Hartstikke goed

Niks op aan te merken

• Verbeterpunt(en) Is prima

Wat een geweldige service!!

Alleen maar positieve ervaringen! Er wordt goed meegedacht, vakkundige adviezen en tot slot een uitzonderlijk goede service. En dat allemaal door erg vriendelijk personeel!

• Verbeterpunt(en) Geen

Wacht nog steeds

De Velux "gordijnen" hingen snel en goed. Helaas wachten we nog steeds op de andere gordijnen die verkeerd, vlinderplooi ipv enkele plooi, gemaakt waren. Wat me nog het meeste verbaasd: men komt hier netjes van te voren om alles op te meten. Vervolgens is voor de gordijnen de breedte van het raam genomen en niet iets breder. Alle metingen van hoe lang de gordijnrails moet zijn en de wandsteunen was niet terug te vinden voor de monteurs, sterker de rails was niet eens mee. We wachten nu al bijna 3 weken op levering vd gordijnen. En ik hoop dan dat ze passen en niet te kort zijn.......

• Kwaliteit N.v.t.
  • Garantie / nazorg
  • Verbeterpunt(en) Goed noteren wat je meet en zorgen dat dat terug te vinden is

Beste Karin, Dank je wel voor je reactie. We waarderen jouw feedback en begrijpen dat je teleurgesteld bent over de situatie met de gordijnen. We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en zorgen ervoor dat de gordijnen deze week correct bij je worden opgehangen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Met vriendelijke groet, Harold Jansma

Topservice.. Absoluut aan te bevelen.

Plezierige mensen om zaken mee te doen, Sevice is uitstekend en gemaakte afspraken worden ook na gekomen. Kan ze zeker aanbevelen... niet alleen bij vrienden en kennissen maar ook bij U.

• Garantie / nazorg N.v.t.
  • Verbeterpunt(en) Elke verandering is geen verbetering, mooi zo doorgaan op deze wijze.

Snelle levering en installatie

Inmiddels hebben we al veel afgenomen bij Jansma wonen (vloeren, rolgordijnen, horren etc). Wij ervaren het contact altijd als zeer prettig en je krijgt echt deskundig advies. Het is ontzettend fijn dat er zo met je mee wordt gedacht. Daarbij vind ik dat de termijn waarop er geleverd wordt en geïnstalleerd altijd zeer vlot. Wij komen ook volgende keer weer terug!

• Verbeterpunt(en) N.v.t.

Top bedrijf van showroom t/m oplevering

Zeer tevreden over de vloer die ze bij ons hebben gelegd. Vriendelijk ontvangst, goede keuze, goed geholpen en alles heel correct bevestigd en nagekomen. Keurig bedrijf met vriendelijke mensen.

Vloer vinyl keuken

Vloer vinyl goed en professioneel gelegt een aanrader.

• Verbeterpunt(en) N.v.t.

Vlot, vriendelijk en professioneel.

Prettig geholpen en vlot besteld en geplaatst.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Plezierige mensen en Top service zoals het hoort !!

• Garantie / nazorg
  • Verbeterpunt(en) Geen... Ga zo door.

Fijne behandeling als klant en niet als nummer. Komt afspraken na.

• Verbeterpunt(en) N.v.t.

Professioneel, vriendelijk en ruim assortiment

Helemaal blij met de aankoop!

• Garantie / nazorg

Direct actie ij een hulpvraag.

Zonnescherm was defect. Diezelfde dag werd hulp geboden. Vervolgens werd advies gegeven over meerdere opties voor nieuwe zonneschermen. Binnen 3 weken was de bestelling al rond.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Onze dank gaat ook uit aan het personeel, met name het verplaatsen van de machines etc. vóór en na de verrichte werkzaamheden alsmede de communicatie met de directie.

• Verbeterpunt(en) N.v.t.

Service die alle verwachtingen overtreft

Goed advies, goede en prettige communicatie. Erwin en Harold denken mee tijdens het uitzoek- en bestelproces en werken uiterst nauwkeurig. De stoffeerders en vloerleggers werken rustig, voorzichtig en netjes. Ze laten alles opgeruimd achter en denken mee tijdens het werken. Een foutje in de bestelling (gordijn verkeerd gemaakt) werd direct door de stoffeerder met kantoor besproken en binnen een kwartier kosteloos opgelost door kantoor. Bij een tegenslag met de vloerverwarming heeft Erwin geregeld dat een andere partij een dag later alsnog vloerverwarming heeft gelegd. Dit is de tweede woning die ik door Jansma heb laten stofferen en kan iedereen aanraden hetzelfde te doen! Ik kan niet wachten dat ze volgend jaar verder gaan met de bovenverdieping.

• Verbeterpunt(en) Niets!

Goeie service

Bij Jansen Wonen is het prettig communiceren. Ze denken altijd mee in oplossingen. En luisteren naar je als klant!

Heel goed geplaatst bedankt

Ervaring uitstekend bij jullie zo wel bij aankoop in de winkel als het plaatsen van het scherm hier.Jullie medewerkers hebben zowel buiten als binnen het mooi gedaan .Vriendelijke medewerkers bedankt mannen.

• Garantie / nazorg

Prima service. Vakkundig personeel.

• Bereikbaarheid ( tel./ e-mail)
  • Persoonlijke aandacht N.v.t.
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Verbeterpunt(en) N.v.t.

Duidelijke en snelle afspraken.

We wilden een hor voor onze openslaande tuindeuren. Werden goed geadviseerd. Offerte volgde snel en na digitale opdracht kon hij na kort wachten snel geplaatst worden. Alles is netjes gemonteerd en naar wens. Digitale offerte, opdracht en betalingssysteem werkt super goed

• Garantie / nazorg

Het was prima in orde. Mooi op tijd en snelle service

Proffesioneel, snel en goed

Zoals gewend van Jansma, snel, netjes, proffesioneel en goed!

• Verbeterpunt(en) N.v.t.

Wederom goede service gehad. We hebben nieuwe gordijnen aangeschaft. Opmeten ging vlot en ook klopte de wachttijd op de gordijnen. Gordijnen zijn daarna keurig opgehangen. Heb toen niet gelijk betaald en duurde best lang dat ik de vraag kreeg om te betalen (in het online systeem) dit had van mij wel sneller gemogen.

Mooie vloer, fijn geholpen

Blij met onze nieuwe vloer! Fijne service, fijn dat we de vloerstalen mochten lenen voor een paar dagen.

• Garantie / nazorg N.v.t.
  • Verbeterpunt(en) Het zou fijn zijn als we op de mail de afgesproken data nog even bevestigd hadden gekregen.

Klein minpuntje

In de winkel geweldig geholpen, bij het plaatsen is niet gekeken naar de order en is niet zoals afgesproken gemonteerd

• Verbeterpunt(en) Orderbonnen goed lezen door monteurs

uitstekend

prettige, vlotte medewerkers

Hoeft geen nadere invulling

Over Jansma Wonen

Al bijna 30 jaar zijn wij, Jansma Wonen, dé sfeermakers van Friesland. En dat doen we met een grote glimlach! We hebben speciaal voor jou de beste merken en mooiste collecties behang, vloeren, gordijnen en zonwering geselecteerd. Maar dat is nog niet alles! Ook voor een huis zonder vliegen (horren), een zonwerend product (buitenzonwering) of een heerlijk schaduwrijk terras ben je bij ons aan het juiste adres. Iedereen verdient een fijne en sfeervolle plek om te wonen en/of te werken. Daarom creëren wij graag zo'n plek waar jij je helemaal thuis voelt. Met onze passie en kennis bekleden wij met liefde iedere vloer, raam en wand. Uiteraard geven we hierbij ook graag advies. Of je nu langskomt in onze winkel of liever wilt dat we bij jou thuis komen – we staan altijd voor je klaar op het moment dat jou uitkomt. We vertellen je graag alle ins en outs over onze verschillende producten, inclusief de voor- en nadelen. Op die manier kun jij zelf een weloverwogen beslissing maken. We verkopen namelijk alleen producten waar we volledig achterstaan. Producten die we aan onze vrienden en familie zouden aanraden! En laten we vooral niet vergeten: we komen altijd persoonlijk bij jou thuis langs om de situatie te bekijken én elk product perfect op maat in te meten. Onze eigen knappe vakmannen zullen vervolgens alles vakkundig installeren. Zo stemmen we elk product volledig af op jouw wensen, zodat jij jarenlang kunt genieten van jouw nieuwe interieur. Want dat is uiteindelijk waar het allemaal om draait: dat jij helemaal happy bent met jouw sfeervolle woning!

Over CBW Erkend