Matige manier van afleveren

Bij het openen van de verpakking troffen wij een waar ratten toilet. De kast had duidelijk in vochtige niet meubel geschikte ruimte opgeslagen gestaan. Ook de deurtjes zaten zo strak in het frame dat ze alleen met brute kracht waren te openen. Happy home heeft een korting van €75,00 aangeboden. Dat vond ik prima en ik heb zelf de deurtjes pas gemaakt.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw beoordeling - wederom oprechte excuses over de staat waarin u de verpakking van uw meubel heeft aangetroffen. Dat is uiteraard niet hoe het normaal gesproken gaat.. Gelukkig zijn we met de klemmende deurtjes samen tot een passende oplossing gekomen. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home!

Heel goed

Vriendelijke benadering en snelle levering

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een DIKKE 10, daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

Prina

Tip. Geef aan dat een verhuisbedrijf de levering doet. Dan weet je dat als zij bellen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

Heel goed

Binnen een week was het meubel er De bezorger was vriendelijk en behulpzaam

• Garantie / nazorg

Nu 2x een bestelling gedaan en alle 2 de keren was het top geregeld.

Super klantvriendelijk!

Mooie salontafel gekocht, ben er heel blij mee. Sidetable (stond in winkel) bleek bij nadere controle beschadigd. Keurig gemeld aan mij en kreeg de keuze voor korting of toch afzien van de koop en geld terug. Ik heb gekozen voor het laatste en binnen paar dagen stond het bedrag alweer op mijn rekening. Super service!

Supper

Goed.

Kontakt gehad met een aardige mevrouw, voor een paar vragen. Goed geholpen. De kast, die wij gekocht hebben uitgeleverd op de afgesproken tijd. En een goede bezorgservice, met een behulpzame en aardige chauffeur.

Super leuke salontafel

Erg tevreden met mijn salontafel , hij is prachtig. Hij qaa voor transport netjes en stevig verpakt en de bezorg bracht hem met zorg de woonkamer in

Deskundig en vriendelijk

Goed geholpen bij het inladen

Ontzettend behulpzaam

Lang getwijfeld M.b.t de keuze van ons bankstel. Omdat er zoveel keuze is kwa maten, heel fijn geholpen. Geduldig, vriendelijk, prettig. ( Bedankt Eva!) Fijne, duidelijke communicatie, uitleg enz. Heel blij met ons bankstel!

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling en compliment - een DIKKE 10, daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van het prachtige bankstel! Graag tot ziens bij Happy Home

Klantvriendelijk, mooie producten

Een mooie woonwinkel, met vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke en bijzondere producten. Reageren desgevraagd snel via de mail. Bezorging op afspraak goed geregeld.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop! Graag tot ziens bij Happy Home

Top product en levering

Heel goed

We werden goed ontvangen en ze gaven ons de vrijheid om alles rustig te bekijken en daarna dat we de salontafel gekocht hadden goede uitleg om onze artikel op te halen dank daarvoor Truus Rijkhoff

Super product!!!

Super mooie meubels,!! Wachttijd 10 dagen voor levering,super vriendelijk!!!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Snelle levering en vriendelijke bezorger. Top!

Snelle levering en vriendelijke bezorger.

Mooi product!

Ondanks dat de levering behoorlijk vertraagd was zijn wij heel blij met het geleverde product. De bestelde tv meubel werd in zijn geheel geleverd en hoeft daarom niet in elkaar gezet te worden!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van het prachtige meubel. Graag tot ziens bij Happy Home

Tevreden

Snelle levering van de bestelde artikelen en goede prijs/kwaliteit.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen! Graag tot ziens bij Happy Home

Fijne winkel met gezellige medewerkers

Op zoek naar een nieuw dressoir kwamen we bij Happy home uit, het was een eindje rijden, maar de moeite waard. Heel gezellig geholpen en ons dressoir is 2 weken geleden keurig op de afgesproken tijd geleverd.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10, daar worden we altijd heel erg blij van! Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen!

Goede ervaring.

Goed en netjes geholpen.

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10! Daar worden we altijd erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop!

Lang gewacht op levering

We hebben lang moeten wachten tot ons meubel geleverd werd. Op de website stond direct leverbaar, maar dit werd 16 dagen wachten, omdat we in België wonen. Er waren ook krassen in het meubel, maar omdat we niet opnieuw zo lang zouden moeten wachten, hebben we dit zo gelaten. Als je contact opneemt met de winkel via email, zijn ze wel vlot vereikbaar. De man die de levering deed was wel super behulpzaam en vriendelijk.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw beoordeling - Wij betreuren het dat u 16 dagen voor levering in België te lang vind. België ligt bij ons ver uit de regio en doen altijd ons uiterste best om dit zo snel mogelijk te leveren. Wij geven ook altijd netjes aan dat leveringen in België wat langer kunnen duren gezien het niet bij ons om de hoek zit. Ik begrijp uw teleurstelling m.b.t. de krassen op het meubel. Het meubel wat u heeft uitgekozen heeft een robuuste uitstraling en is niet perfect afgewerkt, dit staat bij het product aangegeven. Het is natuurlijk wel zo dat als er echt schade aan het meubel zit wij graag hadden gewild dat u telefonisch of per mail contact met ons had opgenomen zodat wij u een passende oplossing hadden kunnen aanbieden. Ik hoop nadat uw teleurstelling is gezakt u toch met volle teugen kunt genieten van het prachtige meubel - graag tot ziens bij Happy Home

Prima en op tijd

Alles is verlopen zoals gehoopt. Mooie meubels voor leuke prijzen

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10! daar worden we altijd erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankopen.

Top Preis/Leistungsverhältnis, sehr freundlich!

Reibungsloser Ablauf, sehr gute Kommunikation. Gerne wieder!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja
  • k.A.

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung, eine große 10, das freut uns immer sehr! Wir wünschen Ihnen viel Freude mit und von Ihren Einkäufen!

Fijne winkel en goed advies met betrekking tot uitkiezen meubels

En goed advies met betrekking tot uitkiezen van de meubels. Ook hele goede service. De beschadigde tafel werd netjes omgeruild bij volgende bestelling nadat bleek dat deze was beschadigd bij uitpakken. Zou het andere mensen aanraden om ook hier te kopen als men ook mango meubelen zou willen aanschaffen Groetjes lawrence

• Garantie / nazorg

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - zelfs met een omruiling een dikke 10! Daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Zeer tevreden echt een aanrader om hier te bestellen

Barkast besteld, deed aan alle verwachtingen. Zelfs mooier als op de foto. Zeer vriendelijke chauffeur.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling - een dikke 10! Daar worden we altijd heel erg blij van. Wij wensen u heel veel (woon)plezier met en van uw aankoop. Graag tot ziens bij Happy Home

Over Woonwinkel Happy Home

Sinds februari 1996 is de woonwinkel Happy Home op de Woonboulevard Cruquius het adres voor uw sfeervolle inrichting. Wij bieden veelal massief houten meubelen gecombineerd met prachtig gestoffeerde zitmeubelen en bijpassende decoratie. Door eigen import zijn veel artikelen direct uit voorraad leverbaar en is ons assortiment verrassend. Een enthousiast team van woonadviseurs staan klaar om u te informeren over de uitgebreide mogelijkheden.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.