Voorbereiding en planning prima alleen de afwerking kon iets netter

Na het leggen van de vloer ontdekte ik helaas nog wat plekken waar het niet goed tegen de plint was aangesneden maar dit is achteraf wel netjes opgelost.

Zorvuldig en attent

Goede product presentatie, meedenkend en zorgvuldig in de samenstelling van de offerte. Snelle levering en goed gemonteerd.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

De. monteurs kwamen 2 man sterk met de gereedschapskoffer in de hand. Wierpen deskundige op het object, een enigszins losgezakte Drager van het zonnescherm. Gezamelijk kwamen ze na een kort Overleg tot de conclusie dat het het beste zou zijn om de bout vaster te draaien. Wonderwel liet de bout zich dieper zonder moeite dieper in het hout drijven. Hiermee was het euvel verholpen. Tot onze verbazing Habsburg de monteurs geen behoefte aan een kop koffie, Maarten spoedden zij zich ijlings naar een volgende klant. Hellas, door de vervelende spellingscorrector Koster het schrijven van dit verslag Meer Tijn Dan us monteurs nodig Haden om hun Klaske the klaren. De voorgaande zin is een voorbeeld van de bedachte onzin! One advies: installeer een betere spellingsverbeteraar; geen eigenwijze klungelaar!

Vakkundig, snelle levering

Snelle levering, Vakkundig geplaatst Goede prijs

• Verbeterpunt(en) N.v.t.

prima service ook na aankoop en levering

vrindelijke medewerkers en eigenaren. goede aftersale service

Dikke prima

Goed geholpen. Mooi product

prima advies en uitvoering

prima advies en uitvoering. meer service dan je mag verwachte..

Heel fijn!

Altijd bereid om een oplossing te zoeken !

• Garantie / nazorg

Goedemiddag, Bedankt voor uw waardering! We zijn blij dat u onze inzet voor klanttevredenheid opmerkt. We staan altijd klaar om te helpen en oplossingen te vinden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen of wensen heeft. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!

Zelfs verpakkingsmateriaal werd meegenomen

Gezellige mensen

• Verbeterpunt(en) Geen

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en gezellige medewerkers. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!

Vlotte levering met snelle montage

Vragen die we hadden na aanleiding van de offerte werden snel opgelost, en zelfs een 2de keer opmeten, vanwege een misverstand van ons, geen probleem.

• Garantie / nazorg

Goedemiddag, Wij waarderen uw positieve review en zijn blij dat we snel uw vragen hebben opgelost. Uw tevredenheid is onze prioriteit.

Weten waar ze het over hebben.

Deskundig team. Ze weten waar ze het over hebben. Screens zijn snel geleverd. Bij inmeten had de verkoper de kleurstaaf mee, konden we goed een bijpassende kleur uitzoeken. Offerte keurig via de mail. Volgens afspraak geleverd en geplaatst. Duidelijk uitleg gekregen van de monteurs, tevens hebben ze netjes de app geïnstalleerd. Zijn kundige mensen, weten waar ze over praten. Volgende bestelling weer bij hun.

• Garantie / nazorg
  • Verbeterpunt(en) Geen verbeterpunten.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent. Onze prioriteit is om aan uw verwachtingen te voldoen en we zijn blij dat alles volgens afspraak is geleverd en geïnstalleerd. Als u in de toekomst nog meer hulp of advies nodig heeft, staan we altijd voor u klaar!

Vriendelijke, snelle en goede service.

Zie boven.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor uw vriendelijke woorden! We streven altijd naar snelle en goede service om aan uw behoeften te voldoen. Uw tevredenheid is onze prioriteit!

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit en tijdzone van de werkzaamheden.

• Verbeterpunt(en) Nog niet van toepassing

Goedemiddag, We zijn blij met uw tevredenheid over de kwaliteit en tijdige uitvoering van ons werk. Bedankt voor uw positieve review!

Prima gedaan

• Garantie / nazorg

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Als er iets is waar we u in de toekomst mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Goede service in de winkel maar ook aan huis. Niks op aan te merken, zou er zo willen werken.

• Verbeterpunt(en) N.v.t.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw review! We zijn verheugd dat u tevreden bent met zowel onze winkelservice als onze dienstverlening aan huis. Uw positieve woorden zijn een grote motivatie voor ons team.

Prima!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Verbeterpunt(en) N.v.t.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! We zijn blij dat u zeer tevreden bent en staan altijd klaar om u van dienst te zijn

Goede communicatie en afwerking

Jansma communiceerde op tijd over enkele aanpassingen. De werklieden leverden netjes werk, waren erg vriendelijk en werkten zeer vlot!! Goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Verbeterpunt(en) geen

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! We waarderen uw complimenten over onze communicatie, werklieden en prijs-kwaliteitverhouding. We blijven ons best doen!

Persoonlijke aandacht, oog voor details, meedenken en prima service.

We hebben inmiddels diverse producten, voor zowel binnen als buitenzonwering, gekocht bij Jansma Wonen. Dit tot volle tevredenheid. De service is goed geregeld, eventuele problemen worden snel en vakkundig opgelost.

• Garantie / nazorg

Goedemiddag, We zijn blij dat u tevreden bent met onze binnen- en buitenzonweringproducten. Bedankt voor uw vertrouwen in Jansma Wonen! Onze toewijding aan uitstekende service zal altijd bestaan om aan uw behoeften te voldoen.

Prettig en deskundig bedrijf

Vriendelijk medewerkers, denken mee, adviseren goed, kwalitatief allemaal hoogwaardige spullen.

• Garantie / nazorg

Goedemiddag, Bedankt voor uw vriendelijke woorden !Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!

Prima geregeld

Tijdens inmeten goed overleg gehad. Tijdens uitvoering goede uitleg. Netjes gewerkt en vriendelijke monteur. Klant gericht.

• Garantie / nazorg

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent met ons overleg tijdens het inmeten en de goede uitleg tijdens de uitvoering. Ons team streeft altijd naar netheid en klantgerichtheid, en we zijn verheugd dat u onze vriendelijke monteur op prijs stelde. Uw tevredenheid is onze motivatie om continue uitstekende service te bieden. Bedankt voor uw vertrouwen in ons bedrijf!

Goede ervaring met dit bedrijf. Indien er een mankement of probleem optreed dan zijn zij er vlug bij.

• Garantie / nazorg

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve feedback! Wij streven naar snelle reacties en oplossingen bij eventuele mankementen of problemen. Uw tevredenheid is onze prioriteit!

Binnenzonwering was prijzig maar bevalt perfect

• Garantie / nazorg

Goedemiddag! Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij dat de binnen zonwering u goed bevalt. Graag tot een volgende keer!

top. Goede service, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam

We zijn zeer vriendelijk geholpen. Er werd zeer prettig met ons meegedacht. En alles heeft aan onze wensen kunnen voldoen door het ruime assortiment. Op 1 plek alles geregeld. Het plaatsen is ook zeer netjes gegaan. Vragen zijn vriendelijke beantwoord. We zijn zeer tevreden en erg blij met onze pvc-vloeren, trapbekleding, gordijnen, rolluiken en zonwering.

• Garantie / nazorg

Beste Gwenny, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je blij bent met je producten! We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn

Vriendelijk, veel keus, snelle service!

Goed advies, vriendelijke hulp. Prima communicatie.

• Garantie / nazorg

Goedemiddag! Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Groeten, Team Jansma Wonen

Fuormanderij 53 9254GS Hardegarijp

Over Jansma Wonen

Al bijna 30 jaar zijn wij, Jansma Wonen, dé sfeermakers van Friesland. En dat doen we met een grote glimlach! We hebben speciaal voor jou de beste merken en mooiste collecties behang, vloeren, gordijnen en zonwering geselecteerd. Maar dat is nog niet alles! Ook voor een huis zonder vliegen (horren), een zonwerend product (buitenzonwering) of een heerlijk schaduwrijk terras ben je bij ons aan het juiste adres. Iedereen verdient een fijne en sfeervolle plek om te wonen en/of te werken. Daarom creëren wij graag zo'n plek waar jij je helemaal thuis voelt. Met onze passie en kennis bekleden wij met liefde iedere vloer, raam en wand. Uiteraard geven we hierbij ook graag advies. Of je nu langskomt in onze winkel of liever wilt dat we bij jou thuis komen – we staan altijd voor je klaar op het moment dat jou uitkomt. We vertellen je graag alle ins en outs over onze verschillende producten, inclusief de voor- en nadelen. Op die manier kun jij zelf een weloverwogen beslissing maken. We verkopen namelijk alleen producten waar we volledig achterstaan. Producten die we aan onze vrienden en familie zouden aanraden! En laten we vooral niet vergeten: we komen altijd persoonlijk bij jou thuis langs om de situatie te bekijken én elk product perfect op maat in te meten. Onze eigen knappe vakmannen zullen vervolgens alles vakkundig installeren. Zo stemmen we elk product volledig af op jouw wensen, zodat jij jarenlang kunt genieten van jouw nieuwe interieur. Want dat is uiteindelijk waar het allemaal om draait: dat jij helemaal happy bent met jouw sfeervolle woning!

Over CBW Erkend