eet en bartafel. Keurig verpakt. Goed afspraken mee te maken.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - we wensen u heel veel (woon) plezier met/van uw tafels

Moou spullen tegenover een juiste prijs

Dank u wel voor deze mooie beoordeling - graag tot ziens bij Happy Home

Prima verzorgd

Ik had bijzettafeltjes besteld maar was niet zeker of de kleur zou matchen met mijn interieur. Prima advies gehad van Happy home.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - fijn dat we u op voorhand hebben kunnen helpen met het maken van uw keuze.

Snelle levering en top kwaliteit

Prima meubels voor een zeer goede prijs. Vriendelijk personeel in de winkel (toen we nog mochten komen) en daar dus maar via internet besteld, Helaas was een kast tijdens transport beschadigd, maar was heel snel opgelost en omgeruild.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Precies wat wij zoeken.

Voor de bijzonder afmeting, zoeken wij al jaren lang naar een leuk kastje. Dat hebben wij zomaar gevonden bi Happy Home. Hij staat nu erg leuk op het plek waar hij thuis hoort bij ons. Wij zijn erg blij ermee!

• Garantie / nazorg

levering ziet er slecht uit

Ik heb eerder al 2 producten van larissa gekocht en wilde een dressoir bijbestellen. Online bestelling gemaakt. Blijkt bij levering leijke plek op te zitten. Ik heb dat aangegeven, wordt afgedaan met , er zit een schuurpapiertje bij , is natuurproduct. Ikzelf importeer producten uit Azie en weet goed het verschil. In mijn productie worden dit soort plekken eruit gefilterd. kortom: slechte service

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor de beoordeling ook al betreuren we uw 2 aangezien deze niet verdiend is. U heeft gekozen voor eiken meubelen met een industriële look en feel. Hiervoor zijn oneffenheden in het hout opgevuld met een zwarte "filler" om een stoerder uiterlijk te creëren. Dat dit op een plek zit of een vorm heeft die u niet mooi vind betekend niet dat het meubel niet goed is. Het standaard meegeleverde informatiepakket inclusief een schuurpapiertje is er juist voor om dit soort plekken te vervagen.

Zeer goed en vriendelijk geholpen

Fijne winkel, fijne medewerksters. Eén minpunt: ik zou na de aanschaf van een bank een mailtje krijgen over het opvullen van de bank of zo iets, want de gedrukte exemplaren waren op. Deze mail heb ik nooit gehad.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling. Ik weet niet over welke informatie u doelt. Wij zullen contact met u gaan opnemen om dit te achterhalen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop.

Zoals altijd, een tevreden klant!

• Kwaliteit N.v.t.

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.